eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźZakup i dostawa oprogramowania wraz z zapewnieniem licencji w ramach realizacji przez Politechnikę Łódzką Projektu pn. "Zintegrowany Program Politechniki Łódzkiej na rzecz rozwoju regionu łódzkiego"



Ogłoszenie z dnia 2021-06-10


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00079194 z dnia 2021-06-10

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa oprogramowania wraz z zapewnieniem licencji w ramach realizacji przez Politechnikę Łódzką Projektu pn. "Zintegrowany Program Politechniki Łódzkiej na rzecz rozwoju regionu łódzkiego"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Politechnika Łódzka

1.3.) Oddział zamawiającego: Centrum Obsługi Projektów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001583

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żeromskiego

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 90-924

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: paulina.tomczak@p.lodz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.p.lodz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://plodz.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Wyższa Uczelnia Publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa oprogramowania wraz z zapewnieniem licencji w ramach realizacji przez Politechnikę Łódzką Projektu pn. "Zintegrowany Program Politechniki Łódzkiej na rzecz rozwoju regionu łódzkiego"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5ad2c91e-9204-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00079194

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zintegrowany Program Politechniki Łódzkiej na rzecz rozwoju regionu łódzkiego

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00026110/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZPU3.383.11.2021.D

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

oprogramowanie do analizy danych jakościowych
1. Oprogramowanie do analizy danych jakościowych
2. Wsparcie systemów MacOS, MS Windows oraz pracy w chmurze w ramach pojedynczej licencji
3. Licencja wieczysta dla instytucji edukacyjnych, dla 5 użytkowników, transferowalna.
4. Wsparcie dla automatycznego kodowania danych tekstowych
5. Wsparcie dla zarządzania cytatowi na wielu poziomach
6. Wsparcie dla wizualizacji danych jakościowych
7. Interaktywna anotacja danych
8. Wsparcie Unicode dla wielu języków i znaków specjalnych
9. Wsparcie dla pracy zespołowej, równoległej
10. Wsparcie dla analizy semantycznej
11. Współpraca z Tweeterem, aplikacją Evernote oraz aplikacjami do zarządzania bibliografią
12. Wsparcie dla przetwarzania plików tekstowych w formatach: .txt, .doc, .docx, .odt, .pdf
13. Wsparcie dla przetwarzania plików audio w formatach: .mp3, .mp4a, .wma, .wav, .flac
14. Wsparcie dla przetwarzania plików wideo w formatach: .mp4, .avi, .wmv

4.5.3.) Główny kod CPV: 48900000-7 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

48460000-0 - Analityczne, naukowe, matematyczne lub prognozujące pakiety oprogramowania

4.5.5.) Wartość części: 12287,70 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

oprogramowanie do projektowania interfejsów użytkownika i tworzenia modeli prototypowych
1. Oprogramowanie do projektowania interfejsów użytkownika i tworzenia modeli prototypowych
2. Wsparcie systemów MacOS, MS Windows w ramach pojedynczej licencji
3. Licencja wieczysta typu desktop, dla 40 użytkowników, transferowalna.
4. Narzędzie do prototypowania GUI w postaci modeli tzw. wireframes
5. Wbudowane wsparcie dla modeli i standardów projektowania UI, w tym ikon, modeli, układów, artefaktów
6. Możliwość tworzenia prototypów o różnym stopniu zaawansowania
7. Wsparcie dla eksportowania plików do formatu .png lub .pdf
8. Wsparcie dla tworzenia interaktywnych prototypów low-fidelity

4.5.3.) Główny kod CPV: 48900000-7 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

48460000-0 - Analityczne, naukowe, matematyczne lub prognozujące pakiety oprogramowania

4.5.5.) Wartość części: 12644,40 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Oprogramowanie do obróbki plików graficznych i retuszu zdjęć
1. Wsparcie systemów MacOS oraz MS Windows
2. Przedmiotem zamówienia jest 10 licencji dla systemu MacOS oraz 10 licencji dla systemu MS Windows
3. Licencja wieczysta
4. Wsparcie dla obróbki plików w formatach RAW
5. Wsparcie dla obróbki plików w formacie .psd
6. Wbudowane zaawansowane narzędzia retuszu, korekcji koloru, edycji obiektów graficznych
7. Wsparcie dla eskportowania plików do standardów drukarskich
8. Wsparcie dla palety barw Pantone
9. Szerokie wsparcie dla narzędzi typograficznych
10. Wbudowane zaawansowane narzędzia edycji grafiki rastrowej
11. Wsparcie dla zewnętrznych urządzeń wejścia, w tym tabletów graficznych

4.5.3.) Główny kod CPV: 48900000-7 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

48300000-1 - Pakiety oprogramowania do tworzenia dokumentów, rysowania, odwzorowywania, tworzenia harmonogramów i produkowania

4.5.5.) Wartość części: 2435,40 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Oprogramowanie do obróbki plików graficznych i tworzenia grafiki wektorowej
1. Oprogramowanie do obróbki plików graficznych i tworzenia grafiki wektorowej
2. Wsparcie systemów MacOS oraz MS Windows
3. Przedmiotem zamówienia jest 10 licencji dla systemu MacOS oraz 10 licencji dla systemu MS Windows
3. Licencja wieczysta
4. Wsparcie dla obróbki plików w formatach RAW
5. Wsparcie dla obróbki plików w formacie .psd
6. Wbudowane zaawansowane narzędzia grafiki wektorowej, korekcji koloru, edycji obiektów graficznych
7. Wsparcie dla eksportowania plików do standardów drukarskich
8. Wsparcie dla palety barw Pantone
9. Szerokie wsparcie dla narzędzi typograficznych
10. Wbudowane zaawansowane narzędzia edycji grafiki rastrowej
11. Wsparcie dla zewnętrznych urządzeń wejścia, w tym tabletów graficznych
12. Wsparcie dla hiperłączy graficznych i grafik relacyjnych
13. Wbudowane zaawansowane pakiety typograficzne i obsługi czcionek

4.5.3.) Główny kod CPV: 48900000-7 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

48300000-1 - Pakiety oprogramowania do tworzenia dokumentów, rysowania, odwzorowywania, tworzenia harmonogramów i produkowania

4.5.5.) Wartość części: 2435,40 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Oprogramowanie do opracowywania składu i DTP
1. Oprogramowanie do obróbki plików przeznaczonych do publikacji i druku
2. Wsparcie systemów MacOS oraz MS Windows
3. Przedmiotem zamówienia są 3 licencje dla systemu MacOS oraz 2 licencje dla systemu MS Windows
3. Licencja wieczysta
4. Wsparcie dla obróbki plików w formatach IDML
5. Wbudowane zaawansowane narzędzia typograficzne i wsparcie dla grup fontów OpenType
6. Wbudowane zaawansowane narzędzia składu i przygotowania plików do druku
7. Szeroka kompatybilność z formatami .eps, .jpeg, .pdf, .svg, .psd, .png, .tiff, .gif
8. Wsparcie dla przygotowania barw w systemie CMYK i palety Pantone
9. Wsparcie dla zewnętrznych urządzeń wejścia, w tym tabletów graficznych

4.5.3.) Główny kod CPV: 48900000-7 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

48300000-1 - Pakiety oprogramowania do tworzenia dokumentów, rysowania, odwzorowywania, tworzenia harmonogramów i produkowania

4.5.5.) Wartość części: 608,85 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Oprogramowanie do projektowania układów elektronicznych i płytek PCB
1. Oprogramowanie do projektowania układów elektronicznych i płytek PCB
2. Wsparcie systemu MS Windows
3. Przedmiotem zamówienia są 2 licencje dla systemu MS Windows
3. Licencja 3-letnia
4. Wbudowany zaawansowany edytor schematów układów elektronicznych
5. Wbudowane zaawansowane narzędzie projektowania płytek PCB, z wykorzystaniem min. 5 warstw
6. Wbudowane narzędzie symulacji SPICE
7. Wbudowane narzędzie routingu ścieżek i automatycznego usuwania konfliktów
8. Wbudowane narzędzie automatycznej weryfikacji zasad projektowych

4.5.3.) Główny kod CPV: 48900000-7 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

48300000-1 - Pakiety oprogramowania do tworzenia dokumentów, rysowania, odwzorowywania, tworzenia harmonogramów i produkowania

4.5.5.) Wartość części: 12423,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12287,70

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 28615,95

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12287,70

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RESTOR P. Anton, A. Czapski, T. Rostropowicz Sp. J.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5211002381

7.3.3) Ulica: Dworkowa 2/107A

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-784

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12287,70

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12644,40

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15498,00

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12644,40

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RESTOR P. Anton, A. Czapski, T. Rostropowicz Sp. J.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5211002381

7.3.3) Ulica: Dworkowa 2/107 A

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-784

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12644,40

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2435,40

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11807,51

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2435,40

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Paweł Owczarzak EUPOL

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7861493189

7.3.3) Ulica: Palinkiewicza 3

7.3.4) Miejscowość: Środa Wielkopolska

7.3.5) Kod pocztowy: 63-000

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2435,40

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2435,40

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14094,32

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2435,40

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Paweł Owczarzak EUPOL

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7861493189

7.3.3) Ulica: Palinkiewicza 3

7.3.4) Miejscowość: Środa Wielkopolska

7.3.5) Kod pocztowy: 63-000

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2435,40

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 608,85

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2951,88

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 608,85

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Paweł Owczarzak EUPOL

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7861493189

7.3.3) Ulica: Palinkiewicza 3

7.3.4) Miejscowość: Środa Wielkopolska

7.3.5) Kod pocztowy: 63-000

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 608,85

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12423

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 121770

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12423

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RESTOR P. Anton, A. Czapski, T. Rostropowicz Sp. J.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5211002381

7.3.3) Ulica: Dworkowa 2/107 A

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-784

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12423

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni

2021-06-10 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.