eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy SączŚwiadczenie usług gastronomicznych dla uczestników szkoleń w wydziale rozwoju kompetencji w Zakopanem w Oddziale ZUS w Nowym Sączu



Ogłoszenie z dnia 2024-01-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług gastronomicznych dla uczestników szkoleń w wydziale rozwoju kompetencji w Zakopanem w Oddziale ZUS w Nowym Sączu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Nowym Sączu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 00001775600331

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sienkiewicza 77

1.5.2.) Miejscowość: Nowy Sącz

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-300

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampubl_nowysacz@zus.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zus.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/zus/public/postepowanie?postepowanie=54250210

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Zakład Ubezpieczeń Społecznych lub Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego oraz zarządzane przez nie fundusze

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


ubezpieczenia społeczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług gastronomicznych dla uczestników szkoleń w wydziale rozwoju kompetencji w Zakopanem w Oddziale ZUS w Nowym Sączu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-24c8e212-6273-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00079264

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00412479/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.9 Świadczenie usług gastronomicznych dla uczestników szkoleń w Zakopanem na okres 24 miesięcy

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00428351

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 220000.271.7.2023-ZAP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2403544,71 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług gastronomicznych polegających na przygotowywaniu, gotowaniu oraz wydawaniu przez Wykonawcę całodziennych posiłków dla uczestników szkoleń, warsztatów oraz dla innych osób skierowanych w ramach zleconych zadań do obiektów Zamawiającego. Usługa gastronomiczna będzie obejmowała przygotowanie i wydawanie śniadań, obiadów, kolacji oraz serwisu kawa/herbata wraz z poczęstunkiem.
2.Przedmiot zamówienia realizowany będzie w Wydziale Rozwoju Kompetencji w Zakopanem, w obiekcie w przy ul. Gimnazjalnej 8, w udostępnionych przez Zamawiającego na ten cel pomieszczeniach o łącznej powierzchni 464,10 m2 Pomieszczenia znajdują się w przyziemiu (stołówka z zapleczem) – 361,32 m2 oraz na parterze (bufet) – 102,78 m2.
3.Przewidywana ilość posiłków w okresie obowiązywania umowy w ramach zamówienia podstawowego wyniesie:
3.1.Śniadanie - 4 400 usł.
3.2. Obiad - 4 400 usł.
3.3.Kolacja - 4 400 usł.
3.4.Poczęstunek - 4 400 usł.
3.5. Serwis kawa/herbata - 2 200 usł.
3.6.Serwis kawa/herbata z warnika (zamiennie z poz. 3.6)- 2 200 usł.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganiami jakościowymi (rodzaj zamawianych posiłków, charakterystyka ich przygotowania, dostarczenia, podania) oraz ilościowymi dotyczącymi realizacji usługi gastronomicznej, został zawarty w SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55322000-3 - Usługi gotowania posiłków

55510000-8 - Usługi bufetowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 5 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający prowadząc postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego uzależnił zawarcie umowy z wybranym Wykonawcą od uzyskaniu zgody Ministra Rodziny, Pracy i Polityku Społecznej na dokonanie czynności prawnej, polegającej na najmie pomieszczeń przy ul. Gimnazjalnej 8 w Zakopanem, zgodnie z ustawą z dnia 16 grudnia 2016 r. o zasadach zarządzania mieniem państwowym (Dz.U. z 2023 r., poz. 973 tj. ze zm.).
Pismem z dnia 25 stycznia 2024 r. Minister Rodziny Pracy i Polityki Społecznej po rozpatrzeniu wniosku Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o wyrażenie zgody na dokonanie czynności prawnej przez Zakład Ubezpieczeń Społecznych, której przedmiotem jest użyczenie pomieszczeń zlokalizowanych w Zakopanem, przy ul. Gimnazjalnej 8, w celu świadczenia przez Wykonawcę usług gastronomicznych, biorąc pod uwagę zasady wymienione w art. 34 ustawy o zasadach zarządzania mieniem państwowym, nakazujące organowi przy wykonywaniu uprawnień przysługujących Skarbowi Państwa w stosunku do państwowej osoby prawnej branie pod uwagę zasad prawidłowej gospodarki, w szczególności z uwzględnieniem polityki gospodarczej państwa, w celu efektywnej realizacji zadań osoby prawnej, a nie wyłącznie legalność wydanego aktu organ postanowił odmówić wyrażenia zgody na przedmiotową czynność prawną.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2503600,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2503600,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.