Ogłoszenie z dnia 2021-06-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00046729/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-05
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00079382 z dnia 2021-06-10 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja dróg i chodników na terenie Gminy Kudowa-Zdrój w 2021r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kudowa-Zdrój
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890717929
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Zdrojowa 24
1.5.2.) Miejscowość: Kudowa-Zdrój
1.5.3.) Kod pocztowy: 57-350
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@kudowa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kudowa.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/kudowa1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja dróg i chodników na terenie Gminy Kudowa-Zdrój w 2021r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-94a798bd-ad81-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00079382
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004346/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Modernizacja dróg i chodników na terenie Gminy Kudowa-Zdrój
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00046729/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IR.271.8.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 1 –„Modernizacja odcinka chodnika dla pieszych wraz z przebudową wjazdów na ul. Nad Potokiem w Kudowie-Zdroju”Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na modernizacji odcinka chodnika dla pieszych z kostki betonowej prostokątnej wraz przebudową wjazdów na ul. Nad Potokiem w Kudowie Zdroju dz. nr 62, obręb Zakrze o długości 74m i szerokości 1,5 m – stanowiącym zał. graf. nr 1 _lokalizacja odc. drogi 1. do OPZ. Wykonawca wykona zadanie z materiałów własnych.
Zakres robót obejmuje w szczególności:
1. Ustawienie w rejonie wykonywania prac odpowiedniego oznakowania zapewniającego bezpieczeństwo uczestnikom ruchu drogowego i pracownikom wykonującym prace,
2. Transport materiału i maszyn Wykonawcy na miejsce wykonania zadania.
3. Mechaniczne usuniecie istniejącego zniszczonego chodnika dla pieszych wraz z zagospodarowaniem urobku.
4. Mechaniczne wykonanie koryta z zagospodarowaniem urobku wraz z odcięciem piłą mechaniczną nawierzchni asfaltowej.
5. Przekrój konstrukcyjny chodnika dla pieszych:
Ułożenie krawężników betonowych wystających w wymiarach 15x30 cm na ławie betonowej z oporem obustronnym wraz z obrzeżami betonowymi 8x30 cm na ławie betonowej z oporem,
Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego (0/31,5), stabilizowanego mechanicznie o grubości 0,10 m,
Wykonanie podsypki cementowo-piaskowej 1:4 o grubości 3 cm,
Ułożenie kostki betonowej szarej o grubości 8 cm ze spadkiem poprzecznym jednostronnym 1,5 % w kierunku jezdni
6. Przekrój konstrukcyjny zjazdów:
Ułożenie krawężników betonowych najazdowych o wymiarach 15x22 cm na ławie betonowej z oporem obustronnym,
Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego, stabilizowanego (0/31,5) mechanicznie o grubości 0,20 m,
Wykonanie podsypki cementowo-piaskowej 1:4 o grubości 3 cm,
Ułożenie kostki betonowej czerwonej o grubości 8 cm ze spadkiem poprzecznym jednostronnym 1,5 % w kierunku jezdni,
7. Niwelacja wysokości istniejących wpustów ulicznych - 3 szt., włazów studni kanalizacyjnej - 1 szt. pokryw zaworów gazowych i wodnych – 3 szt. na modernizowanym odcinku chodnika dla pieszych.
8. Uzupełnienie mieszanką asfaltowa ubytków wzdłuż wykonanego chodnika i wpustów ulicznych.
9. Uzupełnienie ubytków ziemi i zasianie trawy.
10. Usunięcie oznakowania i doprowadzenie terenu do porządku.
Modernizowany chodnik dla pieszych należy dostosować wysokością do istniejących chodników.
W miejscach wjazdów indywidualnych należy wykonać obniżenie krawężników. Miejsca wykonania zjazdów indywidualnych należy dostosować do bram wjazdowych prywatnych posesji.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: Opis przedmiotu zamówienia oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót.
Załączniki w wersji elektronicznej dla Części nr 1 – „Modernizacja odcinka chodnika z kostki betonowej wraz z przebudową wjazdów w Kudowie-Zdroju.”:
1. Opis przedmiotu zamówienia - Zał. nr 1 do SWZ- część nr 1 - OPZ
1.1 Lokalizacja dla części nr 1 - zał. graficzny nr 1,
1.2 Przedmiar robót
2. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - Zał. nr 2 do SWZ- część nr 1 - STWiORB
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
4.5.5.) Wartość części: 44175,47 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 2 - „Remont odcinka ul. Bocznej i modernizacja odcinka ul. Kościuszki w Kudowie-Zdroju”.Przedmiotem zamówienia w części nr 2 zamówienia obejmuje remont i modernizację odcinków dróg ul. Bocznej i ul. Kościuszki w Kudowie-Zdroju z podziałem na 2 zadania:
Zadanie nr 1 „Remont odcinka drogi ul. Bocznej metodą nakładki z destruktu bitumicznego w Kudowie-Zdroju.”
Zadanie polega na wykonaniu naprawy drogi o nawierzchni asfaltowej metodą nakładki z destruktu bitumicznego o grubości 0,10 m z zagęszczeniem mechanicznym na ul. Bocznej w Kudowie-Zdroju dz. nr 128, obręb Zakrze o długości 350 m o średniej szerokości 4 m/1400 m2– stanowiącym Zał. graf. nr 2 do OPZ.
Wykonawca wykona zadanie z materiałów Zamawiającego – (destrukt bitumiczny).
Zakres robót obejmuje w szczególności:
1. dostarczenie na miejsce wykonywania naprawy sprzętu i materiału przewidzianego do użycia,
2. ustawienie w rejonie wykonywania prac odpowiedniego oznakowania zapewniającego bezpieczeństwo uczestnikom ruchu drogowego i pracownikom wykonującym prace,
3. transport materiału Zamawiającego na miejsce wykonania zadania,
4. mechaniczne wykonanie koryta za pomocą maszyn drogowych na grubość 10 cm, z zagospodarowaniem urobku ( miejsce wywozu urobku wskazane przez Zamawiającego do 6,0 km),
5. ułożenie mechaniczne nawierzchni w formie nakładki z destruktu bitumicznego, z zagęszczeniem mechanicznym na grubość 10cm,
6. wykonanie niwelacji wysokości włazów studni kanalizacyjnych - 15 szt., wpustów ulicznych - 3 szt., pokryw zaworów wodnych i gazowych -15 szt., studzienek telefonicznych - 3 szt.
7. skropienie istniejącej nawierzchni emulsją asfaltową na zimno,
8. ułożenie mechaniczne grysu o frakcji 2/5 mm na nawierzchnię z destruktu bitumicznego z zagęszczeniem mechanicznym o ilości 15kg/m2,
9. usunięcie oznakowania i doprowadzenie terenu do porządku
Wykonawca wykona nawierzchnie z materiału Zamawiającego- destrukt bitumiczny. Miejsce zeskładowania znajduje się na placu przy ulicy T. Kościuszki w odległości do 6,0 km od miejsca realizacji zadania zgodnie z załączonymi szkicami lokalizacyjnymi Zał. graf. nr 3 _miejsce składowania destruktu do OPZ. Wykonawca wywiezie urobek na ten sam plac przy ul. T. Kościuszki w Kudowie-Zdroju, gdzie będzie zeskładowany destrukt bitumiczny.
Dostawa pozostałych materiałów niezbędnych do realizacji zadnia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia wraz z transportem są po stronie Wykonawcy.
UWAGA – DESTRUKT BITUMICZNEY STANOWI MATERIAŁ POWIERZONY PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO i NIE NALEŻY UWZGLĘDNIAĆ JEGO KOSZTU ZAKUPU ORAZ POCHODNYCH W CENIE OFERTY. ZAŁADUNEK MATERIAŁÓW ORAZ TRANSPORT Z MIESCA SKŁADOWANIA NA MIEJSCE ROBÓT LEŻY PO STRONIE WYKONAWCY.
Zadanie nr 2: „Modernizacja drogi o nawierzchni gruntowej przy ul. Kościuszki na dz. 242 w Kudowie-Zdroju. ”
Zadanie polega na wykonaniu utwardzeniu drogi o nawierzchni gruntowej przy użyciu kruszywa łamanego o frakcji 0/63 mm I klasa o grubości 0,20 m z zagęszczeniem mechanicznym na ul. Kościuszki w Kudowie-Zdroju dz. nr 242, obręb Czermna o długości 100m o średniej szerokości 3,5 m/ 350 m2– zgodnie z załączonym szkicem – stanowiącym Zał. graf. nr 4 _lokalizacja odc. drogi do OPZ.
Wykonawca wykona zadanie z materiałów własnych.
Zakres robót obejmuje w szczególności:
1. dostarczenie na miejsce wykonywania naprawy sprzętu i materiału przewidzianego do użycia,
2. ustawienie w rejonie wykonywania prac odpowiedniego oznakowania zapewniającego bezpieczeństwo uczestnikom ruchu drogowego i pracownikom wykonującym prace,
3. transport materiału Zamawiającego na miejsce wykonania zadania,
4. mechaniczne wykonanie koryta za pomocą maszyn drogowych na grubość 0,20 m, z zagospodarowaniem urobku,
5. ułożenie mechaniczne nawierzchni kruszywem łamanym o frakcji 0/63 mm I klasa z zagęszczeniem mechanicznym na grubość 0,20 m.
6. usunięcie oznakowania i doprowadzenie terenu do porządku
Dostawa materiałów niezbędnych do realizacji zadnia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia wraz z transportem są po stronie Wykonawcy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: Opis przedmiotu zamówienia oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót.
Załączniki w wersji elektronicznej dla Części nr 2 - „Remont odcinka ul. Bocznej i modernizacja odcinka ul. Kościuszki w Kudowie-Zdroju”:
Dla zadania nr 1:
1. Opis przedmiotu zamówienia - Zał. nr 1 do SWZ- część nr 2, Zadania nr 1 - OPZ
1.1 Lokalizacja dla zadania - zał. graficzny nr 2
1.2 Lokalizacja miejsca składania destruktu i wywozu urobku - zał. graficzny nr 3
1.3 Przedmiar robót
2. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - Zał. nr 2 do SWZ- część nr 2, Zadanie nr 1 - STWiORB
Dla zadania nr 2:
3. Opis przedmiotu zamówienia - Zał. nr 1 do SWZ- część nr 2, Zadania nr 2 - OPZ
1.1 Lokalizacja dla zadania - zał. graficzny nr 4
1.2 Przedmiar robót
4. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - Zał. nr 2 do SWZ- część nr 2, Zadanie nr 2 - STWiORB
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
4.5.5.) Wartość części: 94595,18 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 38903
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 38903
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 38903
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RENATA KRĘŻEL FIRMA OGÓLNOBUDOWLANA „KRĘŻEL”
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8851283769
7.3.3) Ulica: UL. SIKORSKIEGO
7.3.4) Miejscowość: ŚCINAWKA ŚREDNIA
7.3.5) Kod pocztowy: 57-410
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Renata Krężel Firma Ogólnobudowlana "KRĘŻEL"
jakie przetargi wygrała firma
Renata Krężel Firma Ogólnobudowlana "KRĘŻEL"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 38903,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 92975,50
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 127920,00
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 92975,50
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RENATA KRĘŻEL FIRMA OGÓLNOBUDOWLANA „KRĘŻEL”
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8851283769
7.3.3) Ulica: UL. SIKORSKIEGO
7.3.4) Miejscowość: ŚCINAWKA ŚREDNIA
7.3.5) Kod pocztowy: 57-410
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Renata Krężel Firma Ogólnobudowlana "KRĘŻEL"
jakie przetargi wygrała firma
Renata Krężel Firma Ogólnobudowlana "KRĘŻEL"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 92975,50
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
2021-06-10 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z KUDOWY ZDROJU
więcej: przetargi w Kudowie Zdroju »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- TR.262.4.2025 Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie pomieszczeń przyziemia budynków B, B1 i C w ramach zadania inwestycyjnego (...)
- Przebudowa i rozbudowa drogi powiatowej nr 2214C Rypin-Pręczki na odcinku Kowalki-Pręczki oraz nr 2215C Dylewo-Rogowo w miejscowości Pręczki ETAP 2 - od km 1+463.00 do km 3+639.26
- Przebudowa oraz zmiana sposobu użytkowania części budynku przedszkola na żłobek gminny
- "Przebudowa i budowa otwartych zbiorników retencyjnych w miejscowości Baranów Sandomierski"
- "Wykonanie dylatacji oraz położenie płytek podłogowych na Stadionie Miejskim przy ul. Bułgarskiej 17 w Poznaniu, noszącym nazwę ENEA STADION"
- Remont nawierzchni bitumicznych dróg gminnych przy użyciu lanego asfaltu na terenie Gminy Pruszcz Gdański w roku 2025
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.