eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówWyłonienie Wykonawcy robót budowlanych i nasadzeń zieleni w roku 2021 wraz z pielęgnacją materiału roślinnego w latach 2021-2022, zadanie BO pn.: Park kieszonkowy w okolicy dawnego pasa lotniska



Ogłoszenie z dnia 2021-06-10


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00079459 z dnia 2021-06-10

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych i nasadzeń zieleni w roku 2021 wraz z pielęgnacją materiału roślinnego w latach 2021-2022, zadanie BO pn.: Park kieszonkowy w okolicy dawnego pasa lotniska

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Zieleni Miejskiej w Krakowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 361777097

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Reymonta 20

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 30-059

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.7.) Numer telefonu: 12-20-10-240

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zzm.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzm.krakow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://zzm.krakow.pl/index.php/przetargi.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych i nasadzeń zieleni w roku 2021 wraz z pielęgnacją materiału roślinnego w latach 2021-2022, zadanie BO pn.: Park kieszonkowy w okolicy dawnego pasa lotniska

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d71d41b1-864b-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00079459

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000979/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.86 Budowa parku kieszonkowego w ramach zadania Park kieszonkowy os. Dywizjonu 303 okolice dawnego pasa

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00018468/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: NP.26.2.9.21.JC1

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 229247,17 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych i nasadzeń zieleni w roku 2021 wraz z roczną pielęgnacją materiału roślinnego w latach 2021-2022, związanych z realizacją zadania budżetu obywatelskiego pn.: „Park kieszonkowy w okolicy dawnego pasa lotniska”, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie. Postępowanie nr NP.26.2.9.21.JC1.
1.1 Zgodnie z art. 310 ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
1.2 Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie między innymi robót ogólnobudowlanych polegających na wykonaniu oświetlenia, nawierzchni z płyt betonowych i kostki betonowej, montażu obiektów małej architektury oraz nasadzeń zieleni, zgodnie ze zgłoszeniem zamiaru wykonania robót budowlanych AU-O1-7.6743.738.2020.PKR z dnia 21.07.2020r., przedstawionych w treści niniejszej SIWZ i jej załącznikach, w szczególności w załączonej do SIWZ dokumentacji projektowej z załącznikami.
1.3 Miejsce wykonania robót budowlanych obejmuje obszar działki nr 118/100 oraz niewielką część działki nr 167/7 obr. 7 jednostka ewidencyjna Nowa Huta zgodnie z załączoną dokumentacją i SIWZ.
1.4 Zakres zamierzenia inwestycyjnego obejmuje wykonanie prac związanych z realizacją zadania budżetu obywatelskiego pn.: „Park kieszonkowy w okolicy dawnego pasa lotniska”. W ramach zamówienia należy zrealizować w szczególności prace obejmujące:
• ETAP I:
1.4.1 Wykonanie nawierzchni z płyt betonowych i kostki betonowej,
1.4.2 Wykonanie schodów terenowych,
1.4.3 Wykonanie prac rozbiórkowych związanych z likwidacją fragmentu obrzeża,
1.4.4 Budowę obiektów małej architektury,
1.4.5 Budowę oświetlenia,
1.4.6 Wykonanie nasadzeń,
1.4.7 Uporządkowanie terenu po zakończonych pracach,
1.4.8 Oznaczenie obiektu tabliczką (z dibondu) z informacją o realizacji projektu ze środków budżetu obywatelskiego zaakceptowaną przez Zamawiającego. Instrukcja wykonania projektu tabliczki stanowi załącznik do SIWZ,
• ETAP II:
1.4.9 Roczna pielęgnacja wykonanych nasadzeń.
1.5 Zamawiający informuje, że zakres prac obejmuje nieużytkowany teren, który należy zagospodarować zgodnie z projektem.
1.6 Zamawiający informuje, że zakres postępowania nie obejmuje wycinki drzew.
1.7 Zamawiający informuje, iż posiada umowę ze Spółdzielnią Mieszkaniową „Czyżyny” mającą prawo do dysponowania nieruchomością (działka nr 167/7), zgodnie z którą oddaje w użyczenie obszar o powierzchni 0.0043 ha, stanowiący część działki nr 167/7 obr. 7 jedn. ewid Nowa Huta. Zakres projektu dot. przedmiotowego obszaru oznaczony jest w dok. projektowej jako Etap I.
1.8 Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do uzupełnienia książki obiektu budowlanego i dostarczenie jej wraz z dokumentacją powykonawczą. Wzór książki obiektu budowlanego jest dowolny, a koszt jej zakupu ponosi Wykonawca.
1.9 Prace należy zrealizować zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych (zwaną dalej w skrócie STWiORB).
1.10 Integralną częścią SWZ niezbędną dla wykonania przedmiotu zamówienia są materiały załączone do SWZ, a w szczególności dokumentacja projektowa, STWiORB, przedmiary, tabele elementów wytworzonych, wzory kart akceptacji materiałów, wzory oświadczeń o podwykonawstwo, wzory protokołów stanowiące Załącznik nr 8 do SWZ (1 plik w formacie zip).
1.11 Zamawiający zaznacza, iż załączone przedmiary stanowią jedynie charakter orientacyjny i pomocniczy, a podstawą do sporządzenia oferty oraz określenia zakresu i obliczenia ryczałtowej ceny, a następnie rozliczeń umowy jest dokumentacja projektowa oraz STWiORB.
1.12 Szczegółowy opis przedmiotu został przedstawiony w pkt 3) 10. SWZ i Załączniku nr 8 do SWZ.
2. Wykonawca powinien wypełnić oraz podpisać formularz oferty wraz z załącznikami lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści, przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego, oraz zamieścić na udostępnionej przez Zamawiającego platformie pod adresem: https://www.soldea.pl/epz/epz/.
3. Wykonawca musi dołączyć do oferty wszystkie dokumenty i oświadczenia oraz załączniki przedstawione w SWZ podpisane przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego.
4. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymaganiami Zamawiającego określonymi w SWZ, a wraz z ofertą musi złożyć następujące przedmiotowe środki dowodowe:
4.1 foldery lub karty katalogowe lub karty produktowe lub karty charakterystyki lub karty materiałowe lub oświadczenia producenta lub jego autoryzowanego przedstawiciela, albo inne równoważne dokumenty lub oświadczenia itp. wraz z kolorowymi zdjęciami lub rysunkami potwierdzającymi, że oferowany przedmiot zamówienia, w odniesieniu do typowych (produkowanych seryjnie) urządzeń i elementów małej architektury, tj. kosz na śmieci, ławka z oparciem długość 182cm, ławka z oparciem długość 302cm, ławka wisząca, hamak, lampa parkowa oraz nawierzchnia, spełnia wymagania i warunki opisane w SWZ (w szczególności techniczne, funkcjonalne, architektoniczne, estetyczne, materiałowe itp.), wraz z jednoznacznym podaniem marki/typu/modelu/symbolu itp. i producenta/ów pozwalających na jednoznaczną identyfikację oferowanych poszczególnych urządzeń i elementów.
5. Zamawiający przewiduje możliwość wzywania do złożenia lub uzupełnienia przedmiotowych środków dowodowych w wyznaczonym terminie, jeżeli Wykonawca ich nie złożył lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne. Zamawiający odstępuje od wezwania, jeżeli przedmiotowy środek dowodowy służy potwierdzeniu zgodności z cechami lub kryteriami określonymi w opisie kryteriów oceny ofert lub, pomimo złożenia przedmiotowego środka dowodowego, oferta podlega odrzuceniu albo zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania. Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych.
6. Warunki realizacji zamówienia zawarte zostały w projektowanych postanowieniach umowy zawartych w SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39113600-3 - Ławki

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111213-4 - Roboty w zakresie oczyszczania terenu

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45112330-7 - Rekultywacja terenu

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45112711-2 - Roboty w zakresie kształtowania parków

45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych

45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji

45223800-4 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 252933,00

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 286850,00

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 252933,00

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwem Inżynieryjno-Budowlanym GACZOREK Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6772357923

7.3.3) Ulica: ul. Podłącze 2

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-218

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 252933,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-08-17
2021-06-10 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.