Ogłoszenie z dnia 2025-01-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Mycie pojazdów służbowych jednostek wojskowych będących na zaopatrzeniu 26 Wojskowego Oddziału Gospodarczego
w 2024 roku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 26 Wojskowy Oddział Gospodarczy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 142917040
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Juzistek 2
1.5.2.) Miejscowość: Zegrze
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-131
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: jw4809.zp@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.26wog.wp.mil.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Jednostka wojskowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Mycie pojazdów służbowych jednostek wojskowych będących na zaopatrzeniu 26 Wojskowego Oddziału Gospodarczegow 2024 roku
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d450de7c-ee87-41f5-b186-c4f8eae0fd30
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00079536
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Postępowanie podobne z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp zgodnie z § 10 umowy nr 89/czołg-sam/2023, nr 90/czołg-sam/2023, nr 103/czołg-sam/2023 (ZP/13/2023). Usługa mycia zewnętrznego pojazdów służbowych jest niezbędna do utrzymania ich w czystości zgodnie
z wymogami ustawy o ruchu drogowym oraz ma na celu zabezpieczenie prawidłowego wykonywania obsługi codziennej pojazdów zgodnie z ich przeznaczeniem. Zamówienie podobne może być jedynie „następstwem” zamówienia podstawowego udzielonego w trybie konkurencyjnym wszczynanym ogłoszeniem o zamówieniu. Niniejsze zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówienie nr r 2023/BZP 00034012/01 z dnia 16.01.2023 r.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/166/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 30407,09 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Mycie pojazdów służbowych jednostek wojskowych będących na zaopatrzeniu 26 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w 2024 roku
4.5.3.) Główny kod CPV: 50112300-6 - Mycie samochodów i podobne usługi
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GAZDAM Adam Grzesiak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5361768274
7.3.3) Ulica: ul. Nowodworska 18
7.3.4) Miejscowość: Legionowo
7.3.5) Kod pocztowy: 05-119
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22219,12 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-01-29 do 2024-03-31SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Wartość umowy: 9 809,30 zł
Termin realizacji od 29.01.2024 do 31.03.2024 r.
Cz. 3: Wykonawca Formuła 44 Michał Pełka, ul. Okuniewska 65, 05-070 Sulejówek, NIP: 8221895471
Wartość umowy: 5 301,30 zł
Termin realizacji od 29.01.2024 do 31.03.2024 r.
INNE PRZETARGI ZEGRZE
- WYKONANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWO - KOSZTORYSOWEJ NA REMONT BUDYNKU NR 16 WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ TOWARZYSZĄCĄ Z PRZEZNACZENIEM NA MAGAZYN TECHNICZNY NA TERENIE KOMPLEKSU WOJSKOWEGO W KAZUNIU NOWYM
- Usługa wykonanie tarcz strzeleckich dla jednostek wojskowych będących na zaopatrzeniu 26. Wojskowego Oddziału Gospodarczego
więcej: przetargi ZEGRZE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa paliw płynnych, dodatku katalitycznego do paliw oraz świadczenia usług mycia pojazdów na potrzeby Podkarpackiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Mielcu
- Sukcesywny zakup paliwa w systemie sprzedaży bezgotówkowej do samochodów służbowych, kanistrów oraz usługi myjni na potrzeby Politechniki Lubelskiej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.