Ogłoszenie z dnia 2021-06-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00037288/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-21
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00079562 z dnia 2021-06-10 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
NAPRAWA IZOLACJI PIONOWEJ MURU GALERII ESTAKADY STRZELECKIEJ MAŁEJ ŚLUZY MIESZCZĄCEJ MUZEUM ARMII „POZNAŃ”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Wielkopolskie Muzeum Niepodległości
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000277902
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Woźna 12
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 61-777
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.7.) Numer telefonu: +48 (61) 851 72 89
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetarg@wmn.poznan.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wmn.poznan.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.wmn.poznan.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
NAPRAWA IZOLACJI PIONOWEJ MURU GALERII ESTAKADY STRZELECKIEJ MAŁEJ ŚLUZY MIESZCZĄCEJ MUZEUM ARMII „POZNAŃ”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ccf2cde7-a280-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00079562
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00009079/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Naprawa izolacji pionowej - Muzeum Armii Poznań
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00037288/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: FA.261-5/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 141030,51 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest remont studni chłonnej instalacji odprowadzania wód opadowych ze skarpy (zadaszenia) budynku galerii strzeleckiej estakady "Małej Śluzy" Fortu Winiary w Parku Cytadela w Poznaniu, przy al. Armii Poznań́, stanowiącego dawną Estakadę̨ Zachodnią Fortu Winiary jako korytarz kazamatowy do komunikacji pomiędzy Fortem Winiary a zbudowanym na końcu Małej Śluzy strumienia Wierzbaka - Fortem Wojciecha (Hake).
2. Szczegółowy zakres robót został wyszczególniony w załączniku nr 1 do SWZ – Programie prac remontowych, przedmiarze robót oraz szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz Pozwoleniu na prowadzenie robót budowlanych przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45111240-2 - Roboty w zakresie odwadniania gruntu
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby
45112500-0 - Usuwanie gleby
45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej
45320000-6 - Roboty izolacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 177000
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 258000
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 202950
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JG-BUD Jan Grzybowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7772953235
7.3.3) Ulica: ul. Dolna 36
7.3.4) Miejscowość: Daszewice
7.3.5) Kod pocztowy: 61-160
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 202950
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni
2021-06-10 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Świadczenie usług polegających na czyszczeniu i konserwacji przewodów kominowych na nieruchomościach będących we władaniu Zarządu Komunalnych Zasobów Lokalowych Sp. z o.o., w podziale na V części
- Zakup mieszanek betonowych
- TPm-7/25 Sukcesywna dostawa papieru ksero wraz z wniesieniem i rozładunkiem.
- Zaopatrzenie serwisu kawowego w ramach interwencji I.14.1 Doskonalenie zawodowe rolników moduł 1 Szkolenia podstawowe dla rolników (I 14.1.1), w ramach PS WPR 2023- 2027
- Dostawa materiałów szkoleniowych - artykułów biurowych w ramach interwencji I.14.1 Doskonalenie zawodowe rolników moduł 1 Szkolenia podstawowe dla rolników (I 14.1.1), w ramach PS WPR 2023-2027.
- Sukcesywne dostawy środków czystości na potrzeby Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Poznaniu
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa budynku wielorodzinnego w Orzyszu"
- "Budowa budynku dydaktyczno - warsztatowego dla Zespołu Szkół w Kowalu"
- Remont dróg gminnych ul. Ogrodowej i ul. Przesmyk w Sępólnie Krajeńskim
- Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Nieczajnie Górnej
- Zakup sprzętu i aparatury medycznej oraz dostosowanie infrastruktury medycznej, technicznej i logistycznej do prowadzenia Oddziału Geriatrii
- Budowa drogi dojazdowej do budynku SIM w Człuchowie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.