eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi P³oniawy-BramuraTermomodernizacja obiektów u¿yteczno¶ci publicznej na terenie gminy P³oniawy-Bramura



Og³oszenie z dnia 2022-03-09


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Termomodernizacja obiektów u¿yteczno¶ci publicznej na terenie gminy P³oniawy-Bramura

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA P£ONIAWY-BRAMURA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550668338

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: 83A

1.5.2.) Miejscowo¶æ: P³oniawy-Bramura

1.5.3.) Kod pocztowy: 06-210

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostro³êcki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@ploniawy-bramura.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://bip.ploniawy-bramura.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Termomodernizacja obiektów u¿yteczno¶ci publicznej na terenie gminy P³oniawy-Bramura

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-731d87d3-9ee4-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00079620

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-03-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00029703/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.1 Termomodernizacja obiektów u¿yteczno¶ci publicznej na terenie gminy P³oniawy-Bramura

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

16) Zamówienie objête jest dofinansowaniem ze ¶rodków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020 w ramach dzia³ania 4.2 Efektywno¶æ energetyczna

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://miniportal.uzp.gov.pl

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Zamawiaj±cy informuje, ¿e w przedmiotowym postêpowaniu ofertê, o¶wiadczenia, podmiotowe ¶rodki dowodowe, przedmiotowe ¶rodki dowodowe sporz±dza siê, pod rygorem niewa¿no¶ci, w postaci elektronicznej i opatruje siê kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym i podpisem osobistym oraz przesy³a za pomoc± systemu miniPortalu oraz platformy ePUAP.
1) Zamówienie realizowane bêdzie przy udziale: miniPortalu: https://miniportal.uzp.gov.pl oraz
Platforma e-Zamówienia: https://ezamowienia.gov.pl/pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami w szczególno¶ci sk³adanie o¶wiadczeñ, wniosków (innych ni¿ wskazanych w pkt II), zawiadomieñ oraz przekazywanie informacji odbywa siê elektronicznie za po¶rednictwem dedykowanego formularza: „Formularz do komunikacji” dostêpnego na ePUAP oraz udostêpnionego przez miniPortal. We wszelkiej korespondencji zwi±zanej z niniejszym postêpowaniem Zamawiaj±cy i Wykonawcy pos³uguj± siê numerem og³oszenia (BZP, TED lub ID postêpowania).
2) Zamawiaj±cy mo¿e równie¿ komunikowaæ siê z Wykonawcami za pomoc± poczty elektronicznej, email urzad@ploniawy-bramura.pl
3) Dokumenty elektroniczne, sk³adane s± przez Wykonawcê za po¶rednictwem „Formularza do komunikacji” jako za³±czniki. Zamawiaj±cy dopuszcza równie¿ mo¿liwo¶æ sk³adania dokumentów elektronicznych za pomoc± poczty elektronicznej, na wskazany w pkt 2 adres email.
13 Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych musi byæ zgody z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415)

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 14 ust. 1 Ogólnego Rozporz±dzenia o Ochronie Danych (RODO) informujemy, ¿e:
1) administratorem Pañstwa danych osobowych jest Urz±d Gminy P³oniawy-Bramura, adres: P³oniawy-Bramura 83A, 06-210 P³oniawy-Bramura;
2) administrator wyznaczy³ Inspektora Ochrony Danych, z którym mog± siê Pañstwo kontaktowaæ w sprawach przetwarzania Pañstwa danych osobowych za po¶rednictwem poczty elektronicznej: urzad@ploniawy-bramura.pl;
3) administrator bêdzie przetwarza³ Pañstwa dane osobowe w celu zwi±zanych z oszacowaniem warto¶ci zamówienia oraz ewentualnym zawarciem i realizacj± umowy o wspó³pracy na podstawie. Dane osobowe s± przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO, tj. przetwarzanie jest niezbêdne w celu wykonania umowy, której stron± jest osoba, której dane dotycz±, lub do podjêcia dzia³añ na ¿±danie osoby, której dane dotycz±, przed zawarciem umowy;
4) administrator przetwarza jedynie Pañstwa dane kontaktowe;
5) dane osobowe mog± byæ udostêpnione innym uprawnionym podmiotom, na podstawie przepisów prawa, a tak¿e na rzecz podmiotów, z którymi administrator zawar³ umowê powierzenia przetwarzania danych w zwi±zku z realizacj± us³ug na rzecz administratora (np. laboratorium zewnêtrznym, kancelari± prawn±, dostawc± oprogramowania, zewnêtrznym audytorem, zleceniobiorc± ¶wiadcz±cym us³ugê z zakresu ochrony danych osobowych);
6) administrator nie zamierza przekazywaæ Pañstwa danych osobowych do pañstwa trzeciego lub organizacji miêdzynarodowej;
7) maj± Pañstwo prawo uzyskaæ kopiê swoich danych osobowych w siedzibie administratora.
Dodatkowo zgodnie z art. 14 ust. 2 RODO informujemy, ¿e:
1) Pañstwa dane osobowe bêd± przechowywane do momentu up³ywu okresu przedawnienia wynikaj±cego z ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny;
2) przys³uguje Pañstwu prawo dostêpu do tre¶ci swoich danych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania, a tak¿e prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przeniesienia danych oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego;
3) dane osobowe zosta³y pozyskane z publicznie dostêpnego ¼ród³a, tj. z Internetu;
4) administrator nie podejmuje decyzji w sposób zautomatyzowany w oparciu o Pañstwa dane osobowe.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: OR.SI.271.5.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak

4.1.9.) Liczba czê¶ci: 2

4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci

4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

Czê¶æ 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa nowego ¼ród³a ciep³a wraz z monta¿em instalacji fotowoltaicznej O¶rodka Zdrowia w P³oniawach-Bramurze
W ramach przedmiotu zamówienia nale¿y wykonaæ:
• Ocieplenie ¶cian zewnêtrznych budynku styropianem o ƛ=0,031W/mK, grubo¶ci 10 cm wraz z wymian± obróbek blacharskich oraz ociepleniem o¶cie¿y tym samym styropianem gr. 2 cm.
• Ocieplenie stropodachu styropianem ƛ=0,033W/mK, grubo¶ci 20 cm uk³adan± na powierzchni stropodachu wraz z wymian± obróbek blacharskich i rynien
• Demonta¿ w budynku istniej±cych okien drewnianych i monta¿ nowych okien PCV o U=0,9W/ m2K wraz z robotami towarzysz±cymi – tynkowaniem i malowaniem o¶cie¿yn oraz wymian± parapetów
• Demonta¿ w budynku istniej±cych drzwi drewnianych i bramy oraz monta¿ nowych o U=1,3 W/ m2K wraz z robotami towarzysz±cymi – tynkowaniem i malowaniem o¶cie¿y oraz wymian± parapetów. Po³±czenia o¶cie¿nic
• Wymiana ¼ród³a ciep³a na pompê ciep³a powietrze-woda o mocy cieplnej 18kW, bufora z grza³k± elektryczn± oraz monta¿ zaworów termostatycznych.
• Przy³±czenie istniej±cej instalacji do nowego ¼ród³a ciep³a
• Monta¿ na dachu budynku instalacji fotowoltaicznej o mocy 7,5kWp
• Wymiana wszystkich opraw o¶wietleniowych na oprawy LED

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

09331200-0 - S³oneczne modu³y fotoelektryczne

31520000-7 - Lampy i oprawy o¶wietleniowe

42511110-5 - Pompy grzewcze

45223210-1 - Roboty konstrukcyjne z wykorzystaniem stali

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-09-30

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty zostan± ocenione w oparciu o ustalone kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa nowego ¼ród³a ciep³a wraz z monta¿em instalacji fotowoltaicznej w budynku Urzêdu Gminy w P³oniawach-Bramurze.
1) W ramach przedmiotu zamówienia nale¿y wykonaæ:
• Ocieplenie ¶ciany po³udniowej budynku styropianem o ƛ=0,031W/mK , grubo¶ci 6cm wraz z wymian± obróbek blacharskich oraz ociepleniem o¶cie¿y tym samym styropianem gr. 2 cm. Demonta¿ w budynku istniej±cych okien i monta¿ nowych okien PCVo U=0,9W/ m2K wraz z robotami towarzysz±cymi – tynkowaniem i malowaniem o¶cie¿y oraz wymian± parapetów
• Wymiana ca³ej instalacji co oraz ¼ród³a ciep³a na pompê ciep³a powietrze-woda, monta¿ zaworów termostatycznych, istniej±cy kocio³ bêdzie stanowi³ szczytowe ¼ród³o ciep³a .
• przy³±czenie istniej±cej instalacji do nowego ¼ród³a ciep³a
• Monta¿ na dachu budynku instalacji fotowoltaicznej o mocy 27 kWp
• Wymiana wszystkich opraw o¶wietleniowych na oprawy LED

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

09331200-0 - S³oneczne modu³y fotoelektryczne

31520000-7 - Lampy i oprawy o¶wietleniowe

42511110-5 - Pompy grzewcze

44220000-8 - Stolarka budowlana

45223210-1 - Roboty konstrukcyjne z wykorzystaniem stali

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-09-30

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty zostan± ocenione w oparciu o ustalone kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

W ramach zdolno¶ci technicznej lub zawodowej.
Dla czê¶ci 1 i 2
d.1. 1. Wykonawca musi wykazaæ siê dysponowaniem przynajmniej:
• jedn± osob± posiadaj±c± uprawnienia budowlane w specjalno¶ci instalacji w zakresie sieci,
instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych bez
ograniczeñ do kierowania robotami budowlanym lub odpowiadaj±ce im uprawnienia budowlane,
które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów;
• jedn± osob± posiadaj±c± uprawnienia budowlane w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci,
instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych lub certyfikat instalatora OZE.
W zakresie wy¿ej wymienionych uprawnieñ, Zamawiaj±cy uzna równowa¿ne kwalifikacje zawodowe (dyplomy) wydawane przez inne ni¿ Rzeczpospolita Polska pañstwa cz³onkowskie Unii Europejskiej, konfederacji szwajcarskiej oraz pañstwa cz³onkowskie europejskiego porozumienia o wolnym handlu (EFTA). Ocena powy¿szego warunku nast±pi poprzez weryfikacjê informacji ujêtych w wykazie osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 PZP,
3) o¶wiadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej;

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Dla czê¶ci 1 i 2 -wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

a) pe³nomocnictwo podmiotów wystêpuj±cych wspólnie (je¿eli dotyczy);
b) wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± o¶wiadczenie, z którego wynika, us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy.
c) pe³nomocnictwo dla osoby/osób podpisuj±cej ofertê, za³±czniki i o¶wiadczenia (je¶li uprawnienie tych osób nie wynika z innych dokumentów do³±czonych do oferty) - (je¿eli dotyczy)- podpisany podpisem kwalifikowanym;
d) orygina³ zobowi±zanie podmiotu udostepniaj±cego zasoby- (je¿eli dotyczy) podpisany podpisem kwalifikowanym, zaufanym lub podpisem osobistym.;
e) aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie o spe³nieniu warunków i nie podleganiu wykluczeniu (zgodnie z za³±cznikiem nr 1 do SIWZ). Informacje zawarte w o¶wiadczeniu bêd± stanowiæ wstêpne potwierdzenie, ¿e Wykonawca spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu i nie podlega wykluczeniu;

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± o¶wiadczenie, z którego wynika, jakie us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Ze wzglêdu na ograniczon± ilo¶c znaków pe³ny katalog przes³anek aneksowania umowy
zawarty jest w Specyfikacji warunków zamówienia.
1) zmiany dotycz±ce terminu realizacji zamówienia:
2) zmiany dotycz±ce wynagrodzenia:
a) pozosta³e zmiany:
a) zmiana w zakresie przedmiotu umowy lub terminu realizacji przedmiotu umowy w przypadku stwierdzenia wad lub konieczno¶ci uzupe³nienia dokumentacji projektowej, stanowi±cej opis przedmiotu zamówienia; zmiana zakresu przedmiotu umowy bêdzie skutkowa³a odpowiedni± zmian± wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy. Wynagrodzenie okre¶lone w umowie ulegnie zmianie proporcjonalnie do zakresu wykonanych prac na podstawie obowi±zuj±cych cen rynkowych. Zmiana wynagrodzenia musi zostaæ zatwierdzona przez inspektora nadzoru. W przypadku zmiany terminu realizacji umowy - termin realizacji umowy zostanie wyd³u¿ony o czas niezbêdny do zaprojektowania i wykonania zmienionego zakresu przedmiotu umowy.
b) zmiana danych zwi±zanych z obs³ug± administracyjno-organizacyjn± umowy, ( np. zmiana danych teleadresowych, zmiana formy zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy itp.);
c) w przypadku stwierdzenia rozbie¿no¶ci lub niejasno¶ci w umowie, których nie mo¿na usun±æ w inny sposób, a zmiana umowy bêdzie umo¿liwiaæ usuniecie rozbie¿no¶ci i doprecyzowanie umowy celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony,
d) zmiana strony umowy w sytuacji, gdy praca i obowi±zki Wykonawcy wst±pi inny podmiot;
Mo¿liwa jest zamiana umowy polegaj±ca na tym, i¿ w miejsce wykonawcy przejmuj±cy ogó³ jego praw i obowi±zków, wst±pi inny podmiot, np. podwykonawca.
W szczególnych okoliczno¶ciach mo¿liwa jest zmiana umowy polegaj±ca na tym, i¿ prawa i obowi±zki wszystkich cz³onków konsorcjum/wszystkich Wykonawców wspólnie realizuj±cych zamówienie/ przejmie jeden z cz³onków Konsorcjum / jeden z Wykonawców wspólnie realizuj±cych zamówienie/.
3) zmiana w zakresie podwykonawstwa:
a) mo¿liwe jest samodzielne realizowanie umowy, pomimo zadeklarowania udzia³u
podwykonawcy w realizacji zamówienia;
b) mo¿liwe jest zlecenie podwykonawcy innego zakresu zamówienia, ani¿eli wskazany przez Wykonawcê w ofercie;
c) mo¿liwe jest zlecenie czê¶ci zamówienia podwykonawcy, w sytuacji gdy Wykonawca
zadeklarowa³ samodzieln± realizacje zamówienia;
d) mo¿liwa jest zmiana podwykonawców na zasobach, których Wykonawca opiera³ siê
wykazuj±c spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu pod warunkiem, ¿e nowy
podwykonawca wyka¿e spe³nianie warunków w zakresie nie mniejszym ni¿ wskazany na etapie postêpowania o zamówienie publiczne dotychczasowy podwykonawca.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-03-24 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem „Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego równie¿ na miniPortalu. Funkcjonalno¶æ do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcê jest dostêpna dla wykonawców na miniPortalu, w szczegó³ach danego postêpowania.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-03-24 10:20

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.