Ogłoszenie z dnia 2023-02-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu i oprogramowania IT
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA STĄPORKÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009900
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 132A
1.5.2.) Miejscowość: Stąporków
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-220
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@staporkow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.staporkow.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu i oprogramowania IT2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4100e098-a39e-11ed-9236-36fed59ea7dd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00079630
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00022316/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa sprzętu i oprogramowania IT
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie publiczne współfinansowane jest ze środków Unii Europejskiej z Programu Polska Cyfrowa na lata 2014 – 20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
W dniu 13.12.2022 r. Zamawiający wszczął postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na zad. pn. Dostawa sprzętu i oprogramowania IT, znak ZP.271.14.2022/RS. Przedmiotowe postępowanie prowadzone było w trybie podstawowym (art. 275 pkt 1 ustawy Pzp). Ogłoszenie o zam. opublikowane zostało w BZP pod numerem 2022/BZP 00493336/01. W ramach postępowania wpłynęły dwie oferty. Obie podlegały odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5.
Na mocy art. 305 ust. 2 Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki jeżeli w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty albo wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawnie art. 226 ust. 1 pkt 2 lub 5, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.
Zamawiający skorzystał z uprawnień nadanych art. 305 i przeprowadził postępowanie z wolnej ręki. W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający nie zmienił warunków zamówienia w stosunku do warunków opisanych w postęp. ZP.271.14.2022/RS.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-74423317-7add-11ed-94da-6ae0fe5e7159
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.2023/RS
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 158883,07 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu IT w ramach realizacji projekty Cyfrowa Gmina
2. Zakres zamówienia obejmuje zakup i dostawę:
1). Komputery stacjonarne z systemem operacyjnym 15 szt.
2). Monitory do komputerów stacjonarnych 15 szt.
3). Zasilacz UPS 15 szt.
4). Laptop z systemem operacyjnym 12 szt.
5). Pakiet programów biurowych 25 szt.
6). NAS serwer plików 2 szt.
7). UPS Rack 2 szt.
8). Scanery 7 szt.
3. Szczegółowy opis zamówienia zawarty został "INFORMACJAH NIEZBĘDNYCH DO PRZEPROWADZENIA POSTĘPOWANIA" stanowiącego załącznik do zaproszenie do negocjacji.
4. Zamówienie obejmuje dostawę do siedziby Zamawiającego, wniesienie, montaż/instalację oraz uruchomienie sprzętu (wymienionego w pkt.2).
5. Wykonawca zobowiązany jest ustalić z Zamawiającym dzień oraz godzinę dostawy uwzględniając godziny pracy Zamawiającego.
6. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia osobiście oraz weźmie udział w jego rozpakowaniu, instalacji oraz uruchomieniu w celu stwierdzenia uszkodzeń mechanicznych lub braków w dostawie.
7. Uszkodzony lub brakujący sprzęt Wykonawca dostarczy na koszt własny najpóźniej w kolejnym dniu roboczym. Towar niezgodny z Opisem Przedmiotu Zamówienia uznaje się za brakujący.
8. Zamawiający wymaga udzielenia min. 2 lat gwarancji jakości na przedmiot zamówienia licząc od daty podpisania protokołu odbioru.
Podczas trwania okresu gwarancji Wykonawca zobowiązany jest dokonać naprawy sprzętu w terminie max. 5 dni roboczych
od dnia zgłoszenia usterki/awarii. Przez pojęcie „naprawa” Zamawiający rozumie realizację czynności polegających na
przywróceniu pierwotnej funkcjonalności sprzętu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30213300-8 - Komputer biurkowy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213100-6 - Komputery przenośne
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
35100000-5 - Urządzenia awaryjne i zabezpieczające
48823000-3 - Serwery plików
30200000-1 - Urządzenia komputerowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: UNICOMP Jarosław Paryska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 663-159-61-00
7.3.3) Ulica: Piłsudskiego 28/53a
7.3.4) Miejscowość: Skarżysko - Kamienna
7.3.5) Kod pocztowy: 26-110
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 187329,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni szkolnych
- Doposażenie bazy ZCEMiP w projekcie pn. "Ścieżka ku ekologicznej wiedzy: program edukacyjny w dążeniu do zrównoważonego rozwoju wspierający dzieci i młodzież, lokalnych mieszkańców oraz przeds. GMS"
- Dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego oraz pomocy multimedialnych i dydaktycznych dla projektu: "Realizacja Programu Rozwojowego w Szkole Podstawowej w Werbkowicach"
- "Podniesienie poziomu bezpieczeństwa w Urzędzie Gminy Obrowo i Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Obrowie w ramach programu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Zakup i dostawa serwerów, przełączników sieciowych, zasilaczy UPS, biblioteki taśmowej wraz z licencjami w ramach zadania "Cyberbezpieczny Samorząd - Poprawa cyberbezpieczeństwa w Gminie Chojna".
- Dostawa sprzętu komputerowego według 2 części
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.