Ogłoszenie z dnia 2022-03-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00029258/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-01-21
- 2022/BZP 00044842/01 - Modyfikacja z dnia 2022-02-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont ul. Bukowieckiej w Piotrowicach gm. Przeciszów na długości 1450 m
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PRZECISZÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072181899
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Podlesie 1
1.5.2.) Miejscowość: Przeciszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-641
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@przeciszow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.przeciszow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/15a2053e-ed7f-44e8-b6eb-aa3ffac17f171.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont ul. Bukowieckiej w Piotrowicach gm. Przeciszów na długości 1450 m2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-95115414-79f2-11ec-beb3-a2bfa38226ab
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00079649
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00028252/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Remont ul. Bukowieckiej w Piotrowicach gm. Przeciszów na długości 1450 m
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00029258/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZPB.271.1.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 798505,33 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego
pn. „Remont ul. Bukowieckiej w Piotrowicach gm. Przeciszów na długości 1450 m”.
Inwestycja obejmuje remont ul. Bukowieckiej w Piotrowicach gm. Przeciszów na długości 1450 m.
Planowany zakres robót budowlanych obejmuje w szczególności:
- usuniecie przerostów traw z poboczy na całej długości drogi asfaltowej
- frezowanie istniejącej nawierzchni bitumicznej
- rozebranie istniejącej podbudowy na odkład do ponownego wbudowania
- korytowanie podłoża drogi
- rozłożenie materiału z rozbiórki istniejącej podbudowy
- wykonanie stabilizacji gruntu C3/4 o grubości 35cm
- profilowanie, zagęszczenie i pielęgnacja stabilizacji
- wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 mm gr. 10cm
- wykonanie warstwy wiążącej z BA grubości 6cm
- skropienie emulsja
- wykonanie warstwy ścieralnej z BA grubości 4cm
- wykonanie poboczy z kruszywa o szerokości 0,5 m na całej długości drogi asfaltowej
- oczyszczenie rowu
- remont przepustów pod droga
- częściowa wymiana uszkodzonych płyt ażurowych w rowach
- odmulenie przepustów
- uprzątniecie terenu budowy wraz z rozplantowaniem ziemi (z terenu budowy)
- wymiana oznakowania pionowego.
Długość remontowanej jezdni: 1450 m, szerokość remontowanej jezdni 3,5m + pobocza 2 x 0,5m.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki do SWZ, tj.:
• dokumentacja techniczna,
• specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót,
• przedmiar robot.
Warunki realizacji robót określają odpowiednio: projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, którego zostaną wprowadzone do treści tej umowy, dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiar robót stanowiące załączniki do SWZ.
Na zrealizowany zakres robót należy udzielić minimum 36 miesięcy gwarancji i rękojmi. Okres gwarancji stanowi kryterium oceny ofert. Maksymalny okres gwarancji i rękojmi wymagany przez Zamawiającego wynosi 60 miesięcy. Okres rękojmi będzie równy okresowi gwarancji. Okres gwarancji oferowany przez Podwykonawcę musi być równy okresowi gwarancji oferowanemu przez Wykonawcę.
W zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 Pzp w ramach zadania zostaną wykonane prace uwzględniające potrzeby osób niepełnosprawnych. Jeżeli dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót lub przedmiar robót wskazywałyby znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego Wykonawcę (Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia w wystarczająco precyzyjny i zrozumiały sposób) oraz mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych Wykonawców lub produktów Zamawiający, zgodnie z art. 99 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, dopuszcza składanie produktów równoważnych. Wszelkie produkty pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać oferowane produkty, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis dotyczący minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania produktów zawarte m.in. w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, na stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak więc posługiwanie się nazwami produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający wskazując oznaczenie konkretnego produktu, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te produkty.
Przedmiotowe zamówienie należy zrealizować zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami oraz na ustalonych w specyfikacji warunków zamówienia, ofercie i umowie, warunkach.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45111230-9 - Roboty w zakresie stabilizacji gruntu
45112100-6 - Roboty w zakresie kopania rowów
45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233280-5 - Wznoszenie barier drogowych
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
45243510-0 - Budowa nasypów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 849148,79 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1907383,9 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 849148,79 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Rejon Robót Drogowych Drog-Bud Spółka z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9441860340
7.3.3) Ulica: Ignacego Krasickiego 18A
7.3.4) Miejscowość: Alwernia
7.3.5) Kod pocztowy: 32-566
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
REJON ROBÓT DROGOWYCH DROG-BUD SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
REJON ROBÓT DROGOWYCH DROG-BUD SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 849148,79 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI PRZECISZÓW
więcej: przetargi PRZECISZÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- Utrzymanie i konserwacja nawierzchni drogi leśnej w leśnictwach: Podlesie nr 1001 i 1002, Panewnik nr 1130, Ochojec nr 601, 0621, 0638/2,0638/3, 0154 Giszowiec nr 0201/2
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
- Remont drogi wojewódzkiej nr 561 na odcinku od km 20+351 (20+375) do km 21+009 (21+035) - nr postępowania 260/24
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.