eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BrwinówZaprojektowanie i budowa sieci wodociągowej i sieci kanalizacji sanitarnej.



Ogłoszenie z dnia 2022-03-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zaprojektowanie i budowa sieci wodociągowej i sieci kanalizacji sanitarnej.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Brwinów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269203

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Grodziska 12

1.5.2.) Miejscowość: Brwinów

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-840

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: halina.bak@brwinow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: brwinow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ugb.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zaprojektowanie i budowa sieci wodociągowej i sieci kanalizacji sanitarnej.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-20ba0db7-7ced-11ec-beb3-a2bfa38226ab

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00079717

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019172/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Projektowanie i budowa sieci wodociągowej w gminie Brwinów.

1.1.4 Projektowanie i budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z odgałęzieniami do granic nieruchomości oraz projektowanie przyłączy w gminie Brwinów.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00032179/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.7.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 571216,01 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje zaprojektowanie i budowa sieci wodociągowej i sieci kanalizacji sanitarnej:

Część I
Zadanie 1.Zaprojektowanie i budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z odgałęzieniami do granic nieruchomości w Otrębusach na dz. nr ew. 578/7; 573 (PVC dn 200mm L=ok. 67mb; 160mm, L= ok.11mb).
Zadanie 2.Zaprojektowanie i budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z odgałęzieniami do granic nieruchomości w miejscowości Żółwin na dz. nr ew. 19/11 (PVC dn 200mm L=ok. 64mb; 160mm, L= ok.20mb).
Zadanie 3.Zaprojektowanie i budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z odgałęzieniami do granic nieruchomości w Otrębusy na dz. nr ew. 96/4 (PVC dn 200mm L=ok. 76mb; 160mm,
L= ok.12mb).
Zadanie 4.Zaprojektowanie i budowa odgałęzienia kanalizacji sanitarnej do dz. nr ew. 586/4 obr. 15 Otrębusy. (PVC 160mm, L= ok. 6,70mb).
Zadanie 5.Zaprojektowanie i budowa odgałęzienia kanalizacji sanitarnej do dz. nr ew. 585/14 obr. 15 Otrębusy. (PVC 160mm, L= ok. 6,70mb).
Zadanie 6.Zaprojektowanie i budowa odgałęzienia kanalizacji sanitarnej do dz. nr ew. 585/17 obr. 15 Otrębusy. (PVC 160mm, L= ok. 6,40mb).
Zadanie 7.Zaprojektowanie i budowa odgałęzienia kanalizacji sanitarnej do dz. nr ew. 69 obr. 04
w Brwinowie (PVC 160mm, L= ok.5,30mb).
Zadanie 8.Zaprojektowanie i budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z odgałęzieniami do granic nieruchomości w miejscowości Brwinów na dz. nr ew. 216/8; 213/8 obr 16 (PVC dn 200mm L=ok. 45mb; 160mm, L= ok.17mb).
Zadanie 9.Zaprojektowanie i budowa odgałęzienia kanalizacji sanitarnej do granicy dz. nr ew. 269/1 obr 03 w miejscowości Brwinów na dz. nr ew. 235 obr 03 (PVC 160mm, L= ok. 9,7 mb).
Zadanie 10.Zaprojektowanie i budowa sieci wodociągowej na dz. nr ew. 171 obr. 06 w Brwinowie (PE dn 110mm L= ok. 95 mb).
Zadanie 11.Zaprojektowanie i budowa sieci wodociągowej na dz. nr ew. 216/8; 213/8 obr 16 w Brwinowie (PE dn 110mm L= ok. 47 mb).
Zadanie 12.Zaprojektowanie i budowa sieci wodociągowej na dz. nr ew. 96/4 w Otrębusach (PE dn 110mm L= ok. 78 mb).
Zadanie 13.Zaprojektowanie i budowa sieci wodociągowej na dz. nr ew. 49/17 w Kaniach (PE dn 110mm L= ok. 160 mb).
2. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje:
1) uzyskanie wszelkich potrzebnych dokumentów do wykonania projektów m. in.:
(warunki techniczne, wypisy i wyrysy z planu, decyzji lokalizacji inwestycji celu publicznego),
2) wykonanie projektów, uzgodnienie wraz z uzyskaniem dokumentów umożliwiających rozpoczęcie robót budowlanych,
3) wykonanie i przekazanie w uzgodnionym terminie przedmiotu zamówienia zgodnie z zasadami sztuki budowlanej, obowiązującymi normami, dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót i uzgodnieniami dokonanymi w czasie realizacji przedmiotu zamówienia,
4) wykonanie kompleksowej obsługi geodezyjnej w trakcie budowy i inwentaryzacji powykonawczej w 3 egz.,
5) wykonane roboty budowlane mają być, zrealizowane zgodnie z zakresem rzeczowym przedmiotu zamówienia i obejmują wykonanie wszystkich robót zgodnie z ww. dokumentacją budowlaną stanowiącą załącznik nr 5 do SWZ oraz na podstawie przeprowadzonych własnych oględzin i wizji w terenie.

3. Zamawiający nie wymaga od Wykonawcy konieczności odbycia wizji lokalnej lub sprawdzenia przez Wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu
u Zamawiającego.

4. Na wykonane roboty Wykonawca udziela 60-miesięcznej rękojmi za wady licząc od daty podpisania protokołu odbioru końcowego robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.5.5.) Wartość części: 454929,56 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje zaprojektowanie i budowa sieci wodociągowej i sieci kanalizacji sanitarnej :
Część II.
Zadanie 1. Budowa sieci wodociągowej w Falęcinie PE dn 110mm L = 401,5mb.

2. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje:

1) wykonanie i przekazanie w uzgodnionym terminie przedmiotu zamówienia zgodnie z zasadami sztuki budowlanej, obowiązującymi normami, dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót i uzgodnieniami dokonanymi w czasie realizacji przedmiotu zamówienia,
2) wykonanie kompleksowej obsługi geodezyjnej w trakcie budowy i inwentaryzacji powykonawczej w 3 egz.,
3) wykonane roboty budowlane mają być, zrealizowane zgodnie z zakresem rzeczowym przedmiotu zamówienia i obejmują wykonanie wszystkich robót zgodnie z ww. dokumentacją budowlaną stanowiącą załącznik nr 5 do SWZ oraz na podstawie przeprowadzonych własnych oględzin i wizji w terenie.

3. Zamawiający nie wymaga od Wykonawcy konieczności odbycia wizji lokalnej lub sprawdzenia przez Wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu
u Zamawiającego.

4. Na wykonane roboty Wykonawca udziela 60-miesięcznej rękojmi za wady licząc od daty podpisania protokołu odbioru końcowego robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.5.) Wartość części: 116286,45 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 428040,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1831470,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 428040,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Frank Pol Marcin Paskudzki Karolina Pasudzka s.c.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Frank Pol s.c. Pskudzka Karolina

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 014846915

7.3.3) Ulica: Zachodnia 12

7.3.4) Miejscowość: Grodzisk Mazowiecki

7.3.5) Kod pocztowy: 05-825

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 428040,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 78720,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 786339,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 78720,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Frank-Pol s.c. Marcin Paskudzki Karolina Paskudzka

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Frank-Pol s.c. Paskudzka Karolina

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 142569365

7.3.3) Ulica: Zachodnia 12

7.3.4) Miejscowość: Grodzisk Mazowiecki

7.3.5) Kod pocztowy: 05-825

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 78720,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

1. część I zadanie 4, 5, 6, 7 w ciągu dwóch miesięcy od dnia podpisania umowy,
2. część I zadanie 1, 2, 3, 8, 9, 10, 11, 12, 13 w ciągu dziewięciu miesięcy od dnia podpisania umowy,
3. część II zadanie 1 w ciągu dziewięciu miesięcy od dnia podpisania umowy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.