Ogłoszenie z dnia 2023-02-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00490957/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawę paliwa stałego — pelletu drzewnego, do kotłowni w Publicznej Szkole Podstawowej w Surowem i Publicznej Szkoły Podstawowej w Czarni
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA CZARNIA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550668226
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 41
1.5.2.) Miejscowość: Czarnia
1.5.3.) Kod pocztowy: 07-431
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki
1.5.7.) Numer telefonu: 297727017
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@czarnia.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: czarnia.samorzady.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
czarnia.samorzady.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawę paliwa stałego — pelletu drzewnego, do kotłowni w Publicznej Szkole Podstawowej w Surowem i Publicznej Szkoły Podstawowej w Czarni2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-16f6039f-7a2a-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00079747
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00035016/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup i dostawę paliwa stałego — pelletu drzewnego, do kotłowni w Publicznej Szkole Podstawowej w Surowem i Publicznej Szkoły Podstawowej w Czarni.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00490957
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: FUK.271.28.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 210239,93 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest:
Zakup i dostawę paliwa stałego — pelletu drzewnego, do kotłowni w Publicznej Szkole Podstawowej w Surowem i Publicznej Szkoły Podstawowej w Czarni.
2. Szczegółowy opis realizacji przedmiotu zamówienia
Sukcesywna dostawa paliwa stałego — pelletu drzewnego, , posiadającego certyfikat jakości ENPLUS A1 lub DIN PLUS , do kotłowni w budynku szkoły Podstawowej w Czarni w ilości około 48 ton oraz Szkoły Podstawowej w Surowem w ilości około 32 tony
Szczegółowy opis zamówienia
1) Sprzedawca zobowiązany jest dostarczyć paliwo stałe - pellet, o następujących parametrach:
a) Średnica 6 mm ± 1,
b) długość 15-25 milimetrów
c) gęstość nasypowa powyżej 650kg/m3
d) wartość opałowa powyżej 17MJ/kg,
e) wilgotność poniżej 10%,
f) zawartość popiołu poniżej 0,5%,
2). Dostawa pojazdem przystosowanym do transportu pelletu rozładunek za pomocą złącza pneumatycznego — długość złączą min. 20m.
3). Dostawa pelletu odbywać się będzie środkami transportu Wykonawcy na jego koszt i ryzyko do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia oraz rozładunku pelletu.
4). Orientacyjna ilość dostarczonego pelletu to 80 ton, która nie jest dla Zamawiającego wiążąca i może ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu. Nie może to stanowić podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń.
5). Wykonawca zobowiązany jest przy każdej dostawie przekazywać Zamawiającemu certyfikat jakości dostarczonego pelletu oraz dokumenty potwierdzające ilość dostarczonego pelletu.
6). Ze względu na ograniczone możliwości magazynowania dostawa będzie odbywała się partiami według potrzeb. Zamawiający szacuje, że jednorazowa dostawa w trakcie trwania umowy wynosi do 20 ton (12 ton do Sp Czarnia i 8 t do Sp Surowe) Zużycie w SP Czarnia jest większe dopuszcza się więc zasyp ręczny do magazynu przez Wykonawcę ( ręczny zasyp wynosi ok 5 ton)
7). Zamówienia na sprzedaż, zawierające wszystkie informacje dotyczące danej ilości pelletu, Zamawiający złoży Wykonawcy w formie pisemnej lub telefonicznej każdorazowo z podaniem nazwiska osoby zamawiającej.
8) Zamawiający dopuszcza dostawę pelletu w workach. Przy dostawie w workach każdy worek ma być oznaczony odpowiednim certyfikatem. Wykonawca dostarczy pellet do wyznaczonego przez Zamawiającego miejsca własnym transportem i na własny koszt oraz wyładuje go we wskazanym miejscu w godzinach od 800 do 1500 i odbierze puste worki wraz z paletami. Wykonawca powiadomi Zamawiającego o terminie dostawy w dniu poprzedzającym dostawę.
(przez rozładunek rozumie się zasypanie magazynu pelletem i zabranie pustych worków)
9) Wykonawca zapewnia, iż dostarczany pellet będzie należytej jakości i będzie posiadał certyfikat DIN plus lub EN plus A1. W przypadku zastrzeżeń zgłoszonych przez Zamawiającego w zakresie wymaganych parametrów, Zamawiający zleci wykonanie badań dostarczonego pelletu dotyczących spełniania wymaganych norm jakościowych. Jeżeli badania wykażą niespełnienie norm jakościowych, kosztami przeprowadzonych badań Zamawiający obciąży Wykonawcę. Ponadto Wykonawca opróżni na własny koszt magazyn z dostarczonego nieodpowiadającego wymaganiom pelletu i dostarczy nowy pellet posiadający odpowiednie parametry określone w SWZ
10).Ostateczna wartość wynagrodzenia przysługującego Wykonawcy zostanie ustalona w oparciu o faktycznie zrealizowaną dostawę oraz ceny jednostkowe.
11). Zapłata za dostarczenie każdej partii pelletu będzie dokonywana na podstawie faktury VAT, przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany w treści faktury VAT, w terminie 30 dni od daty doręczenia prawidłowo wystawionej faktury VAT.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09111400-4 - Paliwa drzewne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 183024 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 194000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 183024 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU "OSKAR"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7450007170
7.3.3) Ulica: Krzywa
7.3.4) Miejscowość: Szczytno
7.3.5) Kod pocztowy: 12-100
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO HANDLOWO USŁUGOWE "OSKAR" GRZEGORZ KUŚ
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 183024 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.