Ogłoszenie z dnia 2022-03-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00324269/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa opału na potrzeby Gminy Złotów i jej jednostek organizacyjnych – II postępowanie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Złotów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791419
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Leśna 7
1.5.2.) Miejscowość: Złotów
1.5.3.) Kod pocztowy: 77-400
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski
1.5.7.) Numer telefonu: +48672635305
1.5.8.) Numer faksu: +48672635305
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@gminazlotow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminazlotow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://www.bip.gminazlotow.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa opału na potrzeby Gminy Złotów i jej jednostek organizacyjnych – II postępowanie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1daf6d4f-6234-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00079841
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003347/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa opału na potrzeby Gminy Złotów i jej jednostek organizacyjnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00324269/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.07.2021.D
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 225000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawy pelletu drzewnego – ogółem wielkość dostaw około 90,0 ton.1) Wykonawca będzie zobowiązany dostarczać pellet należytej (wymaganej) jakości, z drewna z drzew iglastych lub liściastych lub stanowiący mieszankę drzew iglastych i liściastych, bez domieszki innych substancji jak np. kleje, lepiszcze czy utwardzacze, w formie walców o średnicy od 6 do 8 mm (pellet do kotłowni Urzędu Gminy Złotów średnicy 6mm) i długości do 40mm, o parametrach nie gorszych niż:
- wartość opałowa ≥17,00 [MJ/kg],
- gęstość średnia ≥ 600 [kg/m3],
- wilgotność ≤ 10 %,
- zawartość popiołu ≤ 0,7%.
Parametry fizyko-chemiczne oferowanego pelletu powinny być zgodne z normą PN-EN 14961:2011.
2) Wielkość, termin i miejsce dostaw:
a) dostawa około 65 ton pelletu w workach 15÷20kg. Wykonawca będzie zobowiązany do wysypania dowiezionego pelletu w magazynie i odbioru worków. Jednorazowa dostawa do 10,0 t.
Termin dostawy: sukcesywnie od 10.01.2022 r. do 30.04.2022 r.
Miejsce dostawy: Szkoła Podstawowa w Świętej.
b) dostawa około 10 t pelletu, jednorazowa dostawa do 2,0t.
Termin dostawy: sukcesywnie od 10.01.2022 r. do 30.04.2022 r.
Miejsce dostawy: Kotłownia Urzędu Gminy Złotów.
c) dostawa około 15 t pelletu do kotłowni sal wiejskich, jednorazowa dostawa do 1,0 t.
Termin dostawy: sukcesywnie od 10.01.2022 r. do 30.04.2022 r.
Miejsce dostawy: sale wiejskie w miejscowościach: Krzywa Wieś, Stawnica, Franciszkowo, Józefowo, Nowa Święta, Górzna, Zalesie, Stare Dzierzążno.
3) Dostawa pelletu każdorazowo obejmuje: zakup, a w przypadku gdy Wykonawca jest producentem opału sprzedaż, załadunek, transport oraz rozładunek w miejscu dostawy.
Każdorazowa dostawa będzie się odbywała przy użyciu sprzętu Wykonawcy i na jego koszt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09111400-4 - Paliwa drzewne
4.5.5.) Wartość części: 90000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa węglowego paliwa stałego typu „ekogroszek” workowanego – ogółem wielkość dostawokoło 90,0 ton. Parametry jakościowe określono w SWZ.
2) Wielkość, termin i miejsce dostaw:
a) dostawa około 20 t ekogroszku, jednorazowa dostawa do 10,0 t.
Termin dostawy: sukcesywnie od 10.01.2022 r. do 30.04.2022 r.
Miejsce dostawy: Szkoła Podstawowa w Sławianowie.
b) dostawa około 50 t ekogroszku, jednorazowa dostawa do 20,0 t.
Termin dostawy: sukcesywnie od 10.01.2022 r. do 30.04.2022 r.
Miejsce dostawy: Szkoła Podstawowa w Radawnicy.
c) dostawa około 5,0 t ekogroszku, jednorazowa dostawa do 3,0 t.
Termin dostawy: sukcesywnie od 10.01.2022 r. do 30.04.2022 r.
Miejsce dostawy: Szkoła Podstawowa w Kleszczynie - Oddział Przedszkolny w Skicu.
d) dostawa około 15 t ekogroszku do kotłowni sal wiejskich, jednorazowa dostawa do 1,0 t.
Termin dostawy: sukcesywnie od 10.01.2022 r. do 30.04.2022 r.
Miejsce dostawy: sale wiejskie w miejscowościach: Nowy Dwór, Blękwit, Radawnica
3) Dostawa ekogroszku każdorazowo obejmuje: zakup, a w przypadku gdy Wykonawca jest
producentem opału sprzedaż, załadunek, transport, rozładunek. Każdorazowa dostawa będzie
się odbywała przy użyciu sprzętu Wykonawcy i na jego koszt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09111000-0 - Węgiel i paliwa na bazie węgla
4.5.5.) Wartość części: 90000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa węgla kamiennego orzech I - ilość około 55 t.Minimalne parametry jakościowe:
- wartość opałowa - minimum 27 MJ/kg;
- zawartość popiołu - do 12 %;
- zawartość siarki - do 1,7%;
Termin dostawy: do 20.01.2022 r.
Miejsce dostawy: plac składowy w miejscowości Dzierzążenko.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09111000-0 - Węgiel i paliwa na bazie węgla
4.5.5.) Wartość części: 45000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 118449,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 133200,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 133200,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU EKO-SYSTEM Mateusz Kula
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7671701957
7.3.3) Ulica: Mały Buczek 37
7.3.4) Miejscowość: Lipka
7.3.5) Kod pocztowy: 77-420
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 133200,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-04-30Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty .
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty
INNE PRZETARGI Z ZŁOTOWA
- Przebudowa drogi w m. Stawnica (w kierunku Zabajki) - opracowanie dokumentacji projektowej
- "WYMIANA POKRYCIA DACHOWEGO NA BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 3 W ZŁOTOWIE"
- Emulsjonowanie dróg na terenie gminy Złotów.
- Dostawa artykułów spożywczych m.in. warzyw, owoców, jaj, mrożonek, ryb
- Ubezpieczenie Gminy Miasta Złotów oraz jej jednostek organizacyjnych
więcej: przetargi w Złotowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.