Ogłoszenie z dnia 2021-06-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00029709/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-08
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00079921 z dnia 2021-06-11 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Remonty studzienek wodościekowych w ulicach (wpustów ulicznych) z przykanalikami oraz czyszczenie rowów odwadniających na terenie Gminy Bytom w 2021 roku”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Zarząd Dróg i Mostów w Bytomiu
1.3.) Oddział zamawiającego: MZDIM Bytom
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 240136989
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Smolenia 35
1.5.2.) Miejscowość: Bytom
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-902
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mzdim.bytom.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://mzdim-bytom.logintrade.net/rejestracja/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://mzdim-bytom.logintrade.net/rejestracja/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Remonty studzienek wodościekowych w ulicach (wpustów ulicznych) z przykanalikami oraz czyszczenie rowów odwadniających na terenie Gminy Bytom w 2021 roku”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5b71bd3a-9848-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00079921
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001880/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.17 Bieżące utrzymanie studzienek wodościekowych (wpustów ulicznych) z przykanalikami w ulicach na terenie Gminy Bytom w 2021r.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00029709/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DNP.260.12.2021.TP2.RB
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są remonty studzienek wodościekowych w ulicach (wpustów ulicznych) z przykanalikami oraz czyszczenie rowów odwadniających na terenie Gminy Bytom w 2021 roku.
2. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w:
wzorze umowy (załącznik nr 4)
Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB)
(załącznik nr 5)
Przedmiarze Robót (załącznik nr 6)
założeniach do kalkulacji robót (załącznik nr 7)
3. Zamawiający zastrzega, że kluczowa część zamówienia, tj. usługi wyszczególnione w formularzu oferty w poz. 2, 3, 4, 5, 6, 8, 9 oraz 10 nie mogą być wykonywane przez podwykonawców. Powyższe zastrzeżenie nie jest skuteczne w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na zasoby innego podmiotu w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu.
4. Na etapie realizacji zamówienia Zamawiający wymaga od Wykonawcy zapewnienia kontaktu telefonicznego (z co najmniej 2 osobami), 24 h na dobę, w dni robocze, w niedziele i święta, dla przyjmowania zgłoszeń sytuacji awaryjnych. Przez „sytuacje awaryjne” Zamawiający rozumie powstanie rozlewisk wodnych na jezdni spowodowanych m.in. ponadnormatywnym opadem deszczu, niesprawnością urządzeń służących odwodnieniu lub innymi przyczynami, które zagrażają bezpieczeństwu ruchu kołowego lub pieszego. Zamawiający określa wymagany „czas reakcji” w sytuacjach awaryjnych maksymalnie - 2 godziny od chwili powiadomienia o zdarzeniu. Przez „czas reakcji” Zamawiający rozumie podjęcie działań przez Wykonawcę w miejscu wystąpienia rozlewiska.
5. Zakres rodzajowy i ilościowy poszczególnych robót/prac został określony w przedmiarze robót stanowiącym załącznik do SWZ, jednak ilości tam określone są orientacyjne (szacunkowe). Faktyczne ilości robót/prac zlecanych w okresie realizacji zamówienia mogą się różnić od ilości zakładanych (szacowanych), w zależności od występujących potrzeb Zamawiającego. Przewiduje się następujące rodzaje oraz orientacyjne (szacunkowe) ilości robót/prac do wykonania:
Lp.
Rodzaj robót/ prac Jedn. miary Orientacyjna (szacunkowa) ilość robót/ prac
A B C D
1. Czyszczenie rowów odwadniających z namułu z wyprofilowaniem skarp rowu grubość namułu 1 m 623
2. Remont studzienki ściekowej (kratki) D 500 mm +podmurowanie istniejącej 1 szt. 20
3. Remont studzienki ściekowej (kratki) D 500 mm z wymianą na nową kratę z żeliwa sferoidalnego 1 szt. 60
4. Zabezpieczenie wpustu ulicznego elementem betonowym 1 szt. 40
5. Wykonanie przykanalika D 200 mm z rur PVC 1 m 20
6. Wykonanie przykanalika D=160 mm z rur PVC 1 m 10
7. Czyszczenie krat pionowych na wlotach przepustów – o powierzchni do 10 m2 /ulice: Strzelców Bytomskich, Zabrzańska przy przystanku WPK, 1 szt. 5
8. Montaż pokrywy otworowej z polimerobetonu na wpuście ulicznym 1 szt. 1
9. Montaż nowej studzienki wodościekowej z rur systemowych o średnicy 425- 450 mm z wpustem z żeliwa sferoidalnego 1 szt. 5
10. Remont studni D = 1200mm na kanalizacji deszczowej z wymianą na nową nasadę studni typu ciężkiego , właz samopoziomujący "pływający" nie przenoszący obciążeń na trzon studni i jej połączenia 1 szt 2
6. Zamawiający określa minimalny wymagany okres gwarancji i rękojmi wskazany poniżej:
6.1 3 miesiące na prace wyszczególnione w poz. 1 tabeli formularza oferty, licząc od dnia ostatecznego odbioru prac,
6.2 36 miesięcy na roboty i zastosowane materiały wyszczególnione w poz. 2, 3, 4, 5, 6, 8, 9 oraz 10 tabeli formularza oferty licząc od dnia ostatecznego odbioru robót,
przy czym oferowany przez Wykonawcę okres gwarancji i rękojmi w odniesieniu do robót wskazanych w pkt 6.2. będzie stanowił jedno z kryteriów oceny ofert, zgodnie z zgodnie z rozdziałem XVIII SWZ.
7. Wykonawcy będzie przysługiwać wynagrodzenie stanowiące iloczyn faktycznie wykonanych robót/prac na podstawie zleceń i cen podanych w formularzu oferty.
8. Podczas prowadzenia robót w pasie drogowym Wykonawca jest zobowiązany dokonać ich prawidłowego oznakowania, zgodne z załącznikiem do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 03.07.2003r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U. Nr 220, poz. 2181 z późn. zm.).
W przypadku potrzeby opracowania oraz wykonania projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót, jego opracowanie i zatwierdzenie należy do obowiązków wykonawcy i ponosi on koszty z tego tytułu.
9. W wycenie robót Wykonawca winien uwzględnić koszty opracowania oraz wykonania tymczasowej organizacji ruchu na czas realizacji robót, która podlega zatwierdzeniu.
10. Wymagania związane z realizacją zamówienia w zakresie zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26.06.1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 1320) obejmują czynności w zakresie czynności przy robotach budowlanych związanych z remontami studzienek wodościekowych z przykanalikami, lub studni rewizyjnych na kanałach.
Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji oraz egzekwowania wymogu zatrudnienia na podstawie stosunku pracy zostały określone we wzorze umowy stanowiącym odpowiednio Załącznik nr 4 do SWZ
11. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7 polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych.
12. Materiały pozyskane przez Wykonawcę w trakcie realizacji zamówienia stanowią jego własność i winny być przez niego zagospodarowane i / lub zutylizowane.
13. Zamawiający nie określa dodatkowych wymagań związanych z zatrudnianiem osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 p.z.p.
14. Zamawiający nie przewiduje obowiązku odbycia wizji lokalnej oraz sprawdzenia przez Wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u Zamawiającego. Zamawiający zaleca dokonanie wizji w terenie, w celu sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem robót będących przedmiotem zamówienia,
w zakresie skalkulowania ceny przez Wykonawcę.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45232411-6 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów wody ściekowej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 287320,00
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 287320,00
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 287320,00
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo Usługowa KOZERA Michał Kozera
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6462881334
7.3.3) Ulica: Lipowa 7a
7.3.4) Miejscowość: Imielin
7.3.5) Kod pocztowy: 41-407
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Firma Handlowo Usługowa Kozera Michał Kozera
jakie przetargi wygrała firma
Firma Handlowo Usługowa Kozera Michał Kozera
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 287320,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
2021-06-11 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z BYTOMIA
- Wymiana kabla zasilającego 20kV relacji GPZ Brzezinka pole nr 29 a Stacja Transformat. 20kV pole nr 8 na odcinku od ul. K. Miarki do ul. Leśnej dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. O/CZOK PS "Mysło
- Wymiana uszkodzonych stropów drewnianych w rejonie łazienek oraz wybranych pomieszczeń w budynku głównym Domu Pomocy Społecznej dla Dorosłych - I etap
- ABC Przedsiębiorczości-szkolenie osób bezrobotnych (EFS+)
- Dostawa materiałów do sterylizacji dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Bytomiu
- "Kompleksowa wymiana lin nośnych wraz z wymianą zawieszeń nośnych naczyń wyciągowych Część I: Górniczy wyciąg szybowy szybu Budryk Część II: Górniczy wyciąg szybowy szybu Jan III
- "Dostawa licencji MS Exchange lub równoważnej - ujednolicenie usług pocztowych" dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A.
więcej: przetargi w Bytomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa ulicy Piaskowej w Ostrowi Mazowieckiej wraz z budową odwodnienia, budową kanału technologicznego i przebudową kolizji z infrastrukturą oraz uzyskaniem prawomocnego pozwolenia na użytkowanie.
- "Odbudowa obiektu mostowego w ciągu drogi powiatowej nr 4425S, ul. Zabrzeska w km 4+962 w miejscowości Ligota nad potokiem Iłownica" Pełna nazwa znajduje się w informacjach dodatkowych - SEKCJA IX.
- Przebudowa ul. Szpitalnej w Łasku
- Budowa i przebudowa chodników na ul. Zjednoczenia Narodowego
- Przebudowa drogi dojazdowej od ul. Mickiewicza do ul. Sienkiewicza w m. Pisz
- Budowa dróg w Kiełczewie
więcej: Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.