eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WłoszakowiceTermomodernizacja sali wiejskiej w Sądzi, termomodernizacja sali wiejskiej w Zbarzewie, termomodernizacja sali wiejskiej w Jezierzycach Kościelnych.



Ogłoszenie z dnia 2021-06-11


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00080078 z dnia 2021-06-11

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Termomodernizacja sali wiejskiej w Sądzi, termomodernizacja sali wiejskiej w Zbarzewie, termomodernizacja sali wiejskiej w Jezierzycach Kościelnych.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WŁOSZAKOWICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050698

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Karola Kurpińskiego 29

1.5.2.) Miejscowość: Włoszakowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-140

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński

1.5.7.) Numer telefonu: +48655252999

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@wloszakowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/wloszakowice

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/wloszakowice

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Termomodernizacja sali wiejskiej w Sądzi, termomodernizacja sali wiejskiej w Zbarzewie, termomodernizacja sali wiejskiej w Jezierzycach Kościelnych.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e1af0bee-a33d-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00080078

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00036431/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Termomodernizacja wraz z przebudową wewnętrzną sali w Zbarzewie

1.1.3 Termomodernizacja sali wiejskiej wraz z przebudową wewnętrzną w Sądzi

1.1.4 Termomdernizacja wraz z wymianą okien sali wiejskiej w Jezierzycach Kościelnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00038329/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 447154,48 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Termomodernizacja sali wiejskiej wraz z przebudową wewnętrzną w Sądzi – Część I. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: demontaż podłogi drewnianej na legarach oraz niezbędnych elementów wyposażenia pomieszczeń poddanych remontowi wykonanie nowej posadzki wraz z uzupełnieniem warstw podposadzkowych, montaż płytek ceramicznych posadzkowych wraz cokołami sześciennymi, wymiana instalacji centralnego ogrzewania wraz z doposażeniem odpowiedniej ilości grzejników, wymiana sufitu podwieszanego panelowego w częściach uszkodzonych, wymiana instalacji elektrycznej budynku w części sali oraz pomieszczeń technicznych, zamurowanie niezbędnych elementów ściennych (wnęki, otwory okienne) we wnętrzach sali, wymiana drzwi zewnętrznych i wewnętrznych przynależnych do sali wiejskiej oraz pozostałych pomieszczeń zewnętrznych, wymiana drzwi bocznych w pomieszczeniach bocznych nieprzynależnych do sali, wymiana orynnowania i opierzeń dachowych, naprawa dachu nad pomieszczeniami zaplecza, wymiana oświetlenia sufitowego wewnętrznego oraz zewnętrznego, odmalowanie pomieszczeń łazienek wraz z wymianą drzwi do kabin sanitarnych, wykonanie docieplenia budynku płytami styropianowymi wraz z warstwami wykończeniowymi zgodnie z technologią budowlaną (tynk mineralny), malowanie powierzchni ścian wewnętrznych sali oraz pozostałych pomieszczeń przynależnych do obiektu, wykonanie przestrzeni z kostki brukowej tworzącej scenę zewnętrzną na tyłach budynku.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45321000-3 - Izolacja cieplna

4.5.5.) Wartość części: 200000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Termomodernizacja sali wiejskiej wraz z przebudową wewnętrzną w Zbarzewie– Część II. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: demontaż podłogi drewnianej na legarach oraz niezbędnych elementów wyposażenia pomieszczeń poddanych remontowi, demontaż sceny wraz z ściankami działowymi, wykonanie nowej posadzki wraz z uzupełnieniem warstw podposadzkowych, montaż płytek ceramicznych posadzkowych wraz cokołami sześciennym i wymiana instalacji centralnego ogrzewania wraz z doposażeniem odpowiedniej ilości grzejników, wymiana sufitu podwieszanego panelowego w częściach uszkodzonych, wymiana instalacji elektrycznej budynku w części Sali oraz pomieszczeń technicznych, zamurowanie niezbędnych elementów ściennych (wnęki , otwory okienne) we wnętrzach, wymiana drzwi zewnętrznych i wewnętrznych przynależnych do sali wiejskiej oraz pozostałych pomieszczeń zewnętrznych, wymiana drzwi bocznych w pomieszczeniach bocznych nieprzynależnych do sali, wymiana orynnowania i opierzeń dachowych, naprawa dachu nad pomieszczeniami zaplecza, wymiana oświetlenia sufitowego wewnętrznego oraz zewnętrznego, odmalowanie pomieszczeń łazienek wraz z wymiana drzwi do kabin sanitarnych, wykonanie docieplenia budynku płytami styropianowymi wraz z warstwami wykończeniowymi zgodnie z technologią budowlaną (tynk mineralny), malowanie powierzchni ścian wewnętrznych sali oraz pozostałych pomieszczeń przynależnych do obiektu, wykonanie przestrzeni z kostki brukowej na froncie budynku, zamurowanie i wykucie nowych otworów w kotłowni, wykonanie oświetlenia zewnętrznego uwzględniając teren boiska i strefy placu zabaw, montaż nowych zlewozmywaków w części kuchennej, wykonanie w części kuchennej nowej instalacji wodno-kanalizacyjnej, wymiana blatów na stołach kuchennych, wykonanie fartuchów ochronnych w części zmywalni i miejsc przygotowywania posiłków, montaż okapu nad płytami grzewczymi, rozbiórka istniejącego pieca w kuchni, zasypanie istniejącego zbiornika bezodpływowego i montaż nowego w innej lokalizacji, wykonanie kostki brukowej na przestrzeni zlikwidowanego zbiornika bezodpływowego, dobudowa fragmentu budynku garażowego dla samochodu OSP.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45321000-3 - Izolacja cieplna

4.5.5.) Wartość części: 200000,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Termomodernizacja sali wiejskiej wraz z wymianą okien w Jezierzycach Kościelnych – Część III. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: demontaż i montaż nowych okien w przestrzeni sali wiejskiej, uzupełnienie elementów ścian po montażu okien, montaż nawietrzaków podokiennych, montaż płytek ceramicznych posadzkowych wraz cokołami sześciennymi, wymiana sufitu podwieszanego panelowego w częściach uszkodzonych, wymiana instalacji elektrycznej budynku w części sali oraz pomieszczeń technicznych, wymiana drzwi bocznych w pomieszczeniach bocznych nieprzynależnych do sali, wymiana orynnowania i opierzeń dachowych, wymiana oświetlenia sufitowego wewnętrznego oraz zewnętrznego, odmalowanie pomieszczeń łazienek, wykonanie docieplenia budynku płytami styropianowymi wraz z warstwami wykończeniowymi zgodnie z technologią budowlaną (tynk mineralny), malowanie powierzchni ścian wewnętrznych sali oraz pozostałych pomieszczeń przynależnych do obiektu,wykonanie przestrzeni z kostki brukowej na froncie budynku.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45321000-3 - Izolacja cieplna

4.5.5.) Wartość części: 150000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 255364,09

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 274360,01

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 255364,09

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Ogólnobudowlane PAN-BUD Przemysław Panasewicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6972186521

7.3.3) Ulica: Poniatowskiego 1

7.3.4) Miejscowość: Rydzyna

7.3.5) Kod pocztowy: 64-130

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 255364,09

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 303101,84

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 401000,00

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 343960,05

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Malarstwo-Tapeciarstwo Jerzy Kulas

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6971032810

7.3.3) Ulica: Ludwika Marcinka 25

7.3.4) Miejscowość: Bukówiec Górny

7.3.5) Kod pocztowy: 64-140

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 343960,05

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 154252,37

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 191642,52

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 185000,00

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Ogólnobudowlane PAN-BUD Przemysław Panasewicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6972186521

7.3.3) Ulica: Poniatowskiego 1

7.3.4) Miejscowość: Rydzyna

7.3.5) Kod pocztowy: 64-130

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 185000,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-06-11 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.