Ogłoszenie z dnia 2021-06-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00038329/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-22
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00080078 z dnia 2021-06-11 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Termomodernizacja sali wiejskiej w Sądzi, termomodernizacja sali wiejskiej w Zbarzewie, termomodernizacja sali wiejskiej w Jezierzycach Kościelnych.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WŁOSZAKOWICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050698
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Karola Kurpińskiego 29
1.5.2.) Miejscowość: Włoszakowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-140
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński
1.5.7.) Numer telefonu: +48655252999
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@wloszakowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/wloszakowice
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/wloszakowice1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Termomodernizacja sali wiejskiej w Sądzi, termomodernizacja sali wiejskiej w Zbarzewie, termomodernizacja sali wiejskiej w Jezierzycach Kościelnych.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e1af0bee-a33d-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00080078
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00036431/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Termomodernizacja wraz z przebudową wewnętrzną sali w Zbarzewie
1.1.3 Termomodernizacja sali wiejskiej wraz z przebudową wewnętrzną w Sądzi
1.1.4 Termomdernizacja wraz z wymianą okien sali wiejskiej w Jezierzycach Kościelnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00038329/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 447154,48 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Termomodernizacja sali wiejskiej wraz z przebudową wewnętrzną w Sądzi – Część I. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: demontaż podłogi drewnianej na legarach oraz niezbędnych elementów wyposażenia pomieszczeń poddanych remontowi wykonanie nowej posadzki wraz z uzupełnieniem warstw podposadzkowych, montaż płytek ceramicznych posadzkowych wraz cokołami sześciennymi, wymiana instalacji centralnego ogrzewania wraz z doposażeniem odpowiedniej ilości grzejników, wymiana sufitu podwieszanego panelowego w częściach uszkodzonych, wymiana instalacji elektrycznej budynku w części sali oraz pomieszczeń technicznych, zamurowanie niezbędnych elementów ściennych (wnęki, otwory okienne) we wnętrzach sali, wymiana drzwi zewnętrznych i wewnętrznych przynależnych do sali wiejskiej oraz pozostałych pomieszczeń zewnętrznych, wymiana drzwi bocznych w pomieszczeniach bocznych nieprzynależnych do sali, wymiana orynnowania i opierzeń dachowych, naprawa dachu nad pomieszczeniami zaplecza, wymiana oświetlenia sufitowego wewnętrznego oraz zewnętrznego, odmalowanie pomieszczeń łazienek wraz z wymianą drzwi do kabin sanitarnych, wykonanie docieplenia budynku płytami styropianowymi wraz z warstwami wykończeniowymi zgodnie z technologią budowlaną (tynk mineralny), malowanie powierzchni ścian wewnętrznych sali oraz pozostałych pomieszczeń przynależnych do obiektu, wykonanie przestrzeni z kostki brukowej tworzącej scenę zewnętrzną na tyłach budynku.4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45321000-3 - Izolacja cieplna
4.5.5.) Wartość części: 200000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Termomodernizacja sali wiejskiej wraz z przebudową wewnętrzną w Zbarzewie– Część II. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: demontaż podłogi drewnianej na legarach oraz niezbędnych elementów wyposażenia pomieszczeń poddanych remontowi, demontaż sceny wraz z ściankami działowymi, wykonanie nowej posadzki wraz z uzupełnieniem warstw podposadzkowych, montaż płytek ceramicznych posadzkowych wraz cokołami sześciennym i wymiana instalacji centralnego ogrzewania wraz z doposażeniem odpowiedniej ilości grzejników, wymiana sufitu podwieszanego panelowego w częściach uszkodzonych, wymiana instalacji elektrycznej budynku w części Sali oraz pomieszczeń technicznych, zamurowanie niezbędnych elementów ściennych (wnęki , otwory okienne) we wnętrzach, wymiana drzwi zewnętrznych i wewnętrznych przynależnych do sali wiejskiej oraz pozostałych pomieszczeń zewnętrznych, wymiana drzwi bocznych w pomieszczeniach bocznych nieprzynależnych do sali, wymiana orynnowania i opierzeń dachowych, naprawa dachu nad pomieszczeniami zaplecza, wymiana oświetlenia sufitowego wewnętrznego oraz zewnętrznego, odmalowanie pomieszczeń łazienek wraz z wymiana drzwi do kabin sanitarnych, wykonanie docieplenia budynku płytami styropianowymi wraz z warstwami wykończeniowymi zgodnie z technologią budowlaną (tynk mineralny), malowanie powierzchni ścian wewnętrznych sali oraz pozostałych pomieszczeń przynależnych do obiektu, wykonanie przestrzeni z kostki brukowej na froncie budynku, zamurowanie i wykucie nowych otworów w kotłowni, wykonanie oświetlenia zewnętrznego uwzględniając teren boiska i strefy placu zabaw, montaż nowych zlewozmywaków w części kuchennej, wykonanie w części kuchennej nowej instalacji wodno-kanalizacyjnej, wymiana blatów na stołach kuchennych, wykonanie fartuchów ochronnych w części zmywalni i miejsc przygotowywania posiłków, montaż okapu nad płytami grzewczymi, rozbiórka istniejącego pieca w kuchni, zasypanie istniejącego zbiornika bezodpływowego i montaż nowego w innej lokalizacji, wykonanie kostki brukowej na przestrzeni zlikwidowanego zbiornika bezodpływowego, dobudowa fragmentu budynku garażowego dla samochodu OSP.4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45321000-3 - Izolacja cieplna
4.5.5.) Wartość części: 200000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Termomodernizacja sali wiejskiej wraz z wymianą okien w Jezierzycach Kościelnych – Część III. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: demontaż i montaż nowych okien w przestrzeni sali wiejskiej, uzupełnienie elementów ścian po montażu okien, montaż nawietrzaków podokiennych, montaż płytek ceramicznych posadzkowych wraz cokołami sześciennymi, wymiana sufitu podwieszanego panelowego w częściach uszkodzonych, wymiana instalacji elektrycznej budynku w części sali oraz pomieszczeń technicznych, wymiana drzwi bocznych w pomieszczeniach bocznych nieprzynależnych do sali, wymiana orynnowania i opierzeń dachowych, wymiana oświetlenia sufitowego wewnętrznego oraz zewnętrznego, odmalowanie pomieszczeń łazienek, wykonanie docieplenia budynku płytami styropianowymi wraz z warstwami wykończeniowymi zgodnie z technologią budowlaną (tynk mineralny), malowanie powierzchni ścian wewnętrznych sali oraz pozostałych pomieszczeń przynależnych do obiektu,wykonanie przestrzeni z kostki brukowej na froncie budynku.4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45321000-3 - Izolacja cieplna
4.5.5.) Wartość części: 150000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 255364,09
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 274360,01
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 255364,09
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Ogólnobudowlane PAN-BUD Przemysław Panasewicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6972186521
7.3.3) Ulica: Poniatowskiego 1
7.3.4) Miejscowość: Rydzyna
7.3.5) Kod pocztowy: 64-130
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 255364,09
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 303101,84
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 401000,00
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 343960,05
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Malarstwo-Tapeciarstwo Jerzy Kulas
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6971032810
7.3.3) Ulica: Ludwika Marcinka 25
7.3.4) Miejscowość: Bukówiec Górny
7.3.5) Kod pocztowy: 64-140
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE JERZY KULAS, BUKÓWIEC GÓRNY
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE JERZY KULAS, BUKÓWIEC GÓRNY
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 343960,05
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 154252,37
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 191642,52
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 185000,00
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Ogólnobudowlane PAN-BUD Przemysław Panasewicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6972186521
7.3.3) Ulica: Poniatowskiego 1
7.3.4) Miejscowość: Rydzyna
7.3.5) Kod pocztowy: 64-130
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 185000,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
2021-06-11 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI WŁOSZAKOWICE
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i/lub zagranicznym w zakresie przyjmowania, sortowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych (...) na potrzeby Urzędu Gminy Włoszakowice
- Budowa sieci wodociągowo-kanalizacyjnej w Boszkowie, Boszkowie Letnisku, Dominicach i Ujazdowie - etap II
więcej: przetargi WŁOSZAKOWICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie w formie leasingu operacyjnego dostawy i montażu instalacji fotowoltaicznej na dachu budynku Szkoły Podstawowej nr 3 przy ul. 20 Października 2 w Środzie Wielkopolskiej
- Wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji "Rozbudowa Szpitala Puckiego Sp. z o.o. o Blok Operacyjny, Aptekę, Dział Rehabilitacji i Pracownię Endoskopii"
- Sieć kanalizacji sanitarnej z przyłączami oraz wyposażenie hydroforni sieciowej w miejscowości Pasternik gmina Gromadka
- Przebudowa otwartego zbiornika retencyjnego w Paku Gminnym w Dobroniu
- Wymiana pokrycia dachowego w zabytkowej willi przemysłowca Oscara Caro w Gliwicach
- Rozbudowa drogi wojewódzkiej polegająca na budowie ciągu pieszo - rowerowego wzdłuż drogi wojewódzkiej nr 905 w miejscowości Boronów - ul. Wolności wraz z oświetleniem
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.