Ogłoszenie z dnia 2021-06-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00038969/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-23
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00080118 z dnia 2021-06-11 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa chodników oraz azyli na przejściach dla pieszych na terenie osiedla Bałuty Centrum oraz Karolew-Retkinia-Wschód w formule zaprojektuj i wybuduj (BO nr ID:B026BC, P078KR)- dwie części”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Łódź - Zarząd Inwestycji Miejskich
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 364429563
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Piotrkowska 175
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 90-447
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zim.uml.lodz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://zim.lodz.bip-e.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zim.lodz.bip-e.pl/zim/zamowienia-publiczne/11609,Budowa-chodnikow-oraz-azyli-na-przejsciach-dla-pieszych-na-terenie-osiedla-Balut.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Budowa chodników oraz azyli na przejściach dla pieszych na terenie osiedla Bałuty Centrum oraz Karolew-Retkinia-Wschód w formule zaprojektuj i wybuduj (BO nr ID:B026BC, P078KR)- dwie części”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a36d3d32-a348-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00080118
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002444/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 Wykonanie dokumentacji oraz budowa/przebudowa chodników na terenie miasta Łodzi: 1.Wygodne i bezpieczne dojście do przystanków -chodniki zamiast wydeptanych ścieżek, azyle na przejściach dla (...)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00038969/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZIM-DZ.2620.16.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 235963,41 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I – Budowa chodników oraz azyli na przejściach dla pieszych na terenie osiedla Bałuty Centrum ( BO – nr ID: B026BC) w formule zaprojektuj i wybuduj.W ramach zamówienia należy zaprojektować i wybudować chodniki w 9 lokalizacjach w miejscu obecnie wydeptanych ścieżek w okolicy przystanków: Lutomierska/Klonowa, Julianowska/Żarnowcowa, Julianowska/Zgierska, Kasprzaka/Kutrzeby oraz zamontować azyle (wysepki ) na przejściach dla pieszych w 6 lokalizacjach w okolicach przystanków: Lutomierska/Czarnkowska, Lutomierska/Bazarowa, Kasprzaka/Gandhiego, Pojezierska/Grunwaldzka.
Zakres inwestycji został pokazany na mapach poglądowych załączonych do PFU ( Załączniki nr1- nr9).
Wykonawca jest zobowiązany :
• Sporządzić kompletną dokumentację budowlano-wykonawczą wraz z niezbędnymi warunkami, decyzjami, uzgodnieniami oraz pozwoleniami. Niezbędne będzie pozwolenie na budowę lub zgłoszenie zamiaru wykonania robót budowlanych umożliwiających realizację zadania.
• Zapewnić obsługę geodezyjną na czas budowy.
• Wykonać roboty budowlane na podstawie uzgodnionych projektów budowlano-wykonawczych.
• Wykonać docelowe oznakowanie pionowe i poziome zgodnie z projektem stałej organizacji ruchu.
• Sporządzić dokumentację powykonawczą na bazie dokumentacji projektowej.
Zamawiający opisał przedmiot zamówienia za pomocą: Programu Funkcjonalno-Użytkowego wraz z załącznikami, zawartymi w Opisie przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233221-4 - Malowanie nawierzchi
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45233261-6 - Roboty budowlane w zakresie przejść dla pieszych
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.5.) Wartość części: 201463,41 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II – Budowa chodnika łączącego przystanki na skrzyżowaniual. Wyszyńskiego/Armii krajowej z marketem LIDL ( BO-nr ID P078KR) w formule zaprojektuj i wybuduj.
W ramach zamówienia, należy zaprojektować i wybudować chodnik wraz ze schodami łączący przystanki autobusowo-tramwajowe na skrzyżowaniu al. Wyszyńskiego/Armii Krajowej z marketem LIDL przy ul. Armii Krajowej 41 w miejscu obecnie wydeptanej ścieżki.
Wykonawca jest zobowiązany :
• Sporządzić kompletną dokumentację budowlano-wykonawczą wraz z niezbędnymi warunkami, decyzjami, uzgodnieniami oraz pozwoleniami. Niezbędne będzie pozwolenie na budowę lub zgłoszenie zamiaru wykonania robót budowlanych umożliwiających realizację zadania.
• Zapewnić obsługę geodezyjną na czas budowy.
• Wykonać roboty budowlane na podstawie uzgodnionych projektów budowlano-wykonawczych.
Sporządzić dokumentację powykonawczą na bazie dokumentacji projektowej.
Zamawiający opisał przedmiot zamówienia za pomocą: Programu Funkcjonalno-Użytkowego wraz z załącznikami, zawartymi w Opisie przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233221-4 - Malowanie nawierzchi
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.5.) Wartość części: 34500,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 193999,99
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 263466,00
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 193999,99
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DB Construct Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP:7272836153
7.3.3) Ulica: Al. 1 Maja 87
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 90-755
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 193999,99
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 47355,00
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 59566,81
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 47355,00
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Drogowo-Budowlane "KEMY" Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP:7272528115
7.3.3) Ulica: ul. Konstantynowska nr 24/26
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 94-303
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO DROGOWO-BUDOWLANE "KEMY" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO DROGOWO-BUDOWLANE "KEMY" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 47355,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
2021-06-11 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Dostawa i montaż mebli dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego w Łodzi.
- Świadczenie usługi związanej z utrzymaniem, asystą techniczną oraz aktualizacją Sytemu realizującego usługi elektroniczne dla mieszkańców w ramach projektu Inteligentna Polityka Społeczna (IPS)
- Kontrakt serwisowy urządzeń firmy Illumina sekwenatora NGS model NovaSeq 6000 i MiSeq
- Dostawa artykułów żywnościowych dla Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 7 w Łodzi
- ZP/40/2024 "Dostawy preparatów dezynfekcyjnych i antyseptycznych z podziałem na 14 części dla Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. M. Pirogowa w Łodzi"
- Dostawa prasy dla Urzędu Miasta Łodzi w formie papierowej i elektronicznej w 2025 r.
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zadaszonej sceny przy budynku Wieży Ariańskiej w Wojciechowie
- Budowa hali wraz z zapleczem oraz infrastrukturą techniczną dla zadania pn.: "Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Zespole Szkół w Dąbrowie"
- Rozbudowa budynku GOZ o windę osobową z wiatrołapem w ramach projektu "Poprawa dostępności do usług społecznych i zdrowotnych poprzez rozbudowę budynku Gminnego Ośrodka Zdrowia w Końskowoli"
- Opracowanie dokumentacji projektowej na wykonanie kanalizacji wsi Zbożenna i ul. Kolejowej w Skrzyńsku
- "Rozbudowa oraz zakup niezbędnego wyposażenia Przedszkola 112 "Mali Przyrodnicy" w Poznaniu"
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 3718P w zakresie budowy drogi dla pieszych i rowerów w Środzie Wielkopolskiej
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.