eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź"Budowa chodników oraz azyli na przejściach dla pieszych na terenie osiedla Bałuty Centrum oraz Karolew-Retkinia-Wschód w formule zaprojektuj i wybuduj (BO nr ID:B026BC, P078KR)- dwie części"



Ogłoszenie z dnia 2021-06-11


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00080118 z dnia 2021-06-11

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa chodników oraz azyli na przejściach dla pieszych na terenie osiedla Bałuty Centrum oraz Karolew-Retkinia-Wschód w formule zaprojektuj i wybuduj (BO nr ID:B026BC, P078KR)- dwie części”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Łódź - Zarząd Inwestycji Miejskich

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 364429563

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Piotrkowska 175

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 90-447

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zim.uml.lodz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://zim.lodz.bip-e.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zim.lodz.bip-e.pl/zim/zamowienia-publiczne/11609,Budowa-chodnikow-oraz-azyli-na-przejsciach-dla-pieszych-na-terenie-osiedla-Balut.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Budowa chodników oraz azyli na przejściach dla pieszych na terenie osiedla Bałuty Centrum oraz Karolew-Retkinia-Wschód w formule zaprojektuj i wybuduj (BO nr ID:B026BC, P078KR)- dwie części”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a36d3d32-a348-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00080118

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002444/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Wykonanie dokumentacji oraz budowa/przebudowa chodników na terenie miasta Łodzi: 1.Wygodne i bezpieczne dojście do przystanków -chodniki zamiast wydeptanych ścieżek, azyle na przejściach dla (...)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00038969/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZIM-DZ.2620.16.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 235963,41 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I – Budowa chodników oraz azyli na przejściach dla pieszych na terenie osiedla Bałuty Centrum ( BO – nr ID: B026BC) w formule zaprojektuj i wybuduj.
W ramach zamówienia należy zaprojektować i wybudować chodniki w 9 lokalizacjach w miejscu obecnie wydeptanych ścieżek w okolicy przystanków: Lutomierska/Klonowa, Julianowska/Żarnowcowa, Julianowska/Zgierska, Kasprzaka/Kutrzeby oraz zamontować azyle (wysepki ) na przejściach dla pieszych w 6 lokalizacjach w okolicach przystanków: Lutomierska/Czarnkowska, Lutomierska/Bazarowa, Kasprzaka/Gandhiego, Pojezierska/Grunwaldzka.
Zakres inwestycji został pokazany na mapach poglądowych załączonych do PFU ( Załączniki nr1- nr9).
Wykonawca jest zobowiązany :
• Sporządzić kompletną dokumentację budowlano-wykonawczą wraz z niezbędnymi warunkami, decyzjami, uzgodnieniami oraz pozwoleniami. Niezbędne będzie pozwolenie na budowę lub zgłoszenie zamiaru wykonania robót budowlanych umożliwiających realizację zadania.
• Zapewnić obsługę geodezyjną na czas budowy.
• Wykonać roboty budowlane na podstawie uzgodnionych projektów budowlano-wykonawczych.
• Wykonać docelowe oznakowanie pionowe i poziome zgodnie z projektem stałej organizacji ruchu.
• Sporządzić dokumentację powykonawczą na bazie dokumentacji projektowej.
Zamawiający opisał przedmiot zamówienia za pomocą: Programu Funkcjonalno-Użytkowego wraz z załącznikami, zawartymi w Opisie przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233221-4 - Malowanie nawierzchi

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45233261-6 - Roboty budowlane w zakresie przejść dla pieszych

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.5.) Wartość części: 201463,41 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II – Budowa chodnika łączącego przystanki na skrzyżowaniu
al. Wyszyńskiego/Armii krajowej z marketem LIDL ( BO-nr ID P078KR) w formule zaprojektuj i wybuduj.
W ramach zamówienia, należy zaprojektować i wybudować chodnik wraz ze schodami łączący przystanki autobusowo-tramwajowe na skrzyżowaniu al. Wyszyńskiego/Armii Krajowej z marketem LIDL przy ul. Armii Krajowej 41 w miejscu obecnie wydeptanej ścieżki.
Wykonawca jest zobowiązany :
• Sporządzić kompletną dokumentację budowlano-wykonawczą wraz z niezbędnymi warunkami, decyzjami, uzgodnieniami oraz pozwoleniami. Niezbędne będzie pozwolenie na budowę lub zgłoszenie zamiaru wykonania robót budowlanych umożliwiających realizację zadania.
• Zapewnić obsługę geodezyjną na czas budowy.
• Wykonać roboty budowlane na podstawie uzgodnionych projektów budowlano-wykonawczych.
Sporządzić dokumentację powykonawczą na bazie dokumentacji projektowej.
Zamawiający opisał przedmiot zamówienia za pomocą: Programu Funkcjonalno-Użytkowego wraz z załącznikami, zawartymi w Opisie przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233221-4 - Malowanie nawierzchi

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.5.) Wartość części: 34500,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 193999,99

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 263466,00

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 193999,99

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DB Construct Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP:7272836153

7.3.3) Ulica: Al. 1 Maja 87

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 90-755

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 193999,99

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 47355,00

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 59566,81

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 47355,00

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Drogowo-Budowlane "KEMY" Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP:7272528115

7.3.3) Ulica: ul. Konstantynowska nr 24/26

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 94-303

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 47355,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

2021-06-11 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.