Ogłoszenie z dnia 2021-06-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00024610/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-29
- 2021/BZP 00031030/01 - Modyfikacja z dnia 2021-04-12
- 2021/BZP 00035850/01 - Modyfikacja z dnia 2021-04-19
- 2021/BZP 00038645/01 - Modyfikacja z dnia 2021-04-22
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00080154 z dnia 2021-06-11 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa parkingu przy ul. Nowej i Wiejskiej w Lidzbarku Warmińskim.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Lidzbark Warmiński
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510743500
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleksandra Świętochowskiego 14
1.5.2.) Miejscowość: Lidzbark Warmiński
1.5.3.) Kod pocztowy: 11-100
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.7.) Numer telefonu: 89 767 85 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@lidzbarkw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://lidzbarkw-um.bip-wm.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/lidzbarkw1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa parkingu przy ul. Nowej i Wiejskiej w Lidzbarku Warmińskim.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-310133f7-9083-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00080154
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001402/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Budowa parkingu przy ul. Nowej i Wiejskiej w Lidzbarku Warmińskim
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00024610/04
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GKI.271.4.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1254107,58 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest budowa parkingu na 57 miejsc parkingowych na samochody osobowe, w tym 6 miejsc przeznaczonych dla osób niepełnosprawnych.
Łączna powierzchnia inwestycji wynosi 0,4000 ha.
Podstawowe parametry parkingu:
- szerokość wjazdu na parking 6,20 m,
- szerokość jezdni manewrowej - jednokierunkowej 4,00 m,
-wymiary miejsc parkingowych na samochody osobowe 4,5m x 2,5m,
- wymiary miejsc parkingowych dla osób niepełnosprawnych 4,5m x 3,6m,
- szerokość ciągów pieszych 1,50 -2,00 m,
- szerokość pierścienia przejezdnego na łuku 3,00 m.
Wykonanie parkingu obejmuje:
- kompleksowe odwodnienie parkingu z wykonaniem kanałów deszczowych ze studniami, wpustami ulicznymi oraz odwodnieniem liniowym,
- oświetlenie parkingu,
- roboty drogowe, w tym roboty przygotowawcze, podbudowy, roboty nawierzchniowe, oraz wykonanie oznakowania parkingu,
- wykonanie nasadzeń drzew i krzewów.
W ramach inwestycji przewiduje się usunięcie kolizji z istniejącą infrastrukturą oraz regulację urządzeń obcych w obrębie drogi (kanalizacyjnych, gazowych, telekomunikacyjnych, wodociągowych).
2. Przedmiot zamówienia obejmuje również wykonanie pozostałych robót budowlanych, usług i dostaw, określonych w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w dokumentacji projektowej i w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiących załączniki do specyfikacji warunków zamówienia.
3. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z:
1) umową;
2) z dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót
budowlanych,;
3) obowiązującymi przepisami prawa i normami;
4) SWZ;
5) należytą starannością, z aktualną, posiadaną najnowszą wiedzą techniczną, przepisami bhp, ppoż. oraz z zasadami doświadczenia zawodowego;
4. Zamawiający informuje, że przedmiot zamówienia nie obejmuje wykonania wiaty śmietnikowej.
5. Wymagania dotyczące robót:
1) wszystkie prace winny być zrealizowane zgodnie z obowiązującymi przepisamiprawa, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, wiedzą techniczną, przepisami bhp, ppoż. oraz zgodnie z poleceniami inspektorów nadzoru inwestorskiego i zaleceniami i wskazówkami Zamawiającego;
2) roboty należy prowadzić zgodnie z dokumentacją projektową i specyfikacjami
technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych oraz wymogami niniejszej
SWZ ;
3) wszystkie materiały lub wyroby budowlane użyte do wykonania przedmiotu
zamówienia, muszą być w I gatunku jakościowym i wymiarowym oraz muszą
posiadać atesty lub aprobaty lub inne dokumenty wymagane prawem budowlanym
oraz innymi obowiązującymi przepisami;
4) ww. dokumenty (atesty, aprobaty, itp.) Wykonawca, któremu zostanie udzielone
przedmiotowe zamówienie musi dostarczyć Zamawiającemu na każde jego żądanie.
Za koordynację dostaw materiałów, wyrobów i urządzeń niezbędnych do realizacji
przedmiotu zamówienia odpowiedzialny jest Wykonawca.
6. Materiały drogowe pochodzące z rozbiórki, takie jak krawężniki kamienne, kostka kamienna, kostka brukowa, bruk – kamień polny, Wykonawca przetransportuje oraz złoży w miejscach wskazanych przez Zamawiającego– maksymalna odległość transportu: 5 km. W/w materiały powinny zostać oczyszczone oraz posortowane, a kostka betonowa ułożona dodatkowo na paletach. Wykonawca powinien posiadać park maszynowy umożliwiający rozładowanie materiałów w miejscu złożenia. Inne materiały rozbiórkowe, w tym pochodzące z przebudowy urządzeń kolizyjnych Wykonawca przetransportuje oraz złoży w miejscach wskazanych przez właścicieli (użytkowników) mediów – maksymalna odległość transportu: 5 km. Wykonawca zawrze w swoich cenach wszelkie koszty związane ze składowaniem, recyklingiem oraz utylizacją wszelkich materiałów z rozbiórek i odpadów, a także zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu w operacie kolaudacyjnym wszystkich niezbędnych protokołów z tym związanych.
7. Grunt z wykopu, niewykorzystany do ponownego wbudowania przy realizacji inwestycji po wcześniejszej ocenie Zamawiającego i Inspektora Nadzoru, Wykonawca przetransportuje oraz rozplantuje w miejscach wskazanych przez Zamawiającego – maksymalna odległość transportu: 5 km. Grunt z wykopu nienadający się do ponownego wykorzystania, po wcześniejszej ocenie Zmawiającego Wykonawca usunie własnym staraniem i na swój koszt, zgodnie z zapisami Ustawy o odpadach.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 819887,79
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1037959,12
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 819887,79
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TECHNOMEL KAZIMIERZ KOZIEŁ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7431112931
7.3.3) Ulica: BARTOSZYCKA 26D
7.3.4) Miejscowość: LIDZBARK WARMIŃSKI
7.3.5) Kod pocztowy: 11-100
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 819887,79
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-06-02 do 2022-01-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
2021-06-11 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z LIDZBARKU WARMIŃSKIEGO
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utworzenie środowiskowego domu samopomocy poprzez rozbiórkę, rozbudowę, przebudowę i adaptację budynku mieszczącego się pod adresem Zawoja 35A
- Wykonanie robót budowlanych w budynku Powiatowego Centrum P.P.P. i D.E. polegających na: Część I - Przebudowie ściany frontowej, Część II - Przebudowie klatki schodowej i korytarza
- Remont łazienki w Dziale Żywienia w budynku SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowego MSWiA w Sopocie
- Przybudowa sali gimnastycznej w SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowym MSWiA w Sopocie
- MODERNIZACJA KOTŁOWNI GAZOWYCH W BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 53 PRZY UL. SKOŚNEJ 8 W KRAKOWIE
- Przebudowa budynku inwentarskiego - owczarni w Złotnikach - Rolnicze Gospodarstwo Doświadczalne Swadzim
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.