Ogłoszenie z dnia 2025-01-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa pieczywa do stołówki szkolnej w Zespole Szkół Sportowych w
Siemianowicach Śląskich w roku szkolnym 2024/2025 – od stycznia do czerwca 2025 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół Sportowych w Siemianowicach Śląskich
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 277881075
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mikołaja 3
1.5.2.) Miejscowość: Siemianowice Śląskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-106
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zss-siemianowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zss-siemianowice.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa pieczywa do stołówki szkolnej w Zespole Szkół Sportowych wSiemianowicach Śląskich w roku szkolnym 2024/2025 – od stycznia do czerwca 2025 r.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-477a19f8-ae36-4b40-8440-51cc98351151
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00080197
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00052642/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Zespole Szkół Sportowych w Siemianowicach Śląskich
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
W postępowaniu prowadzonym w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt. 1 nie wpłynęła żadna oferta.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-f71fced5-2223-4edf-a7a8-cb93156cd27a
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZSSPO.392.8.ZP1/12/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 22324,89 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa pieczywa do stołówki szkolnej w Zespole Szkół Sportowych w Siemianowicach Śląskich w roku szkolnym 2024/2025 – od stycznia do czerwca 2025 r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.H.U. „Maja” M. Buchta & J. Sularz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6431014079
7.3.3) Ulica: ul. Michałowicka 107
7.3.4) Miejscowość: Siemianowice Śląskie
7.3.5) Kod pocztowy: 41-103
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
P.P.H.U. "MAJA" BUCHTA, SULARZ JACEK SULARZ
jakie przetargi wygrała firma
P.P.H.U. "MAJA" BUCHTA, SULARZ JACEK SULARZ
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22324,89 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-06-30INNE PRZETARGI Z SIEMIANOWIC ŚLĄSKICH
- Usługi wykonania eksmisji do pomieszczeń tymczasowych
- Modernizacja zabytkowej "Rybaczówki" w Parku Górnik - zaprojektuj i wybuduj.
- Aktywne i bezpieczne Siemianowice
- Przygotowanie pustostanów do zasiedlenia - Etap 2a
- Przygotowanie pustostanów do zasiedlenia - Etap 2b
- Wymiana nawierzchni ulic, modernizacja jezdni, chodników i parkingów w Siemianowicach Śląskich.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki Szkoły Podstawowej im. Orląt Lwowskich w Roźwienicy w roku 2025
- "Dostawa artykułów żywnościowych z podziałem na części dla ZSCKR w Okszowie od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2025 r."
- SUKCESYWNE DOSTAWY ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO ZESPOŁU SZKOLNO-PRZEDSZKOLNEGO NR 2 W WARSZAWIE
- Sukcesywne dostawy pieczywa do Ośrodka Przygotowań Olimpijskich we Władysławowie wraz z usługą transportu - postępowanie ponowne
- Dostawa pieczywa do SPSK im prof. A. Grucy CMKP w Otwocku
- Kompleksowa dostawa pieczywa oraz produktów cukierniczych do USK-1 w Szczecinie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.