Ogłoszenie z dnia 2022-03-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00337921/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-30
- 2022/BZP 00021098/01 - Modyfikacja z dnia 2022-01-17
- 2022/BZP 00035359/01 - Modyfikacja z dnia 2022-01-26
- 2022/BZP 00048443/01 - Modyfikacja z dnia 2022-02-07
- 2022/BZP 00059028/01 - Modyfikacja z dnia 2022-02-16
- 2022/BZP 00066444/01 - Modyfikacja z dnia 2022-02-23
- 2022/BZP 00071110/01 - Modyfikacja z dnia 2022-03-01
- 2022/BZP 00216116/01 - Modyfikacja z dnia 2022-06-21
- 2022/BZP 00168265/01 - Wynik z dnia 2022-05-19
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawa aparatury, urządzeń i innych wyrobów medycznych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Szpital Zespolony im. dr. Romana Ostrzyckiego w Koninie
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000311591
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Szpitalna 45
1.4.2.) Miejscowość: Konin
1.4.3.) Kod pocztowy: 62-504
1.4.4.) Województwo: wielkopolskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: szp@szpital-konin.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-konin.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00080201
2.2.) Data ogłoszenia: 2022-03-09
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu,3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00337921/07
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 07
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Okres realizacji - dni (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 1, Część zamówienia nr 1) Przed zmianą:
20
Po zmianie:
56
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Okres realizacji - dni (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 2, Część zamówienia nr 2) Przed zmianą:
20
Po zmianie:
56
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Okres realizacji - dni (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 3, Część zamówienia nr 3) Przed zmianą:
20
Po zmianie:
56
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Okres realizacji - dni (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 4, Część zamówienia nr 4) Przed zmianą:
20
Po zmianie:
56
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Okres realizacji - dni (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 5, Część zamówienia nr 5) Przed zmianą:
20
Po zmianie:
56
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Okres realizacji - dni (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 6, Część zamówienia nr 6) Przed zmianą:
20
Po zmianie:
56
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Okres realizacji - dni (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 7, Część zamówienia nr 7) Przed zmianą:
20
Po zmianie:
56
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Okres realizacji - dni (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 8, Część zamówienia nr 8) Przed zmianą:
20
Po zmianie:
56
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
9.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
W przypadku Pakietu 1 - Tor wizyjny z zestawem laparoskopowo-urologicznym, Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie płatne ratalnie w 10 (dziesięciu) ratach. W przypadku pozostałych Pakietów Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie płatne w terminie 60 dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo sporządzonej faktury.
Termin wykonania zamówienia: maksymalnie do 20 dni roboczych od dnia zawarcia umowy (w zależności od złożonej i wybranej oferty).
Po zmianie:
W przypadku wszystkich Pakietów Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie płatne w terminie 60 dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo sporządzonej faktury.
Termin wykonania zamówienia: maksymalnie do 56 dni od dnia zawarcia umowy (w zależności od złożonej i wybranej oferty).
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.8. Wykaz przedmiotowych środków dowodowych Przed zmianą:
1. W celu potwierdzenia, że oferowana aparatura/urządzenie spełnia wymagania określone przez Zamawiającego, Zamawiający żąda złożenia następujących przedmiotowych środków dowodowych – DOTYCZY WSZYSTKICH PAKIETÓW:
a) Opisy produktów, których autentyczność musi zostać poświadczona przez Wykonawcę na żądanie Zamawiającego (ulotki, foldery, inna dokumentacja techniczna). Na wszystkich opisach produktu należy wyraźnie zaznaczyć, którego pakietu i pozycji dokument ten dotyczy).
Dodatkowo, opisy produktów i złożone materiały oraz dokumenty należy sporządzić w taki sposób, że Wykonawca przyporządkuje miejsce (stronę) dokumentu poświadczającego do parametru (funkcji) produktu, którego dotyczy poprzez opis tego parametru zgodnie z punktami wskazanymi w Załącznikach nr 2.1-2.8 do SWZ do danego Pakietu. W przypadku, gdy z przyczyn obiektywnych nie jest możliwe udokumentowanie (brak potwierdzenia w dostępnej dokumentacji) jakiegokolwiek z parametrów (funkcji) produktu, w stosunku do niego Wykonawca przedłoży oświadczenie, że produkt posiada dany parametr (funkcję).
b) Deklaracje zgodności UE dla wyrobów medycznych.
c) Zgłoszenia do Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych.
2. Wykonawca składa przedmiotowe środki dowodowe wraz z ofertą.
3. Jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający wzywa do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.
4. Ust. 3 nie stosuje się, jeżeli przedmiotowy środek dowodowy służy potwierdzeniu zgodności z cechami lub kryteriami określonymi w opisie kryteriów oceny ofert lub, pomimo złożenia przedmiotowego środka dowodowego, oferta podlega odrzuceniu albo zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.
Po zmianie:
1. W celu potwierdzenia, że oferowana aparatura/urządzenie spełnia wymagania określone przez Zamawiającego, Zamawiający żąda złożenia następujących przedmiotowych środków dowodowych – DOTYCZY WSZYSTKICH PAKIETÓW:
a) Opisy produktów, których autentyczność musi zostać poświadczona przez Wykonawcę na żądanie Zamawiającego (ulotki, foldery, inna dokumentacja techniczna). Na wszystkich opisach produktu należy wyraźnie zaznaczyć, którego pakietu i pozycji dokument ten dotyczy).
Dodatkowo, opisy produktów i złożone materiały oraz dokumenty zaleca się sporządzić w taki sposób, że Wykonawca przyporządkuje miejsce (stronę) dokumentu poświadczającego do parametru (funkcji) produktu, którego dotyczy poprzez opis tego parametru zgodnie z punktami wskazanymi w Załącznikach nr 2.1-2.8 do SWZ do danego Pakietu. W przypadku, gdy z przyczyn obiektywnych nie jest możliwe udokumentowanie (brak potwierdzenia w dostępnej dokumentacji) jakiegokolwiek z parametrów (funkcji) produktu, w stosunku do niego Wykonawca przedłoży oświadczenie, że produkt posiada dany parametr (funkcję).
b) Deklaracje zgodności UE dla wyrobów medycznych - DOTYCZY PAKIETÓW 1-4 i 7-8, deklaracje zgodności UE - DOTYCZY PAKIETÓW 5-6.
c) Zgłoszenia do Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych - DOTYCZY PAKIETÓW 1-4 i 7-8.
2. Wykonawca składa przedmiotowe środki dowodowe wraz z ofertą.
3. Jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający wzywa do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.
4. Ust. 3 nie stosuje się, jeżeli przedmiotowy środek dowodowy służy potwierdzeniu zgodności z cechami lub kryteriami określonymi w opisie kryteriów oceny ofert lub, pomimo złożenia przedmiotowego środka dowodowego, oferta podlega odrzuceniu albo zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.10. Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu Przed zmianą:
a) Opisy produktów, których autentyczność musi zostać poświadczona przez Wykonawcę na żądanie Zamawiającego (ulotki, foldery, inna dokumentacja techniczna). Na wszystkich opisach produktu należy wyraźnie zaznaczyć, którego pakietu i pozycji dokument ten dotyczy).
Dodatkowo, opisy produktów i złożone materiały oraz dokumenty należy sporządzić w taki sposób, że Wykonawca przyporządkuje miejsce (stronę) dokumentu poświadczającego do parametru (funkcji) produktu, którego dotyczy poprzez opis tego parametru zgodnie z punktami wskazanymi w Załącznikach nr 2.1-2.8 do SWZ do danego Pakietu. W przypadku, gdy z przyczyn obiektywnych nie jest możliwe udokumentowanie (brak potwierdzenia w dostępnej dokumentacji) jakiegokolwiek z parametrów (funkcji) produktu, w stosunku do niego Wykonawca przedłoży oświadczenie, że produkt posiada dany parametr (funkcję).
b) Deklaracje zgodności UE dla wyrobów medycznych.
c) Zgłoszenia do Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych.
Po zmianie:
a) Opisy produktów, których autentyczność musi zostać poświadczona przez Wykonawcę na żądanie Zamawiającego (ulotki, foldery, inna dokumentacja techniczna). Na wszystkich opisach produktu należy wyraźnie zaznaczyć, którego pakietu i pozycji dokument ten dotyczy). Dodatkowo, opisy produktów i złożone materiały oraz dokumenty zaleca się sporządzić w taki sposób, że Wykonawca przyporządkuje miejsce (stronę) dokumentu poświadczającego do parametru (funkcji) produktu, którego dotyczy poprzez opis tego parametru zgodnie z punktami wskazanymi w Załącznikach nr 2.1-2.8 do SWZ do danego Pakietu. W przypadku, gdy z przyczyn obiektywnych nie jest możliwe udokumentowanie (brak potwierdzenia w dostępnej dokumentacji) jakiegokolwiek z parametrów (funkcji) produktu, w stosunku do niego Wykonawca przedłoży oświadczenie, że produkt posiada dany parametr (funkcję).
b) Deklaracje zgodności UE dla wyrobów medycznych - DOTYCZY PAKIETÓW 1-4 i 7-8, deklaracje zgodności UE - DOTYCZY PAKIETÓW 5-6.
c) Zgłoszenia do Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych - DOTYCZY PAKIETÓW 1-4 i 7-8.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2022-03-21 08:00
Po zmianie:
2022-03-24 08:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2022-03-21 11:00
Po zmianie:
2022-03-24 11:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2022-04-19
Po zmianie:
2022-04-22
INNE PRZETARGI Z KONINA
- WYPOSAŻENIE PRACOWNI SPECJALISTYCZNEJ (TRANSMISYJNYCH SIECI ROZLEGŁYCH ) DO REALIZACJI PODSTAWY PROGRAMOWEJ W ZAWODZIE TECHNIK TELEINFORMATYK - SPRZĘT KOMPUTEROWY Z OPROGRAMOWANIEM I AUDIOWIZUALNY
- Kompleksowe usługi pralnicze dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. dr. Romana Ostrzyckiego w Koninie
- Wyposażenie pracowni OZE w ramach projektu "Poprawa jakości infrastruktury edukacji zawodowej w Mieście Konin celem dostosowania do potrzeb regionalnego rynku pracy"
- Bieżące utrzymanie, konserwacja i naprawa sygnalizacji świetlnych ruchu drogowego na terenie miasta Konina
- WYPOSAŻENIE PRACOWNI PROGRAMOWANIA, BAZ DANYCH I GRAFIKI CYFROWEJ, URZĄDZEŃ TECHNIKI KOMPUTEROWEJ I SYSTEMÓW OPERACYJNYCH - II postępowanie
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na budowę dróg dojazdowych do przeprawy mostowej przez rzekę Wartę w miejscowości Biechowy
więcej: przetargi w Koninie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa zestawów do usuwania kalcyfikacji w naczyniach wieńcowych z dzierżawą generatora.
- Zakup sprzętu i aparatury medycznej oraz dostosowanie infrastruktury medycznej, technicznej i logistycznej do prowadzenia Oddziału Geriatrii
- 203/TP/ZP/D/2024 - Dostawa aparatury medycznej dla potrzeb psychogeriatrii
- Wyroby medyczne jednorazowego użytku - Akcesoria do neuromonitoringu śródoperacyjnego, klipsy
- Zakup i dostawa sprzętu medycznego do doposażenia karetek szpitala Olmedica w Olecku Sp. z o.o.
- Dostawa napędu szybkoobrotowego z konsolą sterującą oraz młynka do kości na potrzeby Bloku Operacyjnego Oddziału Chirurgii Urazowo-Ortopedycznej Szpitala Czerniakowskiego sp. z o.o.
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.