eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KnyszynBudowa budynku świetlicy wiejskiej oraz zbiornika szczelnego na nieczystości ciekłe wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą w Czechowiźnie



Ogłoszenie z dnia 2023-02-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa budynku świetlicy wiejskiej oraz zbiornika szczelnego na nieczystości ciekłe wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą w Czechowiźnie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Knyszyn

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050659088

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 39

1.5.2.) Miejscowość: Knyszyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 19-120

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@knyszyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.knyszyn.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa budynku świetlicy wiejskiej oraz zbiornika szczelnego na nieczystości ciekłe wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą w Czechowiźnie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0d19b045-7ba9-11ed-94da-6ae0fe5e7159

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00080205

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00009846/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Budowa budynku świetlicy wiejskiej wraz z niezbędna infrastrukturą towarzyszącą w Czechowiźnie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00495667

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Gk.271.22.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 604314,14 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robot budowlanych w zakresie realizacji zadania pn. „Budowa budynku świetlicy
wiejskiej oraz zbiornika szczelnego na nieczystości ciekłe wraz z niezbędna infrastrukturą towarzyszącą w Czechowiźnie”.
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych na działce oznaczonej nr. geod. 104, obręb Czechowizna,
gmina Knyszyn.
Zakres robót obejmuje:
1) budowa budynku świetlicy wiejskiej,
2) budowa / montaż zbiornika szczelnego na nieczystości ciekłe o poj. 8m3
3) budowa infrastruktury towarzyszącej (instalacje, przyłącza, miejsca parkingowe, utwardzenie i zagospodarowanie terenu,
mała architektura)
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został we wskazanej poniżej dokumentacji stanowiącej Załącznik nr 10
do SWZ, na którą składa się:
1) Pozwolenie na budowę - decyzja Starosty Monieckiego nr 26/2022 z dnia 14.02.2022 r.
2) Projekt budowlany - Projekt zagospodarowania terenu.
3) Projekt budowlany - Projekt architektoniczno-budowlany.
4) Projekt techniczny konstrukcji
5) Projekt techniczny - branża elektryczna
6) Projekt techniczny - branża sanitarna
7) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych – branża architektoniczna,
8) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych – branża elektryczna,
9) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych – branża sanitarna,
10) Przedmiar robót - roboty budowlane,
11) Przedmiar robót - branża elektryczna,
12) Przedmiar robót - branża sanitarna.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 915000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1131600,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9150000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MIKABO Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9662122959

7.3.3) Ulica: Wyspiańskiego 17

7.3.4) Miejscowość: Łapy

7.3.5) Kod pocztowy: 18-100

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 743902,44 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.