Ogłoszenie z dnia 2023-02-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00467040/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawy materiałów szewnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SZPITAL POMNIK CHRZTU POLSKI
1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000315123
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. św. Jana 9
1.5.2.) Miejscowość: Gniezno
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-200
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@szpitalpomnik.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalpomnik.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/zoz_gniezno1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawy materiałów szewnych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-12b5d14f-6fc1-11ed-abdb-a69c1593877c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00080273
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00083247/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.5 Dostawy materiałów szewnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00467040/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP.240.17.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 201091,37 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są dostawy materiałów szewnych dla Szpitala Pomnik Chrztu Polski w Gnieźnie, wraz z ich transportem, rozładunkiem i wniesieniem (na koszt i ryzyko wykonawcy) w sposób wskazany przez Zamawiającego do pomieszczeń Apteki szpitalnej zlokalizowanych przyul. 3 Maja 37 w Gnieźnie.
Szczegółowy opis zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) – Formularz cenowy stanowiący Załącznik nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141121-4 - Szwy chirurgiczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33141128-3 - Igły do szycia
4.5.5.) Wartość części: 65705,16 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są dostawy materiałów szewnych dla Szpitala Pomnik Chrztu Polski w Gnieźnie, wraz z ich transportem, rozładunkiem i wniesieniem (na koszt i ryzyko wykonawcy) w sposób wskazany przez Zamawiającego do pomieszczeń Apteki szpitalnej zlokalizowanych przyul. 3 Maja 37 w Gnieźnie.
Szczegółowy opis zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) – Formularz cenowy stanowiący Załącznik nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141121-4 - Szwy chirurgiczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33141128-3 - Igły do szycia
4.5.5.) Wartość części: 15161,04 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są dostawy materiałów szewnych dla Szpitala Pomnik Chrztu Polski w Gnieźnie, wraz z ich transportem, rozładunkiem i wniesieniem (na koszt i ryzyko wykonawcy) w sposób wskazany przez Zamawiającego do pomieszczeń Apteki szpitalnej zlokalizowanych przyul. 3 Maja 37 w Gnieźnie.
Szczegółowy opis zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) – Formularz cenowy stanowiący Załącznik nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141121-4 - Szwy chirurgiczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33141128-3 - Igły do szycia
4.5.5.) Wartość części: 12600,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są dostawy materiałów szewnych dla Szpitala Pomnik Chrztu Polski w Gnieźnie, wraz z ich transportem, rozładunkiem i wniesieniem (na koszt i ryzyko wykonawcy) w sposób wskazany przez Zamawiającego do pomieszczeń Apteki szpitalnej zlokalizowanych przyul. 3 Maja 37 w Gnieźnie.
Szczegółowy opis zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) – Formularz cenowy stanowiący Załącznik nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141121-4 - Szwy chirurgiczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33141128-3 - Igły do szycia
4.5.5.) Wartość części: 12305,52 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są dostawy materiałów szewnych dla Szpitala Pomnik Chrztu Polski w Gnieźnie, wraz z ich transportem, rozładunkiem i wniesieniem (na koszt i ryzyko wykonawcy) w sposób wskazany przez Zamawiającego do pomieszczeń Apteki szpitalnej zlokalizowanych przyul. 3 Maja 37 w Gnieźnie.
Szczegółowy opis zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) – Formularz cenowy stanowiący Załącznik nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141121-4 - Szwy chirurgiczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33141128-3 - Igły do szycia
4.5.5.) Wartość części: 59200,80 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są dostawy materiałów szewnych dla Szpitala Pomnik Chrztu Polski w Gnieźnie, wraz z ich transportem, rozładunkiem i wniesieniem (na koszt i ryzyko wykonawcy) w sposób wskazany przez Zamawiającego do pomieszczeń Apteki szpitalnej zlokalizowanych przyul. 3 Maja 37 w Gnieźnie.
Szczegółowy opis zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) – Formularz cenowy stanowiący Załącznik nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141121-4 - Szwy chirurgiczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33141128-3 - Igły do szycia
4.5.5.) Wartość części: 5941,80 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są dostawy materiałów szewnych dla Szpitala Pomnik Chrztu Polski w Gnieźnie, wraz z ich transportem, rozładunkiem i wniesieniem (na koszt i ryzyko wykonawcy) w sposób wskazany przez Zamawiającego do pomieszczeń Apteki szpitalnej zlokalizowanych przyul. 3 Maja 37 w Gnieźnie.
Szczegółowy opis zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) – Formularz cenowy stanowiący Załącznik nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141121-4 - Szwy chirurgiczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33141128-3 - Igły do szycia
4.5.5.) Wartość części: 2748,00 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są dostawy materiałów szewnych dla Szpitala Pomnik Chrztu Polski w Gnieźnie, wraz z ich transportem, rozładunkiem i wniesieniem (na koszt i ryzyko wykonawcy) w sposób wskazany przez Zamawiającego do pomieszczeń Apteki szpitalnej zlokalizowanych przyul. 3 Maja 37 w Gnieźnie.
Szczegółowy opis zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) – Formularz cenowy stanowiący Załącznik nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141121-4 - Szwy chirurgiczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33141128-3 - Igły do szycia
4.5.5.) Wartość części: 4682,40 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są dostawy materiałów szewnych dla Szpitala Pomnik Chrztu Polski w Gnieźnie, wraz z ich transportem, rozładunkiem i wniesieniem (na koszt i ryzyko wykonawcy) w sposób wskazany przez Zamawiającego do pomieszczeń Apteki szpitalnej zlokalizowanych przyul. 3 Maja 37 w Gnieźnie.
Szczegółowy opis zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) – Formularz cenowy stanowiący Załącznik nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141121-4 - Szwy chirurgiczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33141128-3 - Igły do szycia
4.5.5.) Wartość części: 1360,00 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są dostawy materiałów szewnych dla Szpitala Pomnik Chrztu Polski w Gnieźnie, wraz z ich transportem, rozładunkiem i wniesieniem (na koszt i ryzyko wykonawcy) w sposób wskazany przez Zamawiającego do pomieszczeń Apteki szpitalnej zlokalizowanych przyul. 3 Maja 37 w Gnieźnie.
Szczegółowy opis zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) – Formularz cenowy stanowiący Załącznik nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141121-4 - Szwy chirurgiczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33141621-9 - Zestawy używane w przypadku nietrzymania moczu
4.5.5.) Wartość części: 17354,25 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są dostawy materiałów szewnych dla Szpitala Pomnik Chrztu Polski w Gnieźnie, wraz z ich transportem, rozładunkiem i wniesieniem (na koszt i ryzyko wykonawcy) w sposób wskazany przez Zamawiającego do pomieszczeń Apteki szpitalnej zlokalizowanych przyul. 3 Maja 37 w Gnieźnie.
Szczegółowy opis zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) – Formularz cenowy stanowiący Załącznik nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141121-4 - Szwy chirurgiczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33141120-7 - Zaciski, szwy, podwiązki naczyniowe
4.5.5.) Wartość części: 4032,40 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 74337,78 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 74337,78 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 74337,78 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: YAVO Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 590772889
7.3.3) Ulica: Bawełniana 17
7.3.4) Miejscowość: Bełchatów
7.3.5) Kod pocztowy: 97-400
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 74337,78 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20949,58 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20949,58 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20949,58 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SURG-TECH Leki i Kucharski Spółka Komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 300801676
7.3.3) Ulica: Szafirowa 1
7.3.4) Miejscowość: Jasin
7.3.5) Kod pocztowy: 62-020
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SURG-TECH LEKI I KUCHARSKI SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
SURG-TECH LEKI I KUCHARSKI SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20949,58 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne:
W niniejszym postępowaniu w Zadaniu (części) nr 3 prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji w wyznaczonym terminie tj. do dnia 09.12.2022 r. do godz. 11:00 nie wpłynęła żadna oferta.
Uzasadnienie prawne:
Zamawiający, stosownie do art. 255 pkt. 1 unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne:
W niniejszym postępowaniu w Zadaniu (części) nr 4 prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji w wyznaczonym terminie tj. do dnia 09.12.2022 r. do godz. 11:00 nie wpłynęła żadna oferta.
Uzasadnienie prawne:
Zamawiający, stosownie do art. 255 pkt. 1 unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 69394,84 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 69394,84 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 69394,84 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SURG-TECH Leki i Kucharski Spółka Komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 300801676
7.3.3) Ulica: Szafirowa 1
7.3.4) Miejscowość: Jasin
7.3.5) Kod pocztowy: 62-020
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 69394,84 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne:
W niniejszym postępowaniu w Zadaniu (części) nr 6 prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji w wyznaczonym terminie tj. do dnia 09.12.2022 r. do godz. 11:00 nie wpłynęła żadna oferta.
Uzasadnienie prawne:
Zamawiający, stosownie do art. 255 pkt. 1 unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3056,75 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3056,75 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3056,75 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SURG-TECH Leki i Kucharski Spółka Komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 300801676
7.3.3) Ulica: Szafirowa 1
7.3.4) Miejscowość: Jasin
7.3.5) Kod pocztowy: 62-020
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3056,75 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5615,31 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5615,31 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5615,31 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SURG-TECH Leki i Kucharski Spółka Komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 300801676
7.3.3) Ulica: Szafirowa 1
7.3.4) Miejscowość: Jasin
7.3.5) Kod pocztowy: 62-020
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SURG-TECH LEKI I KUCHARSKI SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
SURG-TECH LEKI I KUCHARSKI SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5615,31 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne:
W niniejszym postępowaniu w Zadaniu (części) nr 9 prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji w wyznaczonym terminie tj. do dnia 09.12.2022 r. do godz. 11:00 nie wpłynęła żadna oferta.
Uzasadnienie prawne:
Zamawiający, stosownie do art. 255 pkt. 1 unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25153,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 25153,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 25153,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Toruńskie Zakłady Materiałów Opatrunkowych S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 870514656
7.3.3) Ulica: Żółkiewskiego 20/26
7.3.4) Miejscowość: Toruń
7.3.5) Kod pocztowy: 87-100
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 25153,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7310,52 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8964,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8964,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Peters Surgical Polska Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 362903180
7.3.3) Ulica: Przasnyska 6B
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-756
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SURG-TECH LEKI I KUCHARSKI SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
SURG-TECH LEKI I KUCHARSKI SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8964,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z GNIEZNA
- Bieżące remonty nawierzchni dróg gruntowych i tłuczniowych w Gminie Gniezno w 2025 roku
- Termomodernizacja budynków oświatowych Powiatu Gnieźnieńskiego etap I - ZSE im. Stefana Kardynała Wyszyńskiego w Gnieźnie i Hala sportowa z zapleczem i łącznikiem II LO im. Dąbrówki w Gnieźnie
- Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania, oprogramowania wraz z wdrożeniem w ramach projektu "Cyberbezpieczne Starostwo Powiatowe w Gnieźnie i jednostki podległe" Etap I
- Wykonanie oznakowania poziomego na drogach gminnych i wewnętrznych na terenie miasta Gniezna
- Budowa ścieżki rowerowej Osiniec - Szczytniki Duchowne w ramach Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Wielkopolski 2021-2027
- Przebudowa drogi powiatowej nr 2214P Osiniec - Lubochnia
więcej: przetargi w Gnieznie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa asortymentu do chirurgicznego szycia i zamykania ran do Szpitala Powiatowego w Kętrzynie"
- DZP/6/25 DOSTAWA MATERIAŁÓW SZEWNYCH I AKCESORIÓW DO URZĄDZEŃ DLA BLOKU OPERACYJNEGO
- Dostawa materiału szewnego
- Sukcesywna dostawa materiałów jednorazowego użytku, odpowiednio od jednej do sześciu części zamówienia
- Dostawa materiałów szewnych do Centrum Medycznego "Żelazna" sp. z o.o. Sygnatura sprawy: 46-W-D-01-2025
- Zakup i dostawa materiałów szewnych: szwów chirurgicznych, siatek, materiałów hemostatycznych, staplerów, zszywek, podwiązek endoskopowych.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.