Ogłoszenie z dnia 2021-06-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00185466/01 - Modyfikacja z dnia 2021-09-20
- 2021/BZP 00111994/01 - Wynik z dnia 2021-07-13
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00080280 z dnia 2021-06-11 |
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup i dostawa nowego 9-osobowego (8 + 1 kierowca) samochodu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym co najmniej jednej osoby na wózku inwalidzkim”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Mogilanach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351588429
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 2
1.5.2.) Miejscowość: Mogilany
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-031
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.7.) Numer telefonu: 122701025
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gops@gops.mogilany.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mogilany.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa nowego 9-osobowego (8 + 1 kierowca) samochodu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym co najmniej jednej osoby na wózku inwalidzkim”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2b60f023-ca8b-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00080280
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00053288/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa nowego 9-osobowego (8+1 kierowca) samochodu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym co najmniej jednej osoby na wózku inwalidzkim” w ramach projektu " Pokonujemy bariery "
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Postępowanie realizowane jest w ramach projektu pn. „Pokonujemy bariery - zapewnienie w Gminie Mogilany transportu dla osób z niepełnosprawnością i osób starszych z ograniczoną mobilnością ruchową” nr wniosku: 00087/DTD/I/2020, w ramach Osi Priorytetowej II, Efektywne polityki publiczne dla rynku pracy, gospodarki i edukacji, Działanie 2.8 Rozwój usług społecznych
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://miniportal.uzp.gov.pl/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W niniejszym postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem platformy on-line działającej pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/ , gops@gops.mogilany.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku”.
Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).
Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” wynosi 150 MB. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP. Zamawiający przekazuje link do postępowania oraz ID postępowania jako załącznik do niniejszej SWZ. Dane postępowanie można wyszukać również na Liście wszystkich postępowań w miniPortalu klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki Postępowania.
W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcami w szczególności składanie oświadczeń, wniosków (innych niż przy składaniu ofert), zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza: „Formularz do komunikacji” udostępnionego przez miniPortal. Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, na wskazane w Rozdziale w informacjach o sposobie porozumiewania się w rozdziale 13 SWZ, adresy e-mail.
We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się: 1) numerem przedmiotowego postępowania: OK-271-2-1/2021 i/lub 2) nazwą zamówienia: „Zakup i dostawa nowego 9-osobowego (8 + 1 kierowca) samochodu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym co najmniej jednej osoby na wózku inwalidzkim”. Dokumenty elektroniczne, składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem „Formularza do komunikacji” jako załączniki: Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych za pomocą poczty elektronicznej, na adresy e-mail, o których mowa w ust. 2. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgody z wymaganiami określonymi w: 1) rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452), 2) rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 2247).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający oświadcza, że spełnia wymogi określone w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.), dalej: RODO, tym samym dane osobowe podane przez Wykonawcę będą przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi.
28.2. Zamawiający informuje, że:
1. administratorem danych osobowych Wykonawcy jest Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Mogilanach, Rynek 2 , 32-031 Mogilany.
Tel.: 12 270-10-25, e-mail: gops@gops.mogilany.pl
2. w sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych, można kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, którym jest Dorota Marek, za pośrednictwem telefonu 122701025 lub adresu e-mail: iod@gops.mogilany.pl ;
3. dane osobowe Wykonawcy będą przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. Zakup i dostawa nowego 9-osobowego (8 + 1 kierowca) samochodu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym co najmniej jednej osoby na wózku inwalidzkim” Postępowanie realizowane jest w ramach projektu pn. „Pokonujemy bariery - zapewnienie w Gminie Mogilany transportu dla osób z niepełnosprawnością i osób starszych z ograniczoną mobilnością ruchową”, w ramach Osi Priorytetowej II, Efektywne polityki publiczne dla rynku pracy, gospodarki i edukacji, Działanie 2.8 Rozwój usług społecznych świadczonych w środowisku lokalnym Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020. – znak sprawy: OK-271-2-1/2021 oraz w celu archiwizacji dokumentacji dotyczącej tego postępowania;
4. odbiorcami przekazanych przez Wykonawcę danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym zostanie udostępniona dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy Pzp;
5. dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały okres obowiązywania umowy.
28.3. Wykonawca jest zobowiązany, w związku z udziałem w przedmiotowym postępowaniu, do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych wymaganych przez RODO i związanych z udziałem w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia. Do obowiązków tych należą:
1) obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te Wykonawca bezpośrednio pozyskał i przekazał Zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie Zamawiającego;
2) obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane Wykonawca pozyskał w sposób pośredni, a które to dane Wykonawca przekazuje Zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie Zamawiającego.
(ze względu na ograniczona ilość znaków szczegółowy opis w Rozdziale 28 SWZ)
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: OK-271-2-1/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Nazwa zamówienia: „Zakup i dostawa nowego 9-osobowego (8 + 1 kierowca) samochodu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym co najmniej jednej osoby na wózku inwalidzkim.”
2. Przedmiot zamówienia: „Zakup i dostawa nowego 9-osobowego (8 + 1 kierowca) samochodu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym co najmniej jednej osoby na wózku inwalidzkim w ramach Projektu pt. „Pokonujemy bariery – zapewnienie w Gminie Mogilany transportu dla osób z niepełnosprawnością i osób starszych z ograniczoną mobilnością ruchową”. Pojazd powinien posiadać specjalną homologację i spełniać warunki do przewozu osób zgodnie
z obowiązującymi przepisami. Samochód musi zostać dostarczony wraz ze wszystkimi dokumentami niezbędnymi do rejestracji i ubezpieczenia samochodu na terenie Rzeczpospolitej Polskiej, którego dokona Zamawiający.
3. Warunki i zakres dostosowania pojazdu do realizowania usług transportowych door-to-door dla osób z potrzebą wsparcia w zakresie mobilności obejmują:
1.1. Dopuszczenie do ruchu zgodnie z ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym;
1.2. Homologacja do przewozu osób niepełnosprawnych;
1.3. Samochód przystosowany do przewożenia maksymalnie 9 osób (8 + 1 kierowca);
1.4. Przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych w tym co najmniej 1 osoby na wózku inwalidzkim;
1.5. Pojazd przystosowany do ruchu prawostronnego, kierownica po lewej stronie;
1.6. Dopuszczalna masa całkowita: maksymalnie 3500 kg;
1.7. Przedział pasażerski o wysokości minimum 160 cm;
1.8. Certyfikowany system zaczepów do przewożenia osoby na wózku inwalidzkim;
1.9. Winda umożliwiająca łatwy wjazd osobie na wózku inwalidzkim;
1.10. Winda powinna być atestowana o udźwigu minimum 300 kg, posiadająca aktualne
badania i przegląd Urzędu Dozoru Technicznego;
1.11. Dodatkowe poręcze lub uchwyty umożliwiające bezpieczne wsiadanie i wysiadanie
osób z pojazdu;
1.12. Progi w pojeździe oznaczone będą kontrastowymi kolorami;
1.13. Gaśnica, apteczka, trójkąt ostrzegawczy, klin;
1.14. Koło zapasowe pełnowymiarowe z obręczą stalową;
1.15. Komplet opon zimowych i letnich;
1.16. Trzypunktowe pasy bezpieczeństwa na wszystkie fotele;
1.17. Dodatkowe atestowane pasy bezpieczeństwa umożliwiające bezpieczne przypięcie osób
poruszających się na wózkach inwalidzkich zgodnie z normą ISO 10542-2;
1.18. Oznakowanie pojazdu zgodne z przepisami dotyczącymi przewozu osób
niepełnosprawnych;
1.19. Pojazd w pełnym przeszkleniu;
1.20. Oświetlenie przedziału pasażerskiego;
1.21. Silnik wysokoprężny o pojemności skokowej min. 1950 cm³;
1.22. Moc silnika min. 120KM,(powyżej 120 KM dodatkowe 5% do kryterium oceny oferty);
1.23. Rodzaj paliwa – benzyna/diesel;
1.24. Skrzynia biegów manualna albo automatyczna (automatyczna skrzynia biegów dodatkowe
5% do kryterium oceny oferty);
1.25. Napęd na przednią oś albo naped 4x4;
1.26. Dopuszczalna emisja zanieczyszczeń, tlenków azotu, cząstek stałych oraz węglowodorów
spełniająca wymogi normy EURO 6;
1.27. Długość zewnętrzna pojazdu min. 5500 cm;
1.28. Wysokość zewnętrzna pojazdu: min. 2450 cm, max. 2600 cm;
1.29. Szerokość zewnętrzna pojazdu (bez lusterek): min. 2000 cm;
1.30. Lakier niemetalizowany;
1.31. Drzwi boczne przesuwne z jednej strony pojazdu wraz z wysuwanym podestem albo
drzwi boczne przesuwne z obu stron pojazdu wraz z wysuwanym podestem
(drzwi boczne przesuwne z obu stron pojazdu wraz z wysuwanym podestem
dodatkowe 5% do kryterium oceny oferty);
1.32. Drzwi tylne dwuskrzydłowe;
1.33. Siedzenie dwuosobowe obok kierowcy ze schowkiem pod siedziskiem, ze stolikiem pod środkowym oparciem;
1.34. Poduszka powietrzna kierowcy;
1.35. System ABS, ASR, ESP z asystentem hamowania, EDS, wspomaganie ruszania pod górę;
1.36. Drzwi w kabinie kierowcy z elektrycznymi szybami;
1.37. Cross Wind Assist – asystent bocznego wiatru;
1.38. Asystent wjazdu na wzniesienia (hillholdcontrol);
1.39. Lusterka zewnętrzne ze zintegrowanymi kierunkowskazami LED;
1.40. Lusterka zewnętrzne elektrycznie regulowane, składane i ogrzewane;
1.41. Szyba przednia termoizolacyjna;
1.42. Zbiornik paliwa min. 75l;
1.43. Radio z co najmniej 5-calowym wyświetlaczem monochromatycznym;
1.44. Zintegrowany zestaw głośnomówiący Bluetooth lub równoważne;
1.45. Wielofunkcyjna kierownica umożliwiająca obsługę radia i telefonu komórkowego;
1.46. Hamulce tarczowe z przodu;
1.47. Immobiliser;
1.48. Klimatyzacja półautomatyczna;
1.49. Reflektory Full LED oraz światła do jazdy dziennej typu LED;
1.50. Asystent świateł drogowych z czujnikiem zmierzchu;
1.51. Światła przeciwmgielne przednie z funkcją statycznego doświetlania zakrętów;
1.52. Alarm obwodowy z własnym zasilaniem;
1.53. Tempomat z funkcją ograniczania prędkości;
1.54. Fotel kierowcy z pełną regulacja i podłokietnikiem po obu stronach;
1.55. Czujnik deszczu z automatyczną regulacją prędkości wycierania;
1.56. Siedzenia pojedyncze w przedziale pasażerskim;
1.57. Centralny zamek sterowany pilotem;
1.58. System start - stop z funkcją odzyskiwania energii podczas hamowania (dodatkowe 5% do kryterium oceny oferty);
1.59. Wyświetlacz wielofunkcyjny między zegarami;
1.60. Schowki nad głową z dwoma kieszeniami w kabinie kierowcy;
1.61. Gniazdo 12V/USB w II rzędzie siedzeń;
1.62. Podsufitka z tworzywa ABS z rozprowadzeniem powietrza.
2. Wymagania względem gwarancji:
- Gwarancja mechaniczna oraz eklektyczna (obejmująca również całe wyposażenie) – minimum 24 miesiące bez limitu kilometrów, (przedłużenie gwarancji o dodatkowe 24 miesiące daje 10% do kryterium oceny oferty; przedłużenie gwarancji o dodatkowe 12 miesięcy daje 5% do kryterium oceny oferty);
- Gwarancja na powłokę lakierniczą – minimum 24 miesiące;
- Gwarancja na perforację elementów nadwozia – minimum 120 miesięcy (przedłużenie gwarancji o dodatkowe 24 miesiące daje 10% do kryterium oceny oferty; przedłużenie gwarancji o dodatkowe 12 miesięcy daje 5% do kryterium oceny oferty);
- Assistance – minimum 12 miesięcy.
3. Wymagania względem pojazdu:
Samochód fabrycznie nowy, nieużywany, z maksymalnym przebiegiem startowym w chwili wydania zamawiającemu: 500 km
4. Serwis:
Najbliższy autoryzowany serwis powinien znajdować się w odległości nie większej niż 100 km od siedziby Zamawiającego lub Wykonawca zapewni mobilny zespół serwisowy, który dotrze do siedziby Zamawiającego. Zamawiający zastrzega, że na czas serwisu lub napraw gwarancyjnych trwających dłużej niż 5 dni Wykonawca lub autoryzowany serwis przez niego wskazany musi zapewnić pojazd zastępczy o parametrach optymalnych do naprawianego. Poprzez serwis należy rozumieć okresowe przeglądy wynikające z dokumentów pojazdu oraz naprawy gwarancyjne.
Warunki dostawy:
1. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć samochód do siedziby Zamawiającego, w terminie ……………. dni, od dnia zawarcia umowy.
2. Dostarczony samochód musi spełniać wymagania przepisów prawa, obowiązujące na terenie Rzeczypospolitej Polskiej w zakresie dopuszczenia pojazdu do ruchu drogowego.
3. Wykonawca wraz z samochodem ma obowiązek dostarczyć:
a) instrukcję obsługi w języku polskim,
b) książkę gwarancyjną wraz ze szczegółowymi warunkami gwarancji i serwisu,
c) książkę przeglądów serwisowych,
d) dokumenty niezbędne do rejestracji pojazdu,
e) fakturę VAT,
f) świadectwo zgodności WE,
g) dokument potwierdzający posiadanie akcyzy dopuszcza się oświadczenie sprzedawcy
h) kartę pojazdu,
i) inne dokumenty konieczne do zarejestrowania i użytkowania samochodu.
4.2.6.) Główny kod CPV: 34114400-3 - Minibusy
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
34114300-2 - Pojazdy opieki socjalnej
34115200-8 - Pojazdy silnikowe do transportu mniej niż 10 osób
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-08-24
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Przedłużenie okresu gwarancji
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Zwiększenie mocy silnika
4.3.6.) Waga: 5
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Automatyczna skrzynia biegów
4.3.6.) Waga: 5
Kryterium 5
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Drzwi boczne przesuwne z obu stron pojazdu wraz z wysuwanym podestem
4.3.6.) Waga: 5
Kryterium 6
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: System start - stop z funkcją odzyskiwania energii podczas hamowania
4.3.6.) Waga: 5
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Zgodnie z SWZ, Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym. Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez posiadanie dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jego złożeniem (KRS, CEIDG), jeżeli dotyczy5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zgodnie z SWZ
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z SWZ
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zgodnie z SWZ5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Zgodnie z SWZ, Formularz Ofertowy - Załącznik nr 1, Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby - Załącznik nr 3 Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotówSEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Zgodnie z SWZ, 12. Informacja dla wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia12.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
12.2. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty i powinno ono zawierać w szczególności wskazanie:
1) postępowania o udzielenie zamówienie publicznego, którego dotyczy;
2) wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia;
3) ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.
12.3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, dokument ”Oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału”, o którym mowa w pkt. 9.1 SWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 455 PZP oraz wskazanym w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.(ze względu na ograniczona ilość znaków szczegółowy opis w Rozdziale 25 SWZ)
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-06-22 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-06-22 13:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-07-21
2021-06-11 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy |
INNE PRZETARGI MOGILANY
- Obsługa sieci wodociągowej należącej do Gminy Mogilany
- Remont drogi gminnej 600704K (ul.Chmielnik) w km od 0+000,00 do km 0+221,50 w miejscowości Włosań, Gmina Mogilany
więcej: przetargi MOGILANY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa samochodu osobowego przystosowanego do przewozu osób z niepełnosprawnościami
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego typu bus na potrzeby Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. A.Świętochowskiego w Gołotczyźnie"
- Dostawa 9 - miejscowego samochodu osobowego
- Zakup 9-cio osobowego busa na potrzeby pracowników Zakładu Aktywności Zawodowej w Jastrzębiu-Zdroju
- Zakup dziewięcioosobowego busa dla Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Żarnowcu
- Dostawa pojazdu typu bus z pełnym wyposażeniem z funkcją dla wózków inwalidzkich o różnej wadze, 6-osobowy (5 pasażerów w tym jeden na wózku inwalidzkim + 1 kierowca) przeznaczonego do przewozu (...)
więcej: Pojazdy opieki socjalnej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.