Ogłoszenie z dnia 2025-01-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00506204/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-18
- 2024/BZP 00518868/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-26
- 2024/BZP 00532256/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-04
- 2024/BZP 00539079/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i dystrybucja energii elektrycznej na rzecz:
- Tomaszowskiego TBS Sp. z o.o.,
- SP 10 w Tomaszowie Maz.,
- ZSP nr 2 w Tomaszowie Maz.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie1.2.) Nazwa zamawiającego: TOMASZOWSKIE TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.3.) Oddział zamawiającego: Tomaszowskie TBS Spółka z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590708822
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Majowa 15
1.5.2.) Miejscowość: Tomaszów Mazowiecki
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-200
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.7.) Numer telefonu: 48 (44) 724- 64-20
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ttbsprzetargi@ttbs.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ttbs.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f4832cfc-968d-481b-8fc6-c645130de60f1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
1.9.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie
Zamawiający 2
1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa nr 10 im. Tomaszowskich Olimpijczyków
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7732125124
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ostrowskiego
1.5.2.) Miejscowość: Tomaszów Maz.
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-200
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.7.) Numer telefonu: (44) 723 67 83
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sp10@dziesiatka.tm.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://dziesiatka.tm.pl/
Zamawiający 3
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 2 w Tomaszowie Mazowieckim
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7732476697
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wiejska 29/31
1.5.2.) Miejscowość: Tomaszów Maz.
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-200
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.7.) Numer telefonu: 44) 723 95 86
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zsp2@tomaszow-maz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zs-p2tomaszow.wikom.pl
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa i dystrybucja energii elektrycznej na rzecz:- Tomaszowskiego TBS Sp. z o.o.,
- SP 10 w Tomaszowie Maz.,
- ZSP nr 2 w Tomaszowie Maz.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f4832cfc-968d-481b-8fc6-c645130de60f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00080281
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00214165/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa i dystrybucja energii elektrycznej na rzecz: Tomaszowskiego TBS Sp. zo.o. w Tomaszowie Mazowieckim, SP 10 w Tomaszowie Maz., ZSP nr 2 w Tomaszowie Maz.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00506204
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 17/2024 - II postępowanie
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa energii i świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej dla obiektówwskazanych w załącznikach do SWZ, przy szacunkowym rocznym (12- miesięcznym) zużyciu energii elektrycznej na
poziomie
Część 1: TTBS - 154 000 KWh
przy czym:
miejsca dostarczania energii elektrycznej
punkty poboru energii
numery liczników
grupy taryfowe
moce umowne
określono w załączniku nr 1 do SWZ, na który składają się załączniki do części zamówienia: 1.1 – cz. 1 stanowiące opis
przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
65310000-9 - Przesył energii elektrycznej
4.5.5.) Wartość części: 118913,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa energii i świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej dla obiektówwskazanych w załącznikach do SWZ, przy szacunkowym rocznym (12- miesięcznym) zużyciu energii elektrycznej na
poziomie:
Część 2: SP nr 10 - 515 147 KWh
Ogłoszenie nr 2024/BZP 00459208 z dnia 2024-08-14
2024-08-14 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
przy czym:
miejsca dostarczania energii elektrycznej
punkty poboru energii
numery liczników
grupy taryfowe
moce umowne
określono w załączniku nr 1 do SWZ, na który składają się załączniki do części zamówienia:1.2 – cz. 2, stanowiące opis
przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
65310000-9 - Przesył energii elektrycznej
4.5.5.) Wartość części: 605348,96 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa energii i świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej dla obiektówwskazanych w załącznikach do SWZ, przy szacunkowym rocznym (12- miesięcznym) zużyciu energii elektrycznej na
poziomie:
Część 3: ZSP nr 2 - 218 500 KWh,
przy czym:
miejsca dostarczania energii elektrycznej
punkty poboru energii
numery liczników
grupy taryfowe
moce umowne
określono w załączniku nr 1 do SWZ, na który składają się załączniki do części zamówienia: 1.3 - cz. 3, stanowiące opis
przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
65310000-9 - Przesył energii elektrycznej
4.5.5.) Wartość części: 223600,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 264031,28 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 403458,59 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 264031,28 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PGE Obrót SA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8130268082
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 264031,28 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 627231,43 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 835312,30 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 627231,43 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PGE Obrót SA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8130268082
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 627231,43 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 275918,64 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 355906,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 275918,64 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PGE Obrót SA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8130268082
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 275918,64 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z TOMASZOWA MAZOWIECKIEGO
- Zakup pierwszego wyposażenia do hospicjum w Tomaszowie Mazowieckim. Zakres zamówienia obejmuje sprzęt komputerowy i multimedialny.
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na rozbudowę drogi gminnej w miejscowości Karolinów
- Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w lokalach mieszkalnych zarządzanych przez Tomaszowskie TBS Spółka z o.o.
- Wykonanie okresowych 5-letnich przeglądów budowlanych w zasobach własnych i zarządzanych przez Tomaszowskie TBS Spółka z o.o.
- Budowa infrastruktury kanalizacyjnej w miejscowości Dąbrowa ul. Spacerowa, Osiedlowa, Południowa, Cegielniana, gmina Tomaszów Mazowiecki
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup energii elektrycznej do obiektów Wyższej Szkoły Straży Granicznej w Koszalinie
- Dostawa i świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej do siedziby Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Zielonej Górze.
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż energii elektrycznej oraz świadczenie usługi dystrybucji energii elektrycznej na potrzeby Polskiego Teatru Tańca
- "Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb Filharmonii Zielonogórskiej im. Tadeusza Bairda"
- ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY ZAKŁADU GOSPODARKI KOMUNALNEJ W PUCHACZOWIE SP. Z O. O.
- "Dostawa energii elektrycznej dla OSiR Świebodzice Sp. z o.o."
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.