eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wroc³awDOSTAWA WʯY SSAWNYCH, WʯY T£OCZNYCH ORAZ OSPRZÊTU DO NICHNr sprawy: MAT/56/IP/2022



Og³oszenie z dnia 2022-03-09


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
DOSTAWA WʯY SSAWNYCH, WʯY T£OCZNYCH ORAZ OSPRZÊTU DO NICHNr sprawy: MAT/56/IP/2022

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: 4 Regionalna Baza Logistyczna

1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: 29_Obrona narodowa

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 930077876

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Pretficza 24-28

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Wroc³aw

1.5.3.) Kod pocztowy: 50-984

1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wroc³aw

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 4rblog.przetargi@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: 4rblog.wp.mil.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

DOSTAWA WʯY SSAWNYCH, WʯY T£OCZNYCH ORAZ OSPRZÊTU DO NICHNr sprawy: MAT/56/IP/2022

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-c05e57f0-9f93-11ec-80f8-1ad70aec7fa4

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00080299

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-03-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 361 ustawy – us³ugi spo³eczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/pn/4rblog.

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/4rblog.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Wszelka korespondencja zwi±zana z niniejszym postêpowaniem winna zawieraæ w temacie numer sprawy MAT/56/IP/2022.
2. Zamawiaj±cy prowadzi postêpowanie w jêzyku polskim przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej za po¶rednictwem Platformy Zakupowej, która znajduje siê pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/4rblog i okre¶lon± nazw± postêpowania.
3. Na podstawie art. 61 Ustawy Pzp komunikacja w niniejszym postêpowaniu o udzielenie zamówienia, w tym sk³adanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawc±, z uwzglêdnieniem wyj±tków okre¶lonych w ustawie, odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej.
4. Dokumenty w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, podpisem osobistym lub elektronicznym podpisem kwalifikowanym i powinny byæ sporz±dzone w jêzyku polskim, z zachowaniem postaci elektronicznej w formacie danych takich jak: . .doc, .docx, .odt, .xls, .xlsx, ods, .pdf, jpg, .jpgeg, .txt, zip., 7z (pliki wykonane w pakiecie typu „open office”).
5. Zastosowany przez Wykonawcê format danych musi umo¿liwiaæ mu u¿ycie posiadanego podpisu elektronicznego.
6. Zamawiaj±cy z Wykonawcami bêdzie wymienia³ informacje w formie elektronicznej za po¶rednictwem Platformy Zakupowej.
7. Informacje dotycz±ce odpowiedzi na pytania, zmiany SWZ, zmiany terminu sk³adania i otwarcia ofert Zamawiaj±cy bêdzie zamieszcza³ na Platformie Zakupowej - wiadomo¶æ publiczna.
8. Korespondencja, której adresatem jest konkretny Wykonawca bêdzie przekazywana w formie elektronicznej za po¶rednictwem Platformy Zakupowej do tego konkretnego Wykonawcy – wiadomo¶æ prywatna.
9. Pliki oferty za³±czone przez Wykonawcê na Platformie zakupowej widoczne s± jako zaszyfrowane do czasu up³ywu terminu sk³adania ofert.
10. Oznaczenie czasu przekazania danych przez Platformê zakupow± stanowi przypiêt± do dokumentu elektronicznego lub wiadomo¶ci datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss).
11. Regulaminy, instrukcjê korzystania z platformy oraz warunki techniczne dostawca platformy umie¶ci³ pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin.
12. Wykonawca przystêpuj±c do niniejszego postêpowania, akceptuje warunki korzystania z Platformy zakupowej, okre¶lone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/4rblog w zak³adce „Regulamin" oraz uznaje go za wi±¿±cy.
13. Zamawiaj±cy w zakresie pytañ technicznych zwi±zanych z dzia³aniem Platformy Zakupowej prosi Wykonawców o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl pod numerem +4822 101 02 02, cwk@platformazakupowa.pl, która udziela wszystkich informacji zwi±zanych z procesem sk³adania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych Platformy Zakupowej od poniedzia³ku do pi±tku od 7:00 do 17:00.
14. Informacje pozyskane i wymienione drog± inn± ni¿, pisemna nie s± wi±¿±ce i zobowi±zuj±ce Zamawiaj±cego i Wykonawców.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Administrator
Administratorem Pañstwa danych przetwarzanych w zwi±zku z prowadzeniem postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego jest 4 Regionalna Baza Logistyczna (dalej: 4 RBLog), ul. Bernarda Pretficza 28, 50-984 Wroc³aw, reprezentowana przez Komendanta 4 RBLog, tel.: 261 650 451, e-mail: 4rblog@ron.mil.pl.
2. Inspektor ochrony danych
We wszystkich sprawach dotycz±cych przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw zwi±zanych z przetwarzaniem danych mog± siê Pañstwo kontaktowaæ z wyznaczonym przez Komendanta 4 RBLog inspektorem ochrony danych (dalej: IOD) w nastêpuj±cy sposób:
─ listownie na adres: 4 Regionalna Baza Logistyczna ul. Bernarda Pretficza 28, 50-984 Wroc³aw, z dopiskiem „Inspektor ochrony danych”;
─ poprzez e-mail: 4rblog.iod@ron.mil.pl;
─ telefonicznie: 261 651 017.
3. Cel i podstawy przetwarzania
Pañstwa dane osobowe bêd± przetwarzane w celu zwi±zanym z postêpowaniem
o udzielenie zamówienia publicznego. Podstaw± prawn± ich przetwarzania jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO w zwi±zku z:
1) ustaw± z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych (dalej: Pzp);
2) ustaw± z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach;
3) rozporz±dzeniem Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy.
4. Okres przechowywania danych
Pañstwa dane pozyskane w zwi±zku z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przetwarzane bêd± zgodnie z obowi±zuj±cym w 4 RBLog Jednolitym Rzeczowym Wykazem Akt.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: MAT/56/IP/2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak

4.1.9.) Liczba czê¶ci: 5

4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci

4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

Czê¶æ 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

W±¿ ssawny do wody fi 52 mm d³.3,0 m

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 44165100-5 - Wê¿e

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:

Zamawiaj±cy informuje, i¿ przewiduje korzystanie z zamówieñ opcjonalnych zgodnie z zapisami projektowanych postanowieñ umowy stanowi±cych Za³±cznik nr 2 do SWZ. Zamawiaj±cy w Za³±czniku nr 1 do SWZ okre¶la gwarantowany poziom zamówienia, który mo¿e poszerzyæ poprzez zwiêkszenie ilo¶ci asortymentu do maksymalnej ilo¶ci okre¶lonej w tabeli w Za³±czniku nr 1 do SWZ, w kolumnie ‘Ilo¶æ (zamówienie opcjonalne)’. Skorzystanie z prawa opcji jest uprawnieniem a nie obowi±zkiem Zamawiaj±cego wobec czego Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo nie sk³adania zamówieñ w tym zakresie.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: GWARANCJA

4.3.6.) Waga: 10,00

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

W±¿ ssawny do wody fi 52 mm d³.1,8 m

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 44165100-5 - Wê¿e

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:

Zamawiaj±cy informuje, i¿ przewiduje korzystanie z zamówieñ opcjonalnych zgodnie z zapisami projektowanych postanowieñ umowy stanowi±cych Za³±cznik nr 2 do SWZ. Zamawiaj±cy w Za³±czniku nr 1 do SWZ okre¶la gwarantowany poziom zamówienia, który mo¿e poszerzyæ poprzez zwiêkszenie ilo¶ci asortymentu do maksymalnej ilo¶ci okre¶lonej w tabeli w Za³±czniku nr 1 do SWZ, w kolumnie ‘Ilo¶æ (zamówienie opcjonalne)’. Skorzystanie z prawa opcji jest uprawnieniem a nie obowi±zkiem Zamawiaj±cego wobec czego Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo nie sk³adania zamówieñ w tym zakresie.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: GWARANCJA

4.3.6.) Waga: 10,00

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

W±¿ t³oczny do wody fi 52 mm d³. 5,0 m

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 44165100-5 - Wê¿e

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:

Zamawiaj±cy informuje, i¿ przewiduje korzystanie z zamówieñ opcjonalnych zgodnie z zapisami projektowanych postanowieñ umowy stanowi±cych Za³±cznik nr 2 do SWZ. Zamawiaj±cy w Za³±czniku nr 1 do SWZ okre¶la gwarantowany poziom zamówienia, który mo¿e poszerzyæ poprzez zwiêkszenie ilo¶ci asortymentu do maksymalnej ilo¶ci okre¶lonej w tabeli w Za³±czniku nr 1 do SWZ, w kolumnie ‘Ilo¶æ (zamówienie opcjonalne)’. Skorzystanie z prawa opcji jest uprawnieniem a nie obowi±zkiem Zamawiaj±cego wobec czego Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo nie sk³adania zamówieñ w tym zakresie.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: GWARANCJA

4.3.6.) Waga: 10,00

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

W±¿ ssawny do wody fi 75 mm d³.1,6 m

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 44165100-5 - Wê¿e

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:

Zamawiaj±cy informuje, i¿ przewiduje korzystanie z zamówieñ opcjonalnych zgodnie z zapisami projektowanych postanowieñ umowy stanowi±cych Za³±cznik nr 2 do SWZ. Zamawiaj±cy w Za³±czniku nr 1 do SWZ okre¶la gwarantowany poziom zamówienia, który mo¿e poszerzyæ poprzez zwiêkszenie ilo¶ci asortymentu do maksymalnej ilo¶ci okre¶lonej w tabeli w Za³±czniku nr 1 do SWZ, w kolumnie ‘Ilo¶æ (zamówienie opcjonalne)’. Skorzystanie z prawa opcji jest uprawnieniem a nie obowi±zkiem Zamawiaj±cego wobec czego Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo nie sk³adania zamówieñ w tym zakresie.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: GWARANCJA

4.3.6.) Waga: 10,00

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Smok ssawny do wody fi 52 mm

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 44165100-5 - Wê¿e

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:

Zamawiaj±cy informuje, i¿ przewiduje korzystanie z zamówieñ opcjonalnych zgodnie z zapisami projektowanych postanowieñ umowy stanowi±cych Za³±cznik nr 2 do SWZ. Zamawiaj±cy w Za³±czniku nr 1 do SWZ okre¶la gwarantowany poziom zamówienia, który mo¿e poszerzyæ poprzez zwiêkszenie ilo¶ci asortymentu do maksymalnej ilo¶ci okre¶lonej w tabeli w Za³±czniku nr 1 do SWZ, w kolumnie ‘Ilo¶æ (zamówienie opcjonalne)’. Skorzystanie z prawa opcji jest uprawnieniem a nie obowi±zkiem Zamawiaj±cego wobec czego Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo nie sk³adania zamówieñ w tym zakresie.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: GWARANCJA

4.3.6.) Waga: 10,00

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

zgodnie z projektowanymi postanowieniami umowy za³±czonymi do SWZ

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-03-23 08:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Platformy Zakupowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/4rblog

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-03-23 09:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-04-21

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.