Ogłoszenie z dnia 2022-03-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00052669/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-02-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
SUKCESYWNE DOSTAWY PALIW PŁYNNYCH
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: KOMUNALNE PRZEDSIĘBIORSTWO WODOCIĄGÓW I KANALIZACJI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 090038018
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: MICHAŁA DRZYMAŁY 4A
1.5.2.) Miejscowość: Nakło nad Notecią
1.5.3.) Kod pocztowy: 89-100
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 523854024
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wodociagi@kpwik.naklo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kpwik.naklo.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/kpwik_naklo1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający sektorowy - art. 5 ust. 1 pkt 1 - gospodarka wodna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
pobór, uzdatnianie i dostarczanie wody, odprowadzanie i oczyszczanie ścieków
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
SUKCESYWNE DOSTAWY PALIW PŁYNNYCH2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1ecce19d-8a46-11ec-9bc1-c2db95d08897
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00080331
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00052669/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/TP/1/2022/NAKŁO
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1180000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy paliw płynnych (tankowanie na stacji paliw Wykonawcy) do pojazdów samochodowych i urządzeń oraz dostawa paliwa do zbiornika znajdującego się na terenie Stacji Przeładunkowej Odpadów w Rozwarzynie w ilościach:
Benzyna bezołowiowa Pb 95 10.000 litrów
Olej napędowy ON 170.000 litrów
Olej napędowy ON do zbiornika 50.000 litrów (miesięcznie od 1 do 2 dostaw
po około 2500 l.)
2. Wskazane powyżej ilości paliw należy traktować, jako szacunkowe. Zamawiający zastrzega sobie prawo niewykorzystania w całości przedmiotu zamówienia w czasie obowiązywania umowy, jeżeli jego potrzeby rzeczywiste będą mniejsze od zamawianych.
3. Oferowane paliwo musi odpowiadać normom jakościowym określonym w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2015 r., poz. 1680)
4. Wielkość marży ( wyrażona w zł) jest stała w okresie realizacji umowy.
5. Wykonawca przez cały okres realizacji umowy zagwarantuje ciągłość dostaw oraz wysoką jakość dostarczanych paliw zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami jakościowymi.
6. Wykonawca zagwarantuje dostawę paliw płynnych odpowiednich do okresu ich stosowania: w okresie letnim tzw. paliwa letnie, w okresie zimowym tzw. paliwa zimowe, a w okresie przejściowym tzw. paliwa przejściowe.
7. Zamawiający będzie dokonywał zakupów paliwa sukcesywnie na stacji paliw Wykonawcy. Wydawanie paliw odbywać się będzie bezpośrednio do zbiorników paliwa samochodów Zamawiającego, a tankowanie maszyn i urządzeń do zbiorników przenośnych, do tego przystosowanych za upoważnieniem lub przy pomocy ważnej karty wydanej „na okaziciela”.
8. Realizacja dostaw paliwa na zasadzie dostaw do zbiornika usytuowanego na Stacji Przeładunkowej Odpadów w Rozwarzynie, po telefonicznym lub e-mailowym uzgodnieniu, powinna nastąpić maksymalnie w czasie do 24 godzin od złożenia zamówienia.
9. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonywania zakupu paliwa w formie bezgotówkowej przy użyciu kart paliwowych przypisanych do danego pojazdu.
10. Zamawiający wymaga, aby stacja paliw dedykowana do realizacji przedmiotowego zamówienia była czynna codziennie (7 dni w tygodniu) 24 godziny na dobę i znajdowała się w odległości nie dalej niż 10 km od siedziby Zamawiającego, liczonej jako długość trasy przejazdu od siedziby Sekcji Zamawiającego ul. Michała Drzymały 1, Nakło nad Notecią do stacji paliw Wykonawcy po drogach publicznych.
11. Ceny za zakupione paliwo będą naliczane wg cen obowiązujących na wskazanej stacji paliw Wykonawcy w dniu tankowania ze stałą marżą w okresie realizacji umowy.
12. Dostawy paliw realizowane na stacji paliw Wykonawcy rozliczane będą w systemie bezgotówkowym, przy częstotliwości wystawiania faktur nie częściej niż trzy razy na miesiąc.
Bezgotówkowy zakup paliwa musi umożliwiać prowadzenie ewidencji pobranego paliwa dla poszczególnych pojazdów z podaniem nr rejestracyjnego, daty tankowania, miejsca tankowania, ilości pobranego paliwa.
13. Wykonawca przyjmuje termin płatności 30 dni od dnia dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury VAT.
14. Ilość pojazdów i urządzeń Zamawiającego około 50 szt. przewidzianych do tankowania na stacji paliw zostanie przekazana Wykonawcy wraz z umową. W przypadku zmiany ilości i rodzaju pojazdów, zostanie to zapisane w postaci uaktualnionego wykazu do umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09100000-0 - Paliwa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09132100-4 - Benzyna bezołowiowa
09134100-8 - Olej napędowy
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10,76 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10,76 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PETRONAK Stanisław i Mirosława Kaczmarek Sp. Jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5581324243
7.3.3) Ulica: Półwiejska 2
7.3.4) Miejscowość: Nakło nad Notecią
7.3.5) Kod pocztowy: 89-100
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PETRONAK STANISŁAW I MIROSŁAWA KACZMAREK SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
PETRONAK STANISŁAW I MIROSŁAWA KACZMAREK SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1250000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z NAKŁA NAD NOTECIĄ
- Tryb podstawowy bez negocjacji na dostawę oleju opałowego lekkiego
- Usługi pocztowe w 2025 r.
- Dostawa dwóch mikrobusów dla jednostek organizacyjnych Powiatu Nakielskiego
- Świadczenie usługi transportu odpadów komunalnych niesegregowanych (zmieszanych).
- Świadczenie usług pocztowych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Nakle nad Notecią
- Budowa Nadnoteckiego Parku Rowerowego w Nakle nad Notecią
więcej: przetargi w Nakle nad Notecią »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa paliw płynnych do zbiorników pojazdów i sprzętu silnikowego poprzez stacje paliw akceptujące bezgotówkowe karty paliwowe dla potrzeb Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Nysie
- Sukcesywna dostawa paliw płynnych w 2025 roku poprzez tankowanie pojazdów i pobieranie paliwa do kanistrów Spółki Skawa Jordanów w okresie 12 miesięcy
- Zakup wraz z dostawą oleju napędowego dla potrzeb jednostek sprzętowych i transportowych Gminy Jawornik Polski w roku 2025
- Dostawa paliwa ciekłego na potrzeby Gminy Jaktorów
- Dostawa paliw do środków transportowych i sprzętu w formie tankowania na stacjach paliw Wykonawcy na terenie miasta Chorzele w 2025 roku.
- "Dostawa paliw płynnych dla pojazdów i maszyn Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Piszu"
więcej: Paliwa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.