Ogłoszenie z dnia 2023-02-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00503882/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
UTRZYMANIE PARKU TURA W TURKU
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIEJSKA TUREK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311019384
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: KALISKA 59
1.5.2.) Miejscowość: Turek
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-700
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@miastoturek.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.miastoturek.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
UTRZYMANIE PARKU TURA W TURKU2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3a2e4339-7d1c-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00080424
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00041921/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 Świadczenie usługi w zakresie utrzymania Parku "Tura" w Turku (3 lata)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00503882
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GIM.6130.36.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Powierzchnia terenu – 1.0302 ha
Na terenie parku znajdują się:
- Ogrodzenie w podstacji muru pełnego czerwonego klinkieru (powierzchnia ścian 181 m2) zwieńczonego drewnianym trejażem;
- Pergola w postaci szpaleru słupów z cegły klinkierowej przekrytych podłużnymi i poprzecznymi elementami drewnianymi;
- Ławki parkowe z cegły klinkierowej z siedziskiem drewnianym;
- Alejki utwardzone kostką betonową o powierzchni 730 m2 wraz z chodnikiem przyległym do parku (124 m2);
- Alejki spacerowe piaskowo – żwirowe o powierzchni 1640 m2;
- Kosze na odpady;
- Lampy parkowe z kloszem kulistym 23 szt;
- Trawniki 0,652 ha
Zakres prac objętych przedmiotem zamówienia:
1. Bieżąca pielęgnacja zieleni;
2. Usuwanie drzew wraz z usunięciem karpy, (po uzyskaniu przez Burmistrza Miasta stosownego zezwolenia). Drzewo rozwidlające się na kilka pni traktuje się jako jedno chyba, że rozwidlenie znajduje się bezpośrednio przy gruncie;
3. Usuwanie złomów i wywrotów;
4. Usuwanie krzewów lub pnączy, (po uzyskaniu przez Burmistrza Miasta stosownego zezwolenia jeśli takie jest wymagane).
5. Cięcia pielęgnacyjne, sanitarne i techniczne drzew.
6. Cięcia pielęgnacyjne, sanitarne i korygujące pnączy - w miarę potrzeb w terminie nie dłuższym niż 14 dni od daty stwierdzenia konieczności wykonania prac z uwzględnieniem wymagań dla poszczególnych gatunków.
7. Cięcia formujące koron głogów (23 szt.) w kształt kuli – 3 x w roku przy czym pierwsze cięcie należy wykonać w okresie wczesnowiosennym przed rozpoczęciem sezonu wegetacyjnego roślin.
8. Cięcia formujące cisów i bukszpanu (360 mb) – 3 x w roku przy czym pierwsze cięcie należy wykonać w terminie do 31 maja.
9. Odchwaszczanie żywopłotów, krzewów, pnączy i miejsc wokół drzew (ok. 378 m2)
10. Wygrabianie liści (6520 m2)
11. Koszenie trawników, ich wygrabianie wraz z wywozem skoszonej trawy (6520 m2)
12. Utrzymanie czystości
13. Sadzenie drzew wraz z zakupem sadzonek.
14. Sadzenie krzewów i pnączy wraz z zakupem sadzonek.
15. Odchwaszczanie i gracowanie alejek żwirowych wraz z ich wyrównywaniem (1640,00 m2). Czynność obejmuje również ewentualny zakup i transport materiału potrzebnego do wyrównania alejek
16. Omiatanie alejki z kostki brukowej oraz chodnika przyległego do parku od strony południowej (854 m2)
17. Naprawa i konserwacja elementów wyposażenia parku (murków, pergoli, trejaży, ławek, itp.)
19. Malowanie drewnianych elementów trejażu i pergoli impregnatem do drewna o trwałości co najmniej 5 lat (o powierzchni 181 m2)
20. Opróżnianie koszy na odpady (14 sztuk) wraz z wywozem odpadów – na bieżąco w ciągu całego okresu trwania umowy z częstotliwością zależna od potrzeb jednak nie rzadziej niż 3 x w tygodniu
21. Naprawa koszy na odpady
22. Bieżąca pielęgnacja zieleni w donicach (12 szt.) na deptaku przy ul. Kaliskiej
Szczegółowy opis zakresu prac objętych przedmiotem zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do projektu umowy
4.5.3.) Główny kod CPV: 77313000-7 - Usługi utrzymania parków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 149096,83 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 349773,51 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 149096,83 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Pracownia Architektury Krajobrazu ZIELONA PRZESTRZEŃ Krzysztof Nowicki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 302399155
7.3.3) Ulica: Dobrska Szosa
7.3.4) Miejscowość: Turek
7.3.5) Kod pocztowy: 62-700
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 149096,83 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z TURKU
- ZAKUP I DOSTAWA POMOCY DYDAKTYCZNYCH DLA PRZEDSZKOLA SAMORZĄDOWEGO NR 8 - W RAMACH PROJEKTU "PODNIESIENIE JAKOŚCI EDUKACJI W PRZEDSZKOLACH SAMORZĄDOWYCH NA TERENIE GMINY MIEJSKIEJ TUREK
- ZAKUP I DOSTAWA POMOCY DYDAKTYCZNYCH DLA PRZEDSZKOLA SAMORZĄDOWEGO NR 3 W RAMACH PROJEKTU "PODNIESIENIE JAKOŚCI EDUKACJI W PRZEDSZKOLACH SAMORZĄDOWYCH NA TERENIE GMINY MIEJSKIEJ TUREK"
- ZAKUP I DOSTAWA POMOCY DYDAKTYCZNYCH DLA PRZEDSZKOLA SAMORZĄDOWEGO NR 4 "TĘCZOWE" W RAMACH PROJEKTU "PODNIESIENIE JAKOŚCI EDUKACJI W PRZEDSZKOLACH SAMORZĄDOWYCH NA TERENIE GMINY MIEJSKIEJ TUREK"
- ZAKUP I DOSTAWA POMOCY DYDAKTYCZNYCH DLA PRZEDSZKOLA SAMORZĄDOWEGO NR 6 - W RAMACH PROJEKTU "PODNIESIENIE JAKOŚCI EDUKACJI W PRZEDSZKOLACH SAMORZĄDOWYCH NA TERENIE GMINY MIEJSKIEJ TUREK"
- ZAKUP I DOSTAWA POMOCY DYDAKTYCZNYCH DLA PRZEDSZKOLA SAMORZĄDOWEGO NR 7 - W RAMACH PROJEKTU "PODNIESIENIE JAKOŚCI EDUKACJI W PRZEDSZKOLACH SAMORZĄDOWYCH NA TERENIE GMINY MIEJSKIEJ TUREK"
- ZAKUP I DOSTAWA POMOCY DYDAKTYCZNYCH DLA PRZEDSZKOLA SAMORZĄDOWEGO NR 7 - W RAMACH PROJEKTU "PODNIESIENIE JAKOŚCI EDUKACJI W PRZEDSZKOLACH SAMORZĄDOWYCH NA TERENIE GMINY MIEJSKIEJ TUREK"
więcej: przetargi w Turku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pielęgnacja terenów zielonych na terenie Gminy Gogolin
- Zagospodarowanie Zamku Krzyżackiego i jego najbliższego otoczenia
- Utrzymanie i konserwacja zieleni urządzonej na terenie miasta Wieliczka - Teren zieleni nr 3 w 2025 r.
- Utrzymanie i konserwacja zieleni urządzonej na terenach parkowo - rekreacyjnych Gminy Wieliczka w 2025 r.
- Modernizacja Parku w miejscowości Jeżowe
- Wykonanie prac na drzewostanie i zieleni niskiej, nr sprawy GCR/41/ZP/2024
więcej: Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.