eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ¦wiecieDOSTAWY MATERIA£ÓW OPATRUNKOWYCH



Og³oszenie z dnia 2023-02-03


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o wyniku postêpowania
Dostawy
DOSTAWY MATERIA£ÓW OPATRUNKOWYCH

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Wojewódzki Szpital Dla Nerwowo i Psychicznie Chorych im. dr J. Bednarza

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000291523

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: S±dowa

1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¦wiecie

1.5.3.) Kod pocztowy: 86-100

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL618 - ¦wiecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@szpital-psychiatryczny.swiecie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://www.szpital-psychiatryczny.swiecie.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:

https://portal.smartpzp.pl/szpital-psychiatryczny.swiecie.pl

1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

DOSTAWY MATERIA£ÓW OPATRUNKOWYCH

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-2ee9b847-8127-11ed-94da-6ae0fe5e7159

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00080492

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-02-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00018516/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.3 Dostawa materia³ów opatrunkowych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00509745

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: V.271.27.2022

4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak

4.3.1) Warto¶æ zamówienia stanowi±cego przedmiot tego postêpowania (bez VAT): 239787,68 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Czê¶æ 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia publicznego jest dostawa materia³ów opatrunkowych oraz produktów do pielêgnacji skóry nara¿onej na dzia³anie moczu. Zamówienie obejmuje sukcesywne dostawy wed³ug zamówieñ sk³adanych przez kierownika Apteki Szpitalnej zgodnie z asortymentem wskazanym w za³±czniku nr 2 (formularz asortymentowo - cenowy). Materia³y opatrunkowe musz± spe³niaæ wymogi okre¶lone przepisami ustawy z dnia 6 wrze¶nia 2001 r. Prawo farmaceutyczne, posiadaæ atesty i certyfikaty zgodnie z ustaw± z dnia 07.04.2022 r. o wyrobach medycznych i ustaw± z dnia 18 marca 2011 r. o Urzêdzie Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych.
Pakiet nr 1 – Pieluchomajtki, lignina, podpaski, gaza , zestawy opatrunkowe i produkty do pielêgnacji skóry nara¿onej na dzia³anie moczu (12 pozycji);

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 74375,39 PLN

Czê¶æ 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia publicznego jest dostawa materia³ów opatrunkowych oraz produktów do pielêgnacji skóry nara¿onej na dzia³anie moczu. Zamówienie obejmuje sukcesywne dostawy wed³ug zamówieñ sk³adanych przez kierownika Apteki Szpitalnej zgodnie z asortymentem wskazanym w za³±czniku nr 2 (formularz asortymentowo - cenowy). Materia³y opatrunkowe musz± spe³niaæ wymogi okre¶lone przepisami ustawy z dnia 6 wrze¶nia 2001 r. Prawo farmaceutyczne, posiadaæ atesty i certyfikaty zgodnie z ustaw± z dnia 07.04.2022 r. o wyrobach medycznych i ustaw± z dnia 18 marca 2011 r. o Urzêdzie Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych.
Pakiet nr 2 – Kompresy (9 pozycji);

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 28462,97 PLN

Czê¶æ 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia publicznego jest dostawa materia³ów opatrunkowych oraz produktów do pielêgnacji skóry nara¿onej na dzia³anie moczu. Zamówienie obejmuje sukcesywne dostawy wed³ug zamówieñ sk³adanych przez kierownika Apteki Szpitalnej zgodnie z asortymentem wskazanym w za³±czniku nr 2 (formularz asortymentowo - cenowy). Materia³y opatrunkowe musz± spe³niaæ wymogi okre¶lone przepisami ustawy z dnia 6 wrze¶nia 2001 r. Prawo farmaceutyczne, posiadaæ atesty i certyfikaty zgodnie z ustaw± z dnia 07.04.2022 r. o wyrobach medycznych i ustaw± z dnia 18 marca 2011 r. o Urzêdzie Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych.
Pakiet nr 3 – Opaski i opatrunki (18 pozycji);

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 31718,25 PLN

Czê¶æ 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia publicznego jest dostawa materia³ów opatrunkowych oraz produktów do pielêgnacji skóry nara¿onej na dzia³anie moczu. Zamówienie obejmuje sukcesywne dostawy wed³ug zamówieñ sk³adanych przez kierownika Apteki Szpitalnej zgodnie z asortymentem wskazanym w za³±czniku nr 2 (formularz asortymentowo - cenowy). Materia³y opatrunkowe musz± spe³niaæ wymogi okre¶lone przepisami ustawy z dnia 6 wrze¶nia 2001 r. Prawo farmaceutyczne, posiadaæ atesty i certyfikaty zgodnie z ustaw± z dnia 07.04.2022 r. o wyrobach medycznych i ustaw± z dnia 18 marca 2011 r. o Urzêdzie Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych.
Pakiet nr 4 – Wata, wk³ady anatomiczne, majtki ch³onne (3 pozycje);

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 60413,47 PLN

Czê¶æ 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia publicznego jest dostawa materia³ów opatrunkowych oraz produktów do pielêgnacji skóry nara¿onej na dzia³anie moczu. Zamówienie obejmuje sukcesywne dostawy wed³ug zamówieñ sk³adanych przez kierownika Apteki Szpitalnej zgodnie z asortymentem wskazanym w za³±czniku nr 2 (formularz asortymentowo - cenowy). Materia³y opatrunkowe musz± spe³niaæ wymogi okre¶lone przepisami ustawy z dnia 6 wrze¶nia 2001 r. Prawo farmaceutyczne, posiadaæ atesty i certyfikaty zgodnie z ustaw± z dnia 07.04.2022 r. o wyrobach medycznych i ustaw± z dnia 18 marca 2011 r. o Urzêdzie Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych.
Pakiet nr 5 – Podk³ady (3 pozycje);

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 56949,42 PLN

Czê¶æ 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia publicznego jest dostawa materia³ów opatrunkowych oraz produktów do pielêgnacji skóry nara¿onej na dzia³anie moczu. Zamówienie obejmuje sukcesywne dostawy wed³ug zamówieñ sk³adanych przez kierownika Apteki Szpitalnej zgodnie z asortymentem wskazanym w za³±czniku nr 2 (formularz asortymentowo - cenowy). Materia³y opatrunkowe musz± spe³niaæ wymogi okre¶lone przepisami ustawy z dnia 6 wrze¶nia 2001 r. Prawo farmaceutyczne, posiadaæ atesty i certyfikaty zgodnie z ustaw± z dnia 07.04.2022 r. o wyrobach medycznych i ustaw± z dnia 18 marca 2011 r. o Urzêdzie Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych.
Pakiet nr 6 – Plastry (6 pozycji).

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 6199,20 PLN

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA

Czê¶æ 1

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 1)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 77848,99 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 77848,99 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 77848,99 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 1)

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pe³nomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): CITONET BYDGOSZCZ SP. Z O.O. - LIDER

Nazwy (firmy) pozosta³ych wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia: TORUÑSKIE ZAK£ADY MATERIA£ÓW OPATRUNKOWYCH SA - CZ£ONEK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5540308951

7.3.3) Ulica: WY¦CIGOWA

7.3.4) Miejscowo¶æ: BYDGOSZCZ

7.3.5) Kod pocztowy: 85-740

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-31

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 77848,99 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-02-01 do 2024-01-31

Czê¶æ 2

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 2)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 19166,76 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 47920,58 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19166,76 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 2)

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BATIST MEDICAL POLSKA SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5252412845

7.3.3) Ulica: KOLISTA

7.3.4) Miejscowo¶æ: KATOWICE

7.3.5) Kod pocztowy: 40-486

7.3.6.) Województwo: ¶l±skie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-31

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 19166,76 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-02-01 do 2024-01-31

Czê¶æ 3

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 3)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 28790,19 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 28790,19 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 28790,19 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 3)

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PAUL HARTMANN POLSKA SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7310004993

7.3.3) Ulica: ¯EROMSKIEGO

7.3.4) Miejscowo¶æ: PABIANICE

7.3.5) Kod pocztowy: 95-200

7.3.6.) Województwo: ³ódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-31

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 28790,19 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-02-01 do 2024-01-31

Czê¶æ 4

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 4)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 47159,78 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 47159,78 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 47159,78 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 4)

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PAUL HARTMANN POLSKA SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7310004993

7.3.3) Ulica: ¯EROMSKIEGO

7.3.4) Miejscowo¶æ: PABIANICE

7.3.5) Kod pocztowy: 95-200

7.3.6.) Województwo: ³ódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-31

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 47159,78 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-02-01 do 2024-01-31

Czê¶æ 5

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 5)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê uniewa¿nieniem

5.2.) Podstawa prawna uniewa¿nienia postêpowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna uniewa¿nienia postêpowania:

wszystkie z³o¿one wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu albo oferty podlega³y odrzuceniu

SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 47637,06 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 47637,06 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

Czê¶æ 6

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 6)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 5873,15 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 5873,15 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5873,15 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 6)

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PAUL HARTMANN POLSKA SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7310004993

7.3.3) Ulica: ¯EROMSKIEGO

7.3.4) Miejscowo¶æ: PABIANICE

7.3.5) Kod pocztowy: 95-200

7.3.6.) Województwo: ³ódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-31

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 5873,15 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-02-01 do 2024-01-31

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.