Ogłoszenie z dnia 2025-01-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00515636/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Udzielenie i obsługa kredytów długoterminowych z podziałem na 2 części:
Cz.1-na wyprzedzające finansowanie do inwestycji
Cz.2-na należny podatek od towarów i usług związany z realizacją inwestycji
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO I GMINA JAWORNIK POLSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650900625
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 30
1.5.2.) Miejscowość: Jawornik Polski
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-232
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski
1.5.7.) Numer telefonu: 166514014
1.5.8.) Numer faksu: 166514047
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@jawornikpolski.itl.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gminajawornikpolski.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://jawornikpolski.ezamawiajacy.pl/pn/JAWORNIK/demand/175584/notice/public/details1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Udzielenie i obsługa kredytów długoterminowych z podziałem na 2 części:Cz.1-na wyprzedzające finansowanie do inwestycji
Cz.2-na należny podatek od towarów i usług związany z realizacją inwestycji
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6698fcdc-e144-4541-be2d-77b8d22cbc95
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00080746
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00080841/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego przeznaczonego na wyprzedzające finansowanie do inwestycji pn.: „Budowa sieci wodociągowej w gminie Jawornik Polski (…)”
1.3.3 Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego przeznaczonego na należny podatek od towarów i usług związany z realizacją inwestycji pn.: „Budowa sieci wodociągowej w gminie Jawornik Polski (…)”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00515636
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RRG 271.08.2024.AS
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 128690,74 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 – Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego przeznaczonego na wyprzedzające finansowanie do inwestycji pn.: „Budowa sieci wodociągowej w gminie Jawornik Polski (…)”Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 892 884,19 zł (słownie: osiemset dziewięćdziesiąt dwa tysiące osiemset osiemdziesiąt cztery złotych 19/100) przeznaczonego na wyprzedzające finansowanie do inwestycji pn.: „Budowa sieci wodociągowej w gminie Jawornik Polski w miejscowościach: Manasterz, Zagórze, Hadle Kańczuckie, Hadle Szklarskie, Jawornik Polski i Jawornik-Przedmieście wraz z infrastrukturą towarzyszącą oraz modernizacja SUW w Jaworniku Polskim i Hadlach Szklarskich”.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa:
1) Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) – stanowiące załączniki nr 7.1 (część 1) do SWZ
2) Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego – stanowiące załączniki nr 4.1 (część 1) do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 66113000-5 - Usługi udzielania kredytu
4.5.5.) Wartość części: 75418,95 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 - Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego przeznaczonego na należny podatek od towarów i usług związany z realizacją inwestycji pn.: „Budowa sieci wodociągowej w gminie Jawornik Polski (…)”Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 630 684,12 zł (słownie: sześćset trzydzieści tysięcy sześćset osiemdziesiąt cztery złotych 12/100) przeznaczonego na należny podatek od towarów i usług związany z realizacją inwestycji pn.: „Budowa sieci wodociągowej w gminie Jawornik Polski w miejscowościach: Manasterz, Zagórze, Hadle Kańczuckie, Hadle Szklarskie, Jawornik Polski i Jawornik-Przedmieście wraz z infrastrukturą towarzyszącą oraz modernizacja SUW w Jaworniku Polskim i Hadlach Szklarskich”.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa:
1) Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) – stanowiące załączniki nr 7.2 (część 2) do SWZ
2) Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego – stanowiące załączniki nr 4.2 (część 2) do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 66113000-5 - Usługi udzielania kredytu
4.5.5.) Wartość części: 53271,79 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 73856,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 73856,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 73856,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bank Spółdzielczy w Przeworsku
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7940003009
7.3.4) Miejscowość: Przeworsk
7.3.5) Kod pocztowy: 37-200
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BANK SPÓŁDZIELCZY W PRZEWORSKU
jakie przetargi wygrała firma
BANK SPÓŁDZIELCZY W PRZEWORSKU
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 73856,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 52168,09 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 52168,09 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 52168,09 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bank Spółdzielczy w Przeworsku
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7940003009
7.3.4) Miejscowość: Przeworsk
7.3.5) Kod pocztowy: 37-200
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BANK SPÓŁDZIELCZY W PRZEWORSKU
jakie przetargi wygrała firma
BANK SPÓŁDZIELCZY W PRZEWORSKU
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 52168,09 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Udzielenie kredytu krótkoterminowego w kwocie 6 000 000,00 zł z przeznaczeniem na sfinansowanie występującego w ciągu roku 2025 przejściowego deficytu budżetu Gminy Bodzentyn
- "Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 2 100 000,00zł. na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy na rok 2025"
- Obsługa bankowa budżetu Gminy Krzepice i jej jednostek organizacyjnych w latach 2025-2028
- Obsługa bankowa budżetu Gminy Krzepice i jej jednostek organizacyjnych w latach 2025-2028
- Zaciągnięcie kredytu długoterminowego na pokrycie planowanego deficytu budżetowego w 2025 roku dla Gminy Złota w związku z koniecznością sfinansowania zadania inwestycyjnego.
- Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 500.000,00 zł na dofinansowanie zadania inwestycyjnego
więcej: (3) Usługi udzielania kredytu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.