Ogłoszenie z dnia 2021-06-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00039409/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-23
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00080839 z dnia 2021-06-11 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie, dostawa i montaż wyposażenia do Pałacu Tiele-Wincklerów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Bytom
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255269
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Parkowa 2
1.5.2.) Miejscowość: Bytom
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-902
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski
1.5.7.) Numer telefonu: 32 7868301
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@um.bytom.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bytom.pl/bip/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://umbytom.logintrade.net/rejestracja/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie, dostawa i montaż wyposażenia do Pałacu Tiele-Wincklerów2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9e44e73c-a357-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00080839
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001415/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.19 Meble i wyposażenie do Pałacu Tiele-Wincklerów w Bytomiu (usługa wytworzenia wraz z dostawą i montażem mebli biurowych , tapicerowanych i innych).
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00039409/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PA.271.1.13.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 213821,14 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, dostawa i montaż mebli, mebli biurowych oraz zabudowy meblowej, podłączenie wraz z montażem urządzeń zgodnie z projektem
i opisem do Pałacu Tiele-Wincklerów w Bytomiu przy ul. Jana Dzierżonia.
2. Szczegółowy opis przedmiotu umowy zawarto w:
1) Opisie przedmiotu zamówienia;
2) Projekcie aranżacji wnętrza oraz wyposażenia wraz z wizualizacjami;
stanowiącymi załącznik nr 6 do SWZ.
3. Szczegółowe warunki realizacji zawarto w Projektowanych postanowieniach umownych
- załącznik nr 2 do SWZ.
5.Wykonawca zobowiązany jest:
1) udzielić Zamawiającemu co najmniej 24 miesięcznej gwarancji i rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia i zastosowane materiały, urządzenia i elementy wyposażenia, liczonej od dnia końcowego odbioru przedmiotu umowy.
2) zaoferować karę umowną w wysokości co najmniej 800,00 zł za każdy dzień zwłoki
w dotrzymaniu terminu wykonania zamówienia określonego w części IV SWZ.
3) zaoferować grubość pianki siedziska krzesła stacjonarnego (pozycja nr 16 opisu przedmiotu zamówienia) co najmniej 30 mm.
4) zaoferować grubość pianki oparcia krzesła stacjonarnego (pozycja nr 16 opisu przedmiotu zamówienia) co najmniej 20 mm.
6. Zamawiający wymaga gwarancji producenta wynoszącej:
a) co najmniej 30 lat na zlewozmywak,
b) dożywotniej gwarancji producenta na zastosowane okucia meblowe.
7. Wykonawca zobowiązany jest zatrudniać na podstawie umowy o pracę osoby wykonujące prace montażowe związane z realizacją przedmiotu zamówienia, o ile prac tych nie będą wykonywać osobiście osoby samodzielnie prowadzące działalność gospodarczą (właściciel firmy) lub osoby fizyczne nie prowadzące działalności gospodarczej, które złożyły ofertę.
Powyższe stosuje się odpowiednio do podwykonawców.
Określenie sposobu weryfikacji zatrudnienia tych osób, uprawnienia Zamawiającego
w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnieniem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określono w Projektowanych postanowieniach umownych.
8.Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowej części zamówienia.
9. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej.
10.Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust.1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych.
11. Wykonawca, z którym zostanie zawarta umowa, zobowiązany będzie w terminie do 3 dni od dnia zawarcia umowy dostarczyć kserokopie wszystkich wymaganych dokumentów zgodnie z wymaganiami zawartymi w opisie przedmiotu zamówienia
w kolumnie „Wymagane dokumenty”.
4.5.3.) Główny kod CPV: 98300000-6 - Różne usługi
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39100000-3 - Meble
39130000-2 - Meble biurowe
39151000-5 - Meble różne
39516100-3 - Meble tapicerowane
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 137000,00
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 209170,88
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 173171,70
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FHU ANEX Wiesław Stanuszek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 873-112-96-17
7.3.3) Ulica: Braci Żmudów 35 B
7.3.4) Miejscowość: Tarnów
7.3.5) Kod pocztowy: 33-100
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 173171,70
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-05-25 do 2021-07-208.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
2021-06-11 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z BYTOMIA
- "Likwidacja obiektów budowlanych przy szybie Jas I dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział w Jastrzębiu-Zdroju KWK ,,Jas - Mos - Jastrzębie III" Ruch ,,Jastrzębie III".
- Dostawa pochłaniaczy dwutlenku węgla oraz wapna sodowanego do pochłaniaczy (2 Zadania)
- Dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 9 w Bytomiu
- Dostawa wyposażenia dydaktycznego do pracowni mechanicznej Zespołu Szkół Mechaniczno-Elektronicznych w Bytomiu
- Dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Przedszkola Miejskiego nr 30 w Bytomiu w roku 2025
- "Naprawa szkód spowodowanych ruchem zakładu górniczego w budynku mieszkalnym wielorodzinnym położonym przy ul. Lecha 6 w Rudzie Śląskiej poprzez wykonanie rektyfikacji wraz z robotami przygotowawczymi
więcej: przetargi w Bytomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni szkolnych
- Dostawa mebli na PGE Narodowy w Warszawie
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem foteli biurowych
- Zakup, dostawa i montaż wyposażenia meblowego i aranżacyjnego typowego w budynku Młyna w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Rewitalizacja Młynów Rothera na Wyspie Młyńskiej w Bydgoszczy" - Etap 1B
- Przebudowa i doposażenie Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w SPZOZ w Parczewie w formule zaprojektuj i wybuduj
- Dostawa oraz montaż mebli biurowych do pomieszczeń Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.