Ogłoszenie z dnia 2021-06-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00047626/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-06
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00080844 z dnia 2021-06-11 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja budynku Gminnego Ośrodka Kultury w Bądkowie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BĄDKOWO
1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Zamówień
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866420
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Włocławska 82
1.5.2.) Miejscowość: Bądkowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-704
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 542724100
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat.badkowo@wp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.badkowo.gmina.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/badkowo1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja budynku Gminnego Ośrodka Kultury w Bądkowie.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7d0fbe5e-ae5c-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00080844
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001547/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.10 Modernizacja budynku Gminnego Ośrodka Kultury w Bądkowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00047626/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RRG.ZPF.271.5.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 470911,86 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja budynku Gminnego Ośrodka Kultury
w Bądkowie w obrębie działki 165/7. Na skutek modernizacji nie zmienia się przeznaczenie oraz układ pomieszczeń budynku.
2. W ramach remontu planuje się następujące prace:
Termomodernizację dachu
Wymianę poszycia dachu
Remont kominów
Termomodernizację ścian
Remont elewacji
Odtworzenie okładzin schodów
Wymianę balustrad zewnętrznych
Demontaż istniejących daszków nad wejściem oraz montaż nowych zadaszeń
Wymianę okien piwnicznych
Wymianę rynien i rur spustowych
Demontaż krat okiennych
Wymianę drzwi do kotłowni
Wymianę istniejącego pieca na piec V generacji
Wymianę drzwi wejściowych
Wymianę wiatrołapu
Wymianę balustrad wewnętrznych
Remont okładzin schodów wewnętrznych
Malowanie ścian wewnętrznych
Malowanie drzwi wewnętrznych
Poprawa akustyki nad sceną
Wymianę grzejników we wskazanych pomieszczeniach
3. Szczegółowy opis, zakres przedmiotu zamówienia oraz technologię wykonania robót zawiera:
projekt budowlany (załącznik nr 10)
projekt wykonawczy (załącznik nr 11)
przedmiar robót (załącznik nr 12)
specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (załącznik nr 13)
4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44221000-5 - Okna, drzwi i podobne elementy
44620000-2 - Grzejniki centralnego ogrzewania i kotły grzewcze, i ich części
45247240-4 - Roboty budowlane w zakresie barier stałych
45261211-6 - Kładzenie płytek dachowych
45261320-3 - Kładzenie rynien
45261410-1 - Izolowanie dachu
45321000-3 - Izolacja cieplna
45431100-8 - Kładzenie terakoty
45441000-0 - Roboty szklarskie
45443000-4 - Roboty elewacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 491354,25
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 583766,93
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 491354,25
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe Monimar Marcin Kucharuk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8881255513
7.3.3) Ulica: Aleja Pawła II nr 55
7.3.4) Miejscowość: Włocławek
7.3.5) Kod pocztowy: 87-800
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO - USŁUGOWE "MONIMAR" - MARCIN KUCHARUK
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO - USŁUGOWE "MONIMAR" - MARCIN KUCHARUK
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 491354,25
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 140 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
2021-06-11 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Demontaż istniejącej platformy do przewozu osób niepełnosprawnych, dostawa i montaż nowej platformy do przewozu osób niepełnosprawnych wewnątrz budynku ODT Światowid."
- Termomodernizacja budynku przy ul. T.Kościuszki 40
- Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej w m. Zwiernik, gmina Pilzno (budowa przyszkolnej hali sportowej) - w ramach Programu Olimpia
- Konserwacja elewacji i dachów oraz remont balkonów i tarasów wraz z wykonaniem izolacji w zabudowie mieszkaniowej przy ul. Puckiej w Szczecinie: etap I - ul. Pucka 3-4b
- Budowa windy zewnętrznej dla nieruchomości mieszkalnej przy ul. Strzeleckiej 42. Oznaczenie sprawy: DNZP.261.65.2024
- Budowa lądowiska dla śmigłowców ratunkowych i budowa/wymiana urządzeń dźwigowych w ramach realizacji Projektu pod nazwą (...).
więcej: Okna, drzwi i podobne elementy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.