Ogłoszenie z dnia 2022-03-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00336387/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-29
- 2022/BZP 00014487/01 - Modyfikacja z dnia 2022-01-12
- 2022/BZP 00019426/01 - Modyfikacja z dnia 2022-01-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Skład i druk publikacji
dla Instytutu Europy Środkowej w 2022r.”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: INSTYTUT EUROPY ŚRODKOWEJ
1.3.) Oddział zamawiającego: IEŚ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 382102374
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: NIECAŁA 5
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-080
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.pub@ies.lublin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ies.lublin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ies.lublin.pl/bip/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Badania naukowe i prace rozwojowe w dziedzienie nauk społecznych i humanistycznych
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Skład i druk publikacjidla Instytutu Europy Środkowej w 2022r.”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6bedde06-6886-11ec-ae77-fe331fedffdc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00080885
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00006558/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Usługa projektowania i składu wydawnictw dla Instytutu Europy Środkowej oraz druku cyfrowego i offsetowego wraz z dostarczeniem gotowych egzemplarzy do Instytutu Europy Środkowej w 2022 r.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00336387/03
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 1/ZP/IES/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Części I usługa druku cyfrowego oraz druku offsetowego wraz z dostawą4.5.3.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy
4.5.5.) Wartość części: 105876,20 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
wykonanie projektów i składu wydawnictw4.5.3.) Główny kod CPV: 79822000-2 - Usługi składu
4.5.5.) Wartość części: 45635,50 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 110993,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 120714,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 120714,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Drukarnia Akapit Sp. z o.o. ,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9462580775
7.3.3) Ulica: ul. Węglowa 3
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-481
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 120714 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne:
Oferty złożone w postępowaniu tj:
1. Oferta nr 4 złożona przez targonski.pl Amadeusz Targoński ul. PCK 5, 20-144 Lublin zarejestrowana/y w Lublinie
2. Oferta nr 5 złożona Agencja Wydawnicza PAJ-Press sc.Andrzej Kucharczyk Monika Kucharczyk 97-200 Tomaszów Mazowiecki skr poczt 99 ul. Długa 82
3. Oferta nr 6 Wydawnictwo Tekst Sp. z o.o., ul. Kossaka 72, 86-807 Bydgoszcz
nie zostały podpisane w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Przepis art. 63 Pzp ustanawia że oferty pod rygorem nieważności składa się w formie elektronicznej. W postępowaniach o wartości mniejszej niż progi unijne obok formy elektronicznej dopuszczona została również postać elektroniczna opatrzona podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
W związku z powyższym Instytut jest zobligowany do odrzucenia powyższych ofert.
Uzasadnienie prawne: Art. 226 ust 1 pkt 3 Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jest niezgodna z przepisami ustawy.
Uzasadnienie faktyczne unieważnienia postępowania:
Oferta nr 2 złożona przez Pracownia C&C Sp. z o.o. 03-284 Warszawa ul. Porannej Bryzy 33 o wartości 101 241,30 zł przekracza kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinalizowanie zamówienia tj: 60 000,00 zł. W związku z powyższym Zamawiający jest zobligowany do unieważnienia postępowania.
Uzasadnienie prawne unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy Pzp cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty;
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Usługi holowania, przewozu i parkowania pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 t i powyżej 3,5 t zabezpieczonych przez Policję (...)
- Dostawa odczynników do badań immunohistochemicznych wraz z dzierżawą aparatu
- Wywóz stałych odpadów komunalnych i odpadów suchych z nieruchomości w Lublinie, Białej Podlaskiej i Chełmie z podziałem na części.
- Świadczenie kompleksowych usług pogrzebowych na rzecz Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Lublinie w roku 2025.
- Dostawa papieru kserograficznego do Urzędu Miasta Lublin.
- Świadczenie usług terapeuty integracji sensorycznej (terapeuta SI) na potrzeby Regionalnego Punktu Diagnoz i Terapii FAS/FASD w Lublinie z podziałem na części
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa promocyjna polegająca na składzie, opracowaniu graficznym i wydruku tygodnika Łącznik Zielonogórski
- Dostawa materiałów poligraficznych i wystawienniczych dla WFOŚiGW w Katowicach w 2025 roku.
- Wykonanie i sukcesywne dostawy materiałów promujących z nadrukiem
- Usługi poligraficzne - Druk i dostawa drzewa genealogicznego oraz tuby - elementy książki - K.Hejke Wspomnienia o ojcu
- Usługi poligraficzne - Druk i dostawa książki - K.Hejke Wspomnienia o ojcu
- Druk i dostawa książki naukowej i dwóch zeszytów czasopism naukowych
więcej: Usługi składu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.