Og³oszenie z dnia 2023-02-03
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00152154/01 - Wynik z dnia 2023-03-27
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Termomodernizacja budynków: Publicznej Szko³y Podstawowej w P³awnie, Publicznej Szko³y Podstawowej w Ciê¿kowicach oraz SP ZOZ w Gidlach
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA GIDLE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398675
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. P³awiñska 22
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Gidle
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-540
1.5.4.) Województwo: ³ódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.7.) Numer telefonu: 34 327-20-27
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampubliczne@gidle.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bip.gidle.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Termomodernizacja budynków: Publicznej Szko³y Podstawowej w P³awnie, Publicznej Szko³y Podstawowej w Ciê¿kowicach oraz SP ZOZ w Gidlach
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-a4e36c9a-a165-11ed-9236-36fed59ea7dd
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00080900
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-02-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00041353/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.1 Termomodernizacja budynków:PSP w P³awnie, PSP w Ciê¿kowicach oraz SP ZOZ w Gidlach
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a4e36c9a-a165-11ed-9236-36fed59ea7dd3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e- Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl. Zamawiaj±cy dopuszcza komunikacjê za po¶rednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail: zampubliczne@gidle.pl (z wyj±tkiem sk³adania i wycofania oferty).
2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezp³atne.
3. Zamawiaj±cy wyznacza do kontaktu z wykonawcami z zakresie proceduralnym i merytorycznym Pani Ilona ¦rubarczyk-Ociepa tel. 34 327-20-27 wew. 208, e-mail: zampubliczne@gidle.pl
4. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e- Zamówienia.
5. Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e- Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”, w tym instrukcja sk³adania oferty.
6. Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
7. Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert w postêpowaniu, odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ, zadawanie pytañ i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przesy³anej wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”). Zamawiaj±cy dopuszcza komunikowanie siê przy u¿yciu poczty elektronicznej: zampubliczne@gidle.pl (nie dotyczy sk³adania ofert).
8. Mo¿liwo¶æ korzystania w postêpowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pe³nym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e- Zamówienia oraz zalogowania siê na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” s³u¿±cych do zadawania pytañ dotycz±cych tre¶ci dokumentów zamówienia wystarczaj±ce jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
9. Wszystkie wys³ane i odebrane w postêpowaniu przez wykonawcê wiadomo¶ci widoczne s± po zalogowaniu w podgl±dzie postêpowania w zak³adce „Komunikacja”.
10. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielko¶æ ta dotyczy plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza).
11. Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia.
12. W przypadku problemów technicznych i awarii zwi±zanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia u¿ytkownicy mog± skorzystaæ ze wsparcia technicznego dostêpnego pod numerem telefonu (32) 77 88 999 lub drog± elektroniczn± poprzez formularz udostêpniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zak³adce „Zg³o¶ problem”.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych, zwane dalej RODO) (Dz.U. UE. L. Nr 119, s.1) informujemy, ¿e:
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Gidle z siedzib± w Urzêdzie Gminy Gidle: 97-540 Gidle, ul. P³awiñska 22, tel. 34 327 20 27, e-mail: ug@gidle.pl, reprezentowana przez Wójta Gminy Gidle
Administrator wyznaczy³ inspektora ochrony danych, z którym mo¿e siê Pani/Pan kontaktowaæ we wszystkich sprawach dotycz±cych przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw zwi±zanych z przetwarzaniem danych: pisemnie na adres naszej siedziby lub poprzez pocztê elektroniczn±: iod@gidle.pl
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego /dane identyfikuj±ce postêpowanie, np. nazwa, numer/ prowadzonym w trybie podstawowym pn.: „Termomodernizacja budynków: Publicznej Szko³y Podstawowej w P³awnie, Publicznej Szko³y Podstawowej w Ciê¿kowicach oraz SP ZOZ w Gidlach” , Znak sprawy: IZP.271.1.2023
Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz.U. 2021 poz. 1129 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli okres obowi±zywania umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy.
Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp;
Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp. Pozosta³e informacji dot. RODO zosta³y zawarte w Rozdziale I SWZ. pkt. 22 IDW.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: IZP.271.1.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 4053066,00 PLN
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja inwestycji pn. „Termomodernizacja budynków: Publicznej Szko³y Podstawowej w P³awnie, Publicznej Szko³y Podstawowej w Ciê¿kowicach oraz SP ZOZ w Gidlach” w ramach której nale¿y wykonaæ termomodernizacjê trzech budynków u¿yteczno¶ci publicznej. Budynki te to:
I - Publiczna Szko³a Podstawowa w P³awnie ul. Przedborska 4, 97-540 Gidle, dzia³ka nr ew. 2375/2, obrêb 0013 P³awno.
II - Publiczna Szko³a Podstawowa w Ciê¿kowicach im. Kornela Makuszyñskiego w Ciê¿kowicach 36, 97-540 Gidle, na dzia³ce nr ew. 709/2, obrêb 0002 Ciê¿kowice.
III - Samodzielny Publiczny Zak³ad Opieki Zdrowotnej (SP ZOZ) w Gidlach ul. Czêstochowska 8, 97-540 Gidle, dzia³ka nr ew. 156/3, 156/8, obrêb 0004 Gidle.
W ramach inwestycji nale¿y wykonaæ roboty budowlane polegaj±ce na modernizacji instalacji sanitarnych, instalacji elektrycznej i instalacji ogrzewania budynku obejmuj±cego: wymiana starych kot³ów wêglowego i olejowego na kot³y na pellet, ocieplenie ¶cian zewnêtrznych, ocieplenie dachu i stropu nad ostatni± kondygnacj± u¿ytkow±, wymianê czê¶ci stolarki okiennej i drzwiowej, wymianê czê¶ci starej instalacji elektrycznej, tablic rozdzielczych, wykonanie instalacji odgromowej, wymianê grzejników i monta¿ termo zaworów grzejnikowych, monta¿ alternatywnych ¼róde³ energii (fotowoltaika), wykonanie opaski wokó³ budynku, wymianê rynien spustowych i odprowadzenie wody deszczowej od budynku, wykonanie wentylacji strychu (w oparciu o wyniki audytu). Celem prac termomodernizacyjnych podjêtych w ramach inwestycji jest przede wszystkim zmniejszenie zapotrzebowania na energiê ciepln± w sektorze publicznym, zmniejszenie rocznego zu¿ycia energii oraz zmniejszenie emisji gazów, zwiêkszenie izolacyjno¶ci termicznej obiektów, ograniczenie kosztów zwi±zanych z ogrzewaniem i zaopatrzenie w ciep³± wodê u¿ytkow± oraz zwiêkszenie wykorzystania energii pochodz±cej z OZE (fotowoltaika).
Wszystkie materia³y, wyroby i urz±dzenia, przeznaczone do wykorzystania w ramach prowadzonej inwestycji musz± byæ fabrycznie nowe, pierwszej klasy jako¶ci i wolne od wad fabrycznych oraz musz± posiadaæ niezbêdne atesty i deklaracje zgodno¶ci.
Zamawiaj±cy wymaga udzielenia przez Wykonawcê co najmniej: 5 lat gwarancji na ca³y przedmiot zamówienia licz±c od dnia podpisania protoko³u odbioru koñcowego wykonania przedmiotu zamówienia.
Wykonawca zobowi±zany jest sporz±dziæ dokumentacjê odbiorow± w dwóch egzemplarzach w jêzyku polskim.
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia i zakres robót zosta³ zawarty w Rozdziale I, IV i V SWZ stanowi±cy m.in. dokumentacjê projektow±, przedmiarach, audycie energetycznym oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót.
Uwaga: Przedmiary robót zosta³y za³±czone w celach informacyjnych. Nie stanowi± one podstawy do obliczenia ceny przez Wykonawcê.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowê
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45312311-0 - Monta¿ instalacji piorunochronnej
45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw s³onecznych
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowê i roboty ziemne
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy ruroci±gów, ci±gów komunikacyjnych i linii energetycznych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ wy³±cznie kryterium ceny. Cena oferty (C) – 100%
Sposób oceny ofert: w kryterium „cena oferty” w którym zamawiaj±cemu zale¿y, aby wykonawca przedstawi³ jak najni¿sz± warto¶æ (cena), zostanie zastosowany nastêpuj±cy wzór: Liczba zdobytych punktów (C) = Cn/Cb x 100 x waga kryterium 100% Gdzie: Cn – cena najni¿sza w¶ród ofert nie odrzuconych, Cb – cena oferty badanej, 100 – wska¼nik sta³y, 100 – procentowe znaczenie kryterium ceny.
Liczba punktów, któr± mo¿na uzyskaæ w ramach kryterium cena obliczona zostanie przez podzielenie ceny najni¿szej z ofert przez cenê ocenianej oferty i pomno¿enie tak otrzymanej liczby przez 100 punktów i wagê kryterium, któr± ustalono na 100%.
Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta, która uzyska najwy¿sz± liczbê punktów w kryterium "cena oferty".
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. Zamawiaj±cy okre¶la poni¿sze warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:1.1. zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie stawia szczegó³owych wymagañ w zakresie spe³niania tego warunku.
1.2.uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy nie stawia szczegó³owych wymagañ w zakresie spe³niania tego warunku.
1.3.sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie stawia szczegó³owych wymagañ w zakresie spe³niania tego warunku.
1.4. zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Zamawiaj±cy stawia szczegó³owe wymagania w zakresie oceny tych zdolno¶ci
1) o udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy wyka¿± minimalne poziomy zdolno¶ci w zakresie do¶wiadczenia, tj. Wykonawcy, którzy wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, odpowiadaj±ce swoim rodzajem robotom budowlanym stanowi±cym przedmiot zamówienia, tj:
minimum dwie roboty budowlane, ka¿da z nich o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 700.000,00 z³ brutto (s³ownie: siedemset tysiêcy z³otych brutto) polegaj±ce na modernizacji (termomodernizacji i remoncie), budowie i przebudowie budynku wraz z monta¿em instalacji fotowoltaicznej,
2) o udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy wyka¿±
minimalne poziomy zdolno¶ci w zakresie osób, które zostan± skierowane
przez Wykonawcê do realizacji zamówienia tj. który wyka¿e ¿e posiada:
a) kierownik budowy, pe³ni±cy równocze¶nie obowi±zki kierownika robót bran¿y ogólnobudowlanej – co najmniej jedna osoba, posiadaj±ca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej, okre¶lone przepisami Prawo budowlane,
b) kierownik robót bran¿y sanitarnej – co najmniej jedna osoba, posiadaj±ca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych lub odpowiadaj±ce im uprawnienia budowlane w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych, okre¶lone przepisami Prawo budowlane,
c) kierownik robót bran¿y elektrycznej – co najmniej jedna osoba, posiadaj±ca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadaj±ce im uprawnienia budowlane w zakresie instalacji i urz±dzeñ elektrycznych, okre¶lone przepisami Prawo budowlane,
Zamawiaj±cy dopuszcza ³±czenie funkcji kierownika budowy z funkcj± kierownika robót (poszczególnych bran¿), jak równie¿ funkcjê kierownika robót poszczególnej bran¿y z funkcj± kierownika robót innej bran¿y oraz pe³nienie funkcji kierownika robót danej bran¿y przez wiêcej ni¿ jedn± osobê pod warunkiem, ¿e osoby te posiadaj± wymagane uprawnienia.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty. Wymagane potwierdzenie wykonania zamówieñ okre¶lonych w pkt 6.1.4. ppkt.1 do IDW z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, ¿e zosta³y wykonane nale¿ycie. Wykaz znajduje siê w za³±czniku nr 4 do IDW.
b) wykaz osób skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Zamawiaj±cy wymaga uwzglêdnienia w niniejszym wykazie osób okre¶lonych w pkt. 6.1.4 .ppkt.2 lit. a), b) i c) do IDW, zgodnie z za³±cznikiem nr 5 do IDW.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
Zamawiaj±cy nie wymaga w niniejszym postêpowaniu przedmiotowych ¶rodków dowodowych.5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1) Formularz Ofertowy i za³±cznik do oferty – wyliczenie ceny2) aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenia o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
3) zobowi±zanie podmiotu do udostêpnienia zasobów, je¿eli wykonawca polega na zasobach innego podmiotu,
4) o¶wiadczenie wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy (je¿eli dotyczy);
5) dowody równowa¿no¶ci, je¿eli wykonawca zaoferowa³ rozwi±zania równowa¿ne w stosunku do okre¶lonych w opisie przedmiotu zamówienia;
6) uzasadnienie zastrze¿enia tajemnicy przedsiêbiorstwa, je¿eli wykonawca zastrzeg³ w ofercie informacje jako tajemnicê przedsiêbiorstwa;
7) dokumenty potwierdzaj±ce wniesienie wadium
8) pe³nomocnictwo, je¿eli dotyczy;
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
1. Zamawiaj±cy okre¶la kwotê wadium w wysoko¶ci 40 000,00 z³otych.2. Wadium wykonawca wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia up³ywu terminu zwi±zania ofert.
3. Wadium mo¿e byæ wnoszone wed³ug wyboru wykonawcy w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (t.j. Dz. U. z 2020r, poz. 299).
Wadium wnoszone w pieni±dzu wp³aca siê przelewem na rachunek bankowy Zamawiaj±cego: Bank Spó³dzielczy ¯ytno ul. Konopnickiej 26, 97-532 ¯ytno
Nr rachunku: 92 8267 1019 2101 0000 0127 0002
z dopiskiem: Wadium – „Termomodernizacja budynków: Publicznej Szko³y Podstawowej w P³awnie, Publicznej Szko³y Podstawowej w Ciê¿kowicach oraz SP ZOZ w Gidlach”, Nr sprawy IZP.271.1.2023
4. Wadium wniesione w pieni±dzu uwa¿a siê za wniesione w sposób prawid³owy, gdy ¶rodki pieniê¿ne wp³yn± na konto zamawiaj±cego przed up³ywem terminu sk³adnia ofert.
5. Wadium wniesione w pieni±dzu Zamawiaj±cy przechowuje na rachunku bankowym.
6. Je¿eli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub porêczenia, o których mowa w pkt. 3 ppkt, 2-4 wykonawca przekazuje Zamawiaj±cemu orygina³ gwarancji lub porêczenia, w postaci elektronicznej.
7. W przypadku sk³adania przez wykonawcê wadium w formie gwarancji lub porêczenia, gwarancja lub porêczenie powinno byæ sporz±dzone zgodnie z obowi±zuj±cym prawem i winno zawieraæ nastêpuj±ce elementy:
1) nazwê daj±cego zlecenie (wykonawcy) (w przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia – zaleca siê wymienienie wszystkich wykonawców), beneficjenta gwarancji lub porêczenia (zamawiaj±cego), gwaranta lub porêczyciela (np. banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielaj±cych gwarancji lub porêczenia) oraz wskazanie ich siedzib,
2) okre¶lenie wierzytelno¶ci, która ma byæ zabezpieczona gwarancj± lub porêczeniem,
3) kwotê gwarancji lub porêczenia,
4) termin wa¿no¶ci gwarancji lub porêczenia (który nie mo¿e byæ krótszy ni¿ termin zwi±zania Wykonawcy z³o¿on± przez niego ofert±),
5) nieodwo³alne i bezwarunkowe zobowi±zanie gwaranta lub porêczyciela do zap³acenia kwoty gwarancji lub porêczenia na pierwsze pisemne ¿±danie Zamawiaj±cego zawieraj±ce o¶wiadczenie, i¿:
a) wykonawca, którego ofertê wybrano: (i) odmówi³ podpisania umowy na warunkach okre¶lonych w ofercie, lub (ii) nie wniós³ wymaganego zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy, lub (iii) zawarcie umowy sta³o siê niemo¿liwe z przyczyn le¿±cych po stronie wykonawcy, którego oferta zosta³a wybrana;
b) wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 107 ust. 2 Pzp lub art. 128 ust. 1 Pzp, z przyczyn le¿±cych po jego stronie, nie z³o¿y³ podmiotowych ¶rodków dowodowych lub przedmiotowych ¶rodków dowodowych potwierdzaj±cych okoliczno¶ci, o których mowa w art. 57 lub art. 106 ust. 1 Pzp, o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, innych dokumentów lub o¶wiadczeñ lub nie wyrazi³ zgody na poprawienie omy³ki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3 Pzp, co spowodowa³o brak mo¿liwo¶ci wybrania oferty z³o¿onej przez wykonawcê jako najkorzystniejszej
6) oznaczenie postêpowania, którego wadium dotyczy.
8. Warunki zatrzymania lub zwrotu wadium okre¶lone zosta³y w art. 98 ustawy Pzp.
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1) Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. Przepisy dotycz±ce wykonawcy stosuje siê odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.2) W takim przypadku, wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3) W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców, o¶wiadczenie, o którym mowa w pkt 7.1. IDW, sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te do³±czone do oferty potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
4) W przypadku okre¶lenia przez Zamawiaj±cego warunku dotycz±cego zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym lub zdolno¶ci technicznej lub zawodowej wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, o którym mowa w pkt 6.4 IDW, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy. Formularz o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 3 do IDW.
5) Je¿eli Wykonawca powo³uje siê na do¶wiadczenie w realizacji robót budowlanych, wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, powinien za³±czyæ wykaz dot. robót budowlanych, w których wykonywaniu wykonawca ten bezpo¶rednio uczestniczy³.
6) Je¿eli zostanie wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, Zamawiaj±cy bêdzie ¿±da³ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych wykonawców.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Wszelkie zmiany niniejszej umowy bêd± wymaga³y formy pisemnej i zgody obu Stron pod rygorem niewa¿no¶ci takich zmian.Zamawiaj±cy na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp przewiduje zmiany umowy.
Rodzaj i zakres zmian zosta³ okre¶lony szczegó³owo w postanowieniach umowy.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-02-22 11:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê nale¿y z³o¿yæ poprzez Platformê e-Zamówienia. Sposób z³o¿enia oferty opisany zosta³ w Instrukcjach interaktywnych dostêpnej na platformie e-Zamówienia.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-02-22 11:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-03-23
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Zadanie dofinansowane z Programu Rz±dowy Fundusz Polski £ad: Program Inwestycji Strategicznych. PROMESA Nr Edycja2/2021/1254/PolskiLadOsoba do kontaktu z Wykonawcami:
- w sprawie procedury przetargowej oraz w sprawach zwi±zanych z przedmiotem zamówienia: Ilona ¦rubarczyk-Ociepa, tel. 34 327-20-27
e-mail: zampubliczne@gidle.pl
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót budowlanych polegaj±cych na przebudowie pomieszczeñ przyziemia budynków B, B1 i C w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Modernizacja, przebudowa i doposa¿enie SOR (...)".
- Poprawa efektywno¶ci energetycznej Gminnego Centrum Kultury w Polichnie
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w technologii modu³owej dla budowy Centrum Aktywno¶ci na os. Jagielloñskim w Krakowie
- Przebudowa stacji uzdatniania wody w Radomierowicach
- Odbudowa ziemnego stawu o powierzchni 2880 m2 w miejscowo¶ci Szczytniki Czerniejewskie, gm. Czerniejewo
- Odbudowa ziemnego stawu o powierzchni 1510 m2 w miejscowo¶ci Czerniejewo, gm. Czerniejewo
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.