eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bielany-ŻyłakiBudowa infrastruktury społecznej w Gminie Bielany



Ogłoszenie z dnia 2025-01-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa infrastruktury społecznej w Gminie Bielany

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BIELANY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582820

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Słoneczna 2

1.5.2.) Miejscowość: Bielany-Żyłaki

1.5.3.) Kod pocztowy: 08-311

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki

1.5.7.) Numer telefonu: 25 787 80 13 w. 32

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@gminabielany.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bielany.bip.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1a5e9731-11ee-11ef-9381-e6cc5d6d04e5

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa infrastruktury społecznej w Gminie Bielany

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1a5e9731-11ee-11ef-9381-e6cc5d6d04e5

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00080953

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00073054/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Budowa infrastruktury społecznej w Gminie Bielany

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00323762

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IZP.271.6.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest budowa dwóch budynków świetlic wiejskich w miejscowości Błonie Małe i Wojewódki Górne.
1) Budowa świetlicy wiejskiej w m. Błonie Małe;
Budynek świetlicy wiejskiej jednokondygnacyjny, bez podpiwniczenia, bez poddasza, dach dwuspadowy o kącie nachylenia połaci 16°. Obiekt świetlicy wiejskiej w zabudowie usługowej o wys. do 6,10 m zaprojektowany został w konstrukcji murowanej z drewnianą kratownicą, kryty blachodachówką. Budynek został zaprojektowany na potrzeby miejscowości Błonie Małe. W budynku została wydzielona sala główna, w której będą organizowane spotkania ludności wiejskiej, zaplecze kuchenne, w którym będą sporządzane napoje gorące i zimne oraz drobne posiłki z gotowych produktów dostarczanych (nie magazynowanych) bezpośrednio przed spotkaniem. Ponadto w budynku zaprojektowane zostały pomieszczenia higieniczno-sanitarne (WC damski oraz WC męski z przystosowaniem dla osób niepełno-sprawnych) oraz pomieszczenia gospodarcze i magazynowe.
Na terenie inwestycji zaprojektowano osiem miejsc parkingowych – (w tym jedno dla osób niepełnosprawnych). W skład zadania wchodzi również wyposażenie świetlicy w meble i sprzęt AGD.
CHARAKTERYSTYCZNE PARAMETRY OBIEKTU BUDOWLANEGO:
a) kubatura: 740,43 m3,
b) zestawienie powierzchni:
- powierzchnia użytkowa: 200,66 m2,
- powierzchnia zabudowy części nadziemnej: 235,00 m2,
- powierzchnia całkowita: 235,00 m2
- powierzchnia wewnętrzna: 210,76 m2
c) wysokość, długość, szerokość: 6,10m x15,92m x 16,30m,
d) liczba kondygnacji: 1
2) Budowa świetlicy wiejskiej w m. Wojewódki Górne;
Budynek świetlicy wiejskiej jednokondygnacyjny, bez podpiwniczenia, bez poddasza, dach dwuspadowy o kącie nachylenia połaci 16°. Obiekt świetlicy wiejskiej w zabudowie usługowej o wys. do 6,10 m zaprojektowany został w konstrukcji murowanej z drewnianą kratownicą, kryty blachodachówką. Budynek został zaprojektowany na potrzeby miejscowości Wojewódki Górne. W budynku została wydzielona sala główna, w której będą organizowane spotkania ludności wiejskiej, zaplecze kuchenne, w którym będą sporządzane napoje gorące i zimne oraz drobne posiłki z gotowych produktów dostarczanych (nie magazynowanych) bezpośrednio przed spotkaniem. Ponadto w budynku zaprojektowane zostały pomieszczenia higieniczno-sanitarne (WC damski oraz WC męski z przystosowaniem dla osób niepełnosprawnych) oraz pomieszczenia gospodarcze i magazynowe. W skład zadania wchodzi również wyposażenie świetlicy w meble i sprzęt AGD.
CHARAKTERYSTYCZNE PARAMETRY OBIEKTU BUDOWLANEGO:
a) kubatura: 740,43 m3,
b) zestawienie powierzchni:
- powierzchnia użytkowa: 200,66 m2,
- powierzchnia zabudowy części nadziemnej: 235,00 m2,
- powierzchnia całkowita: 235,00 m2
- powierzchnia wewnętrzna: 210,76 m2
c) wysokość, długość, szerokość: 6,10m x15,92m x 16,30m,
d) liczba kondygnacji: 1
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa projekt budowlany stanowiący załącznik nr 6 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45223200-8 - Roboty konstrukcyjne

45261100-5 - Wykonywanie konstrukcji dachowych

45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4498831,37 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4498831,37 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4498831,37 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BUDIR SYSTEM Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością Spółka Komandytowa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9522194054

7.3.3) Ulica: al. gen. Władysława Sikorskiego 9c/19

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-758

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4498831,37 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.