eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ¯urawica"BUDOWA SALI GIMNASTYCZNEJ PRZY SZKOLE PODSTAWOWEJ W BUSZKOWICACH"



Og³oszenie z dnia 2023-02-03


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„BUDOWA SALI GIMNASTYCZNEJ PRZY SZKOLE PODSTAWOWEJ W BUSZKOWICACH”

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina ¯urawica

1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: Gmina¯urawica

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650900329

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Ojca ¦w. Jana Paw³a II 1

1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¯urawica

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-710

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@zurawica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://www.zurawica.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„BUDOWA SALI GIMNASTYCZNEJ PRZY SZKOLE PODSTAWOWEJ W BUSZKOWICACH”

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-8a47effb-a3bd-11ed-9236-36fed59ea7dd

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00080969

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-02-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00080476/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.1 BUDOWA SALI GIMNASTYCZNEJ PRZY SZKOLE PODSTAWOWEJ W BUSZKOWICACH

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8a47effb-a3bd-11ed-9236-36fed59ea7dd

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, ¿e:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy ¯urawica;
2) administrator wyznaczy³ Inspektora Danych Osobowych, z którym mo¿na siê kontaktowaæ pod adresem e-mail: daneosobowe@zurawica.pl.
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 ustawy P.Z.P.
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 P.Z.P. przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisanych ustawy P.Z.P., zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZPF.I.271.1.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Opis przedmiotu zamówienia: „Budowa sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej w Buszkowicach - na które sk³adaj± siê:
1. Roboty ogólnobudowlane:
1) Roboty ziemne
2) Fundamenty
3) ¦ciany parteru
4) Strop i elementy ¿elbetowe na poziomie parteru
5) ¦ciany I piêtra
6) elementy ¿elbetowe w poziomie I piêtra
7) Tynki i oblicowanie wewnêtrzne – parter
8) Tynki i oblicowanie wewnêtrzne – I piêtro
9) Pod³o¿a i posadzki – parter
10) Pod³o¿a i posadzki - I piêtro
11) Stolarka okienna i drzwiowa, ¶lusarka, platforma przyschodowa dla niepe³nosprawnych
12) Malowanie
13) Elewacja
14) Schody zewnêtrzne, odbojówka
2. Roboty instalacyjne – bran¿a elektryczna:
1) Zasilanie obiektu i rozdzia³ mocy
2) Zasilanie central wentylacyjnych
3) Instalacja elektryczna w kuchni i kot³owni
4) Szatnie, korytarze, klasy, sala gimnastyczna
5) Pracownia informatyczna
6) Podgrzewanie koryta rynnowego
7) Okablowanie LAN
8) Instalacja odgromowa
9) Pomiary kontrolne
3. Roboty instalacyjne – bran¿a sanitarna
1) Instalacje wewnêtrzne
a. Demonta¿ armatury i instalacji
b. Instalacje wewnêtrzne – zimna woda
c. Zestaw wodomierzowy
d. Instalacje wewnêtrzne – c.w.u.
e. Instalacje wewnêtrzne – cyrkulacja
f. Instalacja hydrantowa (p-po¿)
g. Instalacja kanalizacji wewnêtrznej
h. Instalacja kanalizacji deszczowej
i. Monta¿ instalacji C.O.
j. Instalacja gazowa
k. Przej¶cia przez przegrody
2) Instalacje zewnêtrzne
a. Przebudowa sieci wodoci±gowej
b. Przy³±cz wodoci±gowy
c. Przy³±cz kanalizacyjny
3) Instalacja wentylacji mechanicznej
a. Parter
b. Piêtro
4) Przebudowa przy³±cza gazowego ¶redniego ci¶nienia
a. Roboty rozbiórkowe i ziemne
b. Roboty w zakresie budowy przy³±czy gazowych.
Zadanie dofinansowane z Rz±dowego Funduszu Polski £ad – Program Inwestycji Strategicznych NR EDYCJA3 PGR/2021/2794/PolskiLad

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowê

45400000-1 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45233140-2 - Roboty drogowe

45421132-8 - Instalowanie okien

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45223100-7 - Monta¿ konstrukcji metalowych

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45331200-8 - Instalowanie urz±dzeñ wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45232150-8 - Roboty w zakresie ruroci±gów do przesy³u wody

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 400 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu na zasadach okre¶lonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:

1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.

2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.

3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
o udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy posiadaj± ubezpieczenie od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci
o sumie gwarancyjnej na wszystkie wypadki ³±cznie i ka¿dy wypadek z osobna
w wysoko¶ci co najmniej 1 000 000,00 z³.,
w przypadku walut obcych na kwotê w wysoko¶ci równowa¿nej liczonej wed³ug ¶redniego kursu z³otego w stosunku do walut obcych og³oszonego przez NBP obowi±zuj±cego w dniu, w którym zamieszczone zosta³o og³oszenie o niniejszym zamówieniu w BZP.

4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Zamawiaj±cy uzna przedmiotowy warunek za spe³niony w odniesieniu do Wykonawcy, który:

a) w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wykona³ co najmniej 1 robotê budowlan± odpowiadaj±c± swoim rodzajem robotom budowlanym stanowi±cym przedmiot zamówienia tj.: polegaj±c± na budowie, przebudowie, remoncie lub adaptacji budynku o warto¶ci co najmniej 1 000 000,00 z³ brutto (s³ownie: jeden milion z³otych)

b) dysponuje osob± posiadaj±c± odpowiednie uprawnienia budowalne do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeñ, pe³ni±cy funkcjê kierownika budowy, posiadaj±cy trzy letnie do¶wiadczenie liczone od dnia wydania uprawnieñ;

c) dysponuje osob± posiadaj±c± uprawnienia budowalne do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych pe³ni±cy funkcjê kierownika robót, posiadaj±cy trzy letnie do¶wiadczenie liczone od dnia wydania uprawnieñ;

d) dysponuje osob± posiadaj±c± odpowiednie uprawnienia budowalne w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych
i elektroenergetycznych pe³ni±cy funkcjê kierownika robót posiadaj±cy trzy letnie do¶wiadczenie liczone od dnia wydania uprawnieñ;

e) dysponuje osob± posiadaj±c± odpowiednie uprawnienia do prowadzenia obs³ugi geodezyjnej inwestycji.

Zamawiaj±cy uzna warunek dotycz±cy zdolno¶ci zawodowej w przypadku gdy jedna osoba posiadaæ bêdzie ³±czenie wszystkie w/w uprawnienia.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. Zamawiaj±cy przed wyborem oferty najkorzystniejszej, wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni, aktualnych na dzieñ z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych tj;

1) dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia;
- je¿eli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie mo¿e z³o¿yæ wymaganych przez zamawiaj±cego podmiotowych ¶rodków dowodowych, o których mowa w pkt 1), wykonawca sk³ada inne podmiotowe ¶rodki dowodowe, które w wystarczaj±cy sposób potwierdzaj± spe³nianie opisanego przez zamawiaj±cego warunku udzia³u w postêpowaniu dotycz±cego sytuacji ekonomicznej lub finansowej;

2) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat,
a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane - wzór wykazu stanowi Za³±cznik nr 6 do SWZ, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami,
o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne podmiotowe dokumenty;

3) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego,
w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami wraz z o¶wiadczeniem na temat wykszta³cenia i kwalifikacji zawodowych wykonawcy lub kadry kierowniczej wykonawcy - wzór wykazu osób stanowi za³±cznik nr 7 do SWZ;

4) o¶wiadczenie Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania; wzór o¶wiadczenia stanowi Za³±cznik nr 8 do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

Warunkiem udzia³u w postêpowaniu jest wniesienie wadium w wysoko¶ci: 60 000 z³ (s³ownie: sze¶ædziesi±t tysiêcy z³otych 00/100 groszy);

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zmiany postanowieñ Umowy okre¶lone zosta³y w projekcie umowy stanowi±cym za³±cznik do SWZ

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-02-20 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty dostêpnego na Portalu e-zamówienia.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-02-20 10:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-03-21

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

1. Wynagrodzenie bêdzie p³atne zgodnie z zasadami programu dofinansuj±cego realizacjê inwestycji (WSTÊPNA PROMESA DOFINANSOWANIA INWESTYCJI Z RZ¡DOWEGO FUNDUSZU POLSKI £AD: PROGRAMU INWESTYCJI STRATEGICZNYCH NR Edycja3PGR/2021/2794/Polski£ad.
2. Zgodnie z powy¿sz± promes±, Wykonawca zapewni finansowanie inwestycji w czê¶ci nie pokrytej udzia³em w³asnym Zamawiaj±cego, na czas poprzedzaj±cy wyp³atê dofinansowania z Promesy, na zasadach wskazanych w wstêpnej Promesie dot. dofinansowania Inwestycji, z jednoczesnym zastrze¿eniem, ¿e zap³ata wynagrodzenia Wykonawcy w ca³o¶ci nast±pi po wykonaniu inwestycji w terminie nie d³u¿szym ni¿ 35 dni od dnia odbioru inwestycji.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.