Ogłoszenie z dnia 2023-02-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00415577/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Przebudowa drogi powiatowej nr 3543Z Skibno –Wierciszewo oraz przebudowa 2,83 km drogi nr 3543Z w Gminie Sianów w Powiecie Koszalińskim”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Zarząd Dróg w Koszalinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330960575
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Cisowa 21
1.5.2.) Miejscowość: Manowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-015
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.5.7.) Numer telefonu: 943407276
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pzd@powiat.koszalin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://pzd.powiat.koszalin.ibip.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/pzd_koszalin1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Jednostka organizacyjna administracji samorządowej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zrządzanie i administrowanie drogami w odniesieniu do dróg powiatowych w zakresie planowania , budowy, modernizacji, utrzymania i ochrony dróg zgodniez ustawą o drogach publicznych
1.9.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie
Zamawiający 2
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sianów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330920682
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Armii Polskiej 30
1.5.2.) Miejscowość: Sianów
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-004
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.5.7.) Numer telefonu: 530733794
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@sianow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.sianow.pl
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Przebudowa drogi powiatowej nr 3543Z Skibno –Wierciszewo oraz przebudowa 2,83 km drogi nr 3543Z w Gminie Sianów w Powiecie Koszalińskim”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4a404040-568f-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00080970
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00008234/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.8 Przebudowa drogi powiatowej nr 3543Z Skibno - Wierciszewo
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00415577/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PZD 261.29.2022.GBP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane stanowiące przebudowa drogi powiatowej nr 3543Z Skibno –Wierciszewo oraz przebudowę 2,83 km drogi nr 3543Z w Gminie Sianów w Powiecie Koszalińskim o łącznej długości 6,25 km.Zakres robót do wykonania ujęto w dwóch dokumentacjach (częściach) charakteryzujących zaprojektowane rozwiązania i konstrukcje dla poszczególnych odcinków.
Podstawowy zakres robót obejmuje:
Część I „Przebudowa drogi powiatowej nr 3543Z Skibno – Wierciszewo”
(odcinek o długości 3,42 km)
a) wzmocnienie istniejącej nawierzchni bitumicznej na odcinku szlakowym poprzez ułożenie warstwy wyrównawczej z betonu asfaltowego,
b)wykonanie nowych warstw konstrukcyjnych na poszerzeniu (stabilizacja, podbudowa),
c)wykonanie frezowania istniejącej nawierzchni w terenie zabudowanym na długości istniejącego ciągu pieszego,
d)ułożenie nowej warstwy ścieralnej nawierzchni na całej szerokości jezdni,
e)przebudowę istniejących zjazdów,
f)wyprofilowanie zawyżonych poboczy, usunięcie z nich zakrzaczeń i zdjęcie warstwy humusu i utwardzenie kruszywem łamanym 0/31,5mm na szer.1,0m.
g) oczyszczenie istniejących rowów,
h) przebudowę istniejących przepustów,
i) remont istniejącej kanalizacji deszczowej,
j)regulację skarp i przeciwskarp oraz usunięcie zakrzaczeń
k)wykonanie nowego oznakowanie pionowe wraz z wymianą istniejącego oznakowania pionowego,
l)przebudowę istniejącej zatoki autobusowej,
ł)przebudowę istniejącego chodnika w ciągu drogi,
m)odnowienie istniejącego oznakowania poziomego oraz wykonanie nowego oznakowania poziomego,Uwaga: Umowa dot. wykonania części I zamówienia zostanie podpisana z Powiatem Koszalińskim – Powiatowym Zarządem Dróg w Koszalinie (Zamawiający), umowa dot. wykonania części II zamówienia zostanie podpisana z Gminą Sianów (Zamawiający).
3.Roboty prowadzone będą zgodnie z opracowanym przez Wykonawcę projektem tymczasowej organizacji ruchu. Projekt winien zawierać wymagane przepisami uzgodnienia. Koszty opracowania projektu ponosi Wykonawca.
Szczegółowy zakres robót określa przedmiar robót, dokumentacja projektowa oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiące odpowiednio załączniki nr 8,9 i 10 do SWZ.
Ponadto warunki wykonania przedmiotu zamówienia określa wzór umowy, stanowiący Załącznik nr 7 do niniejszej specyfikacji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233223-8 - Wymiana nawierzchni drogowej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
4.5.5.) Wartość części: 6011819,84 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane stanowiące przebudowa drogi powiatowej nr 3543Z Skibno –Wierciszewo oraz przebudowę 2,83 km drogi nr 3543Z w Gminie Sianów w Powiecie Koszalińskim o łącznej długości 6,25 km.Zakres robót do wykonania ujęto w dwóch dokumentacjach (częściach) charakteryzujących zaprojektowane rozwiązania i konstrukcje dla poszczególnych odcinków. Część II
„Przebudowa 2,83 km drogi nr 3543Z w Gminie Sianów w Powiecie Koszalińskim” (odcinek o długości 2,83 km). Podstawowy zakres robót obejmuje:
a)wzmocnienie istniejącej nawierzchni bitumicznej na odcinku szlakowym poprzez ułożenie warstwy wyrównawczej z betonu asfaltowego,
b)wykonanie nowych warstw konstrukcyjnych na poszerzeniu (stabilizacja i podbudowa),
c)wykonanie frezowania istniejącej nawierzchni w terenie zabudowanym, na długości istniejącego ciągu pieszego,
d)ułożenie nowej warstwy ścieralnej nawierzchni na całej szerokości jezdni,
e)przebudowę istniejących zjazdów,
f) wyprofilowanie zawyżonych poboczy, usunięcie z nich zakrzaczeń i zdjęcie warstwy humusu i utwardzenie kruszywem łamanym 0/31,5mm na szer.1,0m.
g)oczyszczenie istniejących rowów,
h)przebudowę istniejących przepustów,
i)remont istniejącej kanalizacji deszczowej,
j)regulację skarp i przeciwskarp oraz usunięcie zakrzaczeń
k)nowe oznakowanie pionowe wraz z wymianą już istniejącego oznakowania pionowego.
l)przebudowę istniejącej zatoki autobusowej,
ł)przebudowę istniejącego chodnika w ciągu drogi,
m)odnowienie istniejącego oznakowania poziomego oraz wykonanie nowego oznakowania poziomego
Uwaga: Umowa dot. wykonania części I zamówienia zostanie podpisana z Powiatem Koszalińskim – Powiatowym Zarządem Dróg w Koszalinie (Zamawiający), umowa dot. wykonania części II zamówienia zostanie podpisana z Gminą Sianów (Zamawiający).
Roboty prowadzone będą zgodnie z opracowanym przez Wykonawcę projektem tymczasowej organizacji ruchu. Projekt winien zawierać wymagane przepisami uzgodnienia. Koszty opracowania projektu ponosi Wykonawca.
Szczegółowy zakres robót określa przedmiar robót, dokumentacja projektowa oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiące odpowiednio załączniki nr 8,9 i 10 do SWZ.
Ponadto warunki wykonania przedmiotu zamówienia określa wzór umowy, stanowiący Załącznik nr 7 do niniejszej specyfikacji
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233223-8 - Wymiana nawierzchni drogowej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
4.5.5.) Wartość części: 5615765,21 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7056438,27 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6392849,59 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ONDE S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8792070054
7.3.3) Ulica: Wapienna
7.3.4) Miejscowość: Toruń
7.3.5) Kod pocztowy: 87-100
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Geodezja, wycinka, odwodnienie, przepusty, oznakowanie, BRD
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6392849,59 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6255799,11 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5452786,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DOMAR Kazimierz Domaracki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6691400419
7.3.4) Miejscowość: Tatów
7.3.5) Kod pocztowy: 76-039
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE KAZIMIERZ DOMARACKI
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE KAZIMIERZ DOMARACKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5452786,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące
INNE PRZETARGI MANOWO
więcej: przetargi MANOWO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa Parkingu Park&Ride w miejscowości Leszczyny w formule zaprojektuj i wybuduj
- Budowa Parkingu Park&Ride w miejscowości Górno w formule zaprojektuj i wybuduj
- Budowa parkingu i drogi pożarowej na os. Pawlikowskiego 11 w Żorach oraz przebudowa oświetlenia ulicznego
- Budowa cmentarza komunalnego w Zakrzewie
- Wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych związanych z renowacja nawierzchni alejek w Parku Kleparskim w Krakowie, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie
- "Wykonanie robót remontowo-naprawczych w ramach realizacji zadań bieżącego utrzymania sieci drogowej dróg wojewódzkich i powiatowych na obszarze działania Powiatowego Zarządu Dróg w Myszkowie"
więcej: Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.