Ogłoszenie z dnia 2025-01-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00465552/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-27
- 2023/BZP 00465887/01 - Modyfikacja z dnia 2023-10-27
- 2023/BZP 00481644/01 - Modyfikacja z dnia 2023-11-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa artykułów suchych dla potrzeb Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Wysokiej.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKOLNO-PRZEDSZKOLNY W WYSOKIEJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 364537005
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Chabrowa 99
1.5.2.) Miejscowość: Wysoka
1.5.3.) Kod pocztowy: 52-200
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zenona.wylegala@zspwysoka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zspwysoka.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zsp-wysoka.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa artykułów suchych dla potrzeb Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Wysokiej.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-82f5eba4-74a3-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00081046
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00060067/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.5 Dostawa artykułów suchych na potrzeby stołówki szkolnej w Zespole-Szkolno-Przedszkolnym w Wysokiej w 2024 roku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00465552
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/2/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: Sukcesywna dostawa artykułów suchych dla potrzeb Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Wysokiej.
2. Warunki dostaw:
2.1 Dostawy będą dokonywane partiami, w związku z bieżącymi potrzebami Zamawiającego. Zgłoszenie zapotrzebowania będzie następować drogą elektroniczną przez upoważnionego pracownika, najpóźniej w dniu poprzedzającym dzień planowanych dostaw (zamówienie określać będzie dokładną ilość zamawianych produktów, termin dostawy i kwotę wynagrodzenia zgodnie z ofertą wykonawcy.) Dostawy muszą być zrealizowane najpóźniej do godziny 7:00 (Kuchnia Zmawiającego jest czynna od godziny 6:00). W przypadku dostaw specjalnych maksymalny czas dostawy nie może być dłuższy niż 2 godziny od złożenia zamówienia. Poprzez dostawy specjalne rozumie się dostawy produktów, których na daną chwilę zabrakło a są niezbędne na dany dzień.
2.2 Produkty spożywcze muszą być dostarczane samochodem własnym dostawcy
w opakowaniach jednostkowych opisanych w formularzu asortymentowo-cenowym lub opakowaniu o gramaturze bardzo zbliżonej.
2.3 Artykuły żywnościowe objęte dostawą powinny spełniać wymogi sanitarno-epidemiologiczne i zasady systemu HACCP w zakładach żywienia zbiorowego.
2.4 Ponadto wszystkie artykuły muszą jednocześnie spełniać warunki zawarte
w rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 26.07.2016r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań ,jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane
w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz.U. z 2016 r. poz.1154).
2.5 Przedmiot zamówienia obejmuje transport asortymentu do miejsca przeznaczenia oraz wyładunek.
2.6 Zamawiający zastrzega sobie prawo odmówienia przyjęcia dostarczonych towarów, jeżeli wystąpią jakiekolwiek nieprawidłowości co do jakości, terminu przydatności
do spożycia danego produktu, bądź będzie on przewożony w nieodpowiednich warunkach. Jeżeli dostawca nie zgodzi się z zastrzeżeniami, towar zostanie poddany badaniom w Państwowym Powiatowym Inspektoracie Sanitarnym. Badania zostaną wykonane na koszt Wykonawcy.
2.7 Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawarty jest w Arkuszu kalkulacyjnym (Załącznik nr 3 do SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 211314,35 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 288684,46 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 211314,35 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: : "POLARIS" PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWE MAŁGORZATA GRUSZCZYŃSKA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6181002068
7.3.3) Ulica: Żołnierska
7.3.4) Miejscowość: Kalisz
7.3.5) Kod pocztowy: 62-800
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 318206,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-31PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy artykułów ogólnospożywczych do Aresztu Śledczego w Gliwicach
- Sukcesywna dostawa słodyczy i soków na potrzeby Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu
- Dostawa artykułów żywnościowych w okresie V.2025-X.2025
- Sukcesywna dostawa słodyczy
- Sprzedaż wraz z dostawą artykułów spożywczych na potrzeby SP PZOL w Celejowie
- Sukcesywna dostawa świeżych owoców i warzyw
więcej: Różne produkty spożywcze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.