Ogłoszenie z dnia 2023-02-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00314524/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług przeglądu i konserwacji instalacji elektrycznych i oświetleniowych na 2022 rok
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Izba Administracji Skarbowej w Warszawie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001021100
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Felińskiego 2b
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-513
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.ias.warszawa@mf.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.mazowieckie.kas.gov.pl/izba-administracji-skarbowej-w-warszawie
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://oneplace.marketplanet.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług przeglądu i konserwacji instalacji elektrycznych i oświetleniowych na 2022 rok2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e8598e96-1fb8-11ed-b950-8227d40187e8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00081065
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00093085/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.10 Usługi przeglądów instalacji elektrycznych.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00314524/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/42/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usług przeglądu i konserwacji instalacji elektrycznych i oświetleniowych na 2022 rok - część 1 Rejon siedlecki4.5.3.) Główny kod CPV: 50711000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych instalacji budynkowych
4.5.5.) Wartość części: 113821,14 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usług przeglądu i konserwacji instalacji elektrycznych i oświetleniowych na 2022 rok - Część 2 Rejon ciechanowski4.5.3.) Główny kod CPV: 50711000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych instalacji budynkowych
4.5.5.) Wartość części: 113821,14 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usług przeglądu i konserwacji instalacji elektrycznych i oświetleniowych na 2022 rok -Część 3 Rejon radomski4.5.3.) Główny kod CPV: 50711000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych instalacji budynkowych
4.5.5.) Wartość części: 113821,14 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usług przeglądu i konserwacji instalacji elektrycznych i oświetleniowych na 2022 rok -Część 4 Rejon płocki4.5.3.) Główny kod CPV: 50711000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych instalacji budynkowych
4.5.5.) Wartość części: 113821,14 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
1) Oferta Grafiko Sp. z o.o., Al. Jana Pawła II 27, 00-867 Warszawa złożona w zakresie Części I zamówienia – Rejon siedlecki została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 Pzp. Uzasadnienie faktyczne odrzucenia oferty stanowi niezgodność treści oferty z warunkami zamówienia. W rozdziale XXII pkt 1 SWZ zamawiający określił nieprzekraczalny czas reakcji (12 godzin). Przez czas reakcji w przypadku usuwania awarii rozumie się czas pomiędzy zgłoszeniem Zamawiającego telefonicznie, pocztą elektroniczną lub faksem pod numer wskazany przez Wykonawcę, a rozpoczęciem wykonywania przez niego usługi. W przypadku, gdy zaoferowany przez Wykonawcę w jego ofercie czas reakcji w przypadku awarii będzie dłuższy niż 12 godzin, Zamawiający zastrzegł, że uzna taką ofertę za niezgodną z treścią SWZ i ją odrzuci na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 Pzp.
2) Oferta Andrzej Raźniak Handel-Usługi, ul. Akacjowa 17, 18-230 Ciechanowiec złożona w zakresie Części I – Rejon siedlecki została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 Pzp. Uzasadnienie faktyczne decyzji Zamawiającego stanowi niezgodność treści oferty z warunkami zamówienia zaistniała poprzez brak załączenia do oferty Załącznika nr 6 do SWZ „Zestawienie cen ofertowych część I – Rejon siedlecki”, który stanowi integralną część oferty. Wymóg dołączenia do oferty właściwego Załącznika nr 6 do SWZ został określony w rozdziale XX pkt 5 SWZ.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
1) Oferta Przedsiębiorstwa Handlowo Usługowego INTERKLIMA Ewa Drabicka, ul. Miła 17, 07-410 Ostrołęka złożona w zakresie Części 2 zamówienia – Rejon ciechanowski podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 z późn. zm. zwana dalej Pzp) z uwagi na niezgodność z art. 63 ust. 2 Pzp. Uzasadnienie faktyczne odrzucenia oferty stanowi brak opatrzenia oferty podpisem zaufanym, podpisem osobistym lub kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
2) Oferta Grafiko Sp. z o.o., Al. Jana Pawła II 27, 00-867 Warszawa złożona w zakresie Części II zamówienia – Rejon ciechanowski została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 Pzp. Uzasadnienie faktyczne odrzucenia oferty stanowi niezgodność treści oferty z warunkami zamówienia. W rozdziale XXII pkt 1 SWZ zamawiający określił nieprzekraczalny czas reakcji (12 godzin). Przez czas reakcji w przypadku usuwania awarii rozumie się czas pomiędzy zgłoszeniem Zamawiającego telefonicznie, pocztą elektroniczną lub faksem pod numer wskazany przez Wykonawcę, a rozpoczęciem wykonywania przez niego usługi. W przypadku, gdy zaoferowany przez Wykonawcę w jego ofercie czas reakcji w przypadku awarii będzie dłuższy niż 12 godzin, Zamawiający zastrzegł, że uzna taką ofertę za niezgodną z treścią SWZ i ją odrzuci na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 Pzp.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Oferta Grafiko Sp. z o.o., Al. Jana Pawła II 27, 00-867 Warszawa złożona w zakresie Części III zamówienia – Rejon radomski została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 Pzp. Uzasadnienie faktyczne odrzucenia oferty stanowi niezgodność treści oferty z warunkami zamówienia. W rozdziale XXII pkt 1 SWZ zamawiający określił nieprzekraczalny czas reakcji (12 godzin). Przez czas reakcji w przypadku usuwania awarii rozumie się czas pomiędzy zgłoszeniem Zamawiającego telefonicznie, pocztą elektroniczną lub faksem pod numer wskazany przez Wykonawcę, a rozpoczęciem wykonywania przez niego usługi. W przypadku, gdy zaoferowany przez Wykonawcę w jego ofercie czas reakcji w przypadku awarii będzie dłuższy niż 12 godzin, Zamawiający zastrzegł, że uzna taką ofertę za niezgodną z treścią SWZ i ją odrzuci na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 Pzp.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 57195,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 115000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 57195,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KOR-EL sp. z o.o. z siedzibą w Łodzi przy ul. Gimnastycznej 132, 94-128 Łódź, pod Nr KRS 0000468912
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 101633336
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 57195,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-31INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont pustostanu w budynku mieszkalnym przy ul. Lawinowej 6 lok 1 w Warszawie.
- Remont poddasza i pokrycia dachowego w budynku Szkoły Podstawowej nr 246 przy ul. Białowieskiej 22 w Warszawie.
- Przebudowa sali konferencyjnej wraz z przyległymi pomieszczeniami na pierwszym piętrze w budynku Urzędu Dzielnicy przy Placu Czerwca 1976 nr 1 w Warszawie.
- Zakup wraz z dostawą artykułów spożywczych do Lotniczego Pogotowia Ratunkowego.
- Zakup subskrypcji na oprogramowanie Academic VMware Horizon Enterprise
- Zabudowa powierzchni wystawienniczej wraz z obsługą na potrzeby organizacji polskiego stoiska promocyjnego podczas targów Food&Drinks Malaysia 2025 w dniach 01-03.07.2025 r. w Kuala Lumpur w Malezji
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Obsługa techniczna urządzeń i instalacji elektrycznych w budynku Sądu Okręgowego w Warszawie przy ul. Czerniakowskiej 100 w Warszawie.
- Realizacja usługi w zakresie remontów bieżących i interwencyjnych w budynkach administrowanych przez Kościerskie TBS Spółka z o.o. - w branży elektrycznej .
- Wsparcie serwisowe w zakresie systemu BMS CZRL Warszawa i serwis BMS Rzeszów
- Usługa okresowej konserwacji oraz naprawa urządzeń transportu bliskiego w budynkach Wydziału Mechanicznego Technologicznego Politechniki Warszawskiej
- "Usługa okresowych przeglądów technicznych, konserwacji, bieżących napraw i usuwania awarii klap przeciwpożarowych w budynkach"
- ZP3/4523/25 - Wykonanie okresowych pomiarów instalacji elektrycznych wraz z oględzinami w obiektach i budynkach Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu.
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych instalacji budynkowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.