eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaŚwiadczenie usług przeglądu i konserwacji instalacji elektrycznych i oświetleniowych na 2022 rok



Ogłoszenie z dnia 2023-02-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług przeglądu i konserwacji instalacji elektrycznych i oświetleniowych na 2022 rok

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Izba Administracji Skarbowej w Warszawie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001021100

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Felińskiego 2b

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 01-513

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.ias.warszawa@mf.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.mazowieckie.kas.gov.pl/izba-administracji-skarbowej-w-warszawie

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://oneplace.marketplanet.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług przeglądu i konserwacji instalacji elektrycznych i oświetleniowych na 2022 rok

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e8598e96-1fb8-11ed-b950-8227d40187e8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00081065

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00093085/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.10 Usługi przeglądów instalacji elektrycznych.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00314524/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/42/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Świadczenie usług przeglądu i konserwacji instalacji elektrycznych i oświetleniowych na 2022 rok - część 1 Rejon siedlecki

4.5.3.) Główny kod CPV: 50711000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych instalacji budynkowych

4.5.5.) Wartość części: 113821,14 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Świadczenie usług przeglądu i konserwacji instalacji elektrycznych i oświetleniowych na 2022 rok - Część 2 Rejon ciechanowski

4.5.3.) Główny kod CPV: 50711000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych instalacji budynkowych

4.5.5.) Wartość części: 113821,14 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Świadczenie usług przeglądu i konserwacji instalacji elektrycznych i oświetleniowych na 2022 rok -Część 3 Rejon radomski

4.5.3.) Główny kod CPV: 50711000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych instalacji budynkowych

4.5.5.) Wartość części: 113821,14 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Świadczenie usług przeglądu i konserwacji instalacji elektrycznych i oświetleniowych na 2022 rok -Część 4 Rejon płocki

4.5.3.) Główny kod CPV: 50711000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych instalacji budynkowych

4.5.5.) Wartość części: 113821,14 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

1) Oferta Grafiko Sp. z o.o., Al. Jana Pawła II 27, 00-867 Warszawa złożona w zakresie Części I zamówienia – Rejon siedlecki została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 Pzp. Uzasadnienie faktyczne odrzucenia oferty stanowi niezgodność treści oferty z warunkami zamówienia. W rozdziale XXII pkt 1 SWZ zamawiający określił nieprzekraczalny czas reakcji (12 godzin). Przez czas reakcji w przypadku usuwania awarii rozumie się czas pomiędzy zgłoszeniem Zamawiającego telefonicznie, pocztą elektroniczną lub faksem pod numer wskazany przez Wykonawcę, a rozpoczęciem wykonywania przez niego usługi. W przypadku, gdy zaoferowany przez Wykonawcę w jego ofercie czas reakcji w przypadku awarii będzie dłuższy niż 12 godzin, Zamawiający zastrzegł, że uzna taką ofertę za niezgodną z treścią SWZ i ją odrzuci na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 Pzp.
2) Oferta Andrzej Raźniak Handel-Usługi, ul. Akacjowa 17, 18-230 Ciechanowiec złożona w zakresie Części I – Rejon siedlecki została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 Pzp. Uzasadnienie faktyczne decyzji Zamawiającego stanowi niezgodność treści oferty z warunkami zamówienia zaistniała poprzez brak załączenia do oferty Załącznika nr 6 do SWZ „Zestawienie cen ofertowych część I – Rejon siedlecki”, który stanowi integralną część oferty. Wymóg dołączenia do oferty właściwego Załącznika nr 6 do SWZ został określony w rozdziale XX pkt 5 SWZ.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

1) Oferta Przedsiębiorstwa Handlowo Usługowego INTERKLIMA Ewa Drabicka, ul. Miła 17, 07-410 Ostrołęka złożona w zakresie Części 2 zamówienia – Rejon ciechanowski podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 z późn. zm. zwana dalej Pzp) z uwagi na niezgodność z art. 63 ust. 2 Pzp. Uzasadnienie faktyczne odrzucenia oferty stanowi brak opatrzenia oferty podpisem zaufanym, podpisem osobistym lub kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
2) Oferta Grafiko Sp. z o.o., Al. Jana Pawła II 27, 00-867 Warszawa złożona w zakresie Części II zamówienia – Rejon ciechanowski została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 Pzp. Uzasadnienie faktyczne odrzucenia oferty stanowi niezgodność treści oferty z warunkami zamówienia. W rozdziale XXII pkt 1 SWZ zamawiający określił nieprzekraczalny czas reakcji (12 godzin). Przez czas reakcji w przypadku usuwania awarii rozumie się czas pomiędzy zgłoszeniem Zamawiającego telefonicznie, pocztą elektroniczną lub faksem pod numer wskazany przez Wykonawcę, a rozpoczęciem wykonywania przez niego usługi. W przypadku, gdy zaoferowany przez Wykonawcę w jego ofercie czas reakcji w przypadku awarii będzie dłuższy niż 12 godzin, Zamawiający zastrzegł, że uzna taką ofertę za niezgodną z treścią SWZ i ją odrzuci na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 Pzp.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Oferta Grafiko Sp. z o.o., Al. Jana Pawła II 27, 00-867 Warszawa złożona w zakresie Części III zamówienia – Rejon radomski została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 Pzp. Uzasadnienie faktyczne odrzucenia oferty stanowi niezgodność treści oferty z warunkami zamówienia. W rozdziale XXII pkt 1 SWZ zamawiający określił nieprzekraczalny czas reakcji (12 godzin). Przez czas reakcji w przypadku usuwania awarii rozumie się czas pomiędzy zgłoszeniem Zamawiającego telefonicznie, pocztą elektroniczną lub faksem pod numer wskazany przez Wykonawcę, a rozpoczęciem wykonywania przez niego usługi. W przypadku, gdy zaoferowany przez Wykonawcę w jego ofercie czas reakcji w przypadku awarii będzie dłuższy niż 12 godzin, Zamawiający zastrzegł, że uzna taką ofertę za niezgodną z treścią SWZ i ją odrzuci na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 Pzp.

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 57195,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 115000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 57195,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KOR-EL sp. z o.o. z siedzibą w Łodzi przy ul. Gimnastycznej 132, 94-128 Łódź, pod Nr KRS 0000468912

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 101633336

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 57195,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.