Ogłoszenie z dnia 2021-06-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00054066/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-13
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00081134 z dnia 2021-06-11 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
˜Przebudowa budynku Domu Pomocy Społecznej w Majdanie Wielkim – przeprowadzenie robót budowlanych związanych z doprowadzeniem do zapewnienia bezpieczeństwa przeciwpożarowego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ˜Dom Pomocy Społecznej w Majdanie Wielkim
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜REGON 950291915
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ˜Majdan Wielki
1.5.2.) Miejscowość: ˜Krasnobród
1.5.3.) Kod pocztowy: ˜22-440
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ˜dpsmajdan@poczta.onet.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: ˜http://majdanwlk.naszdps.pl/bip/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
˜www.majdanwlk.naszdps.pl/bip1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
˜Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
˜Przebudowa budynku Domu Pomocy Społecznej w Majdanie Wielkim – przeprowadzenie robót budowlanych związanych z doprowadzeniem do zapewnienia bezpieczeństwa przeciwpożarowego2.4.) Identyfikator postępowania: ˜ocds-148610-cc8302f1-b1bf-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00081134
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: ˜2021/BZP 00054066/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
˜Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności wykonanie instalacji oddymiającej klatki schodowe oraz oświetlenia ewakuacyjnego, wykonanie systemu przywoławczego oraz instalacji elektrycznych zalicznikowych w budynku Domu Pomocy Społecznej w Majdanie Wielkim. Roboty budowlane mają za zadanie dostosować budynek Domu Pomocy Społecznej w Majdanie Wielkim do obowiązujących przepisów pod względem przeciwpożarowym i doprowadzić do zapewnienia w nim bezpieczeństwa użytkowania. Szczegółowy zakres prac niezbędnych do wykonania został opisany w dokumentacjach projektowych, przedmiarach robót oraz szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych będących załącznikiem nr 8 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
35120000-1 - Systemy i urządzenia nadzoru i bezpieczeństwa
45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego
45262700-8 - Przebudowa budynków
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
˜Bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający podał kwotę jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia, tj. 592 120,29 zł. Cena oferty, która została oceniona jako najkorzystniejsza, wynosi 694 440,00 zł, a zatem przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia o 102 319,71 zł. Art. 255 pkt 3 Pzp stanowi, że zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty. W stanie faktycznym niniejszej sprawy, Zamawiający nie jest w stanie zwiększyć kwoty, którą zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia do ceny zaoferowanej przez Wykonawcę, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza. Mając powyższe na względzie, Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt 3 Pzp.2021-06-11 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI KRASNOBRÓD
więcej: przetargi KRASNOBRÓD »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- Remont lokalu zlokalizowanego przy ul. Armii Krajowej 29/5 w Goleniowie z przeznaczeniem na mieszkanie treningowe
- "Instalacja OZE i poprawa efektywności energetycznej wraz z przebudową zaplecza technicznego Zarządu Dróg Powiatowych w Słupsku" - II postępowanie
- "Przebudowa budynku służby celno-skarbowej w Lubieszynie ze zmianą sposobu użytkowania na budynek oświatowo-administracyjny" - w formule zaprojektuj i wybuduj
- Dostawa urządzeń i oprogramowania zwiększających odpor-ność na cyberataki wraz z wdrożeniem w ramach realizacji projektu "Cyberbezpieczna Gmina Pawłosiów"
- Remont toalety na I piętrze w budynku Powiatowego Zespołu Szkół nr 2 w Wejherowie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.