Og³oszenie z dnia 2021-06-11
Powi±zane og³oszenia:
- 2021/BZP 00098533/01 - Modyfikacja z dnia 2021-06-29
- 2021/BZP 00129304/01 - Wynik z dnia 2021-07-28
Og³oszenie nr 2021/BZP 00081136 z dnia 2021-06-11 |
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
˜Rozbudowa rogi gminnej nr 104425 od km 0+000 do km 0+930 oraz do km 1 +879,20 do km 2+285,20 w msc. Suszno
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: ˜Gmina W³odawa
1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: ˜Al. Jana Paw³a II 22
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜REGON 110197865
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ˜Al. Jana Paw³a
1.5.2.) Miejscowo¶æ: ˜W³odawa
1.5.3.) Kod pocztowy: ˜22-200
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski
1.5.7.) Numer telefonu: ˜(82) 57 21 234
1.5.8.) Numer faksu: ˜(0-82) 5 721 234
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ˜kancelaria@gmina-wlodawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: ˜www.gmina-wlodawa.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
˜Rozbudowa rogi gminnej nr 104425 od km 0+000 do km 0+930 oraz do km 1 +879,20 do km 2+285,20 w msc. Suszno
2.4.) Identyfikator postêpowania: ˜ocds-148610-b87b505a-cae6-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00081136
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2021-06-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: ˜2021/BZP 00003927/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.1 Rozbudowa drogi gminnej nr 104425L w m. Suszno
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
˜https://miniportal.uzp.gov.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: ˜W niniejszym postêpowaniukomunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê za pomoc± ¶rodków komunikacjielektronicznej. Wszelkie o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazywane s± wformie elektronicznej za po¶rednictwem dedykowanego formularza: „Formularz do komunikacji”dostêpnego na ePUAP ( https://epuap.gov.pl/wps/portal ) oraz udostêpnionego przez miniPortal(https://miniportal.uzp.gov.pl/) oraz poczty elektronicznej: wod-kan@gmina-wlodawa.pl orazdrogi@gmina-wlodawa.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: ˜Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musiposiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do nastêpuj±cychformularzy: „Formularz do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza dokomunikacji”.2) Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentówelektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przyich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkachkorzystania z elektronicznej platformy us³ug administracji publicznej (ePUAP).3) Maksymalny rozmiarplików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz z³o¿enia, zmiany,wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.4) Za datê przekazaniaoferty, wniosków, zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopiidokumentów lub o¶wiadczeñ oraz innych informacji przyjmuje siê datê ich przekazania na ePUAP.5)Zamawiaj±cy przekazuje link do postêpowania oraz ID postêpowania jako za³±cznik do niniejszejSWZ. Dane postêpowanie mo¿na wyszukaæ równie¿ na Li¶cie wszystkich postêpowañ w miniPortaluklikaj±c wcze¶niej opcjê „Dla Wykonawców” lub ze strony g³ównej z zak³adki Postêpowania.6) Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem „Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lubwniosku” dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego równie¿ na miniPortalu. Funkcjonalno¶æ do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcê jest dostêpna dla wykonawców na miniPortalu, w szczegó³ach danego postêpowania. W formularzu oferty Wykonawca zobowi±zany jest podaæ adres skrzynki ePUAP, na którym prowadzona bêdzie korespondencja zwi±zana z postêpowaniem.7) Ofertê sk³adasiê, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonejpodpisem zaufanym lub podpisem osobistym.8) Sposób z³o¿enia oferty, w tym zaszyfrowania ofertyopisany zosta³ w „Instrukcji u¿ytkownika”, dostêpnej na stronie: https://miniportal.uzp.gov.pl/9) Je¿elidokumenty elektroniczne, przekazywane przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, zawieraj±informacje stanowi±ce tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2020 r. poz. 1913), Wykonawca, w celuutrzymania w poufno¶ci tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku,wraz z jednoczesnym zaznaczeniem polecenia „Za³±cznik stanowi±cy tajemnicê przedsiêbiorstwa” anastêpnie wraz z plikami stanowi±cymi jawn± czê¶æ nale¿y ten plik zaszyfrowaæ. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych musi byæ zgody z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415)Zamawiaj±cy dopuszcza równie¿ mo¿liwo¶æ sk³adania dokumentów elektronicznych za pomoc± poczty elektronicznej, na wskazane adresy e-mail: wod-kan@gmina-wlodawa.pl oraz gczk@gmina-wlodawa.pl
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia oferty w postaci katalogu elektronicznego
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): ˜Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiaj±cy informuje, ¿e: 1. Jest administratorem danych osobowych Wykonawcy oraz osób, których dane Wykonawca przekaza³ w niniejszym postêpowaniu;2. dane osobowe Wykonawcy przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Rozbudowa rogi gminnej nr 104425 od km 0+000 do km 0+930 oraz do km 1 +879,20 do km 2+285,20 3. w msc. Suszno” prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;4. odbiorcami danych osobowych Wykonawcy bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz.U.2018.1986 t. j. ze zm.), dalej „ustawa Pzp”; 5. dane osobowe Wykonawcy bêd± przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;6. obowi±zek podania przez Wykonawcê danych osobowych bezpo¶rednio go dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp; 7. w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;8. Wykonawca posiada:− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych dotycz±cych Wykonawcy;− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych, o ile ich zmiana nie skutkuje zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie narusza integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników;− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, ¿e przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy RODO;9. Wykonawcy nie przys³uguje:− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ˜IK.271.2.2021.MZ
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
˜Przedmiotem zamówienia jest „Rozbudowa rogi gminnej nr 104425 od km 0+000 do km 0+930 oraz do km 1 +879,20 deo km 2+285,20 w msc. Suszno”Realizacja zadania obejmuje budowê drogi gminnej wraz z przebudow± kolizji z sieci± telekomunikacyjn±, gazow± i energetyczn±, przebudow± skrzy¿owania drogi gminnej z drog± wojewódzk± 816, wykonanie oznakowania poziomego i pionowego, urz±dzeñ BRD, tablicy pami±tkowej – zgodnie z za³±czon± dokumentacj± budowlan± i Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót, które stanowi± szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia.Bran¿a drogowa:Charakterystyka drogi gminnej nr 104425L – parametry projektowe.Kategoria drogi – gminna. Klasa drogi – „D” Prêdko¶æ projektowa Pp= 30 km/hObci±¿enie ruchem nawierzchni - KR1.Szeroko¶æ pasa ruchu – 2,5m.Szeroko¶æ jezdni - 5,0m. Rodzaj nawierzchni jezdni - beton asfaltowy.Szeroko¶æ poboczy - 0,75 m. Rodzaj nawierzchni poboczy - t³uczniowe.Zakres prac zwi±zanych z rozbudow± drogi gminnej nr 104425L w m. Suszno obejmuje: Wytyczenie nowych granic pasa drogowego drogi gminnej nr 104425L na odcinkach objêtych opracowaniem, Wykonanie korekt wysoko¶ciowych oraz zabezpieczenia podziemnej infrastruktury technicznej w miejscach kolizji z projektowan± infrastruktur± drogow±. Rozbiórkê (lokalnie) istniej±cej nawierzchni jezdni drogi gminnej nr 104425L przez odciêcie krawêdzi, rozbiórkê istniej±cej konstrukcji oraz frezowanie istniej±cej nawierzchni na g³êboko¶æ umo¿liwiaj±c± wykonanie korekty równo¶ci lub wykonanie pe³nej grubo¶ci warstwy ¶cieralnej. Rozbiórkê (lokalnie) istniej±cych elementów ogrodzeñ i innych bêd±cych w kolizji z projektowan± infrastruktur± Wykonanie niewielkiej korekty przebiegu geometrycznego trasy drogi gminnej nr 104425L. Wykonanie odhumusowania istniej±cych zieleñców w zakresie niezbêdnym wynikaj±cym z usytuowania projektowanych elementów infrastruktury drogowej. Wykonanie korytowania pod warstwy konstrukcyjne drogi. Ustawienie (zgodnie z PZT) krawê¿ników betonowych na ³awie betonowej z „oporem” z uwzglêdnieniem zmian przebiegu geometrycznego trasy. Wykonanie (zgodnie z PZT) nowej konstrukcji zjazdów indywidualnych i publicznych. Wykonanie (zgodnie z PZT) nowej konstrukcji drogi gminnej. Wykonanie nowej nawierzchni z betonu asfaltowego na wcze¶niej oczyszczonym i spryskanym emulsj± asfaltow± pod³o¿u na odcinku objêtym opracowaniem. Wykonanie poboczy gruntowych z materia³u pochodz±cego z dowozu. Odtworzenie zieleñców znajduj±cych siê w granicach opracowania.Wykonanie nowego oznakowanie poziomego i pionowego.Przebudowa skrzy¿owania z drog± wojewódzk± 816:Przedmiotem Inwestycji jest przebudowa skrzy¿owania drogi gminnej nr 104425L z drog± wojewódzk± nr 816 na odcinku od km 1+871,20 do km 1+879,20 wed³ug kilometra¿u drogi gminnej wraz z dostosowaniem istniej±cej infrastruktury technicznej.Zakres prac zwi±zanych przebudow± skrzy¿owania drogi gminnej nr 104425L z drog± wojewódzk± nr 816 w m. Suszno obejmuje: Wytyczenie nowych granic pasa drogowego drogi gminnej nr 104425L na odcinkach objêtych opracowaniem, Wykonanie korekt wysoko¶ciowych oraz zabezpieczenia podziemnej infrastruktury technicznej w miejscach kolizji z projektowan± infrastruktur± drogow±. Wykonanie niewielkiej korekty przebiegu geometrycznego trasy drogi gminnej nr 104425L. Wykonanie odhumusowania istniej±cych zieleñców w zakresie niezbêdnym wynikaj±cym z usytuowania projektowanych elementów infrastruktury drogowej. Wykonanie przepustu pod konstrukcj± drogi gminnej oraz odtworzenie geometrii rowów odwadniaj±cych w obrêbie wlotów. Wykonanie korytowania pod warstwy konstrukcyjne drogi. Wykonanie (zgodnie z PZT) nowej konstrukcji drogi gminnej. Wykonanie nowej nawierzchni z betonu asfaltowego na wcze¶niej oczyszczonym i spryskanym emulsj± asfaltow± pod³o¿u na odcinku objêtym opracowaniem. Wykonanie poboczy gruntowych z materia³u pochodz±cego z dowozu. Odtworzenie zieleñców znajduj±cych siê w granicach opracowania. Wykonanie nowego oznakowanie poziomego i pionowego.Kolizja telekomunikacyjna:Zakres rzeczowy - przebudowa doziemnych kabli instalacyjnych - budowa rur ochronnych na trasie istn. i projekt. kabli - budowa przepustów pod drog± Kolizja linii energetycznej:Zgodnie z warunkami usuniêcia kolizji i projektem przebudowy kolizji linii elektroenergetycznej.Przebudowa kolizji gazowej:a) Roboty ziemne:- wytyczenie geodezyjne trasy sieci gazowej,- zdjêcie humusu na odk³ad,- wykopy liniowe na odk³ad,- oczyszczenie dna wykopu,- wykonanie podsypki pod ruroci±g gazowy,- wykonanie obsypki ruroci±gu gazowego z u³o¿eniem ta¶my nierdzewnej topionej wfolii,- zasypanie wykopu z u³o¿eniem folii ostrzegawczej ¿ó³tej,- przywrócenie humusu w linii wykopu,- oznaczenie trasy gazoci±gu tabliczkamib) Roboty monta¿owe:- u³o¿enie odcinków ruroci±gu i rur os³onowych wzd³u¿ wykopów, - zgrzewanie ruroci±gu elektrooporowo,- opuszczenie ruroci±gu i rur os³onowych do wykopu,- czyszczenie i próba szczelno¶ci,- po³±czenie z istniej±cym gazoci±giem Zamawiaj±cy wymaga aby Wykonawca dysponowa³ osobami do kierowania robotami w bran¿y: drogowej, sanitarnej (sieci gazowe), teletechnicznej i elektroenergetycznej. Zamawiaj±cy informuje, ¿e przed wykonaniem czê¶ci drogi obejmuj±cej ul. ¦wierkow± planuje budowê sieci wodoci±gowej i kanalizacyjnej, która nie jest objêta niniejszym zamówieniem i ma charakter informacyjny.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45113000-2 - Roboty na placu budowy
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy ruroci±gów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45233140-2 - Roboty drogowe
45316213-1 - Instalowanie oznakowania drogowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-11-22
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: ˜Jako kryterium wyboru i oceny oferty Zamawiaj±cy przyjmuje: 1. Cena – 60 %2. Okres gwarancji – 40 %1. Cena - 60 %. Oferta z najni¿sz± kwot± za wykonanie przedmiotu zamówienia. Sposób obliczania liczby punktów za to kryterium:cena najtañszej oferty Nc: -------------------------- x 60 pkt = ………………… pkt cena badanej oferty Nc - ilo¶æ punktów przyznanych Wykonawcy dla kryterium „Cena”2. Okres gwarancji (waga 40% ) – nie mo¿e byæ on krótszy ni¿ 3 lata i nie d³u¿szy ni¿ 5 lat od dnia odbioru koñcowego (Wymagany minimalny okres gwarancji to 3 lata). Je¿eli Wykonawca zaoferuje „Okres gwarancji" krótszy ni¿ 3 lata lub nie wska¿e go wcale - oferta takiego Wykonawcy zostanie odrzucona, jako niezgodna z SIWZ. Je¿eli Wykonawca zaoferuje „Okres gwarancji" równy lub d³u¿szy ni¿ 5 lat - oferta takiego Wykonawcy otrzyma 40 pkt. W przypadku podania w okresu gwarancji innego ni¿ 3 lata = 36 m-cy, 4 lata = 48 m-cy, 5 lat = 60 m-cy oferta takiego Wykonawcy zostanie odrzucona, jako niezgodna z SIWZ. Okres gwarancji bêdzie liczony od dnia odbioru koñcowego wykonanych robót. Kryterium – „Okres gwarancji” – poszczególnym ofertom zostan± przyznane punkty za okres gwarancji w skali od 0-40 pkt obliczone wg. wzoru:- 3 lata gwarancji – 0 pkt- 4 lata gwarancji – 20 pktOg: - 5 lata gwarancji – 40pktOg - ilo¶æ punktów przyznanych Wykonawcy dla kryterium „okres gwarancji”3. £±czna ocena oferty:P – sumaryczna ilo¶æ punktówC - ilo¶æ punktów przyznanych Wykonawcy w kryterium „Cena”Og - ilo¶æ punktów przyznanych Wykonawcy w kryterium „okres gwarancji jako¶ci na wykonane roboty budowlane”O wyborze najkorzystniejszej oferty zadecyduje ³±czna liczba punktów przyznanych ofercie w kryteriach „cena” i „okres gwarancji”.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: ˜Zamawiaj±cy nie wymaga sk³adania podmiotowych ¶rodków dowodowych potwierdzaj±cych brak podstaw do wykluczenia z udzia³u w postêpowaniu. Warunek zostanie uznany za spe³niony na podstawie z³o¿onego o¶wiadczenia wstêpnego na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: ˜Zamawiaj±cy nie wymaga sk³adania podmiotowych ¶rodków dowodowych potwierdzaj±cych spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu. Warunek zostanie uznany za spe³niony na podstawie z³o¿onego o¶wiadczenia wstêpnego na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
˜W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców, o¶wiadczenie z art. 125 ust.1 sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu lub kryteriów selekcji w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu lub kryteriów selekcji.*Wykonawca, w przypadku polegania na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, przedstawia, wraz z o¶wiadczeniem z art. 125 ust. 1, tak¿eo¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczeniatego podmiotu oraz odpowiednio spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu lub kryteriówselekcji, w zakresie, w jakim Wykonawca powo³uje siê na jego zasoby.*brak podstaw dowykluczenia z postêpowania o udzielenie zamówienia musi zostaæ wykazane przez ka¿dego zWykonawców*Je¿eli jest to niezbêdne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postêpowaniao udzielenie zamówienia, Zamawiaj±cy mo¿e na ka¿dym etapie postêpowania, w tym na etapiesk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub niezw³ocznie po ichz³o¿eniu, wezwaæ Wykonawców do z³o¿enia wszystkich lub niektórych podmiotowych ¶rodków dowodowych aktualnych na dzieñ ich z³o¿enia. Je¿eli zachodz± uzasadnione podstawy do uznania, ¿e z³o¿one uprzednio podmiotowe ¶rodki dowodowe nie s± ju¿ aktualne, Zamawiaj±cy mo¿e w ka¿dym czasie wezwaæ Wykonawcê lub Wykonawców do z³o¿enia wszystkich lubniektórych podmiotowych ¶rodków dowodowych aktualnych na dzieñ ich z³o¿enia.6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
˜1. Wybrany Wykonawca jest zobowi±zany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach okre¶lonych we Wzorze umowy, stanowi±cym za³±cznik nr 3 do SWZ.2. Zakres ¶wiadczenia Wykonawcy wynikaj±cy z umowy jest to¿samy z jego zobowi±zaniem zawartym w ofercie.3. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany zawartej umowy w stosunku do tre¶ci wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 455 ustawy Pzp. oraz wskazanym we Wzorze umowy, stanowi±cym za³±cznik nr 3 do SWZ.4. Zmiana umowy wymaga dla swej wa¿no¶ci, pod rygorem niewa¿no¶ci, zachowania formy pisemnej.5. O terminie i miejscu zawarcia umowy Wykonawca, którego oferta okaza³a siê najkorzystniejsza zostanie powiadomiony zgodnie z VIII SWZ .6. Zgodnie z art. 455ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp przewiduje siê zmiany postanowieñ zawartej umowy (w formie aneksu) w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, bez przeprowadzania nowego postêpowania, dotycz±ce:1) zmiany terminu realizacji zamówienia w przypadku zaistnienia jednej z nastêpuj±cych okoliczno¶ci:a) wyst±pienia warunków atmosferycznych, które uniemo¿liwiaj± lub znacznie utrudniaj± wykonanie robót, b) konieczno¶ci usuniêcia ewentualnych b³êdów projektowych,c) wyj±tkowo trudnych warunków gruntowo-wodnych, które nie zosta³y przewidziane w dokumentacji,d) wyst±pienia niezgodno¶ci w zakresie terenu robót wynikaj±cego z pomiarów geodezyjnych,e) konieczno¶ci uzyskania dodatkowych uzgodnieñ lub pozwoleñ,f) gdy wykonanie robót nie bêdzie mo¿liwe ze wzglêdów technologicznych,g) opó¼nienia w uzyskaniu przez Zamawiaj±cego pozwolenia na budowê/up³ywu terminu na wniesienie sprzeciwu przez w³a¶ciwy organ,h) wyst±pienia robót dodatkowych nieobjêtych zamówieniem podstawowym lub robót zamiennych.2) zmiany osoby pe³ni±cej funkcjê kierownika budowy w przypadku zaistnienia jednej z nastêpuj±cych okoliczno¶ci:a) niewykonywania lub nienale¿ytego wykonywania swoich obowi±zków wynikaj±cych z umowy,b) ¶mierci, choroby trwaj±cej d³u¿ej ni¿ 5 dni lub innych zdarzeñ losowych7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-06-30 11:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: ˜https://miniportal.uzp.gov.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-06-30 12:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
2021-06-11 Biuletyn Zamówieñ Publicznych | Og³oszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z W£ODAWY
- Zabezpieczenie trzech k±pielisk nad Jeziorem Bia³ym w miejscowo¶ci Okuninka
- Przebudowa drogi gminnej nr 104291L - ul. Rymarska od km 0+000 do km 0+116,07 we W³odawie realizowana w ramach zad. GM W³odawa pn. Przebudowa drogi gminnej nr 104291L - ul. Rymarska we W³odawie
- dostawê produktów farmaceutycznych i p³ynów infuzyjnych
- Dostawa produktów farmaceutycznych i p³ynów infuzyjnych
- Pe³nienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego
wiêcej: przetargi w W³odawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa kanalizacji na terenie m. Nowy Modlin - w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- BUDOWA CHODNIKÓW NA TERENIE GMINY SZAMOCIN
- Prace budowlane zwi±zane z wykonaniem posadzek cementowych w budynku mieszkalnym wielorodzinnym z zastosowaniem agregatu posadzkarskiego (miksokreta)."
- "Rozwój infrastruktury szpitala ,,Pro-Medica'' w E³ku Sp. z o.o. poprzez budowê budynku wraz z wyposa¿eniem i infrastruktur± techniczn±, z przeznaczeniem na opiekê d³ugoterminow±"
- Remont cz±stkowy nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych emulsj± asfaltow± i grysami na terenie Powiatu Proszowickiego
- Remont ³azienek w budynku Szko³y Podstawowej nr 1 w Kartuzach
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.