eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławDostawa artykułów spożywczych do obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków Nr postępowania: ZP-8/WZŻ/2022



Ogłoszenie z dnia 2022-03-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa artykułów spożywczych do obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków
Nr postępowania: ZP-8/WZŻ/2022

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wrocławski Zespół Żłobków

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 021545051

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Fabryczna 15

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 53-609

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.7.) Numer telefonu: 0717186246

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wzz.wroc.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.wzz.wroc.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://wzz-wroc.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


w zakresie usług opiekuńczych, pielęgnacyjnych, wychowawczych i edukacyjnych dla dzieci zdrowych w wieku od ukończenia 20 tygodnia życia do 3 la

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa artykułów spożywczych do obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków
Nr postępowania: ZP-8/WZŻ/2022

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d68d704e-8fc7-11ec-9bc1-c2db95d08897

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00081138

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00001845/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.9 Artykuły spożywcze: Dostawa artykułów spożywczych dla potrzeb Wrocławskiego Zespołu Żłobków

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00059898/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-8/WZŻ/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 295898,80 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem postępowania są sukcesywne dostawy artykułów ogólnospożywczych do obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków, na podstawie zamówień cząstkowych składanych drogą mailową przez Zamawiającego, w asortymencie zgodnym z załącznikiem nr 1A do SWZ, stanowiącym jednocześnie Formularz asortymentowo - cenowy.
2.Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości zamawianego przedmiotu umowy między poszczególnymi pozycjami w formularzu asortymentowo-cenowym do wysokości łącznej wartości brutto zamienianych pozycji.
Zmiany ilości zamawianego przedmiotu umowy mogą nastąpić w przypadku zmiany zapotrzebowania Zamawiającego w zakresie przedmiotu umowy i nie wymagają zawarcia aneksu do umowy.
3. Przedmiot zamówienia realizowany będzie zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi w dokumencie pn.: „Opis przedmiotu zamówienia – artykuły ogólnospożywcze ”, stanowiącym załącznik do SWZ oraz zgodnie z zapisami umowy (załącznik nr 4 do SWZ).
4.Miejsce dostaw: żłobki Zamawiającego na terenie Wrocławia:
1) żłobek Nr 1 - ul. Lwowska 20;
2) żłobek Nr 2 - ul. Zemska 33;
3) żłobek Nr 3 - ul. Białowieska 27;
4) żłobek Nr 4 - ul. Kłodnicka 25;
5) żłobek Nr 5 - ul. Dokerska 5;
Dostawy od 01.09.2022 r.
Termin sukcesywnych dostaw do żłobka nr 5 może ulec przesunięciu ze względu na trwający remont.
6) żłobek Nr 6 - ul. Krowia 1;
7) żłobek Nr 7 - ul. Drukarska 9;
8) żłobek Nr 8 - ul. Sądowa 6;
9) żłobek Nr 10 - ul. Brodatego 17; (żłobek nr 10 dokonuje zamówienia także dla żłobka nr 9)
żłobek nr 9 ul. Wrońskiego 13 d, dostawa do żłobka nr 10.
10) żłobek Nr 11 - ul. Hubska 39;
11) żłobek Nr 12 - ul. Jugosłowiańska 83a;
12) żłobek Nr 13 - ul. Wieczysta107;
13) żłobek Nr 14 - ul. Mulicka 4c;
14) żłobek Nr 15 - ul. Łukowa 37;
15) Żłobek nr 16 ul. Sygnałowa 23
Dostawy od 01.09.2022 r.
16) Żłobek nr 17 ul. Sołtysowicka 9a
Dostawy od 01.09.2022 r.
Termin sukcesywnych dostaw do żłobka nr 17 może ulec przesunięciu ze względu na trwającą budowę nowego żłobka. Nowopowstający żłobek.
oraz
17)Administracja, Wrocławski Zespół Żłobków ul. Fabryczna 15, Wrocław.
5.Planowane przerwy wakacyjne w żłobkach w 2022 r.
NUMER ŻŁOBKA, ADRES MIESIĄC VII MIESIĄC VIII
Żłobek nr 1 ul. Lwowska 20 urlop pracuje
Żłobek nr 2 ul. Zemska 33 urlop pracuje
Żłobek nr 3 ul. Białowieska 27 pracuje urlop
Żłobek nr 4 ul. Kłodnicka 25 urlop pracuje
Żłobek nr 5 ul. Dokerska 5 remont
Filia Żłobka nr 5 ul. Barskich 45 urlop pracuje
Żłobek nr 6 ul. Krowia 1 pracuje urlop
Żłobek nr 7 ul. Drukarska 9 urlop pracuje
Żłobek nr 8 ul. Sądowa 6
urlop pracuje
Żłobek nr 9 ul. Wrońskiego 13d pracuje urlop
Żłobek nr 10 ul. H. Brodatego 17 pracuje urlop
Żłobek nr 11 ul. Hubska 39 pracuje urlop
Żłobek nr 12 ul. Jugosłowiańska 85a urlop pracuje
Żłobek nr 13 ul. Wieczysta 107 urlop pracuje
Żłobek nr 14 ul. Mulicka 4c pracuje urlop
Żłobek nr 15 ul. Łukowa 37 urlop pracuje
Żłobek nr 16 ul. Sygnałowa 23 pracuje urlop

6.Realizacja przedmiotu umowy odbywać się będzie za pomocą dostaw cząstkowych (zgodnie z zadeklarowaną przez Wykonawcę w ofercie częstotliwością) oraz zgodnie z bieżącymi potrzebami Zamawiającego, w asortymencie określonym w Formularzu asortymentowo – cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do umowy.
7.Dostarczany przedmiot umowy zgodny z obowiązującymi normami, będzie I klasy jakości, świeży, wolny od wad jakościowych, oznakowany zgodnie z obowiązującą normą i wymaganiami Zamawiającego.
8. Przedmiot umowy nie może być zbrylony, zawilgocony, zawierać szkodników i obcych zapachów.
Dostawa asortymentu i jego odbiór następować będzie według wagi netto.
9.Dostawa następować będzie w dniach pracy żłobków od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy i dni wolnych wyznaczonych w WZŻ w częstotliwości zgodnie ze złożoną przez Wykonawcę ofertą.
10.Wykonawca realizować będzie dostawy asortymentu w sposób sukcesywny maksymalnie do godz. 13:00, z dostarczeniem i wniesieniem przez Wykonawcę oraz weryfikacją ilościową i jakościową w obecności Wykonawcy.
11.Asortyment dostarczany będzie przez Wykonawcę bezpośrednio do żłobków Zamawiającego lub budynku administracji według wykazu obiektów Zamawiającego wraz z danymi kontaktowymi – załącznik nr 3 do umowy, w ilościach zgodnych z zamówieniami cząstkowymi Zamawiającego. Dostarczany każdorazowo asortyment zgodny będzie z zamówieniem Zamawiającego.
12.Uprawniony przedstawiciel Zamawiającego - za pomocą poczty elektronicznej lub telefonicznie - zgłosi zamówienie na co najmniej 1-2 dni robocze przed wymaganym terminem dostawy.
13.Strony dopuszczają korektę zamówień, która może być dokonywana nie później niż 24 godziny przed realizacją danego zamówienia.
14.Artykuły będące przedmiotem umowy będą odpowiedniej jakości handlowej i zdrowotnej, zgodne z obowiązującymi atestami, Polskimi Normami, z obowiązującymi wymogami prawa żywnościowego, wytycznymi GMP oraz systemu HACCP;
15.Wykonawca dostarczy towar zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia tj. (Dz.U.2020 poz. 2021) oraz opisem przedmiotu zamówienia.
16.Artykuły będące przedmiotem umowy będą dostarczane Zamawiającemu w opakowaniach zabezpieczających jakość handlową i zdrowotną dostarczonych towarów i odpowiadających warunkom transportu, odbioru i przechowywania, specjalistycznym transportem Wykonawcy, zgodnie z obowiązującymi wymogami GMP oraz systemu HACCP i przekazane osobom upoważnionym.
17. Wykonawca dostarczy przedmiot umowy transportem przystosowanym do przewozu żywności, zgodnie z obowiązującymi przepisami, mającym zezwolenie Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub Inspekcji Weterynaryjnej na transport żywności oraz posiadającym ważną polisę ubezpieczeniową.
18.Wykonawca posiada aktualną decyzję lub zaświadczenie wpisu do rejestru Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego lub Inspektora Weterynaryjnego o zatwierdzeniu zakładu w zakresie rodzaju żywności obejmujących przedmiot zamówienia.
19. Wspólny słownik zamówień (CPV):
15800000-6 Różne produkty spożywcze;
15400000-2 Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne;
15600000-4 Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15400000-2 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne

15600000-4 - Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 299178,75 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 407189,85 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 299178,75 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Angelika Uchańska PHU „BLUGEL”

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8992656913

7.3.3) Ulica: ul.Wrocławska 33 d hala F

7.3.4) Miejscowość: Długołęka

7.3.5) Kod pocztowy: 55-095

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 299178,75 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Termin wykonania umowy: do 9 miesięcy, nie później niż do 31.12.2022 r.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.