eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi £êczycaKompleks rekreacyjny - wa³y



Og³oszenie z dnia 2021-06-12


Powi±zane og³oszenia:
Og³oszenie nr 2021/BZP 00081157 z dnia 2021-06-12

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
˜Kompleks rekreacyjny - wa³y

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: ˜MIASTO £ÊCZYCA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜REGON 610018479

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ˜M. Konopnickiej 14

1.5.2.) Miejscowo¶æ: ˜£êczyca

1.5.3.) Kod pocztowy: ˜99-100

1.5.4.) Województwo: ³ódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki

1.5.7.) Numer telefonu: ˜24 721 0345

1.5.8.) Numer faksu: ˜24 7210300

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ˜okubas@leczyca.info.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: ˜www.leczyca.info.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

˜Kompleks rekreacyjny - wa³y

2.4.) Identyfikator postêpowania: ˜ocds-148610-1defb6b2-cb60-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00081157

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2021-06-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: ˜2021/BZP 00004469/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.1 Kompleks rekreacyjny - wa³y

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

˜https://platformazakupowa.pl/pn/um_leczyca

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: ˜https://platformazakupowa.pl/pn/um_leczyca

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: ˜1. Komunikacja w postêpowaniu o udzielenie zamówienia, w tym sk³adanie ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub konkursie, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ miêdzy zamawiaj±cym a wykonawc±, z uwzglêdnieniem wyj±tków okre¶lonych w ustawie Pzp, odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej. Przez ¶rodki komunikacji elektronicznej rozumie siê ¶rodki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o ¶wiadczeniu us³ug drog± elektroniczn± (Dz. U. z 2020 r. poz. 344). 2. Ofertê, o¶wiadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, podmiotowe ¶rodki dowodowe, pe³nomocnictwa, zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w ogólnie dostêpnych formatach danych, w szczególno¶ci w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt. Ofertê, a tak¿e o¶wiadczenie o jakim mowa w pkt 10.1 SWZ sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. 3. Zawiadomienia, o¶wiadczenia, wnioski lub informacje Wykonawcy przekazuj± elektronicznie za pomoc± platformazakupowa.pl (dalej jako „Platforma”), dostêpn± pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/um_leczyca i formularza „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego” dostêpnego na stronie dotycz±cej danego postepowania (nie dotyczy sk³adania ofert). 4. W sytuacjach awaryjnych np. w przypadku niedzia³ania Platformy, Zamawiaj±cy dopuszcza komunikacjê za pomoc± poczty elektronicznej na adres: okubas@leczyca.info.pl (nie dotyczy sk³adania ofert). 5. Korzystanie z Platformy zakupowej przez Wykonawcê jest bezp³atne. 6. Wykonawca przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego: 1) akceptuje warunki korzystania z Platformy, okre¶lone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zak³adce „Regulamin" oraz uznaje go za wi±¿±cy. 2) zapozna³ i stosuje siê do Instrukcji sk³adania ofert dostêpnej pod adresem: https://drive.google.com/file/d/1Kd1DttbBeiNWt4q4slS4t76lZVKPbkyD/view 7. Zamawiaj±cy, zgodnie z § 11 ust. 3 Rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452), okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo - aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na Platformie, tj.: 1) sta³y dostêp do sieci Internet, 2) komputer klasy PC lub MAC, 3) zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa, np. Google Chrome, FireFox lub Internet Explorer, 4) w³±czona obs³uga JavaScript, 5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader, lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf, 6) Platforma dzia³a wed³ug standardu przyjêtego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8, 7) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar. 8. Zamawiaj±cy zamie¶ci na stronie internetowej https://platformazakupowa.pl/pn/um_leczyca dokumenty okre¶lone w przepisach ustawy Pzp. 9. W korespondencji kierowanej do Zamawiaj±cego Wykonawcy powinni pos³ugiwaæ siê numerem przedmiotowego postêpowania. 10. Wykonawca mo¿e zwróciæ siê do zamawiaj±cego z wnioskiem o wyja¶nienie tre¶ci SWZ za po¶rednictwem Platformy i formularza „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego” dostêpnego na stronie dotycz±cej danego postêpowania.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): ˜Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:  administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miasto £êczyca, ul. M. Konopnickiej 14, 99-100 £êczyca  kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych: iodo@leczyca.info.pl;  Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. cRODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego nr IR.271.2.1.2021;  odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z pó¼n. zm.) dalej „ustawa Pzp”;  Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;  obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;  w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;  posiada Pani/Pan: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; − na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;  nie przys³uguje Pani/Panu: − w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ˜IR.271.2.1.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

˜1. Nazwa zadania: „Kompleks rekreacyjny - wa³y ”. 2. Przedmiotem zamówienia s± roboty budowlane wykonane w pe³nym zakresie ze wzglêdu na cel jakiemu maj± s³u¿yæ. 3. Planowane zadanie zagospodarowania terenów rekreacyjnych nad Zalewem £êczyckim w £êczycy realizowane w ramach inwestycji p.n. „Kompleks rekreacyjny – wa³y” zlokalizowane w ca³o¶ci na zachodnim brzegu zalewu obejmuje:- wykonanie chodnika z kostki betonowej szer. 2,0m ograniczonego obrze¿ami,- wykonanie dwóch biegów schodów betonowych z kostki przy wej¶ciu na teren rekreacyjny z istniej±cego ci±gu pieszego od strony pó³nocnej,- wykonanie pochylni dla osób niepe³nosprawnych ruchowo na skarpie od strony ci±gu pieszego od strony pó³nocnej,- wykonanie utwardzenia terenu z kostki przy doj¶ciach, stanowisku piknikowym ogniska, zadaszonym stanowisku piknikowym oraz urz±dzeniu placu zabaw-M³yñskim kole,- monta¿ 19 szt. latarñ o¶wietlenia LED wzd³u¿ chodnika, w tym 11 latarñ z kamerami monitoringu terenu,- monta¿ koszy, ³awek i stojaków na rowery wzd³u¿ chodnika i przy obszarach rekreacyjnych,- wydzielenie czterech obszarów rekreacyjnych i wyposa¿enie tych obszarów:OBSZAR IObszar piknikowy sk³adaj±cy siê z miejsca na ognisko oraz stanowiska piknikowego-altany z siedziskami,OBSZAR IIWydzielona strefa æwiczeñ gimnastycznych z zestawem dr±¿ków,OBSZAR IIIPla¿a rekreacyjna zlokalizowana przy nabrze¿u zalewu, wyposa¿ona w le¿aki betonowe,OBSZAR IVPlac zabaw dla dzieci.4. Szczegó³owy zakres przedmiotu zamówienia przedstawiony zosta³ w Opisie przedmiotu zamówienia, stanowi±cym za³±cznik nr 9 do niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia wraz z dokumentacj± techniczn±. UWAGA 1 – Roboty budowalne bêd±ce przedmiotem postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego s± elementem szerszego przedsiêwziêcia inwestycyjnego i objête s± projektem budowlanym (za³±cznik nr 9 do SIWZ), który dotyczy tak¿e pozosta³ych elementów tego przedsiêwziêcia. Molo p³ywaj±ce ³±cznej d³ugo¶ci do 25m i wysoko¶ci od wierzchu mola do dna akwenu do 2,5m jest poza zakresem niniejszego postêpowania. 5. Wykonanie przedmiotu zamówienia nast±pi zgodnie z postanowieniami zawartymi w niniejszej specyfikacji oraz projekcie umowy stanowi±cym za³±cznik nr 8 do SWZ. 6. Wykonawca przed wbudowaniem lub zastosowaniem materia³ów i urz±dzeñ przeka¿e Zamawiaj±cemu listy materia³owe. 7. W przypadku wyst±pienia w materia³ach opisuj±cych przedmiot zamówienia znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, ¼ród³a lub szczegó³owego procesu, który charakteryzuje produkty lub us³ugi dostarczane przez konkretnego wykonawcê, Zamawiaj±cy dopuszcza materia³y i/lub rozwi±zania równowa¿ne opisanym pod warunkiem zachowania parametrów technicznych, jako¶ciowych i u¿ytkowych nie gorszych ni¿ wskazane w dokumentacji oraz nieprowadz±cych do zmiany technologii. Wskazane w dokumentacji nazwy nale¿y traktowaæ jako przyk³adowe. Wykonawca, który powo³uje siê na rozwi±zania równowa¿ne opisanym przez Zamawiaj±cego, jest obowi±zany wykazaæ w ofercie, ¿e oferowane przez niego w ramach przedmiotu zamówienia roboty budowlane oraz u¿yte/dostarczone materia³y spe³niaj± wymagania okre¶lone przez Zamawiaj±cego. 8. Stosownie do tre¶ci art. 95 ust. 1 Ustawy Prawo zamówieñ publicznych Zamawiaj±cy wymaga zatrudnienia przez Wykonawcê lub Podwykonawcê na podstawie umowy o pracê w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 1320 z pó¼n. zm.), osób wykonuj±cych czynno¶ci w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia: prace budowlane zwi±zane z utworzeniem chodnika z kostki betonowej, wykonanie dwóch biegów schodów betonowych z kostki przy wej¶ciu na teren rekreacyjny, wykonanie pochylni dla osób niepe³nosprawnych ruchowo, wykonanie utwardzenia terenu z kostki.9. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiaj±cy uprawniony jest do wykonywania czynno¶ci kontrolnych wobec Wykonawcy odno¶nie spe³niania przez Wykonawcê lub Podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych czynno¶ci wskazane w pkt 9. Zamawiaj±cy uprawniony jest w szczególno¶ci do: 1) ¿±dania o¶wiadczeñ i dokumentów w zakresie potwierdzania spe³niania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, 2) ¿±dania wyja¶nieñ w przypadku w±tpliwo¶ci w zakresie potwierdzenia spe³niania ww. wymogów, 3) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania ¶wiadczenia. 10. W trakcie realizacji zamówienia na ka¿de wezwanie Zamawiaj±cego w wyznaczonym terminie Wykonawca przed³o¿y Zamawiaj±cemu wskazane poni¿ej dowody w celu potwierdzania spe³nienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê przez Wykonawcê lub Podwykonawcê osób wykonuj±cych wskazane w pkt 9 czynno¶ci w trakcie realizacji zamówienia: 1) o¶wiadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych czynno¶ci, których dotyczy wezwanie zamawiaj±cego. O¶wiadczenie to powinno zawieraæ w szczególno¶ci: dok³adne okre¶lenie podmiotu sk³adaj±cego o¶wiadczenie, datê z³o¿enia o¶wiadczenia, wskazanie, ¿e objête wezwaniem czynno¶ci wykonuj± osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracê wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracê i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do z³o¿enia o¶wiadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; 2) po¶wiadczon± za zgodno¶æ z orygina³em odpowiednio przez wykonawcê lub podwykonawcê kopiê umowy/umów o pracê osób wykonuj±cych w trakcie realizacji zamówienia czynno¶ci, których dotyczy ww. o¶wiadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem reguluj±cym zakres obowi±zków, je¿eli zosta³ sporz±dzony). Kopia umowy/umów powinna zostaæ zanonimizowana w sposób zapewniaj±cy ochronê danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególno¶ci bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracê i wymiar etatu powinny byæ mo¿liwe do zidentyfikowania; 3) za¶wiadczenie w³a¶ciwego oddzia³u ZUS, potwierdzaj±cego op³acanie przez wykonawcê lub podwykonawcê sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne i zdrowotne z tytu³u zatrudnienia na podstawie umów o pracê za ostatni okres rozliczeniowy; 4) po¶wiadczon± za zgodno¶æ orygina³em odpowiednio przez wykonawcê lub podwykonawcê kopiê dowodu potwierdzaj±cego zg³oszenie pracownika przez pracodawcê do ubezpieczeñ, zanonimizowan± w sposób zapewniaj±cy ochron± danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. 11. Z tytu³u niespe³nienia przez Wykonawcê lub Podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych wskazane w pkt 9 czynno¶ci Zamawiaj±cy przewiduje sankcjê w postaci obowi±zku zap³aty przez Wykonawcê kary umownej w wysoko¶ci okre¶lonej we wzorze umowy stanowi±cym za³±cznik nr 8 SWZ. Niez³o¿enie przez Wykonawcê w wyznaczonym przez Zamawiaj±cego terminie ¿±danych dowodów w celu potwierdzenia spe³nienia przez Wykonawcê lub Podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê traktowane bêdzie jako niespe³nienie przez Wykonawcê lub Podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych czynno¶ci wskazane w pkt 9. 12. W przypadku uzasadnionych w±tpliwo¶ci co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcê lub Podwykonawcê, Zamawiaj±cy mo¿e zwróciæ siê o przeprowadzenie kontroli przez PIP. 13. Zamawiaj±cy nie dokonuje podzia³u zamówienia na czê¶ci. Tym samym Zamawiaj±cy nie dopuszcza mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych. Ze wzglêdu na charakter robót podzia³ zamówienia by³by niecelowy ze wzglêdu na wymagan± spójno¶æ w realizacji zadania. Skoordynowanie prac wykonawców realizuj±cych poszczególne prace mog³oby zagroziæ w³a¶ciwemu wykonaniu zadania pod k±tem technicznym oraz organizacyjnym. Charakterystyka przedmiotu zamówienia odpowiada profilowi dzia³alno¶ci M¦P funkcjonuj±cym na rynku regionalnym i lokalnym, a ponadto w postêpowaniu dopuszcza siê udzia³ podwykonawców przy realizacji zamówienia. 14. Termin gwarancji i rêkojmi na wykonane roboty budowlane oraz u¿yte/dostarczone materia³y, jakiej Wykonawca udziela Zamawiaj±cemu, stanowi jedno z kryteriów oceny ofert, które bêdzie oceniane zgodnie z XXI dzia³em SWZ. Zamawiaj±cy ustala minimalny wymagany termin udzielonej przez Wykonawcê gwarancji i rêkojmi na wykonane roboty budowlane oraz u¿yte/dostarczone materia³y na okres 36 miesiêcy, licz±c od dnia bezusterkowego koñcowego odbioru robót. Wykonawca mo¿e przed³u¿yæ termin gwarancji i rêkojmi na wykonane roboty budowlane oraz u¿yte/dostarczone materia³y na okres maksymalnie 60miesiêcy, licz±c od dnia bezusterkowego koñcowego odbioru robót. Je¿eli Wykonawca udzieli gwarancji na okres d³u¿szy ni¿ 60 miesiêcy, Zamawiaj±cy obliczaj±c ilo¶æ punktów w kryterium „gwarancja i rêkojmia”, bêdzie traktowa³ taki zapis tak, jak gdyby Wykonawca udzieli³ gwarancji i rêkojmi na okres 60 miesiêcy. Do umowy równie¿ zostanie wprowadzony termin gwarancji i rêkojmi na wykonane roboty budowlane oraz u¿yte/dostarczone materia³y na okres 60 miesiêcy, licz±c od dnia bezusterkowego koñcowego odbioru robót (pomimo proponowanego w ofercie przez Wykonawcê d³u¿szego okresu gwarancji). 15. Zamawiaj±cy nie przewiduje zastrze¿enia mo¿liwo¶ci ubiegania siê o udzielenie zamówienia wy³±cznie przez Wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy. 16. Zamawiaj±cy nie okre¶li³ w opisie przedmiotu zamówienia wymagañ zwi±zanych z realizacj± zamówienia, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 ustawy Prawo zamówieñ publicznych. 17. Zamawiaj±cy nie wymaga od Wykonawcy konieczno¶ci odbycia wizji lokalnej lub sprawdzenia dokumentów dotycz±cych zamówienia, jakie znajduj± siê w dyspozycji Zamawiaj±cego. 18. Rozliczenia pomiêdzy Zamawiaj±cym a przysz³ymi Wykonawcami zamówienia odbywaæ siê bêd± w z³otych polskich. Zamawiaj±cy nie przewiduje rozliczeñ w walutach obcych. 19. Zamawiaj±cy nie przewiduje zwrotu kosztów udzia³u w postêpowaniu.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

31527210-1 - Latarnie

34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i ¶mieci

39113600-3 - £awki

45112720-8 - Roboty w zakresie kszta³towania terenów sportowych i rekreacyjnych

45233161-5 - Roboty budowlane w zakresie ¶cie¿ek pieszych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: ˜3 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: ˜a) cena: znaczenie kryterium - 60% b) okres gwarancji i rêkojmi: znaczenie kryterium - 40%

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

˜O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu na zasadach okre¶lonych w dziale VII SWZ oraz spe³niaj± nastêpuj±ce warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce: Zdolno¶ci technicznej lub zawodowej Warunek zostanie uznany za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie wykona³ nale¿ycie w szczególno¶ci zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczy³ co najmniej jedno zamówienie zwi±zane z zagospodarowaniem terenu obejmuj±ce: monta¿ lub budowê obiektów ma³ej architektury wraz z wykonaniem nawierzchni twardej ulepszonej, o warto¶ci co najmniej 300.000,00 z³ brutto.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: ˜Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, porównywalnych z robotami budowlanymi stanowi±cymi przedmiot zamówienia, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty - za³±cznik nr 4 do SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: ˜O¶wiadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lubwniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, ofertyczê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej – za³±cznik nr 3 do SWZ;

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

˜Zamawiaj±cy nie wymaga przedmiotowych ¶rodków dowodowych

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

˜1) formularz ofertowy sporz±dzony zgodnie ze wzorem z za³±cznika nr 1 do SWZ2) aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu, spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu, w zakresie wskazanym przez Zamawiaj±cego, stanowi±ce za³±cznik nr 2 do SWZ,3) pe³nomocnictwo lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie doreprezentowania Wykonawcy albo Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia publicznego, je¿eli nie wynika to z informacji z KRS, CEIDG lub innego w³a¶ciwego rejestru,O¶wiadczenie, za³±cznik nr 2 do SWZ sk³adaj± odrêbnie: Wykonawcy/ka¿dy spo¶ród Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku o¶wiadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia Wykonawcy oraz spe³nianie warunkówudzia³u w postêpowaniu, w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu. Zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy Pzp w przypadku, o którym mowa w ust. 3 Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o zamówienie do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonaj± poszczególni Wykonawcy.O¶wiadczenie, o którym mowa stanowi za³±cznik nr 7 do SWZ. Podmiot udostêpniaj±cy zasoby (tj. Podwykonawca/-wcy), na którego zasobach Wykonawca polega sk³ada wraz z ofert± o¶wiadczenie potwierdzaj±ce brak podstaw jego wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim Wykonawca powo³uje siê na jego zasoby wg wzoru z za³±cznika nr 5 do SWZ. W zakresie warunków dotycz±cych zdolno¶ci technicznej lub zawodowej Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ nazdolno¶ciach tych z Wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane. Zgodnie z art. 118 ust. 3 ustawy Pzp Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, sk³ada, wraz z ofert± zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbêdnychzasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów. O¶wiadczenie o którym mowa stanowi za³±cznik nr 6 do SWZ. W przypadku Wykonawców ubiegaj±cych się̂ wspólnie o udzielenie zamówienia Wykonawcy zobowi±zani s± do ustanowienia Pe³nomocnika. Dokument pe³nomocnictwa, z tre¶ci któregobêdzie wynika³o umocowanie do reprezentowania w postêpowaniu o udzielenie zamówienia tychWykonawców nale¿y za³±czyæ do oferty. Pe³nomocnictwo powinno zawieraæ w szczególno¶ciwskazanie: postêpowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, wszystkich wykonawcówubiegaj±cych się̂wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z okre¶leniemadresu siedziby, ustanowionego pe³nomocnika oraz zakresu jego umocowania. Wymaganaforma: Pe³nomocnictwo powinno zostaæ z³o¿one w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym. Dopuszcza się̂równie¿ przed³o¿enie elektronicznej kopii dokumentu po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em przez notariusza, tj. podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby posiadaj±cejuprawnienia notariusza.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

˜1. Wykonawca przystêpuj±cy do postêpowania jest zobowi±zany, przed up³ywem terminu sk³adania ofert, wnie¶æ wadium w kwocie: 8.000,00 PLN (s³ownie: osiem tysiêcy z³otych 00/100 gr.). 2. Wadium musi obejmowaæ pe³en okres zwi±zania ofert±. 3. Wadium mo¿e byæ wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp. 4. Wadium wnoszone w pieni±dzu nale¿y wp³aciæ przelewem na rachunek bankowy Zamawiaj±cego: Nr 90 1240 2539 1111 0010 6102 1434 z podaniem numeru przetargu5. Wadium musi wp³yn±æ na wskazany rachunek bankowy zamawiaj±cego najpó¼niej przed up³ywem terminu sk³adania ofert (decyduje data wp³ywu na rachunek bankowy zamawiaj±cego). 6. Wadium wnoszone w porêczeniach lub gwarancjach, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-4 Pzp, nale¿y za³±czyæ do oferty w oryginale w postaci elektronicznej i powinno zawieraæ nastêpuj±ce elementy: 1) nazwê daj±cego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiaj±cego), gwaranta/porêczyciela oraz wskazanie ich siedzib. Beneficjentem wskazanym w gwarancji lub porêczeniu musi byæ Miasto £êczyca, ul. M. Konopnickiej 14, 99-100 £êczyca. 2) okre¶lenie wierzytelno¶ci, która ma byæ zabezpieczona gwarancj±/porêczeniem, 3) kwotê gwarancji/porêczenia, 4) termin wa¿no¶ci gwarancji/porêczenia, 5) zobowi±zanie gwaranta do zap³acenia kwoty gwarancji/porêczenia bezwarunkowo, na pierwsze pisemne ¿±danie zamawiaj±cego, w sytuacjach okre¶lonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp. 7. W przypadku, gdy Wykonawca nie wniós³ wadium lub wniós³ w sposób nieprawid³owy lub nie utrzymywa³ wadium nieprzerwanie do up³ywu terminu zwi±zania ofert± lub z³o¿y³ wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, zamawiaj±cy odrzuci ofertê na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

˜1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty. 2. W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy- za³±cznik nr 7 do SWZ. 4. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

˜Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany zawartej umowy w stosunku do tre¶ci wybranejoferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 ustawy Pzp oraz wskazanym we Wzorze umowy- za³±czniku nr 8 do SWZ. Zmiana umowy wymaga, pod rygorem niewa¿no¶ci, zachowaniaformy pisemnej.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-06-30 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: ˜1. Ofertê wraz z wymaganymi za³±cznikami nale¿y z³o¿yæ za po¶rednictwem Platformy, pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/um_leczyca

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-06-30 10:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

2021-06-12 Biuletyn Zamówieñ PublicznychOg³oszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.