eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jas³o"Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w Gminie Osiek Jasielski w trybie zaprojektuj i wybuduj" w ramach Programu "Rz±dowy Fundusz Polski £ad: Program Inwestycji Strategicznych"



Og³oszenie z dnia 2022-03-10


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w Gminie Osiek Jasielski w trybie zaprojektuj i wybuduj” w ramach Programu „Rz±dowy Fundusz Polski £ad: Program Inwestycji Strategicznych”

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postêpowania

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Zwi±zek Gmin Dorzecza Wis³oki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370400046

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Konopnickiej 82

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Jas³o

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-200

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Kro¶nieñski

1.5.7.) Numer telefonu: 134437020

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@wisloka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://wisloka.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - zwi±zek jednostek samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: ¦rodowisko

1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiaj±cy powierzy³ przeprowadzenie postêpowania.

Podmiot 1

1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadz±cego postêpowanie: Zwi±zek Gmin Dorzecza Wis³oki

1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6851937744

Adres podmiotu prowadz±cego postêpowanie:

1.11.3.) Ulica: Konopnickiej 82

1.11.4.) Miejscowo¶æ: Jas³o

1.11.5.) Kod pocztowy: 38-200

1.11.6.) Województwo: podkarpackie

1.11.7.) Kraj: Polska

1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Kro¶nieñski

1.11.9.) Numer telefonu: 130037020

1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@wisloka.pl

1.11.12.) Adres strony internetowej: https://wisloka.pl/

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w Gminie Osiek Jasielski w trybie zaprojektuj i wybuduj” w ramach Programu „Rz±dowy Fundusz Polski £ad: Program Inwestycji Strategicznych”

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-e36da3e7-9fab-11ec-80f8-1ad70aec7fa4

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00081164

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-03-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://wisloka.bip.info.pl https://miniportal.uzp.gov.pl

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1.1 W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy zamawiaj±cym a wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej, z zastrze¿eniem, i¿ oferta musi zostaæ z³o¿ona przy u¿yciu miniPortalu.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1.3 Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej, o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych z ich u¿yciem opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz Regulaminie ePUAP.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiaj±cy informuje ¿e:
• administratorem danych osobowych przekazanych w ramach niniejszego postêpowania jest Zwi±zek Gmin Dorzecza Wis³oki reprezentowany przez Przewodnicz±cego Zarz±du Zwi±zku Gmin Dorzecza Wis³oki z siedzib± w Ja¶le ul. Konopnickiej 82, 38-200 Jas³o
• inspektor ochrony danych osobowych to osoba wyznaczona przez Administratora od-powiednia do kontaktów w sprawach przetwarzania danych osobowych adres korespon-dencyjny: ul. Konopnickiej 82, 38-200 Jas³o, dorêczenie osobiste/kurierskie: ul. Towa-rowa 29, 38-200 Jas³o adres email: iod@wisloka.pl
• Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w ce-lu zwi±zanym z niniejszym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego,
• odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêp-niona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019r. Prawo zamówieñ publicznych (t. j. Dz. U. z 2021r. poz. 1129), dalej „ustawa Pzp”;
• Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, w sposób gwarantuj±cy jego nienaruszalno¶æ. Je¿eli okres obowi±zywania umowy w sprawie za-mówienia publicznego przekracza 4 lata, Zamawiaj±cy przechowuje protokó³ postêpo-wania wraz z za³±cznikami przez ca³y okres obowi±zywania umowy w sprawie zamó-wienia publicznego.
• obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana doty-cz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepo-dania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
• w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w spo-sób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
• posiada Pani/Pan:
 na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana do-tycz±cych;
 na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobo-wych ;
 na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia prze-twarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ;
 prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
• nie przys³uguje Pani/Panu:
 w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych oso-bowych;
 prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych oso-bowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZG.BO.271.4.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot niniejszego zamówienia stanowi zaprojektowanie i wybudowanie sieci kanalizacji sanitarnej na terenie Gminy Osiek Jasielski, w tym: opracowanie dokumentacji projektowej PB+PT wraz z uzyskaniem stosownych pozwoleñ, budowê kanalizacji grawitacyjnej o ¶rednicy 200 mm i d³ugo¶ci ok. 12400 m, budowê kanalizacji t³ocznej o ¶rednicy 110 mm i d³ugo¶ci ok. 1100 m, budowê sieci rozdzielczej, w ramach zadania pn. „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w Gminie Osiek Jasielski w trybie zaprojektuj i wybuduj” w ramach Programu „Rz±dowy Fundusz Polski £ad: Program Inwestycji Strategicznych”.
Zakres zamówienia obejmuje opracowanie dokumentacji projektowej (projektów budowlanych i wykonawczych) sieci kanalizacji sanitarnej, uzyskanie niezbêdnych opinii, uzgodnieñ, zatwierdzeñ i decyzji administracyjnych zwi±zanych z wykonaniem i przekazaniem do u¿ytkowania przedmiotu zamówienia, wytyczenie, roboty budowlane, wykonanie wymaganych prób i odbiorów, w tym prób koñcowych, organizacjê oraz uprz±tniêcie terenu budowy, usuniêcie wad oraz dzia³ania niezbêdne do przejêcia robót przez Zamawiaj±cego wraz dostarczeniem wymaganych dokumentów odbiorowych. Do Wykonawcy nale¿y tak¿e uzgodnienie dokumentacji z Zamawiaj±cym, uzgodnienie ze s³u¿bami/rzeczoznawcami wymaganymi Prawem budowlanym i przepisami zwi±zanymi, uzyskanie w imieniu Zamawiaj±cego wymaganych opracowañ, decyzji, pozwoleñ, w tym pozwolenia na budowê lub zg³oszenia budowy, a tak¿e uzyskanie w imieniu Zamawiaj±cego pozwolenia na u¿ytkowanie wraz z poniesieniem kosztów z tym zwi±zanych. Szczegó³owy opis i zakres prac projektowych i robót budowlanych przedstawiony zosta³ w za³±czniku nr 6 do niniejszej SWZ - Programie Funkcjonalno-U¿ytkowym (zwanym dalej „PFU”).
Sieæ kanalizacyjna powinna zostaæ zaprojektowana ¶ci¶le wg wskazañ zawartych w PFU. Trasa kanalizacji ma przebiegaæ w taki sposób, aby mo¿liwe by³o przy³±czenie do niej istniej±cych obiektów. Sieæ kanalizacyjna ma obejmowaæ sieæ g³ówn± oraz odej¶cia do granicy dzia³ek przewidzianych do przy³±czenia obiektów.
Wymaga siê, aby Wykonawca na etapie opracowania dokumentacji projektowej wykona³ szczegó³owy schemat projektowanych odcinków sieciowych wraz z podaniem ich kluczowych parametrów, jak d³ugo¶æ oraz ¶rednica. Na powy¿szym schemacie powinny znale¼æ siê tak¿e lokalizacje przepompowni ¶cieków. Schemat nale¿y opracowaæ na mapie do celów projektowych oraz na mapie ewidencyjnej. Schemat podlega akceptacji Inspektora Nadzoru/Zamawiaj±cego.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowê i roboty ziemne

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich czê¶ci oraz roboty w zakresie in¿ynierii l±dowej i wodnej

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodoci±gów i ruroci±gów do odprowadzania ¶cieków

45232421-9 - Roboty w zakresie oczyszczania ¶cieków

45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ¶cieków

45232440-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy ruroci±gów do odprowadzania ¶cieków

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

71320000-7 - Us³ugi in¿ynieryjne w zakresie projektowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiaj±cy bêdzie ocenia³ oferty wed³ug nastêpuj±cych kryteriów:
1. Cena (koszt) wykonania ca³ego zakresu zamówienia
2. Okres gwarancji

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

Sytuacja ekonomiczna lub finansowa: 1. Wykonawca winien wykazaæ siê wysoko¶ci± posiadanych ¶rodków lub zdolno¶ci± kredytow± w wysoko¶ci co najmniej 3 000 000 z³; 2. Wykonawca winien posiadaæ ubezpieczenie od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci gospodarczej zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na kwotê co najmniej 5 000 000 z³.
Zdolno¶æ techniczna i zawodowa: a) zdolno¶æ techniczna:
- w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy, to w tym okresie - wykonali nale¿ycie co najmniej 2 zamówienia - ka¿de polegaj±ce na opracowaniu dokumentacji projektowej budowy sieci kanalizacji sanitarnej o d³ugo¶ci nie mniejszej ni¿ 6 km (dotyczy d³ugo¶ci zaprojektowanych sieci bez d³ugo¶ci przy³±czy) oraz w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy, to w tym okresie - wykonali nale¿ycie co najmniej 1 zamówienie polegaj±ce na budowie sieci kanalizacji sanitarnej o d³ugo¶ci nie mniejszej ni¿ 6 km oraz co najmniej 1 zamówienie na roboty budowlane dotycz±ce budowy i/lub przebudowy sieci kanalizacyjnej o warto¶ci robót budowlanych wskazanego kontraktu/zadania co najmniej 2 mln z³ netto.
b) zdolno¶æ zawodowa: Wykonawca musi wskazaæ osoby, które zostan± skierowane do realizacji zamówienia, legitymuj±ce siê kwalifikacjami zawodowymi, uprawnieniami, do¶wiadczeniem i wy-kszta³ceniem odpowiednimi do funkcji, jakie zostan± im powierzone: 1) Kierownik budowy (1 osoba) - posiadaj±cy:
do¶wiadczenie zawodowe na stanowisku Kierownika robót sanitarnych i /lub na stano-wisku Kierownika budowy przy realizacji co najmniej jednego kontraktu/zadania dotycz±cego budowy sieci kanalizacyjnej o d³ugo¶ci co najmniej 6 km oraz
uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych lub równowa¿ne wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów w specjalno¶ci i zakresie pozwalaj±cym na wykonanie niniejszego zamówienia; 2) Projektant bran¿y sanitarnej (min. 1 osoba) – posiadaj±cy: do¶wiadczenie zawodowe Projektanta sieci sanitarnych, w tym przy realizacji co najmniej dwóch projektów dotycz±cych budowy sieci kanalizacyjnej o d³ugo¶ci sieci dla ka¿dego z wskazanych zadañ co najmniej 6 km oraz
uprawnienia do projektowania w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych lub równowa¿ne wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów w specjalno¶ci i zakresie pozwalaj±cym na wykonanie niniejszego zamówienia. Zamawiaj±cy nie dopuszcza ³±czenia funkcji przez t± sam± osobê.
Weryfikacji i oceny warunków udzia³u w postêpowaniu zamawiaj±cy dokona na podstawie o¶wiadczeñ i dokumentów sk³adanych przez uczestnicz±cych w postêpowaniu wykonawców z zachowaniem sposobu i formy, o których mowa w niniejszej SWZ.
Wykonawca mo¿e w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego czê¶ci, polegaæ na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nimi stosunków prawnych.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w rozdziale VII SWZ, wykonawca musi do³±czyæ do oferty o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia (za³±cznik nr 2 do SWZ); - informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okre¶lonym w art. 108 ust. 1 pkt. 1 i 2 ustawy PZP oraz w art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP, dotycz±cej orzeczenia zakazu ubiegania siê o zamówienie publiczne tytu³em ¶rodka karnego – sporz±dzonej nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed jej z³o¿eniem; - o¶wiadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow±, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej niezale¿nie od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej; - za¶wiadczenia w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków i op³at, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, a w przypadku zalegania z op³acaniem podatków lub op³at wraz z za¶wiadczeniem zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e odpowiednio przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu albo przed up³ywem terminu sk³adania ofert wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych podatków lub op³at wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci;
- za¶wiadczenia albo innego dokumentu w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub w³a¶ciwego oddzia³u regionalnego lub w³a¶ciwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, a w przypadku zalegania z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz z za¶wiadczeniem albo innym dokumentem zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e odpowiednio przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu albo przed up³ywem terminu sk³adania ofert wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci; - odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, chyba ¿e Wykonawca za³±czy³ te dokumenty do oferty lub wskaza³ w tre¶ci o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia dane umo¿liwiaj±ce dostêp do bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, z których zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ; - o¶wiadczenia wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu z³o¿onym do oferty, w zakresie podstaw do wykluczenia z postêpowania wskazanych przez zamawiaj±cego, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 3, art. 108 ust. 1 pkt 4, art. 108 ust. 1 pkt 5, art. 108 ust. 1 pkt 6, art. 109 ust. 1 pkt 1, art. 109 ust. 1 pkt 4 i 5 i od 7 do 10 ustawy PZP.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: W celu potwierdzenia spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu, wykonawca musi do³±czyæ do oferty o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu. Dokumenty i o¶wiadczenia sk³adane przez wykonawcê na wezwanie zamawiaj±cego: 1. informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okre¶lonym w art. 108 ust. 1 pkt. 1 i 2 ustawy PZP oraz w art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP; 2. o¶wiadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow±, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej niezale¿nie od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej; 3. za¶wiadczenia w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków i op³at, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy; 4. za¶wiadczenia albo innego dokumentu w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub w³a¶ciwego oddzia³u regionalnego lub w³a¶ciwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy; 5. odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, chyba ¿e Wykonawca za³±czy³ te dokumenty do oferty lub wskaza³ w tre¶ci o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia dane umo¿liwiaj±ce dostêp do bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, z których zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ; 6. o¶wiadczenia wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu z³o¿onym do oferty, w zakresie podstaw do wykluczenia z postêpowania wskazanych przez zamawiaj±cego, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 3, art. 108 ust. 1 pkt 4, art. 108 ust. 1 pkt 5, art. 108 ust. 1 pkt 6, art. 109 ust. 1 pkt 1, art. 109 ust. 1 pkt 4 i 5 i od 7 do 10 ustawy PZP; 7. wykazu us³ug projektowych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 3 lat oraz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty i us³ugi te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane i us³ugi zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane i us³ugi zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty; 8. wykazu osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich uprawnieñ i do¶wiadczenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami; 9. informacji banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej potwierdzaj±cej wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych lub zdolno¶æ kredytow± wykonawcy, w okresie nie wcze¶niejszym ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1. wykazu us³ug projektowych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 3 lat oraz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty i us³ugi te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane i us³ugi zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane i us³ugi zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty;
2. wykazu osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich uprawnieñ i do¶wiadczenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami,
3. informacji banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej potwierdzaj±cej wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych lub zdolno¶æ kredytow± wykonawcy, w okresie nie wcze¶niejszym ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1. Ka¿dy Wykonawca zobowi±zany jest zabezpieczyæ swoj± ofertê wadium w wysoko¶ci
60 000 z³ (s³ownie: sze¶ædziesi±t tysiêcy z³otych 00/100)
2. Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia up³ywu terminu zwi±zania ofert±, z wyj±tkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.
3. Wadium mo¿e zostaæ wniesione wed³ug wyboru wykonawcy w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 299).
4. Wadium wnoszone w pieni±dzu nale¿y wp³aciæ przelewem na nastêpuj±cy rachunek Zamawiaj±cego: 21 1600 1071 8980 0000 0129 0129 jako tytu³ przelewu wskazuj±c: „wadium zabezpieczaj±ce ofertê, sprawa nr ZG.BO.271.4.2022”.
5. Je¿eli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub porêczenia, o których mowa w pkt 3.2 do 3.4, Wykonawca przekazuje Zamawiaj±cemu orygina³ gwarancji lub porêczenia, w postaci elektronicznej.
6. W przypadku sk³adania przez Wykonawcê wadium w formie gwarancji (porêczenia), gwarancja (porêczenie) powinna zostaæ sporz±dzona zgodnie z obowi±zuj±cym w Polsce prawem i winna zawieraæ co najmniej nastêpuj±ce elementy:
1) nazwê daj±cego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (porêczenia) (Zama-wiaj±cego), gwaranta (porêczyciela) (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielaj±-cych gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib,
2) okre¶lenie wierzytelno¶ci, która ma byæ zabezpieczona gwarancj± (porêczeniem),
3) kwotê gwarancji (porêczenia),
4) termin wa¿no¶ci gwarancji (porêczenia),
5) nieodwo³ywalne i bezwarunkowe, na ka¿de ¿±danie zg³oszone przez Zamawiaj±cego, zobowi±zanie gwaranta (porêczyciela) do zap³aty Zamawiaj±cemu pe³nej kwoty wadium w okoliczno¶ciach okre¶lonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp. Ponadto powinien byæ wskazany termin obowi±zywania gwarancji (porêczenia), który nie mo¿e byæ krótszy ni¿ termin zwi±zania ofert±.
7. Porêczenie, o którym mowa powy¿ej powinno byæ solidarne. Zamawiaj±cy nie dopuszcza porêczenia subsydiarnego.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

. Zamawiaj±cy ustala zabezpieczenie nale¿ytego wykonania umowy zawartej w wyniku postêpowania o udzielenie niniejszego zamówienia w wysoko¶ci 3% ceny brutto (z VAT) podanej w ofercie wykonawcy.
2. Wybrany wykonawca zobowi±zany jest wnie¶æ przed podpisaniem umowy zabezpieczenie nale¿ytego wykonania umowy w wysoko¶ci pkt 1.
3. Zabezpieczenie nale¿ytego wykonania umowy mo¿e byæ wniesione wed³ug wyboru wykonawcy w jednej lub w kilku nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu;
2) porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej, z tym ¿e zobowi±zanie kasy jest zawsze zobowi±zaniem pieniê¿nym;
3) gwarancjach bankowych;
4) gwarancjach ubezpieczeniowych;
5) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci.
4. Porêczenia, o których mowa powy¿ej, powinny byæ solidarne. Zamawiaj±cy nie dopuszcza porêczenia subsydiarnego. Spory pomiêdzy Zamawiaj±cym a wystawc± gwarancji/porêczenia wynikaj±ce z udzielonej gwarancji/porêczenia rozstrzygane bêd± przez S±d w³a¶ciwy dla siedziby Zamawiaj±cego, zgodnie z prawem polskim i poddane jurysdykcji S±dów polskich.
5. Zabezpieczenie wnoszone w pieni±dzu wykonawca wp³aci przelewem na wskazany przez Zamawiaj±cego rachunek bankowy.
6. Zamawiaj±cy zwraca zabezpieczenie w terminie 30 dni od dnia wykonania zamówienia i uznania przez Zamawiaj±cego za nale¿ycie wykonane.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wzór umowy stanowi za³±cznik nr 5 do SWZ.
1. Strony maj± prawo do przed³u¿enia terminu zakoñczenia us³ug projektowych oraz robót budowlanych o okres trwania przyczyn, z powodu których bêdzie zagro¿one dotrzymanie terminu zakoñczenia robót budowlanych, w nastêpuj±cych sytuacjach:
1) je¿eli przyczyny, z powodu których bêdzie zagro¿one dotrzymanie terminu zakoñczenia robót budowlanych, bêd± nastêpstwem konieczno¶ci zmian dokumentacji projektowej w zakresie, w jakim okoliczno¶ci te mia³y lub bêd± mog³y mieæ wp³yw na dotrzymanie terminu zakoñczenia robót budowlanych;
2) wyst±pienia w trakcie realizacji niniejszej Umowy si³y wy¿szej, a tak¿e innych zjawisk obiektywnie nie daj±cych siê przewidzieæ w dniu zawarcia Umowy, 3)je¿eli wyst±pi konieczno¶æ wykonania robót zamiennych lub innych robót niezbêdnych do wykonania przedmiotu umowy ze wzglêdu na zasady wiedzy technicznej oraz udzielenia zamówieñ dodatkowych, które wstrzymaj± lub opó¼ni± realizacjê przedmiotu umowy, lub je¿eli wyst±pi niebezpieczeñstwo kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami, w zakresie niezbêdnym do unikniêcia lub usuniêcia tych kolizji;
4) je¿eli wyst±pi± opó¼nienia w dokonaniu okre¶lonych czynno¶ci lub ich zaniechanie przez w³a¶ciwe organy, które nie s± nastêpstwem okoliczno¶ci, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialno¶æ; 5)je¿eli wyst±pi± opó¼nienia w wydawaniu decyzji, zezwoleñ, uzgodnieñ itp., 6) je¿eli wyst±pi brak mo¿liwo¶ci wykonywania robót z powodu niedopuszczania do ich wykonywania przez uprawniony organ lub nakazania ich wstrzymania przez uprawniony organ, 7) je¿eli wyst±pi si³a wy¿sza uniemo¿liwiaj±ca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z jej postanowieniami. 2. Strony s± uprawnione do ¿±dania zmiany umowy w zakresie wyrobów, parametrów technicznych, technologii wykonania robót budowlanych, sposobu i zakresu wykonania przedmiotu umowy w sytuacjach okre¶lonych w umowie; 3. Dopuszcza siê zmianê osób personelu wykonawcy w wyj±tkowych okoliczno¶ci (np. ¶mieræ, choroba, rozwi±zanie stosunku pracy) w przypadku niemo¿no¶ci sprawowania przez nich swojej funkcji; zmiana ta mo¿e nast±piæ wy³±cznie w sytuacji, gdy wskazana przez Wykonawcê osoba maj±ca sprawowaæ tê funkcjê spe³niaæ bêdzie wymagania dotycz±ce kwalifikacji i do¶wiadczenia, okre¶lone w SWZ oraz gdy Wykonawca przed³o¿y zamawiaj±cemu potwierdzon± za zgodno¶æ z orygina³em kserokopiê dokumentu, potwierdzaj±cego nadanie tej osobie uprawnieñ budowlanych oraz aktualne za¶wiadczenie o przynale¿no¶ci tej osoby do w³a¶ciwej izby samorz±du zawodowego. 4.Je¿eli Wykonawca lub Zamawiaj±cy uwa¿a, ¿e zachodzi podstawa do dokonania zmiany umowy w oparciu o przepis ust. 1, 2, 3 lub 5, zobowi±zany jest do przekazania drugiej Stronie oraz inspektorowi nadzoru inwestorskiego wniosku o dokonanie zmiany umowy, zamieszczaj±c w nim: 1)opis zdarzenia lub okoliczno¶ci stanowi±cych podstawê do ¿±dania zmiany,
2) proponowane rozwi±zanie zmiany, 3)szczegó³ow± analizê kosztów wprowadzenia zmiany,4)zestawienie zysków i strat wynikaj±cych z wprowadzenia zmiany, 5)podpis wnioskodawcy zmiany. 5. W terminie 7 dni roboczych od dnia otrzymania wniosku o dokonanie zmiany umowy Zamawiaj±cy oraz Inspektor nadzoru inwestorskiego zobowi±zany jest ustosunkowaæ siê w nim do zg³oszonego ¿±dania zmiany umowy. 6. W terminie 7 dni kalendarzowych od ustosunkowania siê inspektora nadzoru inwestorskiego do wniosku o dokonanie zmiany umowy, Strona powiadomi drug± Stronê o akceptacji ¿±dania zmiany umowy lub odpowiednio o braku akceptacji zmiany. 7. Wszelkie zmiany umowy s± dokonywane przez umocowanych przedstawicieli Zamawiaj±cego i Wykonawcy w formie pisemnej w drodze aneksu do umowy, pod rygorem niewa¿no¶ci. 8. W razie w±tpliwo¶ci przyjmuje siê, ¿e nie stanowi± zmiany umowy nastêpuj±ce zmiany:
9. Zmiana postanowieñ zawartej umowy mo¿e nast±piæ za zgod± obu stron wyra¿on± na pi¶mie pod rygorem niewa¿no¶ci, z zastrze¿eniem art. 455 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-03-28 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem ePUAPu, przy pomocy formularzy. Chwil± z³o¿enia oferty jest czas na serwerze obs³uguj±cym miniPortal.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-03-28 11:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-04-26

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.