Ogłoszenie z dnia 2025-01-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00655643/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-12-16
- 2025/BZP 00012850/01 - Modyfikacja z dnia 2025-01-08
- 2025/BZP 00025321/01 - Modyfikacja z dnia 2025-01-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
D/95/2024 Zakup i dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Uniwersytetu Opolskiego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET OPOLSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001382
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Mikołaja Kopernika 11
1.5.2.) Miejscowość: Opole
1.5.3.) Kod pocztowy: 45-040
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@uni.opole.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zamowienia.uni.opole.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/10336931.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
D/95/2024 Zakup i dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Uniwersytetu Opolskiego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4ac3f3a0-0a08-4263-92c2-9f9e1de25196
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00081181
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00101449/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.26 [45] Komputery stacjonarne i przenośne w tym tablety i monitory - AKTUALIZACJA maj
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00655643
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: D/95/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Część nr 1 – Zakup i dostawa laptopa ultramobilnego dla Instytutu Historii Uniwersytetu Opolskiego – 1 szt.2. Opis przedmiotu zamówienia w odniesieniu do części nr 1 stanowi załącznik nr 1.1 do SWZ.
3. Wykonawca w Formularzu ofertowym – w załączniku nr 1 do SWZ (odpowiednio do części), zobowiązany jest wskazać nazwę/model/typ/kod/symbol producenta (w zależności od wymagań określonych w formularzu ofertowym) jednoznacznie określający oferowany przedmiot zamówienia.
Wykonawca zobowiązany jest wskazać dane określające oferowany przedmiot zamówienia – w sposób umożliwiający Zamawiającemu jednoznaczną identyfikację oferowanego przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia.
Jeżeli zachodzi taka konieczność i dla jednoznacznego określenia oferowanego przedmiotu zamówienia, wymagane jest wskazanie dodatkowych informacji, Wykonawca jest zobligowany do ich wskazania, tak aby nie było dla stron postępowania wątpliwości jaki przedmiot zamówienia oferuje Wykonawca.
W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę sprzętu samodzielnie konfigurowanego, dla którego nie występuje nazwa/model/typ/kod/symbol jednoznacznie określający przedmiot zamówienia, i którego parametrów Zamawiający nie może sprawdzić również w ogólnodostępnych źródłach, Wykonawca zobowiązany jest w ofercie jednoznacznie wskazać dane techniczne zaoferowanego sprzętu, odpowiadające wymaganiom określonym przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia, poprzez dołączenie szczegółowej specyfikacji technicznej zaoferowanego sprzętu.
Jeżeli dla spełnienia wymagań Zamawiającego określonych w opisie przedmiotu zamówienia konieczne jest zastosowanie dodatkowych rozwiązań (niestosowanych standardowo) Wykonawca w ofercie zobowiązany jest jednoznacznie wskazać, iż takie dodatkowe rozwiązanie oferuje.
Brak w ofercie informacji umożliwiającej dokonanie jednoznacznej identyfikacji oferowanego produktu Zamawiający uzna jako niezgodność oferty z treścią SWZ i odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy.
5. Zamawiający wymaga by dostarczony przez Wykonawcę przedmiot zamówienia (odpowiednio dla części zamówienia) został wniesiony (i uruchomiony jeżeli dotyczy) do pomieszczenia wyznaczonego przez Zamawiającego, w terminie określonym w pkt. 7.
6. Przedmiot zamówienia dostarczony będzie Zamawiającemu na ryzyko Wykonawcy i w ramach wynagrodzenia (określonego w ofercie) przysługującego Wykonawcy.
7. Termin realizacji przedmiotu zamówienia wynosi: czternaście [ 14 ] dni roboczych od dnia zawarcia umowy dla części nr 1.
8. Termin realizacji przedmiotu zamówienia wskazany w pkt. 7 jest terminem maksymalnym na wykonanie przedmiotu zamówienia. Wykonawca w ofercie może wskazać krótszy termin realizacji przedmiotu zamówienia, jednak nie krótszy niż pięć [ 5 ] dni roboczych od dnia zawarcia umowy dla części nr 1. Pkt. 19.4 SWZ stosuje się.
9. Wykonawca na przedmiot zamówienia udziela dwudziestu czterech [ 24 ] miesięcy gwarancji dla części nr 1.
10. Okres gwarancji wskazany w pkt. 9 jest okresem minimalnym. Wykonawca w ofercie może uwzględnić dłuższy okres gwarancji na oferowany przedmiot zamówienia, jednak nie dłuższy niż sześćdziesiąt [ 60 ] miesięcy. Pkt. 19.5 SWZ stosuje się.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213100-6 - Komputery przenośne
4.5.5.) Wartość części: 5442,68 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Część nr 2 – Zakup i dostawa komputerów all in one dla WCSM Wydział Lekarski Uniwersytetu Opolskiego – 2 szt.2. Opis przedmiotu zamówienia w odniesieniu do części nr 2 stanowi załącznik nr 1.2 do SWZ.
3. Wykonawca w Formularzu ofertowym – w załączniku nr 1 do SWZ (odpowiednio do części), zobowiązany jest wskazać nazwę/model/typ/kod/symbol producenta (w zależności od wymagań określonych w formularzu ofertowym) jednoznacznie określający oferowany przedmiot zamówienia.
Wykonawca zobowiązany jest wskazać dane określające oferowany przedmiot zamówienia – w sposób umożliwiający Zamawiającemu jednoznaczną identyfikację oferowanego przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia.
Jeżeli zachodzi taka konieczność i dla jednoznacznego określenia oferowanego przedmiotu zamówienia, wymagane jest wskazanie dodatkowych informacji, Wykonawca jest zobligowany do ich wskazania, tak aby nie było dla stron postępowania wątpliwości jaki przedmiot zamówienia oferuje Wykonawca.
W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę sprzętu samodzielnie konfigurowanego, dla którego nie występuje nazwa/model/typ/kod/symbol jednoznacznie określający przedmiot zamówienia, i którego parametrów Zamawiający nie może sprawdzić również w ogólnodostępnych źródłach, Wykonawca zobowiązany jest w ofercie jednoznacznie wskazać dane techniczne zaoferowanego sprzętu, odpowiadające wymaganiom określonym przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia, poprzez dołączenie szczegółowej specyfikacji technicznej zaoferowanego sprzętu.
Jeżeli dla spełnienia wymagań Zamawiającego określonych w opisie przedmiotu zamówienia konieczne jest zastosowanie dodatkowych rozwiązań (niestosowanych standardowo) Wykonawca w ofercie zobowiązany jest jednoznacznie wskazać, iż takie dodatkowe rozwiązanie oferuje.
Brak w ofercie informacji umożliwiającej dokonanie jednoznacznej identyfikacji oferowanego produktu Zamawiający uzna jako niezgodność oferty z treścią SWZ i odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy.
5. Zamawiający wymaga by dostarczony przez Wykonawcę przedmiot zamówienia (odpowiednio dla części zamówienia) został wniesiony (i uruchomiony jeżeli dotyczy) do pomieszczenia wyznaczonego przez Zamawiającego, w terminie określonym w pkt. 7.
6. Przedmiot zamówienia dostarczony będzie Zamawiającemu na ryzyko Wykonawcy i w ramach wynagrodzenia (określonego w ofercie) przysługującego Wykonawcy.
7. Termin realizacji przedmiotu zamówienia wynosi: czternaście [ 14 ] dni roboczych od dnia zawarcia umowy dla części nr 2.
8. Termin realizacji przedmiotu zamówienia wskazany w pkt. 7 jest terminem maksymalnym na wykonanie przedmiotu zamówienia. Wykonawca w ofercie może wskazać krótszy termin realizacji przedmiotu zamówienia, jednak nie krótszy niż pięć [ 5 ] dni roboczych od dnia zawarcia umowy dla części nr 2. Pkt. 19.4 SWZ stosuje się.
9. Wykonawca na przedmiot zamówienia udziela dwudziestu czterech [ 24 ] miesięcy gwarancji dla części nr 2.
10. Okres gwarancji wskazany w pkt. 9 jest okresem minimalnym. Wykonawca w ofercie może uwzględnić dłuższy okres gwarancji na oferowany przedmiot zamówienia, jednak nie dłuższy niż sześćdziesiąt [ 60 ] miesięcy. Pkt. 19.5 SWZ stosuje się.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213300-8 - Komputer biurkowy
30213000-5 - Komputery osobiste
4.5.5.) Wartość części: 7965,85 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Część nr 3 – Zakup i dostawa komputerów all in one dla WCSM Wydział Lekarski Uniwersytetu Opolskiego – 1 szt.2. Opis przedmiotu zamówienia w odniesieniu do części nr 3 stanowi załącznik nr 1.3 do SWZ.
3. Wykonawca w Formularzu ofertowym – w załączniku nr 1 do SWZ (odpowiednio do części), zobowiązany jest wskazać nazwę/model/typ/kod/symbol producenta (w zależności od wymagań określonych w formularzu ofertowym) jednoznacznie określający oferowany przedmiot zamówienia.
Wykonawca zobowiązany jest wskazać dane określające oferowany przedmiot zamówienia – w sposób umożliwiający Zamawiającemu jednoznaczną identyfikację oferowanego przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia.
Jeżeli zachodzi taka konieczność i dla jednoznacznego określenia oferowanego przedmiotu zamówienia, wymagane jest wskazanie dodatkowych informacji, Wykonawca jest zobligowany do ich wskazania, tak aby nie było dla stron postępowania wątpliwości jaki przedmiot zamówienia oferuje Wykonawca.
W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę sprzętu samodzielnie konfigurowanego, dla którego nie występuje nazwa/model/typ/kod/symbol jednoznacznie określający przedmiot zamówienia, i którego parametrów Zamawiający nie może sprawdzić również w ogólnodostępnych źródłach, Wykonawca zobowiązany jest w ofercie jednoznacznie wskazać dane techniczne zaoferowanego sprzętu, odpowiadające wymaganiom określonym przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia, poprzez dołączenie szczegółowej specyfikacji technicznej zaoferowanego sprzętu.
Jeżeli dla spełnienia wymagań Zamawiającego określonych w opisie przedmiotu zamówienia konieczne jest zastosowanie dodatkowych rozwiązań (niestosowanych standardowo) Wykonawca w ofercie zobowiązany jest jednoznacznie wskazać, iż takie dodatkowe rozwiązanie oferuje.
Brak w ofercie informacji umożliwiającej dokonanie jednoznacznej identyfikacji oferowanego produktu Zamawiający uzna jako niezgodność oferty z treścią SWZ i odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy.
5. Zamawiający wymaga by dostarczony przez Wykonawcę przedmiot zamówienia (odpowiednio dla części zamówienia) został wniesiony (i uruchomiony jeżeli dotyczy) do pomieszczenia wyznaczonego przez Zamawiającego, w terminie określonym w pkt. 7.
6. Przedmiot zamówienia dostarczony będzie Zamawiającemu na ryzyko Wykonawcy i w ramach wynagrodzenia (określonego w ofercie) przysługującego Wykonawcy.
7. Termin realizacji przedmiotu zamówienia wynosi: czternaście [ 14 ] dni roboczych od dnia zawarcia umowy dla części nr 3.
8. Termin realizacji przedmiotu zamówienia wskazany w pkt. 7 jest terminem maksymalnym na wykonanie przedmiotu zamówienia. Wykonawca w ofercie może wskazać krótszy termin realizacji przedmiotu zamówienia, jednak nie krótszy niż pięć [ 5 ] dni roboczych od dnia zawarcia umowy dla części nr 3. Pkt. 19.4 SWZ stosuje się.
9. Wykonawca na przedmiot zamówienia udziela dwudziestu czterech [ 24 ] miesięcy gwarancji dla części nr 3.
10. Okres gwarancji wskazany w pkt. 9 jest okresem minimalnym. Wykonawca w ofercie może uwzględnić dłuższy okres gwarancji na oferowany przedmiot zamówienia, jednak nie dłuższy niż sześćdziesiąt [ 60 ] miesięcy. Pkt. 19.5 SWZ stosuje się.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213300-8 - Komputer biurkowy
30213000-5 - Komputery osobiste
4.5.5.) Wartość części: 3982,93 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6346,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6346,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6346,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ATABAJT Roik, Słowik, Mazurkiewicz S.J.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7540403403
7.3.3) Ulica: Kośnego 50
7.3.4) Miejscowość: Opole
7.3.5) Kod pocztowy: 45-372
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ATABAJT, ROIK, SŁOWIK, MAZURKIEWICZ, SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
ATABAJT, ROIK, SŁOWIK, MAZURKIEWICZ, SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6346,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14243,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14243,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14243,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ATABAJT Roik, Słowik, Mazurkiewicz S.J.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7540403403
7.3.3) Ulica: Kośnego 50
7.3.4) Miejscowość: Opole
7.3.5) Kod pocztowy: 45-372
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ATABAJT, ROIK, SŁOWIK, MAZURKIEWICZ, SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
ATABAJT, ROIK, SŁOWIK, MAZURKIEWICZ, SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14243,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5645,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5645,70 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5645,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ATABAJT Roik, Słowik, Mazurkiewicz S.J.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7540403403
7.3.3) Ulica: Kośnego 50
7.3.4) Miejscowość: Opole
7.3.5) Kod pocztowy: 45-372
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ATABAJT, ROIK, SŁOWIK, MAZURKIEWICZ, SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
ATABAJT, ROIK, SŁOWIK, MAZURKIEWICZ, SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5645,70 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 dni
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Usługa zakwaterowania i wyżywienia studentów oraz kadry dydaktycznej podczas realizacji obozu letniego w roku akademickim 2024/2025
- Zakup osobowego samochodu hybrydowego dla KOWR OT w Opolu z napędem na 4 koła i hakiem holowniczym.
- Usługa sukcesywnego odbioru i zagospodarowania odpadów [U/5/TP/2025]
- Zakup i dostawa materiałów sieciowych
- Dostawę oprogramowania w ramach programu licencyjnego Microsoft Products and Services Agreement (MPSA) dla Politechniki Opolskiej.
- "Urban Lab Opole - Miasto dla Młodych"
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWY - Dostawa sprzętu komputerowego do Państwowego Liceum Sztuk Plastycznych w Częstochowie
- Zakup komputerów, akcesoriów komputerowych i sprzętu elektronicznego na potrzeby WFOŚiGW we Wrocławiu
- DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO WRAZ Z AKCESORIAMI_160
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz licencji na oprogramowanie dla jednostek organizacyjnych Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie
- Zakup komputerów stacjonarnych dla szkół podstawowych Gminy Września
- Dostawa sprzętu komputerowego do gdyńskich placówek oświatowych w związku z realizacją projektu "Szkoła Jutr@"
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.