Ogłoszenie z dnia 2021-06-14
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00081195 z dnia 2021-06-14 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
˜Usługa praktycznego szkolenia lotniczego, na samolotach jednosilnikowych, tłokowych klasy SEP(L) (...)IA1/U/21/8/MW
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ˜Politechnika Śląska
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜REGON 000001637
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ˜Akademicka 2A
1.5.2.) Miejscowość: ˜Gliwice
1.5.3.) Kod pocztowy: ˜44-100
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.7.) Numer telefonu: ˜(32) 237-13-34, 237-13-35
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ˜IA1@polsl.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: ˜www.polsl.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
˜http://www.administracja.polsl.pl/zamowienia1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
˜Usługa praktycznego szkolenia lotniczego, na samolotach jednosilnikowych, tłokowych klasy SEP(L) (...)IA1/U/21/8/MW2.4.) Identyfikator postępowania: ˜ocds-148610-048ea2a8-9cf1-11eb-b7a8-ba075a5bf367
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00081195
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: ˜2021/BZP 00035487/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ˜IA1/U/21/8/MW
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 1410687,80 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 205050,00 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
˜Przedmiotem zamówienia jest usługa szkoleniowa w wymiarze 200 godzin dla studentówszkolonych w Akademickim Ośrodku Szkolenia Lotniczego Politechniki Śląskiej (AOSL POLSL)na podstawie zintegrowanego programu szkolenia lotniczego do licencji pilota liniowegoATPL(A). Przedmiotowa usługa obejmować będzie swym zakresem tylko szkolenie praktycznewraz z naziemnym przygotowaniem do wykonywania lotów4.5.3.) Główny kod CPV: 80412000-5 - Usługi szkół pilotażu
4.5.5.) Wartość części: 27340,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
˜Przedmiotem zamówienia jest usługa szkoleniowa w wymiarze 200 godzin dla studentówszkolonych w Akademickim Ośrodku Szkolenia Lotniczego Politechniki Śląskiej (AOSL POLSL)na podstawie zintegrowanego programu szkolenia lotniczego do licencji pilota liniowegoATPL(A). Przedmiotowa usługa obejmować będzie swym zakresem tylko szkolenie praktycznewraz z naziemnym przygotowaniem do wykonywania lotów4.5.3.) Główny kod CPV: 80412000-5 - Usługi szkół pilotażu
4.5.5.) Wartość części: 27340,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
˜Przedmiotem zamówienia jest usługa szkoleniowa w wymiarze 200 godzin dla studentówszkolonych w Akademickim Ośrodku Szkolenia Lotniczego Politechniki Śląskiej (AOSL POLSL)na podstawie zintegrowanego programu szkolenia lotniczego do licencji pilota liniowegoATPL(A). Przedmiotowa usługa obejmować będzie swym zakresem tylko szkolenie praktycznewraz z naziemnym przygotowaniem do wykonywania lotów4.5.3.) Główny kod CPV: 80412000-5 - Usługi szkół pilotażu
4.5.5.) Wartość części: 27340,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
˜Przedmiotem zamówienia jest usługa szkoleniowa w wymiarze 200 godzin dla studentówszkolonych w Akademickim Ośrodku Szkolenia Lotniczego Politechniki Śląskiej (AOSL POLSL)na podstawie zintegrowanego programu szkolenia lotniczego do licencji pilota liniowegoATPL(A). Przedmiotowa usługa obejmować będzie swym zakresem tylko szkolenie praktycznewraz z naziemnym przygotowaniem do wykonywania lotów4.5.3.) Główny kod CPV: 80412000-5 - Usługi szkół pilotażu
4.5.5.) Wartość części: 27340,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
˜Przedmiotem zamówienia jest usługa szkoleniowa w wymiarze 200 godzin dla studentówszkolonych w Akademickim Ośrodku Szkolenia Lotniczego Politechniki Śląskiej (AOSL POLSL)na podstawie zintegrowanego programu szkolenia lotniczego do licencji pilota liniowegoATPL(A). Przedmiotowa usługa obejmować będzie swym zakresem tylko szkolenie praktycznewraz z naziemnym przygotowaniem do wykonywania lotów4.5.3.) Główny kod CPV: 80412000-5 - Usługi szkół pilotażu
4.5.5.) Wartość części: 27340,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
˜Przedmiotem zamówienia jest usługa szkoleniowa w wymiarze 200 godzin dla studentówszkolonych w Akademickim Ośrodku Szkolenia Lotniczego Politechniki Śląskiej (AOSL POLSL)na podstawie zintegrowanego programu szkolenia lotniczego do licencji pilota liniowegoATPL(A). Przedmiotowa usługa obejmować będzie swym zakresem tylko szkolenie praktycznewraz z naziemnym przygotowaniem do wykonywania lotów4.5.3.) Główny kod CPV: 80412000-5 - Usługi szkół pilotażu
4.5.5.) Wartość części: 27340,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
˜Przedmiotem zamówienia jest usługa szkoleniowa w wymiarze 200 godzin dla studentówszkolonych w Akademickim Ośrodku Szkolenia Lotniczego Politechniki Śląskiej (AOSL POLSL)na podstawie zintegrowanego programu szkolenia lotniczego do licencji pilota liniowegoATPL(A). Przedmiotowa usługa obejmować będzie swym zakresem tylko szkolenie praktycznewraz z naziemnym przygotowaniem do wykonywania lotów4.5.3.) Główny kod CPV: 80412000-5 - Usługi szkół pilotażu
4.5.5.) Wartość części: 27340,00 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
˜Przedmiotem zamówienia jest usługa szkoleniowa w wymiarze 100 godzin dla studentówszkolonych w Akademickim Ośrodku Szkolenia Lotniczego Politechniki Śląskiej (AOSL POLSL)na podstawie zintegrowanego programu szkolenia lotniczego do licencji pilota liniowegoATPL(A). Przedmiotowa usługa obejmować będzie swym zakresem tylko szkolenie praktycznewraz z naziemnym przygotowaniem do wykonywania lotów4.5.3.) Główny kod CPV: 80412000-5 - Usługi szkół pilotażu
4.5.5.) Wartość części: 13670,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21700,00
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 21700,00
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21700,00
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ˜Jarosław Kolenda prowadzący działalność gospodarczą pod firmą Jarosław Kolenda
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜NIP 9191573816
7.3.3) Ulica: ˜ul. Grunwaldzka 15
7.3.4) Miejscowość: ˜Hrubieszów
7.3.5) Kod pocztowy: ˜22-500
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21700,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: ˜11 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 23778,00
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 23778,00
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 23778,00
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ˜SINOPE Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜NIP 6783172446
7.3.3) Ulica: ˜ul. Os. Centrum E 14/2U
7.3.4) Miejscowość: ˜Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: ˜31-934
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 23778,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: ˜11 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 23778,00
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 23778,00
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ˜SINOPE Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜NIP 6783172446
7.3.3) Ulica: ˜ul. Os. Centrum E 14/2U
7.3.4) Miejscowość: ˜Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: ˜31-934
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 23778,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: ˜11 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
˜W części 4 w ww. postępowaniu została złożona jedna oferta wykonawcy: Tomasz Pietrzak prowadzący działalność gospodarczą pod firmą Tomasz Pietrzak 03-133 Warszawa, ul. Stefanika 10a/7. Zamawiający w dniu 10.05.2021 r. dokonał wyboru oferty tego Wykonawcy jako najkorzystniejszej w ww. części.Jednakże w dniu 10.05.2021 r. Wykonawca po otrzymaniu pisma z informacją dotyczącą zawarcia umowy w ww. części poinformował Zamawiającego o braku wymaganej licencji. Zamawiający w dniu 21.05.2021 r. wezwał wykonawcę do złożenia wymaganej licencji. W wyznaczonym terminie wykonawca nie złożył wymaganego dokumentu i tym samym uchylił się od zawarcia umowy w części 4.Brak innych ofert w ww. części uniemożliwia Zamawiającemu dokonanie ponownego badania i oceny ofert oraz wybór najkorzystniejszej oferty w związku z art. 263 ustawy.W związku z powyższym Zamawiający na mocy art. 255 pkt 7) ustawy unieważnia postępowanie w części 4.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24000,00
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24000,00
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24000,00
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ˜Eugeniusz Piechoczek prowadzący działalność gospodarczą pod firmą AIRCONTACT Eugeniusz Piechoczek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜NIP 6331790513
7.3.3) Ulica: ˜ul. Wodzisławska 29
7.3.4) Miejscowość: ˜Pawłowice
7.3.5) Kod pocztowy: ˜43-250
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24000,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: ˜11 miesiące
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
˜W wyznaczonym terminie składania ofert nie została złożona żadna oferta.
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
˜W wyznaczonym terminie składania ofert nie została złożona żadna oferta.
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12000,00
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12000,00
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12000,00
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ˜Mirosław Jemielniak prowadzący działalność gospodarczą pod firmą Mirosław Jemielniak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜NIP 6521340032
7.3.3) Ulica: ˜ul. Grzegórzecka 85/7
7.3.4) Miejscowość: ˜Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: ˜31-559
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PIECHOCZEK EUGENIUSZ "AIRCONTACT"
jakie przetargi wygrała firma
PIECHOCZEK EUGENIUSZ "AIRCONTACT"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12000,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: ˜11 miesiące
2021-06-14 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- wykonanie przebudowy wewnętrznej instalacji gazowej dla lokali mieszkalnych 2,5,6 przy ul. Piwnej 7 w Gliwicach. (Pełna nazwa zadania w dokumentacji).
- Wykonanie zmiany systemu ogrzewania na c.o. gazowe w gminnych lokalach mieszkalnych przy ul. Tarnogórskiej 2/2 i 2/8 oraz przy ul. Tarnogórskiej 2A/5 i 2A/8 w Gliwicach.
- Modernizacja i podłączenie do systemu parkingowego firmy Pro-Park trzech punktów znajdujących się na terenie NIO-PIB Oddziału w Gliwicach
- ZP/G/19/25Dostawa gazów technicznych, czystych i mieszanek wraz z dzierżawą butli do Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytut Metali Nieżelaznych w Gliwicach w 2025 r.
- Opracowanie koncepcji architektoniczno-urbanistycznej dla budowy kompleksu budynków mieszkalnych przy ul. Świętego Wojciecha/Myśliwskiej w Gliwicach. Pełna nazwa znajduje się w dok. postępowania
- Dostawa licencji uprawniającej do korzystania z systemu wideokonferencyjnego. Znak sprawy: DZPZ.282.21.2025.TB
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przeprowadzenie usługi szkolenia lotniczego spadochronowego, szybowcowego i samolotowego dla uczniów Ogólnokształcącego Liceum Lotniczego w Dęblinie" SPRAWA NR 6/25/P
- Dostawa wyposażenia sprzętowego Straży Gminnej Gminy Tarnów do przeprowadzania kontroli przestrzegania przepisów ochrony środowiska
- Przeprowadzenie szkolenia - kursu obsługi dronów w kategorii A2 i STS01 z pomiarami jakości powietrza wraz z walidacją. Znak sprawy: DZPZ.283.12.2025.AL
więcej: Usługi szkół pilotażu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.