eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Limanowa"Adaptacja pracowni gastronomicznych w Zespole Szkół nr 1 w Limanowej i Zespole Szkół Ponadpodstawowych w Mszanie Dolnej".



Ogłoszenie z dnia 2025-01-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Adaptacja pracowni gastronomicznych w Zespole Szkół nr 1 w Limanowej i Zespole Szkół Ponadpodstawowych w Mszanie Dolnej”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT LIMANOWSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892854

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Józefa Marka 9

1.5.2.) Miejscowość: Limanowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-600

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.7.) Numer telefonu: 183337800

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@powiat.limanowski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.limanowski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://e-propublico.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Adaptacja pracowni gastronomicznych w Zespole Szkół nr 1 w Limanowej i Zespole Szkół Ponadpodstawowych w Mszanie Dolnej”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3d49a9d6-e087-404f-b756-2ef5e9bab2d4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00081205

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00047513/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 „Adaptacja pracowni gastronomicznych w Zespole Szkół nr 1 w Limanowej i Zespole Szkół Ponadpodstawowych w Mszanie Dolnej”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt pn.: „Rozwój CKZ przy Zespole Szkół Technicznych i Ogólnokształcących w Limanowej - kontynuacja i uzupełnienie dotychczasowych działań” współfinansowany ze środków Programu Fundusze Europejskie dla Małopolski 2021-2027, Priorytet 6 Fundusze europejskie dla rynku pracy, edukacji i włączenia społecznego Działanie 6.11 Wsparcie kształcenia zawodowego oraz budżetu państwa.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00592261

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZ.272.27.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 912763,03 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 491239 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie częściowe nr 1: „Adaptacja pracowni gastronomicznej w Zespole Szkół nr 1 w Limanowej”.
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane zmierzające do adaptacji pracowni gastronomicznej w Zespole Szkół nr 1 w Limanowej. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:
1) roboty demontażowe, rozbiórkowe i przygotowawcze,
2) wykonanie warstw podposadzkowych wraz z podbudową,
3) wykonanie nowych ścianek przy stanowiskach roboczych,
4) układanie nowych posadzek z płytek,
5) nowe okładziny ścienne z płytek,
6) układanie nowych posadzek z płytek gresowych,
7) malowanie sufitu i ścian powyżej poziomu płytek,
8) wymiana kratek wentylacyjnych,
9) montaż nowych lamp,
10) montaż nowych włączników i gniazd,
11) wymiana instalacji kanalizacyjnej poziomej podposadzkowej wraz z wymianą separatora tłuszczu,
12) wykonanie podejść pod projektowane urządzenia sanitarne,
13) montaż nowych baterii, kratek, syfonów, zaworów napowietrzających,
14) wykonanie ogrzewania podłogowego,
15) montaż nowego zasobnika na ciepłą wodę wraz z zasilaniem,
16) remont istniejącej instalacji gazowej,
17) wymiana istniejących kanałów wentylacji wyciągowej wraz z osprzętem oraz nawiewami podokiennymi,
18) wymiana parapetów wewnętrznych,
19) wymiana drzwi wewnętrznych i zewnętrznych.
2. Przedmiot zamówienia nie obejmuje dostawy i montażu wyposażenia pracowni takiego jak np. biurka, kuchnie gazowe, okapy, wyszczególnione na rys. nr 3.
3. Zamówienie obejmuje opracowanie dokumentacji powykonawczej, a także dokumentów niezbędnych do zakończenia inwestycji.
4. Szczegółowy zakres i warunki wykonania zamówienia zostały określone w dokumentach zamówienia tj. dokumentacji projektowej, szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, przedmiarze robót oraz projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących załącznik do SWZ.
5. Zamawiający wymaga minimalnego okresu gwarancji na wykonane roboty w wysokości 48 miesięcy, liczonego od dnia odbioru końcowego. Okres gwarancji ponad minimalny okres stanowi kryterium oceny ofert na zasadach określonych w pkt 20.2 ppkt 2 SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.5.) Wartość części: 328775,74 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie częściowe nr 2: „Adaptacja pracowni gastronomicznej w Zespole Szkół Ponadpodstawowych w Mszanie Dolnej”.

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane zmierzające do adaptacji pracowni gastronomicznej w Zespole Szkół Ponadpodstawowych w Mszanie Dolnej. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:
1) roboty przygotowawcze i demontażowe,
2) roboty rozbiórkowe wraz z wywozem i utylizacja odpadów,
3) nowe okładziny ścienne z płytek,
4) układanie nowych posadzek z płytek gresowych,
5) malowanie ścian i sufitu,
6) montaż parapetów wewnętrznych i zewnętrznych,
7) wymiana instalacji elektrycznej,
8) wymiana instalacji wodociągowej,
9) wymiana kanalizacji sanitarnej,
10) przeróbka instalacji wentylacji,
11) dostawa i montaż stolarki okiennej.
2. Przedmiot zamówienia nie obejmuje dostawy i montażu wyposażenia pracowni takiego jak np. biurka, kuchnie gazowe, okapy.
3. Zamówienie obejmuje opracowanie dokumentacji powykonawczej, a także dokumentów niezbędnych do zakończenia inwestycji.
4. Szczegółowy zakres i warunki wykonania zamówienia zostały określone w dokumentach zamówienia tj. dokumentacji projektowej, szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, przedmiarze robót oraz projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących załącznik do SWZ.
5. Zamawiający wymaga minimalnego okresu gwarancji na wykonane roboty w wysokości 48 miesięcy, liczonego od dnia odbioru końcowego. Okres gwarancji ponad minimalny okres stanowi kryterium oceny ofert na zasadach określonych w pkt 20.2 ppkt 2 SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45214220-8 - Roboty budowlane w zakresie szkół średnich

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.5.5.) Wartość części: 162463,26 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 264723,63 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 358000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 264723,63 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZRB - INWEST Zbigniew Tokarczyk, Karol Tokarczyk, Dariusz Tokarczyk Spółka Jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 529304667

7.3.3) Ulica: ul. Krakowska 57

7.3.4) Miejscowość: Limanowa

7.3.5) Kod pocztowy: 34-600

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 264723,63 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 143869,29 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 191029,12 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 143869,29 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZRB - INWEST Zbigniew Tokarczyk, Karol Tokarczyk, Dariusz Tokarczyk Spółka Jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 529304667

7.3.3) Ulica: ul. Krakowska 57

7.3.4) Miejscowość: Limanowa

7.3.5) Kod pocztowy: 34-600

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 143869,29 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.