eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławDostawa odczynników i produktów biochemicznych dla Katedry Chemii Biologicznej i Bioobrazowania Wydziału Chemicznego Politechniki Wrocławskiej - 4 zadania.



Ogłoszenie z dnia 2021-06-14


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00081208 z dnia 2021-06-14

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
˜Dostawa odczynników i produktów biochemicznych dla Katedry Chemii Biologicznej i Bioobrazowania Wydziału Chemicznego Politechniki Wrocławskiej - 4 zadania.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ˜POLITECHNIKA WROCŁAWSKA

1.3.) Oddział zamawiającego: ˜Dział Zakupów i Zamówień Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜REGON 000001614

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ˜wyb. Stanisława Wyspiańskiego 27

1.5.2.) Miejscowość: ˜Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: ˜50-370

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ˜mateusz.synowka@pwr.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: ˜https://przetargi.pwr.edu.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

˜https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

˜Dostawa odczynników i produktów biochemicznych dla Katedry Chemii Biologicznej i Bioobrazowania Wydziału Chemicznego Politechniki Wrocławskiej - 4 zadania.

2.4.) Identyfikator postępowania: ˜ocds-148610-ec68aec5-9eb3-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00081208

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: ˜2021/BZP 00002529/51/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.61 Materiały biochemiczne- przeciwciała

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

˜Projekt pt. „Wyleczymy neutropenię (FIXNET): wykorzystanie identyfikacji zaburzeń funkcji proteaz granulocytów obojętnochłonnych jako nowych możliwości diagnostycznych i terapeutycznych” w ramach programu TEAM-NET Fundacji na rzecz Nauki Polskiej

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: ˜2021/BZP 00034932/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ˜SZP/242-068/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 127421 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

˜1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa odczynników i produktów biochemicznych dla Katedry Chemii Biologicznej i Bioobrazowania Wydziału Chemicznego Politechniki Wrocławskiej realizowana w 4 zadaniach.Zamówienie dotyczy Projektu "Wyleczymy Neutropenię (FIXNET):wykorzystanie identyfikacji zaburzeń funkcji proteaz granulocytów obojętnochłonnych jako nowych możliwości diagnostycznych i terapeutycznych” realizowanego w ramach programu TEAM-NET Fundacji na rzecz Nauki Polskiej, finansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014 – 2020 (PO IR), Oś IV: Zwiększenie potencjału naukowo-badawczego, Działanie 4.4: Zwiększanie potencjału kadrowego sektora B+R, nr umowy POIR.04.04.00-00-1603/18, (11IR/0008/19).2. Zadania nr 1, 2, 3 i 4 – będą realizowane w ramach sukcesywnej dostawyZamawiający oświadcza, że:a) dla Zadania Nr 1 - przypadku zmniejszenia zakresu zamówienia w trakcie wykonywania umowy, Zamawiający zobowiązuje się do wykorzystania: min. 50 % wartości przedmiotu zamówienia zawartego w OPZ. b) dla Zadania Nr 2 - przypadku zmniejszenia zakresu zamówienia w trakcie wykonywania umowy, Zamawiający zobowiązuje się do wykorzystania: min. 50 % wartości przedmiotu zamówienia zawartego w OPZ. c) dla Zadania Nr 3 - przypadku zmniejszenia zakresu zamówienia w trakcie wykonywania umowy, Zamawiający zobowiązuje się do wykorzystania: min. 50 % wartości przedmiotu zamówienia zawartego w OPZ. d) dla Zadania Nr 4 - przypadku zmniejszenia zakresu zamówienia w trakcie wykonywania umowy, Zamawiający zobowiązuje się do wykorzystania: min. 50 % wartości przedmiotu zamówienia zawartego w OPZ. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Zadań nr 1-4 znajduje się odpowiednio w Załącznikach nr 3.1-3.4 do SWZ Opis przedmiotu zamówienia - Formularz cenowy (OPZ) . Szczegółowy zakres wykonania przedmiotu zamówienia, będący projektowanymi postanowieniami umowy w sprawie zamówienia publicznego, znajduje się we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ – wzór umowy dla dostaw sukcesywnych. Kod CPV: 33696500-0 Odczynniki laboratoryjne. Dostawa na adres: Politechnika Wrocławska budynek A-02, Wrocław, Wybrzeże Wyspiańskiego, pok 305c.Wykonawca udzieli Zamawiającemu 12 miesięcznej gwarancji na przedmiot dostawy. Szczegóły dotyczące gwarancji znajdują się w paragrafie 7 wzoru umowy (zał. nr 2 do SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne

4.5.5.) Wartość części: 43650,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

˜1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa odczynników i produktów biochemicznych dla Katedry Chemii Biologicznej i Bioobrazowania Wydziału Chemicznego Politechniki Wrocławskiej realizowana w 4 zadaniach.Zamówienie dotyczy Projektu "Wyleczymy Neutropenię (FIXNET):wykorzystanie identyfikacji zaburzeń funkcji proteaz granulocytów obojętnochłonnych jako nowych możliwości diagnostycznych i terapeutycznych” realizowanego w ramach programu TEAM-NET Fundacji na rzecz Nauki Polskiej, finansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014 – 2020 (PO IR), Oś IV: Zwiększenie potencjału naukowo-badawczego, Działanie 4.4: Zwiększanie potencjału kadrowego sektora B+R, nr umowy POIR.04.04.00-00-1603/18, (11IR/0008/19).2. Zadania nr 1, 2, 3 i 4 – będą realizowane w ramach sukcesywnej dostawyZamawiający oświadcza, że:a) dla Zadania Nr 1 - przypadku zmniejszenia zakresu zamówienia w trakcie wykonywania umowy, Zamawiający zobowiązuje się do wykorzystania: min. 50 % wartości przedmiotu zamówienia zawartego w OPZ. b) dla Zadania Nr 2 - przypadku zmniejszenia zakresu zamówienia w trakcie wykonywania umowy, Zamawiający zobowiązuje się do wykorzystania: min. 50 % wartości przedmiotu zamówienia zawartego w OPZ. c) dla Zadania Nr 3 - przypadku zmniejszenia zakresu zamówienia w trakcie wykonywania umowy, Zamawiający zobowiązuje się do wykorzystania: min. 50 % wartości przedmiotu zamówienia zawartego w OPZ. d) dla Zadania Nr 4 - przypadku zmniejszenia zakresu zamówienia w trakcie wykonywania umowy, Zamawiający zobowiązuje się do wykorzystania: min. 50 % wartości przedmiotu zamówienia zawartego w OPZ. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Zadań nr 1-4 znajduje się odpowiednio w Załącznikach nr 3.1-3.4 do SWZ Opis przedmiotu zamówienia - Formularz cenowy (OPZ) . Szczegółowy zakres wykonania przedmiotu zamówienia, będący projektowanymi postanowieniami umowy w sprawie zamówienia publicznego, znajduje się we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ – wzór umowy dla dostaw sukcesywnych. Kod CPV: 33696500-0 Odczynniki laboratoryjne. Dostawa na adres: Politechnika Wrocławska budynek A-02, Wrocław, Wybrzeże Wyspiańskiego, pok 305c.Wykonawca udzieli Zamawiającemu 12 miesięcznej gwarancji na przedmiot dostawy. Szczegóły dotyczące gwarancji znajdują się w paragrafie 7 wzoru umowy (zał. nr 2 do SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne

4.5.5.) Wartość części: 80445 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

˜1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa odczynników i produktów biochemicznych dla Katedry Chemii Biologicznej i Bioobrazowania Wydziału Chemicznego Politechniki Wrocławskiej realizowana w 4 zadaniach.Zamówienie dotyczy Projektu "Wyleczymy Neutropenię (FIXNET):wykorzystanie identyfikacji zaburzeń funkcji proteaz granulocytów obojętnochłonnych jako nowych możliwości diagnostycznych i terapeutycznych” realizowanego w ramach programu TEAM-NET Fundacji na rzecz Nauki Polskiej, finansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014 – 2020 (PO IR), Oś IV: Zwiększenie potencjału naukowo-badawczego, Działanie 4.4: Zwiększanie potencjału kadrowego sektora B+R, nr umowy POIR.04.04.00-00-1603/18, (11IR/0008/19).2. Zadania nr 1, 2, 3 i 4 – będą realizowane w ramach sukcesywnej dostawyZamawiający oświadcza, że:a) dla Zadania Nr 1 - przypadku zmniejszenia zakresu zamówienia w trakcie wykonywania umowy, Zamawiający zobowiązuje się do wykorzystania: min. 50 % wartości przedmiotu zamówienia zawartego w OPZ. b) dla Zadania Nr 2 - przypadku zmniejszenia zakresu zamówienia w trakcie wykonywania umowy, Zamawiający zobowiązuje się do wykorzystania: min. 50 % wartości przedmiotu zamówienia zawartego w OPZ. c) dla Zadania Nr 3 - przypadku zmniejszenia zakresu zamówienia w trakcie wykonywania umowy, Zamawiający zobowiązuje się do wykorzystania: min. 50 % wartości przedmiotu zamówienia zawartego w OPZ. d) dla Zadania Nr 4 - przypadku zmniejszenia zakresu zamówienia w trakcie wykonywania umowy, Zamawiający zobowiązuje się do wykorzystania: min. 50 % wartości przedmiotu zamówienia zawartego w OPZ. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Zadań nr 1-4 znajduje się odpowiednio w Załącznikach nr 3.1-3.4 do SWZ Opis przedmiotu zamówienia - Formularz cenowy (OPZ) . Szczegółowy zakres wykonania przedmiotu zamówienia, będący projektowanymi postanowieniami umowy w sprawie zamówienia publicznego, znajduje się we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ – wzór umowy dla dostaw sukcesywnych. Kod CPV: 33696500-0 Odczynniki laboratoryjne. Dostawa na adres: Politechnika Wrocławska budynek A-02, Wrocław, Wybrzeże Wyspiańskiego, pok 305c.Wykonawca udzieli Zamawiającemu 12 miesięcznej gwarancji na przedmiot dostawy. Szczegóły dotyczące gwarancji znajdują się w paragrafie 7 wzoru umowy (zał. nr 2 do SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne

4.5.5.) Wartość części: 1994 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

˜1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa odczynników i produktów biochemicznych dla Katedry Chemii Biologicznej i Bioobrazowania Wydziału Chemicznego Politechniki Wrocławskiej realizowana w 4 zadaniach.Zamówienie dotyczy Projektu "Wyleczymy Neutropenię (FIXNET):wykorzystanie identyfikacji zaburzeń funkcji proteaz granulocytów obojętnochłonnych jako nowych możliwości diagnostycznych i terapeutycznych” realizowanego w ramach programu TEAM-NET Fundacji na rzecz Nauki Polskiej, finansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014 – 2020 (PO IR), Oś IV: Zwiększenie potencjału naukowo-badawczego, Działanie 4.4: Zwiększanie potencjału kadrowego sektora B+R, nr umowy POIR.04.04.00-00-1603/18, (11IR/0008/19).2. Zadania nr 1, 2, 3 i 4 – będą realizowane w ramach sukcesywnej dostawyZamawiający oświadcza, że:a) dla Zadania Nr 1 - przypadku zmniejszenia zakresu zamówienia w trakcie wykonywania umowy, Zamawiający zobowiązuje się do wykorzystania: min. 50 % wartości przedmiotu zamówienia zawartego w OPZ. b) dla Zadania Nr 2 - przypadku zmniejszenia zakresu zamówienia w trakcie wykonywania umowy, Zamawiający zobowiązuje się do wykorzystania: min. 50 % wartości przedmiotu zamówienia zawartego w OPZ. c) dla Zadania Nr 3 - przypadku zmniejszenia zakresu zamówienia w trakcie wykonywania umowy, Zamawiający zobowiązuje się do wykorzystania: min. 50 % wartości przedmiotu zamówienia zawartego w OPZ. d) dla Zadania Nr 4 - przypadku zmniejszenia zakresu zamówienia w trakcie wykonywania umowy, Zamawiający zobowiązuje się do wykorzystania: min. 50 % wartości przedmiotu zamówienia zawartego w OPZ. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Zadań nr 1-4 znajduje się odpowiednio w Załącznikach nr 3.1-3.4 do SWZ Opis przedmiotu zamówienia - Formularz cenowy (OPZ) . Szczegółowy zakres wykonania przedmiotu zamówienia, będący projektowanymi postanowieniami umowy w sprawie zamówienia publicznego, znajduje się we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ – wzór umowy dla dostaw sukcesywnych. Kod CPV: 33696500-0 Odczynniki laboratoryjne. Dostawa na adres: Politechnika Wrocławska budynek A-02, Wrocław, Wybrzeże Wyspiańskiego, pok 305c.Wykonawca udzieli Zamawiającemu 12 miesięcznej gwarancji na przedmiot dostawy. Szczegóły dotyczące gwarancji znajdują się w paragrafie 7 wzoru umowy (zał. nr 2 do SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne

4.5.5.) Wartość części: 1332 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 51946,52

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 51946,52

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 51946,52

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ˜Life Technologies Polska Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜010196490

7.3.3) Ulica: ˜Bonifraterska 17

7.3.4) Miejscowość: ˜Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: ˜00-203

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 51946,52

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: ˜18 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

˜Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.Cena jedynej oferty na złożonej na zadanie nr 2 przez Symbios Sp. z o.o. ul. Modrzewiowa 37, 83-010 Rotmanka w wysokości 127 563,39 zł przekracza środki Zamawiającego o 28 616,39 zł. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty na sfinansowanie zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 127563,39

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 127563,39

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

˜Zgodnie z art. 255 pkt 1 uPzp. „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty”.Uzasadnienie:Na Zadania nr 3 nie złożono żadnej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

˜Zgodnie z art. 255 pkt 1 uPzp. „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty”.Uzasadnienie:Na Zadania nr 4 nie złożono żadnej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

2021-06-14 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.