eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LublinZZP.260.1.25.2024 - Dostawa materiałów elektrycznych na potrzeby MOSiR "Bystrzyca" w Lublinie Sp. z o.o., wg. zad. 1-5.



Ogłoszenie z dnia 2025-01-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
ZZP.260.1.25.2024 - Dostawa materiałów elektrycznych na potrzeby MOSiR „Bystrzyca” w Lublinie Sp. z o.o., wg. zad. 1-5.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji "Bystrzyca" w Lublinie Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 060972765

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Filaretów 44

1.5.2.) Miejscowość: Lublin

1.5.3.) Kod pocztowy: 20-609

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.7.) Numer telefonu: 81 466 51 00

1.5.8.) Numer faksu: 81 466 51 01

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: osrodek@mosir.lublin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mosir.lublin.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/mosir_lublin

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ZZP.260.1.25.2024 - Dostawa materiałów elektrycznych na potrzeby MOSiR „Bystrzyca” w Lublinie Sp. z o.o., wg. zad. 1-5.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5b916687-fdcd-4a8d-9dd6-691a1d2df9fe

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00081214

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00053391/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa materiałów eksploatacyjnych: elektrycznych, hydraulicznych, budowlanych i metalowych wg zadań

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00577447

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZZP.260.1.25.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 355896,58 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów elektrycznych na potrzeby MOSiR „Bystrzyca” w Lublinie Sp. z o.o.
2. Przedmiot zamówienia będzie dostarczany sukcesywnie bezpośrednio do n/w obiektów Zamawiającego:
a) Stadion Arena Lublin – ul. Stadionowa 1 w Lublinie,
b) Hala Globus – ul. Kazimierza Wielkiego 8 w Lublinie,
c) Aqua Lublin - Al. Zygmuntowskie 4 w Lublinie,
d) Stadion Lekkoatletyczny – ul. Piłsudskiego 22 w Lublinie,
e) Kryta Pływalnia - ul. Łabędzia 4 w Lublinie,
f) Obiekty Sportowo-Rekreacyjne Zalew Zemborzycki – ul. Krężnicka 6 w Lublinie.
3. Zamawiający wymaga, aby dostarczony asortyment stanowiący przedmiot zamówienia był:
a) fabrycznie nowy w I gatunku, wolny od wad i uszkodzeń, bez oznak przechowywania, nieregenerowany;
b) fabrycznie zapakowany i posiadał na opakowaniach jednostkowych i zbiorczych etykiety w j. polskim, zawierające co najmniej: nazwę produktu i producenta, sposób użycia, przeznaczenie, informacje o zagrożeniach i środkach bezpieczeństwa oraz sposobie przechowywania;
c) posiadał aktualne certyfikaty dopuszczenia do stosowania na terenie Polski, świadectwa zgodności z polskimi normami, certyfikaty lub aprobaty techniczne oraz inne aktualne atesty wymagane przepisami szczególnymi.
5.4 Szczegółowy opis zawarto w Kosztorysach ofertowych oraz Opisie przedmiotu zamówienia stanowiących odpowiednio Zał. Nr 1A.1 oraz Zał. Nr 2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30237475-9 - Czujniki elektryczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31000000-6 - Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie

31300000-9 - Drut i kabel izolowany

31210000-1 - Elektryczna aparatura do wyłączania lub ochrony obwodów elektrycznych

31100000-7 - Elektryczne silniki, generatory i transformatory

31200000-8 - Aparatura do przesyłu i eksploatacji energii elektrycznej

31211100-9 - Tablice do aparatury elektrycznej

4.5.5.) Wartość części: 130648,96 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów elektrycznych na potrzeby MOSiR „Bystrzyca” w Lublinie Sp. z o.o.
2. Przedmiot zamówienia będzie dostarczany sukcesywnie bezpośrednio do n/w obiektów Zamawiającego:
a) Stadion Arena Lublin – ul. Stadionowa 1 w Lublinie,
b) Hala Globus – ul. Kazimierza Wielkiego 8 w Lublinie,
c) Aqua Lublin - Al. Zygmuntowskie 4 w Lublinie,
d) Stadion Lekkoatletyczny – ul. Piłsudskiego 22 w Lublinie,
e) Kryta Pływalnia - ul. Łabędzia 4 w Lublinie,
f) Obiekty Sportowo-Rekreacyjne Zalew Zemborzycki – ul. Krężnicka 6 w Lublinie.
3. Zamawiający wymaga, aby dostarczony asortyment stanowiący przedmiot zamówienia był:
a) fabrycznie nowy w I gatunku, wolny od wad i uszkodzeń, bez oznak przechowywania, nieregenerowany;
b) fabrycznie zapakowany i posiadał na opakowaniach jednostkowych i zbiorczych etykiety w j. polskim, zawierające co najmniej: nazwę produktu i producenta, sposób użycia, przeznaczenie, informacje o zagrożeniach i środkach bezpieczeństwa oraz sposobie przechowywania;
c) posiadał aktualne certyfikaty dopuszczenia do stosowania na terenie Polski, świadectwa zgodności z polskimi normami, certyfikaty lub aprobaty techniczne oraz inne aktualne atesty wymagane przepisami szczególnymi.
5.4 Szczegółowy opis zawarto w Kosztorysach ofertowych oraz Opisie przedmiotu zamówienia stanowiących odpowiednio Zał. Nr 1A.2 oraz Zał. Nr 2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 31500000-1 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne

4.5.5.) Wartość części: 37763,44 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów elektrycznych na potrzeby MOSiR „Bystrzyca” w Lublinie Sp. z o.o.
2. Przedmiot zamówienia będzie dostarczany sukcesywnie bezpośrednio do n/w obiektów Zamawiającego:
a) Stadion Arena Lublin – ul. Stadionowa 1 w Lublinie,
b) Hala Globus – ul. Kazimierza Wielkiego 8 w Lublinie,
c) Aqua Lublin - Al. Zygmuntowskie 4 w Lublinie,
d) Stadion Lekkoatletyczny – ul. Piłsudskiego 22 w Lublinie,
e) Kryta Pływalnia - ul. Łabędzia 4 w Lublinie,
f) Obiekty Sportowo-Rekreacyjne Zalew Zemborzycki – ul. Krężnicka 6 w Lublinie.
3. Zamawiający wymaga, aby dostarczony asortyment stanowiący przedmiot zamówienia był:
a) fabrycznie nowy w I gatunku, wolny od wad i uszkodzeń, bez oznak przechowywania, nieregenerowany;
b) fabrycznie zapakowany i posiadał na opakowaniach jednostkowych i zbiorczych etykiety w j. polskim, zawierające co najmniej: nazwę produktu i producenta, sposób użycia, przeznaczenie, informacje o zagrożeniach i środkach bezpieczeństwa oraz sposobie przechowywania;
c) posiadał aktualne certyfikaty dopuszczenia do stosowania na terenie Polski, świadectwa zgodności z polskimi normami, certyfikaty lub aprobaty techniczne oraz inne aktualne atesty wymagane przepisami szczególnymi.
5.4 Szczegółowy opis zawarto w Kosztorysach ofertowych oraz Opisie przedmiotu zamówienia stanowiących odpowiednio Zał. Nr 1A.3 oraz Zał. Nr 2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 31430000-9 - Akumulatory elektryczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31518200-2 - Oświetlenie awaryjne

4.5.5.) Wartość części: 32729,22 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów elektrycznych na potrzeby MOSiR „Bystrzyca” w Lublinie Sp. z o.o.
2. Przedmiot zamówienia będzie dostarczany sukcesywnie bezpośrednio do n/w obiektów Zamawiającego:
a) Stadion Arena Lublin – ul. Stadionowa 1 w Lublinie,
b) Hala Globus – ul. Kazimierza Wielkiego 8 w Lublinie,
c) Aqua Lublin - Al. Zygmuntowskie 4 w Lublinie,
d) Stadion Lekkoatletyczny – ul. Piłsudskiego 22 w Lublinie,
e) Kryta Pływalnia - ul. Łabędzia 4 w Lublinie,
f) Obiekty Sportowo-Rekreacyjne Zalew Zemborzycki – ul. Krężnicka 6 w Lublinie.
3. Zamawiający wymaga, aby dostarczony asortyment stanowiący przedmiot zamówienia był:
a) fabrycznie nowy w I gatunku, wolny od wad i uszkodzeń, bez oznak przechowywania, nieregenerowany;
b) fabrycznie zapakowany i posiadał na opakowaniach jednostkowych i zbiorczych etykiety w j. polskim, zawierające co najmniej: nazwę produktu i producenta, sposób użycia, przeznaczenie, informacje o zagrożeniach i środkach bezpieczeństwa oraz sposobie przechowywania;
c) posiadał aktualne certyfikaty dopuszczenia do stosowania na terenie Polski, świadectwa zgodności z polskimi normami, certyfikaty lub aprobaty techniczne oraz inne aktualne atesty wymagane przepisami szczególnymi.
5.4 Szczegółowy opis zawarto w Kosztorysach ofertowych oraz Opisie przedmiotu zamówienia stanowiących odpowiednio Zał. Nr 1A.4 oraz Zał. Nr 2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 31680000-6 - Elektryczne artykuły i akcesoria

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30237475-9 - Czujniki elektryczne

4.5.5.) Wartość części: 5209,90 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów elektrycznych na potrzeby MOSiR „Bystrzyca” w Lublinie Sp. z o.o.
2. Przedmiot zamówienia będzie dostarczany sukcesywnie bezpośrednio do n/w obiektów Zamawiającego:
a) Stadion Arena Lublin – ul. Stadionowa 1 w Lublinie,
b) Hala Globus – ul. Kazimierza Wielkiego 8 w Lublinie,
c) Aqua Lublin - Al. Zygmuntowskie 4 w Lublinie,
d) Stadion Lekkoatletyczny – ul. Piłsudskiego 22 w Lublinie,
e) Kryta Pływalnia - ul. Łabędzia 4 w Lublinie,
f) Obiekty Sportowo-Rekreacyjne Zalew Zemborzycki – ul. Krężnicka 6 w Lublinie.
3. Zamawiający wymaga, aby dostarczony asortyment stanowiący przedmiot zamówienia był:
a) fabrycznie nowy w I gatunku, wolny od wad i uszkodzeń, bez oznak przechowywania, nieregenerowany;
b) fabrycznie zapakowany i posiadał na opakowaniach jednostkowych i zbiorczych etykiety w j. polskim, zawierające co najmniej: nazwę produktu i producenta, sposób użycia, przeznaczenie, informacje o zagrożeniach i środkach bezpieczeństwa oraz sposobie przechowywania;
c) posiadał aktualne certyfikaty dopuszczenia do stosowania na terenie Polski, świadectwa zgodności z polskimi normami, certyfikaty lub aprobaty techniczne oraz inne aktualne atesty wymagane przepisami szczególnymi.
5.4 Szczegółowy opis zawarto w Kosztorysach ofertowych oraz Opisie przedmiotu zamówienia stanowiących odpowiednio Zał. Nr 1A.5 oraz Zał. Nr 2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 31430000-9 - Akumulatory elektryczne

4.5.5.) Wartość części: 149545,06 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 157381,93 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 185906,86 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 157381,93 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe ELDOR Łukasz Baranowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 200057212 NIP 718 19 66 016

7.3.3) Ulica: ul. Poznańska 125

7.3.4) Miejscowość: Łomża

7.3.5) Kod pocztowy: 18-400

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 157381,93 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27451,67 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 53646,76 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 27451,67 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe ELDOR Łukasz Baranowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 200057212 NIP 718 19 66 016

7.3.3) Ulica: ul. Poznańska 125

7.3.4) Miejscowość: Łomża

7.3.5) Kod pocztowy: 18-400

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 27451,67 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 43589,21 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 53007,97 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 43589,21 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Elektros Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 340526227 NIP 5542819957

7.3.3) Ulica: Ul. Pielęgniarska 6

7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz

7.3.5) Kod pocztowy: 85-790

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 43589,21 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6165,70 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14982,63 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6165,70 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Elektros Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 340526227 NIP 5542819957

7.3.3) Ulica: Ul. Pielęgniarska 6

7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz

7.3.5) Kod pocztowy: 85-790

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6165,70 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 136615,94 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 136615,94 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 136615,94 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe ELDOR Łukasz Baranowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 200057212 NIP 718 19 66 016

7.3.3) Ulica: ul. Poznańska 125

7.3.4) Miejscowość: Łomża

7.3.5) Kod pocztowy: 18-400

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 136615,94 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.