Ogłoszenie z dnia 2021-06-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00029679/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-08
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00081245 z dnia 2021-06-14 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
˜Opracowanie Programu Funkcjonalno-Użytkowego, w oparciu o zatwierdzoną przez zamawiającego ostateczną wersję koncepcji rozbudowy drogi DP2328G obejmującej odcinek o długości około 9300 metrów.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ˜Powiat Nowodworski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜REGON 192644808
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ˜gen. Władysława Sikorskiego 23
1.5.2.) Miejscowość: ˜Nowy Dwór Gdański
1.5.3.) Kod pocztowy: ˜82-100
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ˜starostwo@nowydworgdanski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: ˜https://www.nowydworgdanski.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
˜https://platformazakupowa.pl/pn/nowydworgdanski1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
˜Opracowanie Programu Funkcjonalno-Użytkowego, w oparciu o zatwierdzoną przez zamawiającego ostateczną wersję koncepcji rozbudowy drogi DP2328G obejmującej odcinek o długości około 9300 metrów.2.4.) Identyfikator postępowania: ˜ocds-148610-af80bf45-985e-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00081245
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: ˜2021/BZP 00003108/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Opracowanie Programu Funkcjonalno-Użytkowego, w oparciu o zatwierdzoną przez zamawiającego ostateczną wersję koncepcji rozbudowy drogi DP2328G obejmującej odcinek o długości około 9300 metrów.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: ˜2021/BZP 00029679/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ˜SR.272.u.05.2021.RG
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
˜Przedmiotem zamówienia jest opracowanie Programu Funkcjonalno-Użytkowego (dalej jako PFU), w oparciu o zatwierdzoną przez zamawiającego ostateczną wersję koncepcji rozbudowy drogi DP2328G obejmującej odcinek o długości około 9300 metrów. Celem opracowania ma być precyzyjne ustalenie wymagań zamawiającego odnośnie zakresu prac projektowych, a także zakresu niezbędnej dokumentacji formalnoprawnej i robót budowlanych. Ponadto PFU stanowić będzie podstawę kalkulacji kosztów całego przedsięwzięcia i przygotowania oferty cenowej przez potencjalnych wykonawców prac projektowych i robót budowlanych. Obowiązkiem wykonawcy PFU będzie wskazanie rozwiązań, które zapewnią późniejszą prawidłową realizację inwestycji przy zachowaniu parametrów technicznych drogi, zgodnie z obowiązującymi przepisami, a w szczególności przepisami rozporządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 124 ze zm.).1. W skład opracowania będą wchodziły m.in.:1) PFU w ilości: 5 egzemplarzy w wersji papierowej oraz 1 egzemplarz w wersji elektronicznej,2) dokumentacja fotograficzna drogi i obiektów, której dotyczy inwestycja oraz terenów do niej przyległych w ilości: 1 egzemplarz w wersji elektronicznej,3) zbiorcze zestawienie kosztów w ilości (z rozbiciem na poszczególne branże): 3 egzemplarze w wersji papierowej oraz 1 egzemplarz w wersji elektronicznej.2. Program funkcjonalno – użytkowy powinien zawierać m.in.:1) Stronę tytułową w tym m.in.:a) nazwę nadaną zamówieniu przez zamawiającego,b) lokalizację inwestycji,c) nazwy i gody, grupy, kody i kategorię robót ujętych w PFU,d) nazwę i adres zamawiającego,e) imiona i nazwiska osób opracowujących PFU,f) spis zawartości PFU.2) Część opisowa w tym m.in.:a) charakterystyczne parametry określające zakres robót budowlanych;b) aktualne uwarunkowania wykonania przedmiotu zamówienia;c) szczegółowe właściwości funkcjonalno – użytkowe wyrażone we wskaźnikach powierzchniowo – kubaturowych ustalone zgodnie z przepisami i normami;d) warunki wykonania i odbioru robót budowlanych odpowiadających zawartości specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych.3) Część informacyjną w tym m.in.:a) dokumenty potwierdzające zgodność zamierzenia budowlanego z wymaganiami wynikającymi z odrębnych przepisów;b) przepisy prawne i normy związane z projektowaniem i wykonaniem zamierzenia budowlanego;c) inne posiadane informacje i dokumenty niezbędne do zaprojektowania robót budowlanych, w szczególności: inwentaryzację lub dokumentację obiektów budowlanych, jeżeli podlegają one przebudowę, odbudowie, rozbudowie, nadbudowie, rozbiórkom lub remontom w zakresie architektury, konstrukcji, instalacji i urządzeń technologicznych, a także wskazania zamawiającego dotyczące zachowania urządzeń naziemnych i podziemnych oraz obiektów przewidzianych do rozbiórki i ewentualne uwarunkowania tych rozbiórek; dodatkowe wytyczne inwestorskie i uwarunkowania związane z przebudowa i jej przeprowadzeniem.d) wykonawca PFU będzie odpowiedzialny za wystąpienie do gestorów sieci o warunki techniczne związane z przebudową istniejącej infrastruktury. Warunki będą stanowiły część PFU;e) wykonawca będzie zobowiązany do wskazania w PFU, że wykonawca dokumentacji projektowej będzie zobowiązany do przedstawienia w dokumentacji projektowej: wyników badań geotechnicznych; inwentaryzacji zieleni; danych dotyczących zanieczyszczeń atmosfery do analiz ochrony powietrza oraz posiadanych raportów, opinii lub ekspertyz z zakresu ochrony środowiska.4) Część graficzna:Plan zagospodarowania terenu wykonany na mapie zasadniczej.3. Zakres prac przewidzianych dla przedmiotowej inwestycji będzie obejmował m.in.:1) lokalizacja drogi: Powiat Nowodworski, Gmina Stegna,2) droga przebiega przez miejscowości: Mikoszewo, Mikoszewo Kolonia, Przemysław, Drewnica, Żuławki,3) kategoria drogi: G,4) nr drogi: 2328G,5) zarządca drogi: Zarząd Powiatu w Nowym Dworze Gdańskim,6) właściciel: Powiat Nowodworski,7) kilometraż: rozbudowa drogi DP2328G obejmuje odcinek o długości około 9.300m., od skrzyżowania z drogą wojewódzką DW501 do węzła drogi krajowej DK7 w miejscowości Dworek,8) stan istniejący:a) droga zlokalizowana jest na terenie płaskim, użytkowanym rolniczo. Zagospodarowanym na obszarach miejscowości Mikoszewo, Przemysław, Drewnica, Żuławki;b) droga powiatowa 2328G na całej długości ma nawierzchnię bitumiczną o szerokości 6m. Stan drogi jest zły i wymaga gruntownej przebudowy;c) w pasie drogowym występują sieci uzbrojenia terenu w postaci wodociągów, sieci teletechnicznych oraz zasilania energetycznego;d) odwodnienie jest powierzchniowe do istniejących rowów.9) W ciągu drogi znajdują się cztery obiekty mostowe oraz dwa przepusty:a) lokalizacja 0+570 – szerokości całkowita obiektu 8,65m, długość obiektu 4,70m. Nośność 15 Mg. Most nad kanałem melioracyjnym „J Mikoszewo”, miejscowość Mikoszewo;b) lokalizacja 1+680 - szerokości całkowita obiektu 8,65m, długość obiektu 4,80m. Nośność 15 Mg. Most nad kanałem melioracyjnym „F Izbiska”, miejscowość Mikoszewo;c) lokalizacja 2+310 - szerokości całkowita obiektu 7,7m, długość obiektu 4,80m. Nośność 15 Mg, miejscowość Mikoszewo;d) lokalizacja 5+505 – most zwodzony szerokość obiektu 13,24m, długość 86m. Nośność 60 Mg. Miejscowość Drewnica. Klasa MLC pojazdy kołowe: dwa kierunki 80, jeden kierunek 150; pojazdy gąsienicowe dwa kierunki 40, jeden kierunek 150;e) lokalizacja 4+510 – przepust miejscowości Mikoszewo;f) lokalizacja 7+870 – przepust w miejscowości Żuławki. 10) W ramach rozbudowy drogi planuje się:a) rozbudowę jezdni do parametrów KR3, szerokości całkowitej jezdni 7m oraz zachowanie minimalnych łuków poziomych o promieniu minimum 25m;b) należy przyjąć w opracowaniu maksymalne dopuszczalne obciążenie osi 115kN;c) budowę ścieżki pieszo-rowerowej o szerokości 3m - ścieżka pieszo-rowerowa zostanie wybudowana tylko w terenie zabudowanym;d) odwodnienie powierzchniowe do pogłębionych rowów wraz z wzmocnieniem skarp;e) przebudowę przejazdu kolejki wąskotorowej wraz z budową szlabanów kolejowych w lokalizacji 0+123;f) rozbudowę trzech skrzyżowań na ronda: z drogą wojewódzką 501 w miejscowości Mikoszewo w lokalizacji 0+000, w miejscowości Drewnica w lokalizacji 5+376, w miejscowości Żuławki w lokalizacji 5+951;g) budowę 12 zatok autobusowych;h) budowę kanału technologicznego;i) budowę i rozbudowę oświetlenia ulicznego;j) wykonanie zjazdów na posesje sąsiednie;k) wykonanie projektu stałej organizacji ruchu oraz wyposażenie drogi w znaki drogowe pionowe oraz oznakowanie poziome;l) usunięcie kolizji z istniejącą infrastrukturą;m) budowa mostów w lokalizacji 0+570, 1+680, 2+310 w celu spełnienia obciążeń MLC;n) rozbudowę mostu zwodzonego w lokalizacji 5+505 w celu spełnienia obciążeń MLC (nie ma konieczności budowy nowego obiektu, wymagany będzie remont dźwigarów);o) rozbudowę przepustów.4. PFU należy opracować zgodnie z wymaganiami/uwagami: 1) kopia mapy zasadniczej terenu objętego projektem wykonawca będzie zobligowany do pozyskania własnym staraniem i na własny koszt,2) wykonawca zobowiązany będzie do opracowania na mapach zasadniczych w skali 1:500 koncepcję rozwiązań projektowych, inwentaryzację obiektów budowlanych oraz sieci uzbrojenia terenu,3) koncepcja powinna zawierać zagospodarowanie pasa drogowego wraz z podaniem szerokości jezdni, chodników, naniesieniem zjazdów, podaniem promieni łuków, wskazaniem sposobu odprowadzenia wód opadowych i roztopowych z terenu inwestycji oraz przyległego terenu,4) w terminie do 4 tygodni od zawarcia niniejszej Umowy, wykonawca zobowiązuje się do sporządzenia i przedstawienia zamawiającemu koncepcji rozbudowy drogi (2 egzemplarze papierowe + 1 w wersji elektronicznej), do jej zatwierdzenia. Nie wniesienie przez zamawiającego uwag i zastrzeżeń w terminie 10 dni roboczych od jej przedstawienia, uprawniać będzie wykonawcę do opracowania na jej podstawie PFU,5) opracowanie zbiorczego zestawienia kosztów(z rozbiciem na poszczególne branże), wraz z szacunkiem kosztów nabycia praw do nieruchomości (w przypadku konieczności wykupu). Sposoby szacowania kosztów określa rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. nr 130, poz. 1389),6) PFU należy uzgodnić z Pomorskim Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków,7) dokumentację w wersji elektronicznej (wszystkie opracowania ) należy sporządzić w formacie pdf oraz w wersji edytowalnej - część opisowa (word, excel), rysunki w formacie dwg lub dxf. Dokumentacja w formacie pdf ma stanowić skan całej dokumentacji wraz z uzgodnieniami. Poszczególne pliki (lub ich części) powinny być opisane w sposób umożliwiający łatwe zidentyfikowanie jego zawartości,8) jeżeli dokumentacja będzie stanowiła dowód w postępowaniu administracyjnym lub przedmiot takiego postępowania, wykonawca zobowiązany jest udzielać bezpłatnie pisemnych wyjaśnień dotyczących przedmiotu objętego opracowaniem. wykonawca będzie również zobowiązany do uczestniczenia w spotkaniach z zamawiającym, zarządcami infrastruktury, mieszkańcami, w czynnościach postępowania administracyjnego, jeżeli wymaga tego cel sporządzenia dokumentacji,9) projektant ma obowiązek złożyć oświadczenie, że: a) wersja papierowa dokumentacji jest zgodna z wersją elektroniczną (łącznie z pieczęciami i podpisami);b) dokumentacja została opracowana zgodnie z obowiązującymi przepisami;c) dokumentacja nie zawiera nazw własnych użytych materiałów i technologii.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
˜W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, do upływu terminu składania ofert, nie złożono żadnej oferty, dlatego też zasadnym jest zastosowanie art. 255 ust 1 ustawy Pzp, jako podstawy prawnej do unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.2021-06-14 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z NOWEGO DWORU GDAŃSKIEGO
- SR.272.rb.24.2024.RG Przebudowa budynku Domu Pomocy Społecznej "MORS" w Stegnie wraz z zakupem wyposażenia".
- SR.272.u.23.2024.RG Nadzór inwestorski nad inwestycją pn: ,,Przebudowa drogi powiatowej Myszkowo - Myszewo do granicy z powiatem malborskim w systemie ,,zaprojektuj i wybuduj''.
- Remont drogi powiatowej nr 2324G na odcinku Rybina - Cegielnia
- Budowa Skateparku w Nowym Dworze Gdańskim
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja hali VII wraz z dostawą i montażem suwnicy w formule "zaprojektuj i wybuduj".
- Budowa stacji uzdatniania wody na terenie gminy Młynarze
- Wykonanie zadania w systemie zaprojektuj i wybuduj dla inwestycji "Budowa obiektów sportowych" zgodnie z założeniami programu Olimpia - Program budowy przyszkolnych hal sportowych - III post.
- Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej Nr 1 w Brześciu Kujawskim
- "Przebudowa infrastruktury wodno - kanalizacyjnej w Gminie Dolice" w procedurze zaprojektuj i wybuduj
- Wykonanie dokumentacji projektowych dla robót budowlanych w zakresie skateparku i budowy ogrodzenia placu zabaw oraz robót budowlanych w zakresie boiska do piłki nożnej przy ul. Dedala w Gdyni
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.