Ogłoszenie z dnia 2021-06-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00037796/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-21
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00081249 z dnia 2021-06-14 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
˜Dostawa sprzętu laboratoryjnego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ˜2 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜REGON 020625701
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ˜ul. Obornicka 100-102
1.5.2.) Miejscowość: ˜Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: ˜50-984
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ˜2wog.zamowieniapubliczne@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: ˜www.2wog.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
˜https://platformazakupowa.pl/pn/2wog1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
˜Jednostka Wojskowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
˜Dostawa sprzętu laboratoryjnego2.4.) Identyfikator postępowania: ˜ocds-148610-c21698aa-a2ab-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00081249
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: ˜2021/BZP 00008669/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.22 Dostawa odczynników chemicznych oraz sprzętu laboratoryjnego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ˜MPS/149/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 28455,28 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
˜Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu laboratoryjnego, drobnego sprzętu i szkła laboratoryjnego oraz sprzętu pomiarowego dla Rejonowego Laboratorium MPS Wrocław4.5.3.) Główny kod CPV: 38300000-8 - Przyrządy do pomiaru
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38500000-0 - Aparatura kontrolna i badawcza
38900000-4 - Różne przyrządy do badań lub testowania
4.5.5.) Wartość części: 3460,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
˜Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu laboratoryjnego, drobnego sprzętu i szkła laboratoryjnego oraz sprzętu pomiarowego dla Rejonowego Laboratorium MPS Wrocław4.5.3.) Główny kod CPV: 38300000-8 - Przyrządy do pomiaru
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38500000-0 - Aparatura kontrolna i badawcza
38900000-4 - Różne przyrządy do badań lub testowania
4.5.5.) Wartość części: 400,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
˜Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu laboratoryjnego, drobnego sprzętu i szkła laboratoryjnego oraz sprzętu pomiarowego dla Rejonowego Laboratorium MPS Wrocław4.5.3.) Główny kod CPV: 38300000-8 - Przyrządy do pomiaru
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38500000-0 - Aparatura kontrolna i badawcza
38900000-4 - Różne przyrządy do badań lub testowania
4.5.5.) Wartość części: 480,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
˜Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu laboratoryjnego, drobnego sprzętu i szkła laboratoryjnego oraz sprzętu pomiarowego dla Rejonowego Laboratorium MPS Wrocław4.5.3.) Główny kod CPV: 38300000-8 - Przyrządy do pomiaru
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38500000-0 - Aparatura kontrolna i badawcza
38900000-4 - Różne przyrządy do badań lub testowania
4.5.5.) Wartość części: 1000,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
˜Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu laboratoryjnego, drobnego sprzętu i szkła laboratoryjnego oraz sprzętu pomiarowego dla Rejonowego Laboratorium MPS Wrocław4.5.3.) Główny kod CPV: 38300000-8 - Przyrządy do pomiaru
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38500000-0 - Aparatura kontrolna i badawcza
38900000-4 - Różne przyrządy do badań lub testowania
4.5.5.) Wartość części: 500,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
˜Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu laboratoryjnego, drobnego sprzętu i szkła laboratoryjnego oraz sprzętu pomiarowego dla Rejonowego Laboratorium MPS Wrocław4.5.3.) Główny kod CPV: 38300000-8 - Przyrządy do pomiaru
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38500000-0 - Aparatura kontrolna i badawcza
38900000-4 - Różne przyrządy do badań lub testowania
4.5.5.) Wartość części: 500,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
˜Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu laboratoryjnego, drobnego sprzętu i szkła laboratoryjnego oraz sprzętu pomiarowego dla Rejonowego Laboratorium MPS Wrocław4.5.3.) Główny kod CPV: 38300000-8 - Przyrządy do pomiaru
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38500000-0 - Aparatura kontrolna i badawcza
38900000-4 - Różne przyrządy do badań lub testowania
4.5.5.) Wartość części: 22115,28 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2288,48
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4243,50
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2288,48
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ˜MEGAN S.C. Julian Bielanik, Jarosław Worsowicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜6312247653
7.3.3) Ulica: ˜Jaskółcza
7.3.4) Miejscowość: ˜Gliwice
7.3.5) Kod pocztowy: ˜44-100
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2288,48
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: ˜21 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 735,54
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1640,82
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 735,54
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ˜ALICJA GARAŃCZUK "MULTICHEM"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜8941015357
7.3.3) Ulica: ˜Kleczkowska
7.3.4) Miejscowość: ˜Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: ˜50-227
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 735,54
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: ˜15 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 692,65
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 692,65
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 692,65
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ˜ALICJA GARAŃCZUK "MULTICHEM"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜8941015357
7.3.3) Ulica: ˜Kleczkowska
7.3.4) Miejscowość: ˜Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: ˜50-227
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 682,65
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: ˜15 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1660,50
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1660,50
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1660,50
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ˜ALICJA GARAŃCZUK "MULTICHEM"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜8941015357
7.3.3) Ulica: ˜Kleczkowska
7.3.4) Miejscowość: ˜Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: ˜50-227
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1660,50
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: ˜15 dni
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1168,50
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1168,50
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1168,50
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ˜ALICJA GARŃCZUK "MULTICHEM"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜8941015357
7.3.3) Ulica: ˜Kleczkowska
7.3.4) Miejscowość: ˜Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: ˜50-227
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1168,50
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: ˜15 dni
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
˜W przedmiotowym postępowaniu nie złożono żadnej oferty.
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
˜Wszystkie, złożone w przedmiotowym postępowaniu, oferty podlegają odrzuceniu. W wyżej wymienionym postępowaniu została złożona następująca oferta:INKOM INSTRUMENTS Sp. z o.o. Sp. K., ul. Dzielna nr 21 paw. 11, 01-029 Warszawa z zaoferowaną ceną brutto: 30 954,18 zł (słownie: trzydzieści tysięcy dziewięćset pięćdziesiąt cztery złote 18/100) oraz terminem dostawy – dni (oferta odrzucona).
2021-06-14 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- SZP/242-246/2024_Dostawa Inkubatora do hodowli bakteryjnej z wytrząsaniem i chłodzeniem wraz z wyposażeniem dla Katedry Chemii Biologicznej i Bioobrazowania Wydziału Chemicznego PWr.
- TP 77/24-dzierżawa urządzeń drukujących oraz wdrożenie i udzielenie licencji na system wydruku podążającego i system raport. i zarządzania urządzeń. druk. wraz z serwisem oraz dostawą mat. eksploat.
- SZP/242-247/2024 Dostawa zestawu czujników akcelerometrycznych z okablowaniem i akcesoriami do montażu czujników.
- Wymiana instalacji wody zimnej i kanalizacji w budynku wielorodzinnym
- Realizacja usługi przeglądów urządzeń PCR różnych producentów w 4 pakietach w okresie 36 miesięcy
- TP 93/24 Dostawa: wkładów do dozowników na papier toaletowy, ręczników w roli, ręczników ZZ; wkładów do dozowników wraz z bezpłatnym użyczeniem dozowników oraz czyściwa med. w podziale na 3 zadania
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa urządzeń laboratoryjnych dla jednostek Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie, z podziałem na 14 części.
- Dostawa stanowiska do manualnej charakteryzacji elektrycznej
- Dostawa aparatury laboratoryjnej
- P-71/2024: Zakup i dostawa sprzętu dla potrzeb Radomskiego Szpitala Specjalistycznego
- Dostawa sprzętu laboratoryjnego dla Wydziału Technologii i Inżynierii Chemicznej
- Dostawa aparatu do izolacji DNA dla Laboratorium Kryminalistycznego KWP we Wrocławiu
więcej: Przyrządy do pomiaru »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.