eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OławaŚWIADCZENIE USŁUG POCZTOWYCH W OBROCIE KRAJOWYM I ZAGRANICZNYM NA POTRZEBY URZĘDU MIEJSKIEGO W OŁAWIE



Ogłoszenie z dnia 2021-06-14

Ogłoszenie nr 2021/BZP 00081250 z dnia 2021-06-14

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
˜ŚWIADCZENIE USŁUG POCZTOWYCH W OBROCIE KRAJOWYM I ZAGRANICZNYM NA POTRZEBY URZĘDU MIEJSKIEGO W OŁAWIE

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ˜Gmina Miasto Oława

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜REGON 931934845

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ˜Pl.Zamkowy 15

1.5.2.) Miejscowość: ˜Oława

1.5.3.) Kod pocztowy: ˜55-200

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.7.) Numer telefonu: ˜71 303 5501

1.5.8.) Numer faksu: ˜713035500

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ˜sekretariat@um.olawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: ˜www.um.olawa.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

˜https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

˜ŚWIADCZENIE USŁUG POCZTOWYCH W OBROCIE KRAJOWYM I ZAGRANICZNYM NA POTRZEBY URZĘDU MIEJSKIEGO W OŁAWIE

2.4.) Identyfikator postępowania: ˜ocds-148610-e82a9bc4-bd28-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00081250

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: ˜2021/BZP 00003002/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby Urzędu Miejskiego w Oławie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: ˜2021/BZP 00063134/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ˜INW.271/16/21

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

˜Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych na rzecz Zamawiającego, w obrocie krajowym i zagranicznym, w szczególności w zakresie przyjmowania, przemieszczania, doręczania przesyłek listowych i paczek oraz ich ewentualnych zwrotów.2)Usługi pocztowe stanowiące przedmiot zamówienia realizowane będą zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, a w szczególności Ustawą z dnia 23 listopada 2012 r - Prawo Pocztowe (Dz. U. z dnia 29 grudnia 2012 r., poz. 1529).3)Usługi świadczone będą do każdego wskazanego adresu w Polsce oraz poza jej granicami.4)Zamawiający wymaga, aby punkty niedoręczonych pod adres przesyłek (awizowanych) znajdowały się na terenie każdej gminy w kraju. 5)Każda placówka pocztowa, o której mowa musi spełniać niżej wymienione warunki: być czynna co najmniej we wszystkie dni robocze, z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy, być oznakowana w sposób widoczny „szyldem" z nazwą bądź logo Wykonawcy, jednoznacznie wskazującym na jednostkę Wykonawcy, gdy znajduje się w lokalu, w którym prowadzona jest inna działalność, musi posiadać wyodrębnione stanowisko obsług klientów w zakresie sług pocztowych, oznakowane w sposób widoczny nazwą lub logo Wykonawcy, we wszystkich placówkach pocztowych, w których wykonawca zapewnia odbiór przesyłek, wydawanie przesyłek musi być przeprowadzone, na specjalnie wyznaczonym do tego stanowisku, oddzielonym od wszelkich innych czynności wykonywanych w takiej placówce odbiorczej w sposób wyraźny i jednoznaczny, zapewniający bezpieczeństwo tajemnicy korespondencji oraz powagę odbioru korespondencji. wszystkie placówki pocztowe, w których Wykonawca zapewnia odbiór przesyłek, wyposażone muszą być w czynny, działający telefon.6)Nadanie przesyłek będących przedmiotem zamówienia następować będzie w dniu ich odbioru przez Wykonawcę od Zamawiającego.7)Potwierdzenie nadania przesyłki rejestrowanej wydane przez Wykonawcę musi mieć moc dokumentu urzędowego.8)Rodzaje i ilości przesyłek listowych i paczek zostały określone w Załączniku nr 1A ( Formularz cenowy). Niektóre przesyłki listowe i paczki w ciągu ostatnich 12 miesięcy wystąpiły w ilościach śladowych lub wcale, niemniej zostały wymienione w Załączniku nr 1A, ponieważ istnieje prawdopodobieństwo ich wystąpienia w okresie obowiązywania umowy..9)Określone w Załączniku nr 1A rodzaje i ilości przesyłek listowych i paczek są szacunkowe i mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego, służą jedynie orientacyjnemu określeniu wielkości przedmiotu zamówienia. Zamawiający nie gwarantuje w żaden sposób, że podane ilości zostaną zrealizowane w okresie trwania umowy i zastrzega sobie prawo do zmiany ilości przesyłek danego rodzaju w każdym czasie, na co Wykonawca wyraża zgodę i nie będzie dochodził roszczeń z tytułu zmian ilościowych i rodzajowych w trakcie realizacji umowy.10)Realizacja przedmiotowych usług odbywać się będzie poprzez właściwe przygotowanie przez Zamawiającego przesyłek do nadania, w szczególności przygotowania: zestawienia ilościowego nadanych przesyłek nierejestrowanych, pocztowej książki nadawczej; dopuszcza się stosowanie przez Zamawiającego wydruków komputerowych pocztowych książek nadawczych sporządzanych wg uzgodnionego wzoru lub wygenerowanych przez Zamawiającego z systemu Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją, przy czym treść wydruków (wygląd i elementy pocztowej książki nadawczej zostaną uzgodnione pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą; w przypadku stosowania wydruków - pocztowe książki nadawcze drukowane będą w dwóch egzemplarzach dla Wykonawcy i Zamawiającego).11)Wynagrodzenie Wykonawcy będzie regulowane na podstawie comiesięcznych faktur.

4.5.3.) Główny kod CPV: 64110000-0 - Usługi pocztowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 459599,30

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 459599,30

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 459599,30

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ˜Poczta Polska S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜010684960

7.3.3) Ulica: ˜Rodziny Hiszpańskich

7.3.4) Miejscowość: ˜Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: ˜00-940

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 459599,30

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-05-31
2021-06-14 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.