Ogłoszenie z dnia 2025-01-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00671052/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-12-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie fotogrametrycznych zdjęć lotniczych, lotniczego skaningu laserowego, panoram ulic oraz sporządzenie na ich podstawie opracowań
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIEJSKA ŻORY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255542
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja Wojska Polskiego 25
1.5.2.) Miejscowość: Żory
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-240
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@um.zory.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zory.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zory.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie fotogrametrycznych zdjęć lotniczych, lotniczego skaningu laserowego, panoram ulic oraz sporządzenie na ich podstawie opracowań2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1badc38b-e5aa-4b72-acda-3c749e184223
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00081261
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00043273/22/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.14 Wykonanie fotogrametrycznych zdjęć lotniczych, lotniczego skaningu laserowego, panoram ulic oraz sporządzenie na ich podstawie opracowań
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00671052
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.8.3.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
1) wykonanie zdjęć pionowych oraz opracowanie na ich podstawie cyfrowej prawdziwej ortofotomapy o terenowej wielkości piksela nie większej niż 0,05 m, w kompozycji RGB;
2) wykonanie zdjęć ukośnych w 4 kierunkach N, S, W, E oraz opracowanie na ich podstawie 4 ortofotomap ukośnych o terenowej wielkości piksela nie większej niż 0,05 m, w kompozycji RGB;
3) opracowanie modelu 3D mesh na bazie wykonanych zdjęć;
4) wykonanie skaningu laserowego o gęstości min. 25 pkt/m2, opracowanie sklasyfikowanej chmury punktów, Numerycznego Modelu Terenu oraz Numerycznego Modelu Pokrycia Terenu o rozdzielczości 0,5 m;
5) wykonanie panoram sferycznych z poziomu ulicy;
6) wykonanie analizy zmian sytuacyjno-wysokościowych;
7) opracowanie analizy potencjału solarnego dachów budynków na podstawie danych wysokościowych wykonanych w ramach niniejszego zamówienia;
8) publikację danych powstałych w ramach niniejszego zamówienia oraz analogicznych danych archiwalnych Zamawiającego w serwisie WWW, wraz z dostarczeniem licencji, zapewnieniem serwisu, utrzymania aplikacji i danych, a także hostingu na okres 2 lat od zakończenia realizacji zamówienia;
9) dostawę i instalację oprogramowania klasy desktop do przeglądania zdjęć ukośnych i ortofotomap;
10) przeprowadzenie szkoleń stacjonarnych w siedzibie Zamawiającego z funkcjonalności serwisu WWW i aplikacji;
11) sporządzenie krótkich filmów instruktażowo-promocyjnych przedstawiających funkcjonalności serwisu WWW do eksploatacji w celach promocyjnych poprzez wszelkie możliwe prezentacje publiczne.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71354200-6 - Usługi sporządzania map lotniczych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71355100-2 - Usługi fotogrametryczne
79961200-0 - Usługi fotografii lotniczej
72421000-7 - Usługi w zakresie rozwijania internetowych lub intranetowych aplikacji klienckich
72422000-4 - Usługi w zakresie rozwijania internetowych lub intranetowych aplikacji serwerowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 399750,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 399750,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 399750,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MGGP Aero Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8731256310
7.3.3) Ulica: Kaczkowskiego 6
7.3.4) Miejscowość: Tarnów
7.3.5) Kod pocztowy: 33-100
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 399750,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-10-068.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
1) wykonanie zdjęć lotniczych pionowych, ukośnych, skaningu laserowego i panoram sferycznych z poziomu ulicy w okresie bezlistnym, najpóźniej do 6 kwietnia 2025 r.,
2) opracowanie i dostarczenie cyfrowej prawdziwej ortofotomapy w ciągu 2 miesięcy od daty zakończenia nalotów,
3) pozostałe opracowania Wykonawca winien dostarczyć w ciągu 5 miesięcy od daty zakończenia nalotów,
4) publikacja odpowiednio przygotowanych danych w serwisie WWW, dostarczenie i instalacja oprogramowania klasy desktop, przekazanie filmów instruktażowo-promocyjnych, przeprowadzenie szkoleń do 6 miesięcy od daty zakończenia nalotów.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.